Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (2)

  1. Ivan Kobal: Model učinkovitega upravljanja operativnega tveganja v slovenskih finančnih institucijah
  2. Vinko Logaj: Šolske politike in prerazporejanje moči pri medsebojnem povezovanju srednjih šol

Magistrska dela (35)

  1. Nataša Božič: Tutorstvo na slovenskih javnih univerzah v času pandemije covida-19
  2. Tamara Turšič: Prenos znanja iz raziskovalnih institucij v prakso
  3. Tina Skubic: Prenos znanja v trgovini
  4. Aleksander Stevčevski: Zadovoljstvo in preference zaposlenih z izobraževanjem
  5. Denis Bola Ujčič: Primerjalna analiza sistemov ureditve področja obravnave otrok s posebnimi potrebami v sosedskih državah
  6. Tadeja Pačnik Sajovic: Analiza paradigmatskih izhodišč v magistrskih nalogah
  7. Anja Jamšek Furlan: Trženjske strategije ljudskih univerz v Sloveniji
  8. Špela Stare: Poslovni model potrošniškega financiranja na prodajnih mestih v izbrani banki
  9. Urška Dimnik: Zadovoljstvo z delom ravnatelja v izbranem vrtcu
  10. Nastja Vražič: Komparativna študija mami blogov
  11. Liljana Ivančič: Pomen nacionalne poklicne kvalifikacije za brezposelne osebe na Obali
  12. Darja Babič: Vpliv informiranosti na zadovoljstvo staršev otrok v vrtcih
  13. Borut Petelin: Ekošole in trajnostni razvoj - pomen učinkovitega marketinškega pristopa
  14. Mojca Stropnik: Motivacija za izobraževanje zaposlenih pri obrtnikih
  15. Jelka Jelšek: Analiza politike izobraževanja romskih otrok v luči pravičnosti in uspešnosti
  16. Petra Roginič: Vpliv izobraževanja odraslih na ekonomski položaj in socializacijo
  17. Mirko Žmavc: Avtonomija šole in ravnatelja v javni osnovni šoli
  18. Jasminka Kurević: Marketing v srednjih šolah Tuzlanskega kantona
  19. Tatjana Trebec: Analiza vedenja odjemalca - študenta pri izbiri visokošolskega študija ekonomije
  20. Karmen Kržan: Kakovost storitev v inkluzivni šoli
  21. Sandra Boškin: Primerjalna analiza upravljanja univerz v Evropi
  22. Barbara Komel: Promocija in dejavniki izbire srednje šole
  23. Boža Šarbek: Interno marketinško komuniciranje - študija primerna osnovne šole
  24. Abdurahman Bajrić: Marketinško komuniciranje šole z okolico
  25. Marijana Sikošek: Informativni dan visokošolskega zavoda kot promocijski dogodek
  26. Branka Debeljak: Dejavniki izbire in promocija naravoslovno-tehniških študijskih programov v Zgornjem Posočju
  27. Jernej Križmančič: Vpliv organizacijske kulture na udejanjanje učeče se organizacije in stabilnost kupcev
  28. Dragica Mazej: Vloga osnovne šole pri ohranjanju kraja - analiza metafor
  29. Bojan Novak: Učitelj - akvitizer? Ponudba izbirnih predmetov v osnovni šoli
  30. Mateja Brejc: Evalvacija izobraževalnega programa v luči izboljševanja kakovosti organizacije
  31. Suzana Antič: Indikatorji zadovoljstva staršev z vrtcem
  32. Alojzij Bogataj: Tradicija mesta in promocija šole
  33. Alenka Žuraj Balog: Ravnateljice skozi paradigmo moči in spolne zavesti
  34. Gabrijela Čučko: Odnos do zasebnega srednjega šolstva v Sloveniji
  35. Cvetka Dietner Krajnc: Ugled kot strateška prednost šole

Diplomska dela (6)

  1. Gorana Jozić: Vloga scrum mastra v informacijsko-tehnološkem podjetju
  2. Vitjan Robi Bužan: Organizacija in izvedba mednarodnih dogodkov v Jadranu
  3. Kaja Novak: Etični vidik v raziskovanju
  4. Tamara Turšič: Zaupanje v znanost
  5. Karin Čok: Metode selekcije kadrov v izbranem podjetju
  6. Matej Likar: Učinkovitost prehoda mladih iz formalnega izobraževanja v zaposlitev

Druga dela (22)

  1. Mitja Bervar, Anita Trnavčevič: Importance of culture for sustainable development
  2. Andrej Jerman, Tine Bertoncel, Ivan Erenda, Anita Trnavčevič: Future job profile at smart factories
  3. Armand Faganel, Anita Trnavčevič: Diskurz marketizacije javnega visokošolskega izobraževanja skozi časopisne članke
  4. Armand Faganel, Anita Trnavčevič: Marketizacijski diskurz v izobraževanju
  5. Anita Trnavčevič, Roberto Biloslavo, Vinko Logaj, Boris Snoj, Borut Kodrič: Marketinška kultura v vzgojno-izobraževalnih organizacijah
  6. Anita Trnavčevič, Vinko Logaj: Šolska reforma skozi dnevni časopis
  7. Aleš Tankosić, Anita Trnavčevič: Internet marketing communication and schools
  8. Marijana Sikošek, Anita Trnavčevič: Marketinško komuniciranje visokošolskih zavodov
  9. Armand Faganel, Anita Trnavčevič: Sustainable natural and cultural heritage tourism in protected areas
  10. Anita Trnavčevič: Marketization of public basic education in Slovenia
  11. Anita Trnavčevič: Introduction to section A: The role of higher education in a post-conflict society
  12. Anita Trnavčevič, Vinko Logaj: From quality to audit culture: who dares to say NO?
  13. Roberto Biloslavo, Armand Faganel, Borut Kodrič, Anita Trnavčevič: Marketinška kultura v storitvenih dejavnostih
  14. Vinko Logaj, Anita Trnavčevič: Internal marketing and schools
  15. Doris Gomezelj Omerzel, Roberto Biloslavo, Anita Trnavčevič: Management znanja v visokošolskih zavodih
  16. Anita Trnavčevič: Študija paradigm raziskovanja v magistrskih nalogah s področja družboslovja
  17. Anita Trnavčevič, Nada Trunk Širca, Vinko Logaj: Towards internationalization of higher education
  18. Silva Roncelli-Vaupot, Anita Trnavčevič: Perceptions on 'effective' head teacher's leadership within the Slovenian context
  19. Anita Trnavčevič: Marketizacija, marketing in ravnatelj v javni obvezni šoli
  20. Avtoriteta in vodenje: avtoriteta v vodenju?
  21. Justina Erčulj, Andrej Koren, Vinko Logaj, Polona Peček, Mitja Sardoč, Anita Trnavčevič, Nada Trunk Širca, Andreja Trtnik Herlec: Improving school leadership
  22. John Timothy Goddard, Justina Erčulj, Anita Trnavčevič: "I need instant help"
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici