Natisni
Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (26)

  1. Mateja Stepančič: Prilagoditev internega komuniciranja v primeru dela od doma
  2. Sara Klančnik: Izzivi managementa pri implementaciji industrije 4.0 v delovne procese v malih in srednje velikih pohištvenih podjetjih
  3. Stane Pajk: Vpliv izbranih zunanjih dejavnikov na povzročanje kriz v proučevanih podjetjih
  4. Franc Biček: Ovrednotenje vpliva gospodarske krize in primernosti odziva nanjo v podjetjih izbrane občine
  5. Andreja Godec: Potencialni učinki legalizacije konoplje v Republiki Sloveniji na prilivno stran proračuna
  6. Mitja Sevšek: Upravljanje javnih univerz z vidika računskega sodišča Republike Slovenije
  7. Tanja Kobovc: Analiza dejavnikov konkurenčnosti v tiskarski industriji
  8. Aleksander Mervar: Dejavniki oblikovanja višine končnih cen električne energije v Sloveniji do leta 2020
  9. Jernej Bizjak: Analiza delovanja upniških odborov v insolvenčnih postopkih
  10. Matjaž Kežman: Pomen pravilnega pozicioniranja v dejavnosti gradbenih panelov na tujem trgu
  11. Karmen Verle: Procesni pristop za povečanje uspešnosti in učinkovitosti podjetja v industriji brusov
  12. Matjaž Rihtaršič: Analiza perspektivnosti BIH z vidika globalizacije avtomobilske industrije
  13. Ingrid Kuk: Bančno zavarovanje kot nova tržna pot pri trženju zavarovalnih storitev
  14. Stano Plahhutta: Vloga države pri razreševanju krize v delovno intenzivnem podjetju
  15. Klavdija Kojc: Model nadzora poslovanja v mednarodno povezanih podjetjih
  16. Greta Šinkovec: Spreminjanje procesov za doseganje konkurenčne prednosti na konsolidiranem trgu maloprodaje
  17. Ani Škufca: Predlogi za izboljšavo modela financiranja v akutni bolnišnični obravnavi
  18. Karmen Kokelj: Primerjalna analiza izvedljivosti načrtov finančne reorganizacije podjetij v prisilni poravnavi
  19. Žiga Peljko: Učinek masovne privatizacije državnega kapitala na podjetja v Bosni in Hercegovini
  20. Bojan Kos: Posebnosti mednarodnega sodelovanja in strateškega povezovanja društev
  21. Melita Rozman Dacar: Organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih kot ključ uspešnosti podjetja
  22. Ivan Pajek: Sinergijski učinki združevanja finančnih holdingov na izbranem primeru
  23. Boštjan Koren: Razvoj integriranega javnega potniškega prometa v Sloveniji
  24. Vesna Klemenčič: Posebnosti razvoja organizacijske kulture v pointegracijskem obdobju v turističnem podjetju
  25. Martina Kraner: Možnosti unovčevanja zavarovanj posojilnih obveznosti v insolvenčnih postopkih
  26. Matija Loboda: Vloga kapitalskih povezav pri doseganju konkurenčne prednosti v kovinskopredelovalni dejavnosti

Diplomska dela (117)

  1. Tjaša Hribar: Vloga digitalizacije v marketinškem komuniciranju
  2. Vanessa Šuligoj: Pomen poznavanja kultur v medkulturnem pogajanju
  3. Ivan Ivanov: The role of digitalization in marketing communication
  4. Nika Marinković: Pomen kriptovalut v globalnem financiranju
  5. Anže Kraljič: Krizni management in prenova poslovnega procesa na osnovi strategije trajnostne rasti
  6. Leon Vovk: Primer uspešnega prestrukturiranja podjetja na marketinškem in komercialnem področju
  7. Urška Černe Zorko: Pomen kriznega komuniciranja v kriznem managementu
  8. Elma Saira Kukavica: Posebnost vstopa storitvenega podjetja na Kazahstanski trg
  9. Maja Pernuš: Krizni management v malem projektantskem podjetju
  10. Tina Pahor: Posebnosti reševanja krize v proizvodnem podjetju
  11. Klavdija Ule: Primerjalna analiza postopka prisilne poravnave
  12. Alja Bašelj: Posebnosti razvojne krize pri samostojnem podjetniku
  13. Aleš Jezeršek: Pomen stalnih sprememb v malem podjetju
  14. Gordana Surudžić: Preprečevanje kriz z združevanjem podjetij
  15. Helena Bržan: Uredba o skupinskih izjemah v avtomobilski panogi
  16. Šeheresada Cigoj: Analiza stanja in predlogi rešitev za izbrano podjetje v krizi
  17. Maja Naglič: Selitev proizvodnje na trge s cenejšo delovno silo
  18. Sonja Španič: Uvedba evra in zavarovalništvo
  19. Zoran Cvijić: Zablode managementa v procesu nastajanja krize
  20. Suzana Novak Vodopivec: Vstop trgovskega podjetja na tuji trg
  21. Branko Novak: Krizno vodenje ob pojavu naravne ali druge nesreče
  22. Matej Likar: Prenova podjetja za dosego večje uspešnosti poslovanja
  23. Boris Lešnik: Razvoj integracijskih procesov v Evropi in Sloveniji
  24. Maja Jelenc: Učinkoviti in integrirani poslovni procesi v transportnem podjetju
  25. Danijel Gavrić: Mednarodni odnosi Rusije in vzroki za plinsko krizo 2009
  26. Nataša Iskra: Reorganizacija carinske službe ob vstopu v Evropsko unijo
  27. Branka Repnik: Kriza v podjetju
  28. Gregor Jerše: Značilnosti povezovanja bank in zavarovalnic - bančno zavarovalništvo
  29. Ružica Pavlović: Vzroki in področja prestrukturiranja izbranega podjetja
  30. Ivan Markoja: Podjetniški inkubator kot dejavnik razvoja občine Odranci
  31. Tanja Sovdat: Posebnosti poslovanja z ruskim trgom
  32. Rok Prešern: Svetovna trgovinska organizacija in novi izzivi
  33. Simon Martinec: Posebnosti nastajanja krize v malem podjetju
  34. Kristina Mitrović: Posebnosti vstopa na izbrana azijska trišča
  35. Simon Kovšca: Izbrana področja prestrukturiranja v gozdarskem podjetju
  36. Helena Glavica, Biljana Mitrović: Prenos franšize na hrvaški trg
  37. Branko Črepinšek: Prestrukturiranje malega podjetja v krizi
  38. Snežana Mijatovič: Odnosi z javnostmi kot pomembno strateško orodje
  39. Marija Mojca Sodnik: Prevzemi in obramba pred njimi
  40. Jože Tement: Strateško povezovanje kmetijskih zadrug
  41. Aldo Brundula: Prenova poslovanja za dosego večje uspešnosti podjetja
  42. Tjaša Bolčič: Krizni management v nepridobitni organizaciji
  43. Soraja Mušič: Sodobni pristopi pri izbiri novih sodelavcev v večnacionalnem podjetju
  44. Nina Lisjak: Primer strateške povezave na trgu Indije
  45. Josip Poklukar: Vpliv kulture na mednarodno poslovanje
  46. Rok Marolt: Reševanje krize v letalskem podjetju
  47. Toni Čuk: Izboljšanje poslovanja nabave in logistike
  48. Kristina Vetrih: Primerjalna analiza vstopa srednje velikega podjetja na italijanski in estonski trg
  49. Metka Rožič: Izzivi prihodnosti LR Kitajske
  50. Andrejka Lipovec: Načrtno uvajanje nove dejavnosti
  51. Robert Šafarič: Povezovanje ali združevanje podjetij za preprečitev nastanka krize
  52. Predrag Pranjić: Prisilna poravnava
  53. Andrej Gradišek: Razvoj novega izdelka - današnja stalnica
  54. Špela Demšar: Vloga dejavnika kulture v poslovanju s Turčijo
  55. Vlado Ahčin: Možne metode za prenovo podjetja
  56. Miha Cajnko: Nastop na tujih trgih s polnjeno žico
  57. Teja Todorovič: Promocija vina po meri potrošnika
  58. Aleš Burnik: Gospodarski položaj Poljske po vstopu v Evropsko unijo
  59. Dejan Stamenković: Uporaba pravila 80/20 za programsko-tržno prestrukturiranje
  60. Tomislav Apollonio: Prevzemi družb in mehanizmi obrambe
  61. Rok Jekovec: Kriza podjetja in insolvenčni postopki
  62. Tina Gomivnik: Reorganizacija slovenske podružnice v tujini
  63. Mateja Žunko: Prenova dejavnosti za dosego večje uspešnosti poslovanja
  64. Lea Šircelj: Pomen učinkovitega izvajanja ukrepov po postopku prisilne poravnave
  65. Klavdija Uršič: Analiza zapiranja in likvidacije rudnika
  66. Marko Mesarič: Primer prevzema v slovenski trgovini
  67. Urban Plestenjak: Motivi internacionalizacije trgovskega podjetja
  68. Nastja Kleva: Prosti pretok delovne sile v EU
  69. Tomislav Zupančič: Pomen analize ključnih dejavnikov razvoja
  70. Julijana Furlan: Vpliv globalizacije in povečane internacionalizacije poslovanja na vsebino strateškega menedžmenta
  71. Aleš Toplak: Vpliv učinkovite promocije na uspeh poslovanja
  72. David Bembič: Kadvorski vidiki združitve zavarovalnic
  73. Predrag Koković: Uvajanje nove storitve v času gospodarske krize
  74. Matej Pirmanšek: Doseganje prenove poslovanja v malem podjetju
  75. Metka Putrih: Slovenija v OVSE in v paktu stabilnosti
  76. Marija Volčanšek: Nabava kot pomembna strateška funkcija v farmacevtskem podjetju
  77. Kada Koca: Obvladovanje krize na primeru podjetja X
  78. Janja Mraz: Kohezijska politika Evropske unije in njen vpliv v Sloveniji
  79. Roberta Peterlin: Analiza simptomov in vzrokov krize
  80. Mitja Bervar: Model kriznega managementa v društvih
  81. Saša Jelen: Primer prilagajanje podjetja v času finančne in gospodarske krize
  82. Višnja Šimac: Reorganizacija sektorja bolnišnične prehrane
  83. Borut Kozinc: Neposredno trženje na televiziji
  84. Stanka Repas: Tveganja in bančne garancije v mednarodnem poslovanju z vidika banke
  85. Janko Rakef: Reorganizacija rehabilitacije v bolnišnici
  86. Aleksander Pečarič: Širitev prodaje na tuji trg
  87. Janez Frelih: Funkcija nabave in povezanih služb pri priskrbi surovin v proizvodnem podjetju
  88. Martina Kodrič: Vpliv spremembe imena podjetja na njegovo razpoznavnost
  89. Nika Macuh: Kriza kot različna subjektivna zaznava
  90. David Korošec: Kitajska kot pospeševalec globalizacije
  91. Zdenko Bašan: Strategija in organiziranost letalskega podjetja
  92. Tanja Gomišček: Inštrumenti plačila in zavarovanja plačil v mednarodnem poslovanju
  93. Janez Matko: Prenova področja prodaje za doseganje večje uspešnosti poslovanja
  94. Irena Šafer: Stečaj podjetnika kot izhod iz krize
  95. Petra Potočnik: Soočanje s krizo v malem podjetju
  96. Branko Fujs: Odzivanje na nesreče v letalskem prevozniku
  97. Bojan Nedoh: Uvedba in trženje bančnega zavarovalništva
  98. Franc Zdolšek: Posebnosti prenove malega podjetja
  99. Dalibor Mršič: Analiza stanja in rešitve za podjetje v krizi
  100. Matjaž Derin: Reševanje in preprečevanje kriz v podjetju s pomočjo marketinških inštrumentov
  101. Aleksandra Vaupotič: Zamujene priložnosti reševanja krize v tekstilni industriji
  102. Majda Kos: Zagotavljanje racionalne porabe javnih sredstev pri oddaji naročil male vrednosti
  103. Nuša Perčič: Prednosti in slabosti preoblikovanja samostojnega podjetnika v družbo z omejeno odgovornostjo
  104. Marta Ivančič: Analiza primera prevzema v bančnem sektorju
  105. Janja Šubelj: Raziskava trga in smernice za povečanje prodaje tabletirane soli
  106. Robert Mesec: Korenito spreminjanje poslovnih procesov pri doseganju uspešnosti poslovanja
  107. Tea Krajec: Učinki prestrukturiranja srednje velike kmetije
  108. Matjaž Lasič: Prilagajanje podjetja na liberalizacijo trga
  109. Helena Vodeb Kokošar: Poslovna kriza podjetnika in vidiki prenove
  110. Mateja Urdih: Špedicije v novi vlogi po vstopu Slovenije v Evropsko unijo
  111. Teja Črv: Podjetniške povezave v gradbeništvu
  112. Benjamin Majcen: Pridobivanje konkurenčne prednosti z uvajanjem načel učečega se podjetja
  113. Danilo Marinko: Posebnosti kriznega managementa v javnih podjetjih (gospodarske javne službe)
  114. Minka Dolić: Analiza stanja in predlogi rešitev za javni zavod v krizi
  115. Nives Štefančič: Izboljšanje delovnih pogojev kot sestavina prestrukturiranja podjetja
  116. Ljubica Regina: Globalizacija - managerska tema sedanjosti
  117. Matija Tancar: Analiza uspešnosoti poslovanja izbranega podjetja v obdobju globalne fiannčne krize

Druga dela (3)

  1. Drago Dubrovski: Restructuring and business reengineering in integrative processes
  2. Drago Dubrovski: Pomembnost ugotavljanja pravilnih vzrokov za nastanek podjetniške krize
  3. Drago Dubrovski: Management mistakes as causes of corporate crises
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici