Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Tilen Smajla: Odnos do uvajanja vsebinsko in jezikovno integriranega učenja tujega jezika v zgodnjem obdobju

Magistrska dela (12)

  1. Alja Smolčič: Participacija otrok pri pouku in v šolski skupnosti v osnovni šoli
  2. Tjaša Jug: Refleksija profesionalnega razvoja razrednih učiteljev z uporabo reke poklicnega razvoja
  3. Vid Arnež: Razumevanje in (ne)zmožnost udejanjanja inkluzije pri izvajanju dodatne strokovne pomoči
  4. Klementina Makari: Vloga inkluzivnega pedagoga in podpora otrokom ločenih staršev
  5. Anja Ferjančič: Pojmovanje in doživljanje moralnega ravnanja in medosebnih odnosov otrok na prehodu iz otroštva v mladostništvo
  6. Valentina Racman: Izzivi in praksa vključevanja neslovensko govorečih otrok v vrtce s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  7. Renata Košica: Profesionalne stiske vzgojiteljev predšolskih otrok kot posledica pomanjkanja kompetenc
  8. Martina Cvetko: Depriviligiranost - ovira v vzgoji in izobraževanju otrok
  9. Jasna Hojak: Proces inkluzije v osnovnih šolah na Finskem in v Sloveniji
  10. Ivana Ruzzier: Odnos staršev, ki imajo otroke vključene v vrtce s slovenskim učnim jezikom v Italiji, do dvojezičnosti
  11. Andreja Farneti: Usvajanje tujega jezika v dvojezičnem okolju po metodi Josepa Marie Artigala
  12. Petra Mramor: Prilagoditev učnega okolja za otroke z zmerno govorno-jezikovno motnjo v rednem oddelku vrtca

Diplomska dela (48)

  1. Maja Drnovšek: Povezanost duševnega zdravja in šolske neuspešnosti otrok in mladostnikov
  2. Maja Prešern: Omogočanje participacije otrok v oddelkih 1. starostnega obdobja
  3. Anina Novak Jarh: Vloga vzgojiteljice v waldorfskem vrtcu
  4. Karmen Gojić: Priložnosti za profesionalni razvoj kot izhodišče izvedbenega kurikuluma
  5. Kaja Košale: Kakovostno načrtovanje pedagoškega procesa
  6. Karin Menegatti: Vzgojiteljeva individualna interakcija s predšolskim otrokom
  7. Alja Smolčič: Participacija otrok pri načrtovanju dejavnosti v vrtcu
  8. Gaja Drol: Bivanje na prostem s perspektive otroka
  9. Maja Humski: Razlogi staršev za vpis otroka v zasebni vrtec
  10. Nina Burkeljca: Izkušnje staršev otrok s posebnimi potrebami pri vključevanju otroka v redne oddelke vrtca
  11. Nataša Gruden: Vpliv lokacije vrtca na sodelovanje z okoljem
  12. Jasna Stoklas: Primer vključevanja otroka s cerebralno paralizo v redni oddelek vrtca
  13. Mateja Bregar: Strokovna usposobljenost pedagoških delavcev v slovenskih vrtcih na področju vključevanja priseljencev v vrtec in širše družbeno okolje
  14. Sandra Rudaš: Vključevanje romskih otrok v Vrtec Beltinci
  15. Nina Perković: Spanje in počitek kot element dnevne rutine v predšolskem obdobju
  16. Neja Kavčič: Dejavniki, ki vplivajo na trajanje procesa uvajanja otrok prvega starostnega obdobja v vrtec
  17. Karmenka Rončević: Vpliv projekta "Igrajmo se skupaj" na izboljšanje sodelovanja s starši v vrtcu pri OŠ Gračišče
  18. Nina Facković: Samostojno učenje, strokovno izpopolnjevanje strokovnih delavcev s pomočjo strokovnih in znanstvenih revij v Vrtcu Mavrica Brežice
  19. Jerneja Terlikar: Razlike v zadovoljstvu vzgojiteljev/vzgojiteljic in pomočnikov/pomočnic iz samostojnih vrtcev in vrtcev pri osnovnih šolah s svojim profesionalnim razvojem
  20. Melita Majetić: Pogoji za izvajanje programa prvega razreda osnovnih šol v Sloveniji in Bosni in Hercegovini (Unsko-sanski kanton)
  21. Alja Pust: Kako vzgojitelji zagotavljajo spodbudno učno okolje v drugem starostnem obdobju v vrtcu?
  22. Petra Mramor: Spreminjanje razlogov za vključevanje otrok v vrtec v Idriji
  23. Maša Sitar: Odzivi predšolskih otrok ob gledanju risank
  24. Valentina Bogataj: Vpliv okoljske vzgoje v vrtcu na ozaveščenost in ravnanje otrok
  25. Maja Rajar: Vključevanje romskih otrok v vrtce
  26. Gabrijela Drobež: Praksa svetovalnega dela v vrtcih
  27. Barbara Kocjančič: Spodbujanje razvoja predopismenjevalnih veščin v predšolskem obdobju: primerjava javnega kurikuluma in pedagoškega koncepta Marie Montessori
  28. Urša Demšar: Prevladujoči stil vzgoje predšolskih otrok v današnjih družinah
  29. Nina Šetar: Razlike med spoloma v učnih dosežkih
  30. Mateja Podgoršek: Participacija otrok v oddelkih prvega starostnega obdobja v vrtcih
  31. Andreja Podstenšek: Sodelovanje z družinami s perspektive staršev in vzgojiteljev
  32. Urška Poslek: Proces uvajanja otrok s posebnimi potrebami v redne oddelke vrtca
  33. Mateja Gregorčič: Mnenje staršev in vzgojiteljev o vplivu vrtca na otrokovo učenje in razvoj
  34. Tamara Ortar: Socialna vključenost oseb s cerebralno paralizo v družbo
  35. Valentina Kocjančič: Vpliv dopolnilnega pouka na izboljšanje učne uspešnosti osnovnošolskih učencev
  36. Katja Ravnohrib: Kako otrokov vstop v vrtec doživljajo starši
  37. Alja Drole: Pomen govorilnih ur v vrtcu
  38. Lidija Liberšar: Sodelovanje vzgojiteljic s starši otrok s posebnimi potrebami, vključenih v redne oddelke vrtca
  39. Tjaša Hvala: Namen in cilji kulture praznovanj v waldorfskem vrtcu
  40. Ivana Ruzzier: Priprava otrok na prehod iz družine v vrtec in iz vrtca v šolo
  41. Rozamunda Sivka: Participacija staršev pri organizaciji dnevne rutine počitka v Vrtcu Studenci Maribor
  42. Urška Rihtar: Uresničevanje participacije otrok skozi pedagogiko poslušanja
  43. Barbara Zorman: Gozdna pedagogika v izvedbenem kurikulumu za vrtce
  44. Maša Grošelj: Timsko delo pomočnika vzgojitelja in vzgojitelja predšolskih otrok
  45. Elena Rita Pesaro: Ustvarjalnost otrok drugega starostnega obdobja pri oblikovanju pravil iger
  46. Valentina Racman: Odnos vzgojiteljev in staršev do zgodnjega odkrivanja in spodbujanja nadarjenosti predšolskih otrok
  47. Sanja Horvat: Zadovoljstvo staršev s sodelovanjem z vrtcem Puconci
  48. Klavdija Fideršek: Praksa spremljanja otrokovega razvoja in učenja s pomočjo portfolia

Druga dela (6)

  1. Sonja Čotar Konrad, Sonja Rutar: Od konkretne izkušnje do reflektiranih spoznanj
  2. Sonja Rutar: Pedagoški izzivi visokošolskih učiteljev kot izhodišče načrtovanja razvoja visokošolske didaktike na Univerzi na Primorskem
  3. Sonja Rutar: Sociokulturni pristop pri spremljanju otrokovega razvoja in učenja v vrtcu
  4. Sonja Čotar Konrad, Sonja Rutar: Refleksija: pot do profesionalne identitete in pomemben vir spoznanj o samozaznavi študentov predšolske vzgoje in njihovih mentorjev v javnih vrtcih
  5. Sonja Rutar: Povezanost vrednot in različnih kazalcev kakovosti v vzgoji
  6. Bogdana Borota, Blaž Simčič, Sonja Rutar: Ocena kakovosti strukturnih in procesnih pogojev ter učinkov študija visokošolskega strokovnega programa 1. stopnje Predšolska vzgoja
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici