Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Martin Bizjak: Interno komuniciranje v globalnem projektnem timu

Magistrska dela (44)

  1. Filip Kelek: Izbiranje optimalne strategije za oglaševanje na družbenih omrežjih s pomočjo spletnih vplivnežev
  2. Lara Poljšak: Načela trajnostnega razvoja pri izvedbi regat v jadranju na visokem nivoju
  3. Filip Pačarić: Vpliv igrifikacije na spletno nakupovanje slovenskih potrošnikov
  4. Blaž Kovač: Okoljska ozaveščenost otrok v Sloveniji
  5. Mateja Zorc: Nakupni dejavniki funkcionalne hrane pri športnikih
  6. Anja Planina: Vedenje potrošnika in intenca zelene potrošnje
  7. Špela Grzetič: Upravljanje prodajnega okolja luksuzne blagovne znamke
  8. Petra Hozjan: Nakupne navade potrošnikov živil v času epidemije Covid-19
  9. Danijela Miladinovič: Trženje in regulacija na področju kriptovalut
  10. Olga Sanda Perc: Analiza nevarnosti razvoja odvisnosti od iger na srečo pri zaposlenih v igralništvu
  11. Kristina Kopitar: Nakupni dejavniki kozmetičnih izdelkov za zaščito pred soncem v lekarnah
  12. Jožica Povalej: Motivacija in zadovoljstvo zaposlenih v javnem sektorju
  13. Simona Bolarič: Spreminjanje nakupovalnih navad potrošnikov prehrambnih izdelkov v času epidemije Covid-19
  14. Aleš Markočič: Izvajanje tržne dejavnosti v poklicnih gasilskih enotah v Sloveniji
  15. Roteja Feldin: Nakupni dejavniki vitaminov in prehranskih dopolnil
  16. Boris Pečnik Aru: Spletno nakupovanje slovenskih potrošnikov v tujini
  17. Suzana Topić: Prilagajanje marketinških strategij med finančno krizo
  18. Tanja Novak: Percepcija zelenega potrošništva in nakupne namere potrošnikov
  19. Vera Fois: Dizajnerska kultura v proizvodnih podjetjih
  20. Veronika Grmek Vilhar: Trg otroškega turizma: ponudba šole v naravi
  21. Tanja Rogina: Sejem kot orodje marketinškega komuniciranja
  22. Beti Reisman: Oživljanje starega mestnega jedra in vloga maloprodaje
  23. Aleksandra Majerič: Osebna blagovna znamka in osebni management
  24. Monika Šrot: Spletno oglaševanje in vpis na fakulteto
  25. Katarina Kerk: Motivi slovenskih turistov za potovanja in počitnice v Dalmaciji
  26. Mateja Bucaj: Analiza stališč potrošnikov do zelenih oznak
  27. Katja Prezelj: Vpliv spletnih ocen potrošnikov na komunikacijsko strategijo v hotelirstvu
  28. Sabina Softić: Stališča do izbranih strategij v oglasih za električna vozila na primeru poznanih blagovnih znamk
  29. Nejc Pongrac: Oglaševanje osebnega trenerstva preko družbenih medijev
  30. Ana Klančnik: Razlike med spoloma pri odločanju o nakupu otroškega vozička in avtosedeža v Zasavju
  31. Tomaž Jeran: Uvedba in razvoj potrebam kupcev prilagojenega nizkocenovnega servisa
  32. Tina Samardžić: Vpliv prireditve na percepcijo podobe podjetja
  33. Helena Kalin: Marketinška strategija za povečanje obiskanosti sejma
  34. Samir Cerić: Marketinške strategije pri izvajanju pristaniških špedicijskih storitev
  35. Tonka Cesar: Potrošniško vedenje pri nakupu rezanega cvetja in lončnic
  36. Žaklina Žnajder: Ekodizajn in okoljsko označevanje prehrambnih izdelkov
  37. Zlatko Kvržić: Analiza usposobljenosti članov prehospitalnih ekip nujne medicinske pomoči za ukrepanje v amok situaciji
  38. Helena Winkler: Vloga turističnih društev pri razvoju destinacije Nova Gorica - študija primera
  39. Matej Volk: Osebna prodaja in uspešnost poslovanja
  40. Marko Turuk: Analiza dejavnikov zadovoljstva uporabnikov mobilne telefonije
  41. Živa Krajnc: Analiza namer za spletno nakupovanje pri starejših in mlajših kupcih - študija primera
  42. Bor Abramič: Nakupno vedenje kupcev industrijskih črpalk na slovenskem trgu
  43. Anton Streicher: Analiza odnosa gospodinjstev do ravnanja s komunalnimi odpadki v izbrani mestni občini
  44. Armand Faganel: Zaznavanje kakovosti storitev visokošolskega izobraževanja

Diplomska dela (362)

  1. Tine Šturm: Instagram kot moderna oblika trženjskega komuniciranja
  2. Benjamin Garaj: Stres na delovnem mestu
  3. David Kovačič: Motivacija prodajnih predstavnikov v naftnem podjetju X
  4. Suzana Tatić: Trendi pitja kave pri milenijcih
  5. Gregor Bokal: Covid-19 ter trg alpskega in turnega smučanja
  6. Alen Jazbec: Razvoj strategije trženja medicinskega pripomočka
  7. Kris Feltrin: Marketinško-komunikacijska strategija potovalne agencije
  8. Anja Arlič: Značilnosti dobrih prodajalcev
  9. Jernej Vetrih: Mednarodno poslovanje podjetja
  10. Andrej Grobelnik: Prometna kritična infrastruktura v Republiki Sloveniji
  11. Ani Kravos: Vplivnostni marketing na Instagramu
  12. Teo Ojo: Kompulzivno spletno nakupovanje
  13. Žan Gomezel: Stališča do ponarejenih izdelkov
  14. Agnesse Nina Bosco: Analiza nakupnih navad porabnikov prehranskih dopolnil
  15. Polona Zrimec: Vloga strateške nabave in njen vpliv na uspešnost podjetja
  16. Niki Pečar: Uporaba spletnega marketinga pri zagonu e-trgovine
  17. Mojca Kadivec: Trženje na družbenih omrežjih
  18. Aleksandra Korać: Trženje osebnega bančništva
  19. Petra Špilar: Upravičenost vedenjskega ciljanja pri spletnem oglaševanju
  20. Anja Tišler: Reševanje pritožb kupcev širokopotrošnih izdelkov
  21. Luka Novak: Vstopanje izbranega podjetja na slovenski trg
  22. Tjaša Horvat: Nakupno vedenje uporabnikov pametnih mobilnih naprav
  23. Merita Arifi: Vstopanje na nove trge na primeru podjetja x
  24. Linda Telepeček: Pospeševanje prodaje preko družbenih omrežij: študija primera
  25. Blaž Sternen: Ponarejeni izdelki: analiza stališč potrošnikov
  26. Ivan Vukadinović: Analiza spletnih trgovin za športno prehrano
  27. Nik Papič: Vstopanje turistične agencije na nove trge
  28. Vesna Prezelj: Marketing države prek družbenih omrežij
  29. Katja Starin: Vpliv programov zvestobe na nakupne navade potrošnikov
  30. Damjana Šuber Škrlj: Raziskava možnosti za vpeljavo novega izdelka na trg
  31. David Jamnik: Marketinški načrt za trženje storitev osebnega trenerja
  32. Sandi Valenčič: Iskanje potencialnih dobaviteljev na področju Irana
  33. Sladjana Fina: Elektronski CRM in analiza ponudnikov
  34. Zala Windschnurer: Potrošništvo v obdobju recesije
  35. Matija Vidoni: Analiza sponzorstva v šolstvu
  36. Darko Peretić: Trženje sistemov za ogrevanje na lesno biomaso
  37. Jure Platiša: Zaznavanje ponarejenih izdelkov na spletu
  38. Tajda Tavčar: Uporaba družbenega medija za marketinško komuniciranje podjetij
  39. Tina Milavec: Analiza uporabe merchandisinga v izbrani trgovini
  40. David Bulič: Vzpostavitev elektronskega marketinga v izbranem podjetju
  41. Ines Salihović: Zaznavanje možnih posledic spletnega nakupa zdravil
  42. Lea Kern: Digitalni marketing v hotelirstvu v izbranem podjetju
  43. Gregor Mulev: Marketing v mikro podjetju
  44. Marko Stanonik: Analiza digitalne oglaševalske kampanje
  45. Monika Ažman: Analiza uspešnosti kampanj Kupuj slovensko
  46. Suzana Kovačević: Vpliv blagovne znamke na percepcijo podjetja
  47. Jure Ozimek: Marketing ekoloških proizvodov v izbranem podjetju
  48. Anamarija Radojkova: E-commerce and its impact in the fashion industry
  49. Karin Kirm: Analiza zaznavanja oglaševanja izbranih blagovnih znamk
  50. Darja Vodičar: Raziskava trga v Trstu za širitev ekološkega sadja in zelenjave
  51. Urška Štokelj: Pridobivanje in selekcija kadrov na Primorskem
  52. Delita Muhić: Vpliv cene kavbojk na nakupno odločitev
  53. Barbara Kokalj: Priložnosti prodaje na novih tujih trgih na primeru podjetja X
  54. Urša Kristančič: Trženje turistične destinacije Goriška brda
  55. Dea Zudič: Trženje turistične destinacije
  56. Dževida Nukić: Analiza uporabe storitev mobilne banke na Obali
  57. Urška Orel: Razvoj lastne blagovne znamke in spletne trgovine
  58. Rudi Fermo: Oglaševanje mikro podjetij v 21. stoletju
  59. Ina Šoštar: Vloga poslovne antropologije v mednarodnem poslovanju - študija primera
  60. Nina Vučko: Zaznavanje stresa na delovnem mestu
  61. Klara Mihevc: Marketinška etika in zaznavanje resničnosti oglaševanja
  62. Nika Klun: Potrošnik ter dejavniki nakupa
  63. Valentina Novak: Oglaševanje glasbenega dogodka
  64. Lara Budja: Trženje destinacije za študente obalne regije
  65. Mirzet Kovačević: Analiza trženjskega komuniciranja v izbranem logističnem podjetju
  66. Margita Kompara: Uvajanje nišnega zavarovalniškega produkta
  67. Petra Štanta: Sodobno spletno oglaševanje - vlogerji
  68. Andrej Bombek: Mrežni marketing z dropshippingom
  69. Mia Dedivanović: Analiza aktivnosti spletnega marketinga izbranega podjetja
  70. Aleksander Prosen Kralj: Uporaba VR tehnologije kot marketinškega orodja
  71. Lea Batič: Kulturna in naravna dediščina kot razlog za turizem
  72. Erik Rutar: Trženje Slovenske obale s pomočjo razvoja ladijskega potniškega prometa
  73. Tjaša Fekonja: Analiza strategije marketinškega komuniciranja v podjetju X v kovinski industriji
  74. Mitja Gregorič: Analiza trženjske priložnosti v gradbenem podjetju
  75. Anja Stranščak: Interni marketing
  76. Tina Birsa: Pospeševanje prodaje v izbranem podjetju
  77. Tanja Leban: Stres na delovnem mestu
  78. Natalija Pavlova: Zaznavanje vloge umetnosti pri bodočih managerjih
  79. Blaško Cvijanović: Oglaševanje in zaznavanje storitev Bohinjske proge
  80. Sabina Mezeg: Pomen komercialnih storitev in njihov nadaljni razvoj na letališču
  81. Elvisa Kamenčić: Strategija mednarodnega marketinga izbranega podjetja na področju ekoloških živil
  82. Kristina Vučkovska: Osebna prodaja v trgovini z oblačili
  83. Naida Trako: Zaznavanje blagovne znamke in njenega oglaševanja
  84. Igor Mraz: Primerjalna analiza izbranih nacionalnih oglaševalskih kampanj
  85. Beti Andlovic: Analiza trženjske privlačnosti spletne strani podjetja
  86. Greta Štor: Marketinške komunikacijske strategije turističnih atrakcij
  87. Vesna Janjilović: Etnocentrizem in nakupno vedenje študentov
  88. Katarina Zidar: Odprtje naturopatske trgovine in ambulante
  89. Luca Bezjak: Uvajanje okolju prijaznega izdelka na trg
  90. Nina Atelšek: Ponarejeni izdelki, analiza stališč potrošnikov
  91. Maja Bevitori: Poslovni načrt za varstvo predšolskih otrok
  92. Ana Černe: Analiza zadovoljstva odjemalcev izbranega podjetja
  93. Maja Plesničar: Analiza nakupovalnih navad potrošnikov pri nakupovanju živil
  94. Livjana Sirk: Analiza zadovoljstva odjemalcev v družinskem gostinskem podjetju
  95. Maruša Šolar Čuden: Destinacija Radovljica
  96. Lea Stergar: Analiza trženja blagovne znamke
  97. Ana Čehovin: Analiza darilno-spletnih naročniških paketov
  98. Dolores Ponoš: Vitrualno trženje
  99. Tilen Vrhunc: Vpliv krize na pripravljenost za sponzoriranje
  100. Špela Drinovec: Primerjalna analiza trgovske blagovne znamke
  101. Uroš Pozeb: Trženje gostinskih storitev
  102. Nives Bunc: Marketinški načrt izbranega podjetja
  103. Anja Arnšek: Problematičnost oglaševanja hrane otrokom
  104. Samir Cerić: Strategija trženja prenočišč v izbranem podjetju
  105. Romina Poles: Analiza nakupovalnih navad kupcev čokolade
  106. Polonca Pirnat: Analiza zaznavanja storitev slovenskega in malezijskega eko hotela
  107. Lucija Lauko: Načrtovanje marketinško komunikacijske kampanje
  108. Tea Kralj: Analiza učinkovitosti sponzoriranja
  109. Kata Volavšek: Storitveni trženjski splet in zadovoljstvi strank trgovskega podjetja
  110. Petra Logar: Analiza zadovoljstva odjemalcev
  111. Rebeka Sergaš: Zadovoljstvo s turistično ponudbo v krajinskem parku
  112. Urška Mihelič: Spletno trženjsko komuniciranje v izbranem podjetju
  113. Matej Pompe: Značilnosti dobrega telelvizijskega oglasa
  114. Astra Štuklek: Načrt trženja računovodskih storitev
  115. Vesna Branislava Petek: Učinkovitost oglaševanja energijskih pijač
  116. Tadeja Rojc: Motivacija zaposlenih v elektrodistribucijskem podjetju
  117. Klavdijo Kržišnik: Analiza nabavne službe v proizvodnem podjetju
  118. tea Gec: Spremembe vedenja potrošnikov prehrambenih izdelkov
  119. Maja Rojc: Trženje in kakovost visokošolskih storitev
  120. Nataša Semolič: Zaznavanje razlik med islamskim in konvencionalnim finančnim sistemom
  121. Cirila Šavs: Zadovoljstvo zaposlenih v banki
  122. Anita Koleša: Sponzoriranje kulturnega dogodka
  123. Sanda Savić: Samoregulativa oglaševanja otrokom v Sloveniji in ZDA
  124. Renato Koštomaj: Analiza vpliva oglaševanja in prodajnih akcij na prodajo
  125. Andrej Rožič: Trženje inženiring storitev
  126. Željko Fatorić: Trženje športnih priprav v obalnem turizmu
  127. Ana Polona Plestenjak: Pospeševanje prodaje trgovske blagovne znamke
  128. Ranko Močnik: Proizvodnja in trženje v razmerah globalnega poslovanja
  129. Sanja Vujmilović: Vpliv oglaševanja na potrošnike
  130. Janja Kozlovič: Izražanje osebnosti skozi predelavo motocikla
  131. Alenka Logar: Tržno komuniciranje v trgovskem podjetju
  132. Petra Roginič: Analiza nakupnih odločitev odjemalcev v vrtni prodajalni
  133. Mojca Miklavčič: Trženje bančnih storitev s poudarkom na kreditiranju pravnih oseb
  134. Tomaž Erjavec: Analiza spletnega oglaševanja v farmacevtski panogi
  135. Bernard Osvald: Sponzoriranje kot strateška odločitev podjetja
  136. Tomaž Krajnc: Analiza spletne predstavnosti celjskih hotelov
  137. Metka Brečevič: Nastop podjetja na sejemski prireditvi
  138. Saša Kovačič: Tržne aktivnosti ob uvedbi in prepoznavnosti igre Stave
  139. Branko Lazić: Analiza trženja logističnih storitev
  140. Seta Grecs: Zadovoljstvo s storitvami jahalne šole
  141. Sanela Grošić: Uvajanje standarda kakovosti v špedicijsko dejavnost
  142. Andrej Mozetič: Mrežni marketing spletne trgovine
  143. Tomaž Dujc: Analiza komuniciranja udeležencev občinskih volitev
  144. Mitja Povodnik: Resničnostna oddaja - od ideje do realizacije
  145. Katja Grabler: Vstop blagovne znamke Lencia na evropsko tržišče
  146. Katja Japelj: Vpliv recesije na potrošnikove in podjetniške odločitve v zelemen marketingu
  147. Jadranka Mičič: Sponzoriranje teniškega turnirja
  148. Monika Kalister: Trženje zimskih pnevmatik za osebna vozila
  149. Tina Debelak: Analiza izvajanja javnih naročil v elektroenergetskem podjetju
  150. Nataša Lukežič: Vpliv prodajalca na nakupno odločitev
  151. Tina Nagode Jazbar: Oglaševanje preko spletnega dnevnika in spletne skupnosti
  152. Mojca Suhadolc: Sponzoriranje dejavnosti športnega zaovda
  153. Miran Miše: Uporaba metod sodobnega trženja
  154. Jožica Rojc: Zadovoljstvo odjemalcev komunalnih storitev
  155. Sandra Škapin: Oglaševanje prostih delovnih mest
  156. Ana Milunovič: Diferenciacija turističnih storitev
  157. Andreja Dolinšek: Analiza možnosti za uvedbo souporabe avtomobila v Sloveniji
  158. Tanja Novak: Tržno obnašanje turističnih organizacij v primeru naravnih nesreč
  159. Marko Vamberger: Sponzoriranje rokometnega kluba
  160. Eleonora Stojkovič: Družbeno omrežje kot nova priložnost za trženjsko komuniciranje
  161. Matjaž Gorkič: Management trženjskih aktivnosti avtovleke
  162. Andrej Selak: Analiza dejavnikov, ki vplivajo na proces pridobivanja kupcev na spletnem portalu
  163. Petra Sušnik: Stres v marketingu
  164. Kristina Krt: Sponzoriranje kulturnega porjekta
  165. Nuša Kozinc: Pospeševanje prodaje izdelkov za osebno nego
  166. Anita Kobe: Analiza izvajanja ekoturizma na slovenskih ekoloških turističnih kmetijah
  167. Fatmir Ahmeti: Analiza trga surove kave v Italiji
  168. Ivana Joksimović: Trženjsko komunikacijska strategija banke
  169. Matevž Kranjc: Marketinške strategije avtomobilskega podjetja v času krize
  170. Metka Podgornik: Management celovite kakovosti
  171. Zorana Teran: Sodelovanje visokošolske knjižnice z gospodarstvom
  172. Robert Stević: Analiza trženjske strategije logističnega podjetja
  173. Elvis Maljavac: Nabava in proces odobravanja novih dobaviteljev
  174. Helena Mele: Trženje lokalnega televizijskega programa
  175. Urška Grilc: Razkrivanje družbene odgovornosti na spletnih straneh zavarovalnic
  176. Natalija Bračun: Izbor nizkostroškovnih dobaviteljev
  177. Vinko Oblak: Trženje storitev sejemske prireditve
  178. Saša Savić: Ponudba in razvoj storitev v železniškem potniškem prometu
  179. Jože Černigoj: Trženje stavbnega pohištva
  180. Matej Ferfolja: Analiza zadovoljstva industrijskih odjemalcev
  181. Tjaša Miklavčič: Analiza trženja logističnih storitev
  182. Tina Jereb: Uporaba sodobnih tržnih poti v bančnem poslovanju
  183. Vera Čejvanovič: Vpliv kulture na poslovno komuniciranje na primeru hotelskega podjetja
  184. Dragica Štirn: Analiza turistične ponudbe Gorenjske
  185. Tina Železnik: Vpliv oglaševanja na trženje storitev mobilnega operaterja
  186. Peter Škrlj: Strategija uvajanja nove avtomobilske znamke
  187. Blanka Denko Čeh: Trženjski splet kulturnega festivala
  188. Boštjan Galjot: Sponzoriranje Olimpijskega komiteja Slovenije
  189. Teja Kenda: Trženje blagovne znamke mlečnih izdelkov
  190. Mateja Mavrič: Analiza načrtovanih turističnih storitev in zaznanega zadovoljstva obiskovalcev
  191. Ljiljana Šik: Primerjava zaznavanja sponzoriranja v Italiji in Sloveniji
  192. Tomaž Janežič: Trženje atletskih tekmovanj Zlate lige Gorenjske
  193. Urška Kavčič: Trženje kraškega terana
  194. Nives Mamilovič: Posredovanje v prometu z nepremičninami
  195. Monika Beč: Analiza vpliva cene na nakupno odločitev potrošnikov
  196. Marjetka Troha: Uspešnost tržnega komuniciranja avtomobilske blagovne znamke
  197. Matjaž Pogačnik: Kakovost kot vodilo poslovanja storitvenega podjetja
  198. Nadja Vošnjak: Analiza izgleda in vsebin spletnih trgovin
  199. Edita Huskič: Humor v televizijskem oglaševanju
  200. Sandi Kruh: Trženje potniškega terminala Koper
  201. Alison Ribarič: Analiza spletnih predstavitev ponudnikov kozmetike
  202. Helena Florenin Pasinato: Italijanski kupec na slovenskem trgu
  203. David Čauševič: Družbena odgovornost podjetja do zaposlenih
  204. Ivana Starčevič: Pospeševanje prodaje prestižne kozmetike
  205. Mariza Trojer: Vpliv barv embalaže na zaznavanje izdelka
  206. Alenka Mahne: Marketinško komuniciranje in tržni položaj logističnega podjetja
  207. Žan Zdolšek: Analiza pospeševanja prodaje v vrtnarskem podjetju
  208. Nataša Gjuričić: Vpliv barve embalaže osvežilne pijače na nakupno odločitev
  209. Branka Žagar: Zaznavanje sodobnega oglaševanja med potrošniki
  210. Dragana Lazović: Pospeševanje prodaje naravne kozmetike
  211. Danijel Pincin: Od kakovosti k poslovni odličnosti državne uprave
  212. Denis Kekič: Uvedba HACCP sistema kakovosoti v specializirani trgovini
  213. Predrag Lilić: Trženjsko komuniciranje v proizvodnem podjetju
  214. Jasmina Ogorevc: Analiza trženjsko komunikacijske akcije "Mleko krepi"
  215. Andraž Fakuč: Prepoznavnost blagovne znamke vzajemnih skladov
  216. Marjan Firm: Trženje klimatskih naprav s pomočjo feng shuia
  217. Natalija Šraj: Vpliv akkcijskega trgovskega oglaševanja na potrošnika
  218. Maja Kovačič: Vpliv sponzoriranja in donatorstva na poslovanje podjetja
  219. Urška Tarkuš: Analiza vpliva barve na prodajo otroške obutve
  220. Alenka Jerkič: Trženje bančnih storitev v poštnem poslovanju
  221. Urša Čerček: Strategije trženja za prodajni asortiman podjetja
  222. Estera Gramc Žičkar: Specifičen marketinški splet storitev pogrebnega zavoda
  223. Petra Lazar: Finančna kriza in pliv na turistične navade Slovencev
  224. Saša Turšič: Pozicioniranje blagovne znamke pnevmatik na območju Notranjske regije
  225. Uroš Preželj: Prepoznavnost prehrambnega franšiznega sistema
  226. Tanja Raušl: Dejavniki odločanja pri nakupu bančnih storitev
  227. Matej Trošt: Potrošnikovo zaznavanja cene in blagovne znamke pri nakupu pohištva
  228. Tjaša Stegel Smiljanič: Tržnokomunikakcijska strategija trovskega podjetja za pozicioniranje turističnega produkta
  229. Tanja Žgur: Sponzorstvo kot oblika tržnega komuniciranja energetske družbe
  230. Iris Laharnar: Trženje širokopasovnega satelitskega interneta ToowayTM
  231. Ivan Markočič: Trženje prodajnih storitev
  232. Orjana Vatovec: Trženje mobilnega bančništva
  233. Blaženka Gavez: Marketinška strategija podjetja
  234. Karmen Bolta: Uporaba spletnega neposrednega marketinškega komuniciranja v manjšem podjetju
  235. Marijan Roblek: Uvajanje standarda kakovosti ISO 9001:2000 v podjetju
  236. Tina Košuta: Vpliv uvedbe evra na nakupne navade potrošnika
  237. Neža Horvat: Zaznavanje gradbenih inženiring storitev
  238. Andreja Tominec: Trženje prešitih odej in zadovoljstvo kupcev
  239. Martina Petrovčič: Zadovoljstvo kupcev z maloprodajnimi storitvami
  240. Uroš Bavec: Analiza zadovoljstva kupcev PC orodjarna
  241. Tina Zalar: Zaznavanje kakovosti storitev v centru starejših
  242. Michelle Trampuš: Odziv medijev na oglaševalsko akcijo Kupujem slovensko
  243. Eva Degan: Odjemalčeve odločitve pri nakupu prehrambenih izdelkov
  244. Katja Krašček: Sponzoriranje turistične prireditve Praznik češenj
  245. Mojca Bevk: Nakupovanje mleka in mlečnih izdelkov
  246. Primož Polajžer: Analiza vstopa proizvodnega podjetja na indijski trg
  247. Blaž Ribič: Uresničljivost uvedbe alternativnega načina trženja
  248. Aleš Trunk: Vpliv krize na počitniške namere Slovencev
  249. Jožica Majdič: Zaznavanje kakovosti storitev visokošolske knjižnice
  250. Greta Pavšič: Zaznavanje tržnega komuniciranja igralnice
  251. Janja Pirman: Trženjsko komuniciranje ob uvajanju ledene kave na slovenski trg
  252. Eda Krt: Sponzorstvo, donatorstvo in družbena odgovornost podjetij
  253. Sabina Vatovec: Organizacijska kultura in tržna naravnanost
  254. Julijana Perko: Analiza trženja wellness storitev v ZDA in Sloveniji
  255. Gašper Bračič: Zaznavanje kakovosti storitev v zdravilišču
  256. Muhamed Džananović: Zadovoljstvo kupcev v spletni trgovini
  257. Zdenka Thaler: Trženje prevoznih storitev in storitev s 40-tonskim avtodvigalom
  258. Vesna Tolar: Trženje turistične destinacija
  259. Suada Rastoder: Zadovoljstvo in motivacija zaposlenih
  260. Mateja Kržin: Marketing in prodaja - sodelovanja ali tekmovanje
  261. Martina Markutovič: Vpliv spreminjanja cene na potrošnjo kave
  262. Elvira Zulić: Sponzoriranje nepridobitnega društva
  263. Veronika Gololičič: Neposredno trženje preko pošte s prodajnimi pismi
  264. Ines Pehnec: Trženjska strategija vstopa podjetja na španski trg počitniških hišic
  265. Aljana Kovač: Direktni marketing poštnih storitev
  266. dean Jug: Sponzoriranje lokalne skupnosti
  267. Metka Obretan Begić: Zadovoljstvo zavarovancev območne enote zavarovalnice
  268. Martin Franetič: Vpliv ekonomske krize na obalni turizem
  269. Vanda Makovec: Trženjski splet proizvodnega podjetja
  270. Boštjan Drago: Zaznavanje sponzoriranja malonogometnega kluba
  271. Marija Krivec-Djukić: Sponzoriranje športne prireditve
  272. Nastja Vodopivec: Trženje bančnih storitev s poudarkom na kakovosti storitev
  273. Katarina Kočar: Strategije trženja medicinskega pripomočka
  274. Vid Baruca: Primerjava privlačnosti športnih panog za sponzorje
  275. Nataša Novak: Analiza povpraševanja po življenjskih zavarovanjih
  276. Vanda Božiček: Primerjava osebne in internetne prodaje stanovanjskih kreditov v izbrani banki
  277. Karen Vodopivec: Zadovoljstvo odjemalcev kot merilo kakovosti bančnih storitev
  278. Kristina Bavcon: Analiza nepremičninskega trga na Goriškem
  279. Vesna Grah: Zavarovalnica in sponzoriranje ogleda športnega dogodka
  280. Tatjana Geršak: Sponzoriranje prireditve v organizaciji turističnega društva
  281. Brigita Žgavec: Analiza trženjskih oglasov v slovenskih dnevnikih
  282. Maja Peterlin: Prikrito oglaševanje v slovenskih revijah
  283. Maja Šivic: Tržno komunikacijski splet lesenih mlinov za mletje žitaric
  284. Alenka Kocjančič: Zadovoljstvo odjemalcev spletnega bančništva
  285. Jana Vodopivec: Neposredno trženje spletne aplikacije
  286. Karin Krmelj: Analiza trženja logističnih storitev špediterskega podjetja
  287. Vanja Bransberger: Analiza zadovoljstva uporabnikov slovenskih golfskih igrišč
  288. Natalija Mulej: Trženje inovacije Solid mobile double spacer
  289. Petra Starešinič: Pridobivanje sponzorskih sredstev za festival
  290. Tanja Blaževič: Poslovni načrt združevanje turistične ponudbe v regiji spodnjega Posavja
  291. Mateja Ambrožič: Zaznavanje in strateška vrednost trgovske znamke
  292. Suzana Bubnič: Analiza zadovoljstva odjemalcev storitev servisnih dejavnosti
  293. Edo Klarič: Trženje celovitih rešitev - sodobni sistemi hišne avtomatizacije
  294. Saša Carli: Analiza strategije najemanja storitev marketinške agencije
  295. Mirjam Saksida Vatovec: Uvedba spletne trgovine v trgovskem podjetju
  296. Gordana Križman: Družbena odgovornost mlade družine in potrošništvo
  297. Emira Kovač: Kakovost turističnih storitev
  298. Alja Kolar: Poslovni načrt za oblikovanje poslovnega modela franšizing v izbranem podjetju
  299. Barbara Zupan: Uspešnost prodajnega osebja v povezavi z nagrajevanjem
  300. Aida Sukanović: Zaznane značilnosti dobrih prodajalcev
  301. Andreja Kuster: Vloga kontrolinga pri optimizaciji nabave v proizvodnem podjetju
  302. Andrej Perc: Diverzifikacija prodajnega programa tehnične trgovine
  303. Monika Šrot: Degustacije kot metoda pospeševanja prodaje
  304. Sabina Vrečič: S sponzoriranjem športa do večje prepoznavnosti podjetja
  305. Ksenija Velić: Tržna naravnanost storitvenih podjetij
  306. Andreja Lukež: Spletna ponudba storitev dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja in analiza povpraševanja
  307. Svetlana Lazović: Vpliv kulturnega okolja na trženjsko komuniciranje
  308. Blaž Lipovec: Ugotavljanje uspešnosti virusnega marketinga
  309. Iztok Klabjan: Analiza prodajnih postopkov v prodajalni avtomobilov
  310. Martina Marc: Vključevanje kraške kamnoseške tradicije v turistično ponudbo
  311. Djoko Djorčev: Sponzorstvo in donatorstvo v izobraževalnih organizacijah
  312. Tadeja Skok: Interno komuniciranje kot vidik obvladovanja organizacije
  313. Margita Kalister: Analiza uvajanja novega vozila na slovensko tržišče
  314. Adrijana Rijavec: Načrtovanje nastopa podjetja na mednarodnih sejmih
  315. Mojca Kržan: Nabavni procesi v podjetju z vidika ISO standardov kakovosti
  316. Maja Rojc: Pomen zadovoljstva kupcev za uspešno prodajo avtomobilov
  317. Andreja Merslavič: Trženje storitev osebnega bančnega računa
  318. Manuel Kalman: Vpliv sociodemografskih značilnosti pri odločitvi o nakupu turističnih izdelkov
  319. Maja Masilo: Pravična trgovina
  320. Karmen Primožič: Trženjski pristop pri uresničevanju poslanstva humanitarnega zavoda
  321. Valentina Pirih: Stališča odjemalcev do ciljanega spletnega oglaševanja
  322. Jan Benko: Analiza (ne)uravnoteženosti pogajalske moči v trgovini široke potrošnje
  323. Slavko Setnikar: Družbena odgovornost malih in srednje velikih podjetij z vidika sponzorstva
  324. Katarina Kremžar: Zaznavanje pospeševanja prodaje živilskih izdelkov
  325. Polona Lipičar: Tržni delež in prepoznavnost svetovalnega podjetja
  326. Aleš Crnica: Analiza zadovoljstva komitentov hranilnice
  327. Urša Ramuta: Analiza marketinškega komuniciranja dveh kozmetičnih blagovnih znamk
  328. Bine Šarabon: Analiza spletnih strani, namenjenih storitvi najem vozil
  329. Mateja Perhavec Hvala: Zaznavanje in stališča ljudi do mrežnega marketinga
  330. Tina Štolfa: Vpliv kakovosti storitev ter oblik tržnega komuniciranja na nakupne odločitve odjemalcev
  331. Januša Skubin Turk: Trženjsko komuniciranje na spletnih socialnih omrežjih
  332. Žaklin Peroša: Analiza spreminjajočega se tržnega okolja banke
  333. Tanja Zvijerac: Zadovoljstvo odjemalca potrjuje kakovost storitev
  334. Aleš Markočič: Trženje storitev hotela v mladinskem zdravilišču in letovišču
  335. Klemen Zonta: Primerjalna analiza trženja reševalnih vozil v javnem in zasebnem sektorju
  336. Vanja Vrhovšek: Analiza dejavnikov nakupa modnega nakita in modnih dodatkov
  337. Sanda Nikolić: Analiza izpostavljenosti poklicni izgorelosti pri tržnikih
  338. Ema Panjtar: Trženje pohištva in zadovoljstvo kupcev
  339. Amanda Lukić: Odvisnost od nakupovanja
  340. Jakob Leben: Analiza merchandisinga izdelkov v verigi športnih trgovin
  341. Anja Gomezel: Management storitev samosotjne zbirke muzejstva solinarstva
  342. Marko Zupan: Komunikacija v procesu reševanja reklamacij
  343. Sandra Perčič: ISO in mala podjetja: prednosti in pomanjkljivosti
  344. Nadja Baraga: Vpliv države izvora na namero nakupa avtomobila
  345. Lidija Novak: Kartica Wellcard - rezultat uvajanja CRM v podjetje
  346. Romina Rojc: Trženje sistema za čiščenje fotovoltaičnih elektrarn
  347. Laura Legović: Uspešnost in učinkovitost oglasov ter vpliv oglaševalskih nagrad
  348. Barbara Božič: Vpliv uvajanja ustvarjalnih oglasov na prihodek oglaševalskega podjetja
  349. Petra Heričko: Analiza managementa in zagotavljanja kakovosti logističnih storitev
  350. Mira Cigüt: Pospeševanje prodaje tobačnih izdelkov
  351. Matej Latin: Primerjalna analiza spletnih strani slovenskih bank
  352. Kaja Berginc: Analiza tradicionalnih bovških jedi v turistični ponudbi
  353. Matevž Kavčič: Trženje zavarovalnih storitev
  354. Helena Valenčič: Zaznavanje odvisnosti od nakupovanja
  355. Sabina Zidar: Analiza zadovoljstva zaposlenih v proizvodnem podjetju
  356. Michelle Benedetti Povšič: Analiza spletnih strani za prodajo gostinskih izdelkov
  357. Monika Babić: Poslovno darilo kot element trženjske komunikacje
  358. Danijela Subotič: Trženje destinacije s projektom "Vokend v Kopru"
  359. Tina Tavčar: Priprava učinkovitega spletnega nastopa
  360. Lara Jerman: Analiza zadovoljstva kupcev tekstilne blagovne znamke
  361. Gregor Kamenšek: Zadovoljstvo odjemalcev s storitvami ponudnikov širokopasovnih povezav v Sloveniji
  362. Tomaž Blatnik: Kakovost storitev e-poslovalnice

Druga dela (25)

  1. Armand Faganel, Roberto Biloslavo, Aleksander Janeš: The aquaculture industry and opportunities for sustainable tourism
  2. Marijana Sikošek: Kongresna dejavnost
  3. Armand Faganel, Anita Trnavčevič: Diskurz marketizacije javnega visokošolskega izobraževanja skozi časopisne članke
  4. Armand Faganel, Anita Trnavčevič: Marketizacijski diskurz v izobraževanju
  5. Armand Faganel, Vera Fois: Dizajnerska kultura in nagrada za oblikovalske dosežke
  6. Aleksander Janeš, Armand Faganel: Managing sustainable profit
  7. Armand Faganel, Aleksander Janeš: Branding trends 2020
  8. Armand Faganel, Aleksander Janeš: Food recovery awareness
  9. Aleksander Janeš, Roberto Biloslavo, Armand Faganel: Managing global changes with innovative sustainability
  10. Aleksander Janeš, Armand Faganel, Roberto Biloslavo: Managing global changes with logistics simplified
  11. Armand Faganel, Aleksander Janeš: Branding trends 2020
  12. Aleksander Janeš, Armand Faganel: Managing sustainable profit
  13. Danjel Bratina, Armand Faganel: Forecasting the primary demand for a beer brand using time series analysis
  14. Franka Piskar, Armand Faganel: A successful CRM implementation project in a service company
  15. Armand Faganel, Anita Trnavčevič: Sustainable natural and cultural heritage tourism in protected areas
  16. Armand Faganel: Zaznavanje kakovosti visokošolskih storitev
  17. Armand Faganel: 9. znanstvena konferenca Globalizacija kulture
  18. Armand Faganel, Mirna Macur: Competing through quality in higher education
  19. Armand Faganel: Recognized values and consumption patterns of post-crisis consumers
  20. Armand Faganel, Slavko Dolinšek: Quality management systems in higher education
  21. Armand Faganel: 19. srednjeevropska konferenca o informatiki in inteligentnih sistemih
  22. Armand Faganel: 2. mednarodna konferenca My PhD
  23. Roberto Biloslavo, Armand Faganel, Borut Kodrič, Anita Trnavčevič: Marketinška kultura v storitvenih dejavnostih
  24. Armand Faganel, Franka Piskar: Uvedba standarda ISO 9000 ter zadovoljstvo udeležencev nabavne verige
  25. Armand Faganel: Marketing in the post-crisis world
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici