Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (5)
Jovita Pogorevc:
Vključevanje mladih v socialno okolje po zaključenem bivanju v vzgojnem zavodu
Blaž Simčič:
Preverjanje merskih značilnosti instrumentov na pedagoškem področju
Melita Lemut Bajec:
Pristop CLIL skozi vsebine kulturne dediščine v splošni gimnaziji
Tina Štemberger:
Pomen ustvarjalnosti vzgojitelja v njegovi vzgojno-izobraževalni praksi
Karmen Drljić:
Profesionalna vzdržljivost in proaktivnost bodočih pedagoških delavcev
Magistrska dela (28)
Nina Peternel:
Socialno vključevanje učencev z motnjami avtističnega spektra v različne vzgojno-izobraževalne programe
Ana Dvoršek:
Primanjkljaji na področju izvršilnih funkcij pri učencih s specifičnimi učnimi težavami
Veronika Matjašič:
Mnenje učiteljev osnovnih šol o izobraževanju in usposabljanju učiteljev za inkluzijo
Nataša Stojov:
Mnenje učiteljev o odzivih različnih skupin učencev na šolanje na daljavo
Tina Majerič:
Odnos staršev do inkluzivnega izobraževanja
Nika Ferbežar:
Izkušnje LGBTQ+ oseb v slovenskem vzgojno-izobraževalnem sistemu
Darja Hrup:
Partnerstvo med starši otrok s posebnimi potrebami in vrtcem
Vida Alauf:
Življenjska in izobraževalna pot osebe z gluhoto
Tjaša Jagodic:
Prilagoditve pri pouku za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Polona Čepon:
Delo z otroki s čustvenimi in vedenjskimi težavami v vrtcu
Erika Čuš:
Medgeneracijsko sodelovanje v lokalnem okolju
Nina Čurin:
Faza vrednotenja pri pouku likovne umetnosti na razredni stopnji osnovne šole
Karin Popovič:
Vloga inkluzivnega pedagoga pri izvajanju dodatne strokovne pomoči
Eva Rustja:
Primer uvajanja vidnih podpor v posebnem programu vzgoje in izobraževanja
Anja Gričar:
Primerjalna analiza šolskega sistema v Sloveniji in na Finskem z vidika inkluzije
Urška Jaroš:
Povezanost učne uspešnosti z gibalnimi sposobnostmi in s telesnimi značilnostmi
Martina Vidonja:
Strokovni delavci vrtca kot dejavnik uresničevanja inkluzije
Lucija Kupec:
Aplikacija modela prednostnih kompetenc v prakso na primeru otrok s posebnimi potrebami
Nataša Mlakar:
Poklicna orientacija in karierni razvoj oseb s cerebralno paralizo
Maja Jularić:
Prepoznavnost inkluzivnih pedagogov v našem okolju
Urška Adamič:
Evalvacija dodatne učne pomoči
Sanja Horvat:
Mnenje učiteljev o zagotavljanju inkluzivnega okolja v prekmurskih šolah
Nevenka Vesel:
Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v vrtcu Kočevje
Ksenija Korče, Elizabeta Zgonc:
Uresničevanje inkluzije v vrtcih in osnovnih šolah
Blaž Teršek:
Psiho-socialni položaj učenca v osnovni šoli in medvrstniško nasilje
Sara Tavčar:
Ugotavljanje in preprečevanje izgorevanja zaposlenih v vzgoji in izobraževanju
Lucija Hrastnik:
Preventivni programi za premoščanje čustvenih in vedenjskih težav mladostnikov
Mateja Šepić:
Spodbujanje ustvarjalnega mišljenja in različnih vrst inteligentnosti v berilih za 6. in 9. razred osnovne šole
Diplomska dela (31)
Anja Jesih:
Uvajanje otrok v vrtec
Vanesa Torkar:
Neenakost in socialno-ekonomski status predšolskih otrok
Neja Šmalc:
Sodelovanje staršev in vzgojiteljev v času covida-19
Nika Jug:
Vloga sorojencev pri uvajanju v vrtec
Žiga Križnik:
Motivi za izbiro vzgojiteljskega poklica
Dragana Kuzmanović:
Izkušnje staršev priseljencev z vrtci
Jessica Marka:
Raba medijev med mlajšimi mladostniki
Kaja Hrvatin:
Pogledi vzgojiteljev na vključenost otrok v vrtec
Ana Šturm:
Bralne navade prihodnjih vzgojiteljev
Metka Janežič:
Simetrija v naravi s perspektive otrok
Kaja Markočič:
Izobraževanje na daljavo z vidika učitelja
Maruša Knap:
Izkušnje učencev s poukom na daljavo v času pandemije
Alja Kert:
Oblike sodelovanja s starši v predšolskem obdobju
Rebeka Bajc:
Vključenost staršev v terciarno izobraževanje njihovih otrok
Nika Klanšek:
Vprašanje personalizacije individualiziranih programov
Vesna Lamovšek:
Inkluzivne kompetence bodočih vzgojiteljev
Urška Grilc:
Pogled staršev na uvajanje otroka v vrtec
Nina Kržič:
Vzpostavljanje avtoritete v predšolskem obdobju
Maja Babič:
Sodelovanje vzgojiteljev in staršev
Jerica Krečič:
Učitelj med poznavanjem in upoštevanjem introvertnosti učencev
Karmen Leskovar:
Inkluzija kot načelo vzgoje in izobraževanja v današnjem času
Maja Mirjanić:
Odziv staršev na vzgojiteljevo zaznavanje odstopanja pri vedenju otroka
Anja Ferjančič:
Odraščanje otrok v istospolnih partnerskih zvezah
Tea Zupanc:
Procesna načela in implicitne teorije vzgojiteljic
Sanja Horvat:
Zadovoljstvo staršev s sodelovanjem z vrtcem Puconci
Janja Nunčič:
Vloga vzgojiteljice pri prepoznavanju zlorabe predšolskih otrok
Manja Gojkovič:
Timsko delo vzgojiteljice in pomočnice vzgojiteljice
Maja Knaus:
Dnevna rutina v vrtcu
Maruška Herga:
Osveščenost in usposobljenost vzgojiteljev za nudenje prve pomoči
Doroteja Šlebinger:
Usposobljenost vzgojitelja za delo z otroki s posebnimi potrebami
Urška Trope:
Pričakovanja staršev do vrtca in vzgojiteljic
Druga dela (8)
Zbornik povzetkov Strokovne konference Spodbujanje učinkovitega učenja
Strokovne podlage za didaktično uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in priporočila za opremljenost šol
Tina Štemberger, Vanja Riccarda Kiswarday:
Validation of the inclusive competences scale for educators (InComSEdu)
Anita Lečei, Tina Štemberger, Majda Cencič:
The attitudes of educators towards picture books with homosexual content
Tina Štemberger, Jovita Pogorevc:
Odnos prihodnjih vzgojiteljic predšolskih otrok do inkluzije otrok s posebnimi potrebami
Tina Štemberger, Majda Cencič:
Raziskava načrtovanih novosti pri pouku v kontekstu pedagoških raziskav
Tina Štemberger:
Stališča bodočih vzgojiteljic do ustvarjalnosti
Tina Štemberger, Majda Cencič:
Kaj poklicni življenjepisi vzgojiteljic odkrivajo o prepletenosti poklica vzgojitelja in ustvarjalnosti?