Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Nastja Cotič: Model pouka naravoslovja na morski obali z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in izkustvenega učenja

Magistrska dela (6)

  1. Polona Salober: Primerjava pogledov učencev mestnih in podeželskih šol na uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije za učenje in poučevanje
  2. Nina Tanko: Stanje uporabe mikroskopov kot pomembnih tehnoloških pripomočkov na razredni stopnji
  3. Blaž Finžgar: Učinki izkustvenega pouka, podprtega z informacijsko-komunikacijsko tehnologijo pri predmetu spoznavanje okolja
  4. Ana Kurnik: Odnos učencev osnovne šole do tehnike in tehnologije
  5. Tilen Vovk: Odnos osnovnošolskih učiteljev do tehnike in tehnologije
  6. Barbara Drenik: Pogledi učencev do informacijsko-komunikacijske tehnologije

Diplomska dela (153)

  1. Tea Cimprič: Spoznavanje fotoaparata v predšolskem obdobju
  2. Jana Markočič Obidič: Predstavitev papirja predšolskim otrokom
  3. Tia Prašnikar: Spoznavanje poti bombaža kot primer tehniških dejavnosti v vrtcu
  4. Tavčar Hana: Poznavanje osnov elektrotehnike med vzgojitelji
  5. Anja Jenko: Stališče vzgojiteljic predšolske vzgoje o digitalni pismenosti v predšolskem obdobju
  6. Maja Golić Završan: Raziskovanje svetlobe in sence v predšolskem obdobju
  7. Tjaša Janežič: Spoznavanje letal in letališč v predšolskem obdobju
  8. Nuša Cerar: Od načrtovanja do končnega izdelka žužkovega hotela
  9. Katja Mrgole: Spoznavanje pridobivanja mleka z otroki v mestnem vrtcu
  10. Bernarda Rebec: Uporaba fotoaparata v prvem razredu osnovne šole
  11. Katja Arh: Fotografija v predšolskem obdobju
  12. Mojca Turk: Varno rokovanje s pravim orodjem v vrtcu
  13. Šejla Nadarević: Prometna vzgoja v prvem starostnem obdobju
  14. Mojca Dolinar: Uvedba tehniškega kotička v drugem starostnem obdobju
  15. Katja Drevenšek: Tehnično ustvarjanje iz različnih materialov v vrtcu
  16. Jasna Drevenšek: Ustvarjanje iz odpadnega materiala v vrtcu
  17. Maja Bradeško: Vključevanje teme čebelarstvo med vzgojitelji
  18. Eva Hočevar: Izdelava kompasa z otroki, starimi od 7 do 8 let
  19. Neli Ferfolja: Predstavitev kamere obscura v predšolskem obdobju
  20. Mateja Kristl: Otrok spozna postopek, kako iz konopljinih stebel nastane tkanina
  21. Nataša Nučič: Spoznavanje letal v predšolskem obdobju
  22. Monika Lumpert: Spoznavanje lesa v vrtcu
  23. Ester Jurinčič: Skupaj z otroki spoznavamo papir na inovativen način
  24. Urška Rosenstein: Spoznavanje izdelave kruha v predšolskem obdobju
  25. Tanja Podergajs: Spoznavanje različnih materialov v prvem starostnem obdobju in igra z njimi
  26. Metka Ratej: Izdelava uporabnih predmetov in igrač iz odpadnega materiala
  27. Tanja Stević: Spoznavanje materialov s področja tehnike in tehnologije v predšolskem obdobju
  28. Janja Malik: Uporaba povečevalnih stekel in mikroskopov pri vzgojiteljicah
  29. Nežka Dakskobler Markoč: Projektno učno delo pri tehniških dejavnostih v osnovni šoli
  30. Suzana Bržan: Uporaba papirja pri tehniških dnevih v osnovni šoli
  31. Mateja Klinc: Usposobljenost učiteljev za poučevanje tehničnih vsebin v 1. vzgojno - izobraževalnem obdobju osnovne šole
  32. Ana Valančič: Uporaba mobilnega učenja med učitelji razrednega pouka
  33. Špela Kuselj: Stališča staršev glede uporabe odpadnih materialov pri dejavnostih v vrtcu
  34. Patricija Puhman: Tehniške igrače nekoč in danes
  35. Anita Vamberger: Spoznavanje letalstva v predšolskem obdobju
  36. Tanja Žnidarič: Tehniški materiali in njihova uporaba v vrtcu
  37. Katarina Košenina: Uporaba odpadnega materiala v predšolskem obdobju
  38. Martina Šoštarič: Otroška igra in računalnik
  39. Janja Zupanič: Tehniška dejavnost v prvem starostnem obdobju
  40. Simona Trošt: Izdelava in uporaba didaktičnih sredstev iz tekstila v vrtcu
  41. Neža Primožič: Papir
  42. Tina Koc: Varnost v prometu, vključevanje predšolskih otrok v promet
  43. Mojca Likar: Uporabnost recikliranega papirja v vrtcu
  44. Katarina Job: Tehniški materiali
  45. Diana Simšič: Uporabnost odpadne embalaže v vrtcu
  46. Ema Grošelj: Uporaba papirja in kartona v vrtcu
  47. Jasna Sotler: Mnenje vzgojiteljic glede uporabe mikroskopa v predšolskem obdobju
  48. Alja Vučko: Uporaba recikliranega papirja v prvem razredu osnovne šole z nižjim izobrazbenim standardom
  49. Petra Krašna: Preoblikovanje odpadnih materialov v predšolskem obdobju
  50. Špela Majhenič: Spoznavanje in oblikovanje lesa v prvi starostni skupini
  51. Teja Macuh: Inovativen pristop k prepoznavanju tekstila preko igre v predšolskem obdobju
  52. Nina Di Falco Bizjak: Pripomočki za opazovanje neba v vrtcu
  53. Brigita Kuštrin: Spoznavanje prevoznih sredstev v predšolskem obdobju
  54. Mojca Adamlje: Uporaba interaktivne table pri pouku spoznavanja okolja in naravoslovja in tehnike
  55. Tjaša Zidar: Spoznavanje tehniških materialov v vrtcu
  56. Luka Magajna: Les kot obnovljivi vir energije pri zgodnjem učenju tehnologije v vrtcu
  57. Urška Baloh: Izdelava mila
  58. Janina Blažko Golob: Uporaba lesa med vzgojiteljicami in vzgojitelji
  59. Tina Šavron: Stališča učencev četrtih razredov do tehnološke pismenosti
  60. Matija Skapin: Spomin na les - lesena didaktična igrača
  61. Andreja Okorn: Spoznavanje likalnika v vrtcu
  62. Tina Gavranić: Spoznavanje materialov v predšolskem obdobju
  63. Karmen Zorman: Uporaba materialov v predšolskem obdobju
  64. Aleksandra Tegelj: Izdelava igrač iz odpadnega materiala v predšolskem obdobju
  65. Špela Cesar: Spoznavanje materialov v predšolskem obdobju
  66. Vinka Mijušković: Pisava v predšolskem obdobju
  67. Nina Pukl: Recikliranje
  68. Mateja Brglez: Spoznavanje kmetijstva v vrtcu
  69. Klementina Ribič: Uvajanje optičnih pripomočkov v vrtec
  70. Kristina Jelenc: Ponovna uporaba odpadnega materiala v vrtcu
  71. Manca Štrumbelj: Uporaba termoplastov v drugem starostnem obdobju
  72. Kristina Česnik: Od ideje do inovacije
  73. Tanja Novak: Mikroskop v predšolskem obdobju
  74. Danijela Korošec: Telefon v predšolskem obdobju
  75. Julija Dorčič: Predšolski otrok v prometu
  76. Marija Petra Košec: Varno izvajanje tehniških dejavnosti s potencialno nevarnimi tehniškimi orodji
  77. Tea Filipič: Predstavitev šivanja v predšolskem obdobju
  78. Sonja Kugonič: Obdelava materialov
  79. Teja Kert: Konstruiranje s kartonom v predšolskem obdobju
  80. Diana Merhar: Od odpadnega materiala do igrače
  81. Katja Kobe: Uporaba gradiv v zgodnjem otroštvu
  82. Rebeka Metelko: Mikroskopiranje v vrtcih na območju Posavja
  83. Mojca MIhelič: Spoznavanje tehničnih materialov
  84. Tanja Korenč: Oblikovanje v predšolskem obdobju
  85. Alenka Gašpirc: Tkanje v predšolskem obdobju
  86. Brigita Bučar: Seznanjanje z različnimi materiali v predšolskem obdobju
  87. Mateja Verdir: Analiza slabše reševanih nalog mednarodne raziskave TIMSS s področja tehnike v letih 2007 in 2011
  88. Polona Salober: Odnos učiteljev in učencev do informacijsko-komunikacijske tehnologije v prvem triletju osnovne šole
  89. Ana Roblek: Primerjava vodenja e-dnevnika in e-redovalnice s pisnim vodenjem dnevnika in redovalnice
  90. Keti Marušič: Papir in tehnika v predšolskem obdobju
  91. Blaž Finžgar: Mnenje učiteljev o uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku spoznavanja okolja ter naravoslovja in tehnike
  92. Polona Žerovec: Zbiranje in recikliranje odpadkov v drugi triadi osnovne šole
  93. Nina Tanko: Mikroskopiranje
  94. Maruška Penič: Oblikovanje v predšolskem obdobju
  95. Slavica Vindiš: Izvajanje tehniških dejavnosti skozi spoznavanje ljudskih glasbil in izdelavo zvočil
  96. Romana Duh: Uporaba tehnološki materialov v vrtcu
  97. Alenka Ivanuša: Uporaba različnih materialov v vrtcu
  98. Silvija Šatur: Prikaz procesa izdelave tekstilnega izdelka v vrtcu
  99. Maja Murko: Uporaba lesa v predšolskem obdobju
  100. Teodora Prinčič: Uporaba tradicionalnih krajevno značilnih igrač v predšolski vzgoji
  101. Klaudija Zalokar: Spoznavanje vodovodnega in kanalizacijskega sistema s čistilno napravo za odpadne vode v vrtcu
  102. Nadja Novak: Uporaba materialov v vrtcu
  103. Ana Marija Pajek: Poznavanje požarne varnosti v vrtcu
  104. Senja Marušič: Uporaba lesa v predšolskem obdobju
  105. Dijana Stančič: Spoznavanje ur v predšolskem obdobju
  106. Aleksandra Stropnik: Uporaba odpadnega materiala v vrtcu
  107. Suzana Husić: Recikliranje odpadnega materiala v vrtcu
  108. Klaudija Rajnar: Uporaba pisal v predšolskem obdobju
  109. Ana Kasunić: Fotoaparat, fotografija in otroci
  110. Anita Pukl: Igra z različnimi materiali v prvem starostnem obdobju
  111. Petra Rihtar: Tehniške igrače v predšolskem obdobju
  112. Tanja Trbojević: Uporaba tehničnih materialov za igro otrok v vrtcu
  113. Daša Vukanac: Uporaba interaktivne table učiteljev razrednega pouka v Sloveniji
  114. Tilen Vovk: Mehansko obdelovanje lesa in poznavanje tehnoloških materialov na razredni stopnji osnovne šole
  115. Barbara Drenik: Informacijsko-komunikacijske tehnologije na razredni stopnji osnovne šole
  116. Tjaša Šmid: Uporaba mikroskopa v prvem triletju osnovne šole
  117. Renata Hozjan: Od lesa do papirja
  118. Ingrid Čandek: Od zrna do kruha
  119. Mojca Rimele: Spoznavanje železniškega prometa v predšolskem obdobju
  120. Jana Povšič: Spoznavanje ure v vrtcu
  121. Lea Ferfolja: Uporaba fotoaparata v predšolski dobi
  122. Petra Vodišek: Varnost predšolskih otrok v prometu
  123. Nina Zidovnik: Tehniške igrače nekoč in danes
  124. Blanka Špur: Razvijanje tehničnih spretnosti z ustvarjanjem uporabnih predmetov v vrtcu
  125. Martina Mikolavčič: Uporaba tehniških materialov v vrtcu
  126. Andreja Metličar: Izkoriščanje energije vetra v predšolskem obdobju
  127. Veronika Kodrič: Spoznavanje tehnične dediščine
  128. Suzana Žnider: Les in njegova uporaba v vrtcu
  129. Mateja Marič: Tehniške dejavnosti v vrtcu
  130. Kristina Strmec: Uporaba lesa pri zgodnjem učenju tehnologije v vrtcu
  131. Ajda Robežnik: Zlato v predšolskem obdobju
  132. Blanka Sagadin: Varnost v prometu
  133. Nataša Gutman: Tehniški materiali in njihova uporaba v vrtcu
  134. Katja Tavčar Jermančič: Volna in tehnika polstenja volne v predšolskem obdobju
  135. Špela Buh: Spoznavanje papirja v različnih starostnih obdobjih
  136. Zdenka Zakelšek: Uporaba računalnika v vzgojnem procesu
  137. Maja Anderlič Može: Uporaba fotoaparata v predšolskem obdobju
  138. Jasmina Jerič: Papir
  139. Lela Smiljanić: Uporaba magnetizma v predšolskem obdobju
  140. Urša Marija Pirih: Uporaba lego kock v predšolskem obdobju
  141. Olga Kukovec: Spoznavanje in pridobivanje energije v predšolskem obdobju
  142. Jerneja Zajec: Uvajanje računalnika v predšolsko obdobje
  143. Tadeja Mars: Tehnične igrače
  144. Katja Bell: Unikatna, lesena konstrukcijska zbirka
  145. Jelka Škornik: Otroci s posebnimi potrebami - razvoj fine motorike in prilagoditve
  146. Petra Gale: Tehnične igrače v drugem starostnem obdobju
  147. Štefica Cicmanović Zimet: Tehnične delavnice za življenje
  148. Tadeja Sotošek: Uporaba mikroskopa v vrtcu
  149. Maja Škrlj: Uporaba mikroskopa v predšolskem obdobju
  150. Metka Bratec: Materiali in njihova uporaba v vrtcu
  151. Eva Lipovec: Soline in delovna orodja solinarjev skozi prikaz dejavnosti v vrtcu
  152. Nina Deleonardis: Med in čebele v otrokovem predšolskem obdobju
  153. Suzana Habjan: Otroci spoznavajo konstrukcijske tehnologije ob gradnji vrtca
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici