Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Danijela Horvat: Vloga zgodb pri medpredmetnem povezovanju družboslovja v osnovni šoli

MSc theses (13)

  1. Eneja Baloh: Primerjava uporabe digitalno posredovanih vsebin in spletne učilnice pri pouku geografije v osnovni šoli pred in med poukom na daljavo
  2. Kristina Pirc: Spoznavanje kulturne dediščine s pomočjo interaktivnih vsebin na primeru občine Moravče
  3. Miranda Novak: Spoznavanje Krasa kot domače pokrajine s pomočjo IKT
  4. Jasna Hribar: Poznavanje domače pokrajine in njenih značilnosti pri osnovnošolcih in odraslih v Občini Cerknica
  5. Mateja Krenker: Slovenija skozi znamenitosti
  6. Rok Godler: Skozi igro predšolski otrok spoznava svet
  7. Vanja Korenč: Geografija v umetnosti
  8. Jelka Horvat: Duh kraja in identiteta Prekmurja skozi učilnico v naravi
  9. Iris Čebokli: Uresničevanje načela enakih možnosti in upoštevanja različnosti ter načela multikulturalizma v vrtcih Zgornjega in Srednjega Posočja
  10. Robert Ašič: Sodelovanje razrednih učiteljev s Kozjanskim regijskim parkom
  11. Nina Zelen: Tipni relief Slovenije kot pripomoček pri učenju geografije Slovenije
  12. Polona Küssel: Izdelava tipnih učil za slepe in slabovidne pri pouku geografije
  13. Marjeta Federl: Slepi in slabovidni spoznavajo Slovenijo pri pouku geografije

BSc theses (27)

  1. Anita Hudorovac: Stališča romskih staršev do vključevanja njihovih otrok v vrtce na primeru izbranih romskih naselij
  2. Ksenja Ašič: Rahljanje spolnih stereotipov v vrtcu
  3. Ana Valjavec: Moj domači kraj Dol pri Ljubljani in njegove geografske značilnosti pomembne za obravnavanje pri pouku družbe
  4. Urška Cerar: Kako se v vrtcih odvija "bitka" proti negativnim vplivom mode in potrošništva?
  5. Robert Ašič: Model ekskurzije za 3. razred osnovne šole v Kozjanski regijski park
  6. Anja Bodlaj: Sprejemanje drugačnosti v predšolskem obdobju
  7. Polona Hriberšek: Pridobivanje konkretnih izkušenj o demokratičnih načelih v vrtcu
  8. Ana Jug: Prednosti in slabosti učenja in poučevanja s pomočjo spletne učilnice v tretjem razredu osnovne šole
  9. Boža Hvala: Prav lepa je Trnovska fara
  10. Samira Horvat: Pridobivanje konkretnih izkušenj za sprejemanje kulturne in etnične drugačnosti Romov v predšolskem obdobju
  11. Vanja Korenč: Gledališče kot medij za učenje geografije
  12. Nejc Bratuša: Madeira
  13. Metka Intihar: Moj domači kraj Cerknica in njegove geografske značilnosti pomembne za obravnavanje pri pouku družbe - pouk na prostem
  14. Eva Ogrin: Tradicionalni slovenski zajtrk
  15. Eva Mazi: Ljubljana skozi otroške oči
  16. Elvis Salkić: Poročnost in razveznost ter njeni vzroki v Sloveniji, Bosni in Hercegovini in Švici
  17. Maja Avčin: Gibanje socialnih skupin v prostoru
  18. Dejan Cizl: Turistični razvoj Brežic
  19. Tina Primožič: Ekoturizem in možnosti njegovega udejanjanja v Slovenski Istri
  20. Ana Kržan: Povezanost v vrtcu glede na etnično pripadnost
  21. Sabina Fatić: Kako otroci in vzgojiteljice v vrtcu sprejemajo priseljence
  22. Branka Barkovič: Po poteh Plečnika spoznavamo Ljubljano - arhitektura za predšolske otroke
  23. Aleš Oven: Regionalni razvoj v Sloveniji v luči porabe proračunskih sredstev in razvojnega napredka posameznih lokalnih okolij
  24. Katja Klep: Značilnosti dela prebivalstva Slovenije (priseljenci iz Bosne in Hercegovine) kot jih kažejo podatki zadnjega popisa prebivalstva
  25. Vesna Doplihar, Špela Tršar: Koper - trenutno stanje, potenciali in možne perspektive v razvoju turizma
  26. Alenka Trobec: Onesnaževanje slovenskega morja z nafto
  27. Eva Špenko: Družina kot kurikularna tema v vrtcu

Other documents (6)

  1. Regional development, sustainability, and marginalization
  2. Spatial, social, and economic factors of marginalization in the changing global context
  3. Stanko Pelc: Mestno prebivalstvo Slovenije
  4. Stanko Pelc: Marginalization as a topic of geographical research
  5. Katja Klep, Stanko Pelc: Priseljevanje iz Bosne in Hercegovine - glavne demografske značilnosti in prostorska osredotočenost
  6. Vladimir Drozg, Stanko Pelc: Konceptualne smeri v slovenski geografiji podeželja
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica