Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Irina Lešnik Jeras: Učinki učnega pristopa drame v izobraževanju na recepcijo literarnega besedila

Magistrska dela (7)

  1. Tanisa Pipan: Razvijanje gledališke pismenosti pri učencih na razredni stopnji kraških šol
  2. Ana Mavrič: Predstavitev matematičnih problemov s pomočjo kamišibaja
  3. Mateja Klembas: Pripovedovanje osebnih zgodb učencev s pomočjo kamišibaja v 5. razredu
  4. Brina Kučera Šmon: Vpliv kamišibaja na socialne in čustvene sposobnosti otrok v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  5. Andreja Žigante: Govorno nastopanje ob kamišibaju v 4. razredu osnovne šole
  6. Davorina Giorgiutti, Simona Roškar: Zrcalce - inkluzivna lutkovna predstava
  7. Sara Flego: Model zgodnjega poučevanja angleščine z lutko

Diplomska dela (121)

  1. Maja Tomšič: Z lutko v ljudsko pravljico
  2. Lara Leban Rosulnik: Lutka ljubljenka v kombinirani skupini
  3. Ana Šimc: Uporaba ročne lutke v vrtcu
  4. Ksenija Valner: Lutka kot pomočnica romskemu pomočniku
  5. Urška Špindler: Pomen igre z lutko pri spodbujanju govora otrok starih od 2 do 3 let
  6. Manca Bradač: Vloga lutke ljubljenke pri uvajanju otrok v vrtec
  7. Mitja Kumer: Kulturno-umetniške gledališke dejavnosti v vrtcu z uporabo IKT pripomočkov
  8. Maja Sodja: Izzivi pri izdelovanju različnih vrst lutk v vrtcu
  9. Lara Zamida: Lutkovna nadaljevanka
  10. Klavdija Koren: Metode dela z lutko v enem izmed mariborskih vrtcev
  11. Urška Zibelnik: Napredek otrok z govorno-jezikovno motnjo ob prisotnosti lutke
  12. Zala Spruk: Senčne lutke in medpodročno povezovanje
  13. Sonja Virant: Z motivacijo od zasnove do lutkovne predstave v izvedbi predšolskih otrok
  14. Daša Bešić: Vpeljava gledaliških pristopov v vrtec z namenom spodbujanja verbalne in neverbalne komunikacije
  15. Nina Zorko: Uporaba lutke pri izvajanju prikritega kurikuluma v podravski regiji
  16. Julija Stiplovšek: Lutka kot emocionalna in socialna podpora otrokom v vrtcu starim od dve do štiri leta
  17. Lea Frank: Lutka v okviru prikritega kurikuluma v javnih vrtcih v posavski statistični regiji
  18. Irena Godnič: Otroški svet v senčnem gledališču
  19. Mojca Pustotnik: Mimična lutka in filozofija za otroke
  20. Špela Demšar: Lutka kot spodbuda pri govornem razvoju v prvem starostnem obdobju
  21. Amanda Rekar: S kamišibajem do arhitekture
  22. Vesna Kocjančič: Prstne igre - ljudsko izročilo v sodobnem svetu
  23. Urška Bratuša: Ustvarjanje lutk iz odpadne embalaže kot prispevek k okoljski vzgoji
  24. Monika Lanišek: Kontinenti, znamenitosti, živali in ljudje ter Zemlja kot naš planet
  25. Zala Gregorc: Spoznavanje marionete v predšolskem obdobju
  26. Petra Meserko: Lutka ljubljenka - pomočnica vzgojiteljice in motivatorka otrok pri izvajanju dnevne rutine
  27. Klara Kordiš: Kreativni proces vzgojitelja pri izdelavi in izvedbi lutkovne predstave za otroke
  28. Liljana Jevšinek: Gledališka dejavnost v povezavi s kurikularnimi področji
  29. Sara Begović: Lutka kot komunikacijski most med otrokom in vzgojiteljem
  30. Matic Lozinšek: Gledališki proces kot oblika izobraževanja bodočih pedagoških delavcev
  31. Maruša Praček: Odnos med lutko in otrokom
  32. Špela Bovha: Lutkovni kotiček v vrtcih
  33. Martina Urbančič: Lutka kot socialna in čustvena podpora otroku v vrtcu
  34. Nina Škulj: Lutkovna predstava v vrtcu - od šablone do izvirnih rešitev
  35. Tea Kovač: Z lutko se raje igram, če jo ustvarim sam
  36. Aldina Tiganj: Predpasnik kot didaktični pripomoček pri pouku angleščine v vrtcu
  37. Andreja Šmitek: Vloga lutke pri recepciji leposlovnega dela
  38. Lea Sedmak: Lutka kot sredstvo za povečanje prosocialnega vedenja otrok
  39. Vesna Koren: Lutka na vseh področjih kurikuluma
  40. Ksenja Daneu: Lutke v vrtcu v dvojezičnem okolju
  41. Marjeta Keršmanc: Lutka v starostno mešani skupini
  42. Maja Gradišar: Lutka in kreativna igra glede na starostno obdobje
  43. Anamarija Zagorec: Kamišibaj v povezavi s kurikulumom za vrtce
  44. Ariana Pašić: Otrok, smrt in lutka
  45. Petra Križnjak: Obravnavanje naravoslovnih vsebin v obliki lutkovno-gledaliških iger v vrtcu
  46. Katja Barle: Uvajanje otrok v 1. starostno skupino s pomočjo mimične lutke
  47. Meta Horvat: Lutkovna predstava in umetnost v osnovni šoli
  48. Jolanda Magdič: Lutkarstvo kot interesna dejavnost v osnovnih šolah podravske regije
  49. Tina Cvrtila: Igra z lutkami iz odpadnega materiala
  50. Saša Krmavnar: Žepno gledališče kot didaktično sredstvo za spoznavanje barv
  51. Lara Tabor: Vpliv lutke na uvajanje otrok v vrtec
  52. Sanja Hrovat: Igre z lutkami v popoldanskem času
  53. Metka Vodeb: Prstne igre in prstne lutke
  54. Lilijana Razdrih: Plašček za Barbaro
  55. Nina Kosmač: Namizno gledališče v prvem starostnem obdobju
  56. Nina Kolmančič: Lutka kot komunikacijski most med vzgojiteljem in otrokom
  57. Mateja Stopar: Prstne igre in prstne lutke
  58. Nuša Petrič: Zelo lačna gosenica kot lutkovna spodbuda v prvem starostnem obdobju
  59. Nataša Mihelčič: Lutka in otrokov vsakdan v skupini od 2 do 3 let
  60. Mateja Bokan: Uporaba ročne lutke v vrtcu Murska Sobota
  61. Ema Šlebir: Lutka komunikacijski most med otrokom in vzgojiteljem
  62. Jožica Andrinek: Uporaba lutk v prvem starostnem obdobju
  63. Melania Hrvatin: Lutka v prvi starostni skupini
  64. Ines Sabol: Igra z lutko v vsakodnevnih dejavnostih v vrtcu
  65. Anja Ličen: Lutkovna predstava v interakciji med vzgojiteljem in otroki
  66. Vanja Trobevšek: Lutka v prvi starostni skupini
  67. Tadeja Žnidarič: Vloga in vpliv medijev na predšolskega otroka
  68. Jaka Radič: Lutka in okoljska vzgoja
  69. Teja Maček: Zmožnost vživljanja otrok v lutko in njen vpliv na medsebojne odnose
  70. Mateja Sitar: Lutkovni zabojček v igralnici otrok druge starostne skupine
  71. Klavdija Novak: Vloga lutke pri motivaciji otrok
  72. Brina Kučera Šmon: Lutka kot pomoč otroku pri njegovi komunikaciji z okolico
  73. Maja Kozjek: Vloga lutke pri spoznavanju zdravilnih zelišč
  74. Špela Karlin: S pomočjo lutke do zdrave prehrane v vrtcu
  75. Tjaša Cerar: Mikro gledališče za mikro gledalce
  76. Leon Dragojević: Lutka in njen vpliv na pozitivno samopodobo učencev 3. razreda
  77. Monika Cizl: Manj pogoste lutkovne tehnike v rokah predšolskih otrok
  78. Katarina Dolenc: Vloga ročne lutke pri razvijanju socialnih veščin pri starostno mešani skupini
  79. Meta Gec: Lutka v urbanih in ruralnih vrtcih
  80. Mojca Klemše: Lutkovna predstava v vrtcu kot oblika kreativne drame
  81. Katarina Kurinčič: Senčno gledališče v vrtcu
  82. Špela Faganelj: Lutka kot motivacijsko sredstvo v prvem razredu pri dopolnilnem pouku
  83. Klara Petrič Klančar: Sedemletni otrok in marioneta
  84. Kaja Srebot Polak: Senčne lutke
  85. Anja Črnigoj: Nastajanje lutkovne predstave kot pedagoški proces
  86. Mojca Ramšak: Lutka krtek in zdravo življenje v vrtcu
  87. Neli Paspalj: Filmska vzgoja v predšolskem obdobju
  88. Mojca Vidmar: Razvijanje ustvarjalnosti s senčnimi lutkami
  89. Anja Colja: Projekt: od branja do lutk - primer medpodročnega povezovanja
  90. Anika Perhavec: Lutkovna animacija otroške risbe
  91. Melanija Rošker: Gledališko-lutkovne dejavnosti kot spodbuda pri govornem razvoju otrok
  92. Klavdija Kern: Lutka - to sem jaz
  93. Blaž Volarič: Animirani film v vrtcu
  94. Anja Romih: Uporaba ljudskih iger v vrtcih Zarja Celje
  95. Nataša Cibula: Od prstnih iger do prstnega gledališča
  96. Maša Cefera: Lutkovna predstava pri spodbujanju samozaščitnega vedenja predšolskih otrok
  97. Eva Banjac: Vloga lutke pri spodbujanju zdravega načina življenja v vrtcu
  98. Brigita Kos: Lutke z zelenim poslanstvom
  99. Anielka Pevc: Uvajanje kulturno-umetnostne vzgoje v predšolskem obdobju: vzgojiteljica na gledališkem odru
  100. Barbara Maček: Lutka v jaslicah
  101. Melita Štular: Vloga lutke v pripovedništvu
  102. Mojca Šifrer: Lutke na odru in v škatlici
  103. Alenka Klenovšek: Vloga lutke protagonista v izvedbenem kurikulumu
  104. Barbara Kerin: Otrokovo izražanje čustev z lutko
  105. Metka Potokar: Uporaba lutk ter primerjava njihove vloge med prvim in drugim starostnim obdobjem v koprskih vrtcih
  106. Anja Fischer: Vpliv risank na igro otrok
  107. Urška Saksida: Poglabljanje literarnoestetskega doživetja pri književni vzgoji z lutko
  108. Nika Ušaj: Reševanje konfliktnih situacij v razredu s pomočjo slikovnega teatra
  109. Dolores Toplak: Gledališke dejavnosti preko nemških pravljic v 1. starostnem obdobju
  110. Patricija Perne: Lutka ljubljenka pri izvajanju kurikuluma
  111. Liljana Tivadar: S pravljico v svet lutk
  112. Urša Luznar: Vloga lutke v vrtcu pri sprejemanju različnosti
  113. Urška Lotrič: Uresničevanje kurikula skozi študij lutkovne predstave
  114. Mateja Rus: Dramatizacija na pragu vstopa v šolo
  115. Mojca Šinigoj: Vloga lutke v vrtcu - vpliv na čustveni, socialni in spoznavni razvoj predšolskega otroka
  116. Emilija Frank: Prstne lutke pri premagovanju slabe samopodobe
  117. Melita Mittendorfer: Pravljica med knjigo in lutko
  118. Špela Repovž: Bibarije v prvem starostnem obdobju
  119. Tina Haček: Moč lutke pri oblikovanju socialnih veščin v vrtcu
  120. Laura Svoljšak: Lutka pomočnik pri dejavnostih v skupini otrok, starih od enega do dveh let
  121. Mateja Vuk: Od ideje do lutkovne predstave po pravljici Bobek in barčica avtorice Anje Štefan

Druga dela (1)

  1. Jelena Sitar: Telesne lutke
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici