Natisni
Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (27)

  1. David Knez: Razvoj izdelka v podjetju steklarske industrije
  2. Tjaša Janša: Poznavanje islamske kulture v slovenskih podjetjih, ki mednarodno poslujejo
  3. Nataša Bokan: Analiza prepoznavnosti blagovnih znamk slovenskih kozmetičnih izdelkov
  4. Jana Perpar: Vpliv strategije marketinškega komuniciranja na nakupne odločitve potrošnikov pitnih vod
  5. Marjana Zalar: Marketing coachinga v Sloveniji
  6. Luka Stankovič: Strategije vstopa podjetij na trge Latinske Amerike
  7. Katarina Kovač: Strategija marketinga za uvedbo novega izdelka v segmentu medicinskih pripomočkov
  8. Tina Škerget: Analiza dejavnikov, ki vplivajo na nakup izbranih medicinsko tehničnih pripomočkov
  9. Marko Šiška: Analiza strategije marketinškega komuniciranja v slovenskem zdraviliškem turizmu
  10. Lucija Kokošar: Povezanost trženjskega komuniciranja podjetij z odločitvami gospodinjskih odjemalcev električne energije
  11. Maša Seliškar: Uporaba polepitve vozil kot orodje marketinškega komuniciranja
  12. Janez Rozman: Analiza učinkov marketinškega komuniciranja na poslušanost izbranega radijskega programa
  13. Andrej Ažman: Analiza nakupnih navad potrošnikov čokoladnih izdelkov
  14. Nika Ratković Macuh: Strategija marketinškega komuniciranja za biorazgradljivo plastično embalažo
  15. Nina Pečovnik: Povezanost marketinškega komuniciranja programov zvestobe za otroke in nakupnih odločitev staršev
  16. Darja Babič: Vpliv informiranosti na zadovoljstvo staršev otrok v vrtcih
  17. Simona Bregar: Analiza zadovoljstva komitentov s storitvami bank v Sloveniji
  18. Irena Janja Lužar: Zadovoljstvo uporabnikov s storitvami klinik za male živali
  19. Mateja Žan: Analiza nakupnih navad in zadovoljstva potrošnikov sadja in zelenjave
  20. Vera Gojković: Strategija marketinškega komuniciranja za istospolno usmerjene potrošnike
  21. Dragana Japundža: Uvajanje lastne blagovne znamke
  22. Staša Mrhar: Vpliv strategije ekološkega marketinškega komuniciranja na odločitve potrošnikov - v izbranem podjetju
  23. Jernej Jančič: Razvitost marketinške kulture šole
  24. Anja Ristovič: Impulzivni spletni nakupi slovenskih potrošnikov in pomen zunanjih dejavnikov
  25. Lucija Magajna: Tržne raziskave v modni industriji
  26. Anja Kovač: Kultura v mednarodnem poslovanju na primeru študije južnoameriških kultur
  27. Karmen Bračič: Vloga strateških povezav pri doseganju konkurenčne prednosti v mednarodni trgovini z ekološkimi izdelki

Diplomska dela (118)

  1. Urška Hriberšek: Marketinško komuniciranje kozmetičnega podjetja
  2. Manca Pogorevc: Marketinško komuniciranje podjetja za dobavo energije
  3. Zala Martinjak: Marketing podjetja v distribuciji športne opreme
  4. Nika Žagar: Marketinško komuniciranje distribucijskega podjetja
  5. Žan Lenko: Mednarodni marketing podjetja v zastopniških dejavnostih
  6. Monika Kovačič: Marketinško komuniciranje podjetja tekstilne industrije
  7. Kaja Levačič: Strategija mednarodnega poslovanja podjetja na področju informacijske tehnologije
  8. Maša Volčič: Strategija marketinškega komuniciranja izbranega podjetja v tekstilni industriji
  9. Milena Črv: Strategija marketinga izbrane turistične kmetije
  10. Barbara Tejić: Vloga in pomen kulture v mednarodnem poslovanju na primeru bolgarske kulture
  11. Luka Boltez: Strategy for management renew of chosen company in branch of vulcanisation
  12. Gregor Mlinar: Strategija managementa prenove izbranega športnega kluba
  13. Dajana Škevin: Strategija marketinga v izbranem podjetju
  14. Ivana Kučiš: Vpliv strategije modnih blagovnih znamk na nakupne odločitve potrošnikov
  15. Teja Fabjan Perko: Strategija proizvodnega podjetja pri vstopu na tuje trge
  16. Nataša Gaberc: Marketing električnih avtomobilov
  17. Ana Lambergar: Mednarodni marketing podjetja kozmetične industrije
  18. Tea Jerman: Medorganizacijski marketing podjetja v transportni dejavnosti
  19. Teja Julija Juretič: Marketinško komuniciranje podjetja v naravni kozmetiki
  20. Maša Horvat: Strategija marketinga izbrane organizacije v turistični dejavnosti
  21. Maja Mlakar: Medorganizacijski marketing podjetja na tujem trgu
  22. Špela Drev: Strategija marketinga turistične kmetije
  23. Tanja Selič: Marketinško komuniciranje podjetja trgovske dejavnosti
  24. Katja Tičar: Strategija mednarodnega poslovanja izbranega podjetja v panogi filtracije
  25. Maša Zidanšek: Strategija mednarodnega marketinga podjetja v dejavnosti igralništva
  26. Ana Purkart: Strategija digitalno marketinškega komuniciranja v izbranem podjetju
  27. David Knez: Strategija marketinga v izbranem podjetju steklarske industrije
  28. Alma Karić: Strategija marketinškega komuniciranja izbranega podjetja telekomunikacijske industrije
  29. Jerneja Cvikl: Vpliv marketinškega komuniciranja na nakupne odločitve potrošnikov dietne prehrane
  30. Petra Gubanec: Vpliv blagovnih znamk ročnih ur na nakupne odločitve potrošnikov
  31. Neža Poje: Povezanost marketinškega komuniciranja z nakupnimi odločitvami potrošnikov na primeru izbranega izdelka
  32. Martina Rudolf: Vloga in pomen logistike izbranega podjetja v mednarodnem poslovanju
  33. Dijana Vekić: Aktivnosti marketinškega komuniciranja v izbrani zavarovalnici
  34. Deni Zadnik: Vloga in pomen špedicije v mednarodnem poslovanju na primeru izbranega podjetja
  35. Eva Rozman: Različnost kultur v mednarodnem poslovanju
  36. Karmen Kompara: Strategija mednarodnega poslovanja izbranega podjetja v turistični dejavnosti
  37. Ivon Sergaš: Globalizacija in razvoj držav v svetu
  38. Suzana Krasniči: Management registracije blagovne znamke v EU
  39. Jasmina Smotlak: Strategija marketinga za uvedbo izdelka na izbrani tuji trg
  40. Mojca Langerholc: Vloga in pomen cen v mednarodnem poslovanju
  41. Jernej Smrke: Vpliv kulture na mednarodno poslovanje izbranega podjetja
  42. Ana Luzar: Kultura obdarovanja v mednarodnem poslovanju na primeru Kitajske
  43. Andraž Zlobec: Strategija mednarodnega poslovanja izbranega podjetja v spletnih rezervacijskih sistemih
  44. Matic Plahutnik: Strategija mednarodnega marketinga v izbranem nogometnem klubu
  45. Ana Blaznik: Strategija mednarodnega poslovanja izbranega podjetja v predelovalni dejavnosti
  46. Maša Seliškar: Vpliv kulture na strategijo internacionalizacije projektnega podjetja
  47. Dejan Veselinović: Strategija internacionalizacije podjetja avtomobilske industrije na izbrane tuje trge
  48. David Uranjek: Strategija vstopa izbranega podjetja na kitajski trg
  49. Helena Pustovrh: Strategija mednarodnega poslovanja izbranega podjetja v gradbeništvu
  50. Lea Ardani: Strategija managementa prestižnih blagovnih znamk v mednarodnem poslovanju
  51. Blaž Bonča: Strategija obvladovanja tveganj izbranega podjetja v mednarodnem poslovanju
  52. Stana Dodić: Poslovna kultura v mednarodnem poslovanju
  53. Martina Vetrih: Strategija internacionalizacije podjetja v lesnopredelovalni industriji
  54. Astrid Jakomin: Strategija mednarodnega poslovanja podjetja v tekstilni dejavnosti
  55. Davor Cestnik: Internacionalizacija v izbranem podjetju avtomobilske industrije
  56. Slađana Kondić: Analiza zadovoljstva potrošnikov na izbranem bencinskem servisu
  57. Matjaž Turina: Vloga logistike v mednarodnem poslovanju
  58. Marina Tomić: Strategija internacionalizacije izbranega podjetja v generični farmacevtski industriji
  59. Alenka Koren: Analiza ključnih dejavnikov nakupa kozmetike v Sloveniji
  60. Nika Kikovič: Primerjava značilnosti poslovne kulture Cipra in Slovenije
  61. Anja Zupančič: Strategija storitev nizkocenovnega letalskega prevoznika
  62. Stefan Đurđević: Franšizing hotelske dejavnosti v mednarodnem poslovanju
  63. Maja Gantar: Strategija internacionalizacije podjetja v lesni industriji
  64. Petra Perko Fritsch: Strategija managementa dizajna kot konkurenčna prednost podjetij
  65. Lucija Kokošar: Marketinške strategije in zvestoba potrošnikov na primeru trgovskih podjetij
  66. Anja Sojer: Strategija internacionalizacije multinacionalnega podjetja v kozmetični dejavnosti
  67. Tjaša Vrtačnik: Zbirateljstvo kot izraz potrošniške kulture
  68. Maja Ivona Pretnar: Globalizacija in razvoj držav
  69. Jernej Komar: Trgovinska dejavnost v mednarodnem poslovanju
  70. Katja Jarc: Programi zvestobe in zadovoljstvo potrošnikov
  71. Marko Hrvatin: Globalizacijski trendi v glasbeni industriji
  72. Patricija Oblak: Strategija internacionalizacije multinacionalnega podjetja
  73. Bernarda Komadina: Pomen kakovosti za zadovoljstvo uporabnikov zobozdravstvenih storitev
  74. Anja Pečar: Internacionalizacija manjšega slovenskega podjetja v logistični dejavnosti
  75. Lana Tanko: Izvozni model v mednarodnem poslovanju
  76. Kaja Žonta: Kultura v mednarodnem poslovanju
  77. Suzana Kranjc: Poreklo izdelka v mednarodnem poslovanju
  78. Nick Prodani: Strategije vstopa na tuje trge
  79. Rebecca Flegar: Globalizacija v industriji informacijske tehnologije
  80. Adisa Hasinović: Internacionalizacija podjetja v farmacevtski industriji
  81. Denija Rekić: Gospodarska kriminaliteta v mednarodnem poslovanju
  82. Črt Mišmaš: Ovire v mednarodnem poslovanju
  83. Sara Ana Jerebic: Način vstopa na tuje trge
  84. Tina Berk: Projekt internacionalizacije podjetja v telekomunikakcijah - študija primera
  85. Eva Fucka: Različnosti v mednarodnem poslovanju
  86. Klemen Žagar: Analiza športnih aktovnosti za pomen turizma na Bovškem
  87. Gregor Vozlič: Vpliv recesije na mednarodno poslovanje
  88. Živa Aljana Topole: Multinacionalno podjetje v mednarodnem poslovanju
  89. Katja Potočnik: Primer internacionalizacije podjetja v segmentu dobaviteljev
  90. Damjana Žaberl: Poreklo blaga v Evropski uniji
  91. Nataša Bokan: Strategija nastopa podjetja na trgih JV Evrope
  92. Mojca Karin Rehar: Načini vstopa podjetij na tuje trge
  93. Nina Dernovšek: Strategija internacionalizacije slovenskega podjetja
  94. Blaž Intihar: Globalizacija v svetovni avtomobilski industriji
  95. Irena Ušlakar: Strategija internacionaliza[c]ije podjetja
  96. Alen Najdenovski: Bančna garancija kot pomemben instrument zavarovanja v mednarodnem poslovanju
  97. Astrid Arlič: Internacionalizacija podjetja v segmentu letalske opreme
  98. Katja Štahl: Internacionalizacija podjetja v segmentu talnih oblog
  99. Daša Hliš: Internacionalizacija podjetja v segmentu tekstilne industrije
  100. Janez Jelenc: Postopek nadzorovanja v mednarodnem poslovanju podjetja
  101. Nejc Sajovic: Intelektualna lastnina v mednarodni glasbeni industriji
  102. Mateja Merzdovnik: Standardi v mednarodnem poslovanju
  103. Sanita Jakupović: Vloga in pomen logistike v mednarodnem poslovanju
  104. Anja Lavrič: Internacionalizacija v modni industriji
  105. Petra Mesojednik: Carinski postopek pri prevozu posebnega blaga v mednarodnem poslovanju
  106. Petra Romšek: Storitve zemeljske oskrbe letal v mednarodnem poslovanju
  107. Tilen Mrgole: Vpliv poslovnega komuniciranja na mednarodno poslovanje
  108. Laura Gričar: Internacionalizacija podjetja v segmentu predelave plastičnih mas
  109. Kim Prinčič: Strategija internacionalizacije podjetja v segmentu pridelave vin
  110. Janez Praper: Poslovanje v evropskem prostoru
  111. Eva Drofenik: Vloga in pomen kulture v mednarodnem poslovanju
  112. Mario Sarić: Vpliv krize na spletno prodajo teniške opreme v Sloveniji
  113. Urška Sojč: Internacionalizacija podjetja v segmentu bele tehnike
  114. Barbara Aćimović: Vpliv svetovne krize na internacionalizacijo slovenskih podjetij na trgih JV Azije
  115. Anna Poropat: Strategija internacionalizacije v predelovalni industriji
  116. Mitja Bokalič: Outsourcing v svetovni farmacevtski industriji
  117. Vesna Pandžić: Pomen franšizinga v mednarodnem poslovanju
  118. Nina Pečovnik: Pomen kulture v mednarodnem poslovanju

Druga dela (7)

  1. Dragan Kesič, Borut Likar: Komercializacija novosti za neekonomiste
  2. Dragan Kesič: Research of strategic global development trends and competitiveness in the world pharmaceutical industry
  3. Dragan Kesič: Mednarodni izobraževalni teden v Portu na Portugalskem
  4. Dragan Kesič: Izzivi globalizacije v svetovni farmacevtski industriji
  5. Dragan Kesič: Pharmaceutical industry in strategic development
  6. Dragan Kesič: Globalization influences strategic changes and movements
  7. Dragan Kesič: Strategic development trends in the world pharmaceutical industry
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici