Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Nataša Dolenc-Orbanić: Učinki konstruktivističnega pouka fotosinteze v osnovni šoli

Magistrska dela (16)

  1. Neja Kovač: Mnenje vzgojiteljev o uporabi zunanjih okolij za zgodnje učenje s področij narave in gibanja
  2. Nina Škulj: Uporaba raziskovalne škatle na naravoslovnem dnevu na temo kraljestva rastlin v četrtem razredu
  3. Teja Pintar: Uporaba didaktičnih iger pri naravoslovnih predmetih na razredni stopnji
  4. Laura Turk: Povezovanje naravoslovja in matematike v naravi za četrtošolce
  5. Andreja Fabić: Mnenja učiteljev o uporabi didaktičnih sredstev in pripomočkov pri poučevanju naravoslovja
  6. Veronika Valič: Medpredmetno povezovanje naravoslovja in športa
  7. Zala Cej: Učna pot za spoznavanje drevesnih in grmovnih vrst na Debelem rtiču
  8. Nika Drev: Razredni učitelji o obravnavi čebelarstva
  9. Zala Finžgar: Izkustveno učenje o žuželkah v 4. razredu osnovne šole
  10. Sanja Balažic: Uporaba metod in oblik dela pri predmetu spoznavanje okolja ter naravoslovje in tehnika v šolah v Prekmurju
  11. Gabrijela Gajšek: Obravnava hmeljarstva v 4. razredu osnovne šole pri predmetu naravoslovja in tehnike
  12. Špela Kvas: Medpredmetno raziskovanje potoka z raziskovalnimi škatlami v 3. razredu osnovne šole
  13. Vanja Krapež: Tradicionalni in sodobni pristop poučevanja o prebavilih v 4. razredu osnovne šole
  14. Klavdija Preželj: Načrtovanje in vzpostavitev šolskega učnega vrta na izbrani obalni osnovni šoli
  15. Alenka Podbrežnik: Model poučevanja o spočetju, nosečnosti in rojstvu v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
  16. Petra Jankovič: Didaktični pripomoček za učenje naravoslovja v naravnem rezervatu Škocjanski zatok

Diplomska dela (59)

  1. Janja Bazjak: Spoznavanje morskih mehkužcev v predšolskem obdobju
  2. Valerija Osredkar: Spoznavanje zdravilnih rastlin s predšolskimi otroki
  3. Mateja Kavo: Spoznavanje čebel in čebelarstva v predšolskem obdobju
  4. Žana Lipovac: Dejavnosti za predšolske otroke v sklopu spoznavanja vode kot naravne dobrine
  5. Barbara Šuštarič: Spoznavanje Krajinskega parka Lahinja s predšolskimi otroki
  6. Lavra Videčnik: Izvajanje usmerjenih dejavnosti na prostem v slovenskih vrtcih
  7. Nataša Tehovnik: Spoznavamo drevesa Ljubljanskega barja
  8. Kristina Felbar Milošević: Spoznavanje žuželk pri predšolskih otrocih
  9. Neža Kastelic: Predstave predšolskih otrok o zgradbi in delovanju prebavil
  10. Tadej Benčina: Vrtec na kmetiji kot možnost izkustvenega učenja v predšolskem obdobju
  11. Lučka Kokole: Potujoči nahrbtnik za spodbujanje učenja v naravi
  12. Nejc Tevž: Ekološka pismenost učencev 5. razreda izbranih osnovnih šol
  13. Barbara Masten: Razlike v poznavanju rastlin in živali v mestnih in podeželskih vrtcih
  14. Ana Červ: Spoznavanje zdravilnih rastlin in zelišč s predšolskimi otroki
  15. Anja Kutnjak Grošelj: Predstave predšolskih otrok o mleku in mlečnih izdelkih ter mnenja staršev o njihovi pomembnosti v prehrani otrok
  16. Anja Medved: Spoznavanje gozdnih živali in rastlin v predšolskem obdobju
  17. Miriam Kalan: Izkustveno spoznavanje svetlobe s predšolskimi otroki
  18. Veronika Valič: Spoznavanje čutil v 3. razredu pri pouku spoznavanja okolja
  19. Barbara Boštjančič: Naravoslovne dejavnosti v vrtcu na temo kalitev
  20. Ana Rejc: Naravoslovna ekskurzija na turistično kmetijo za predšolske otroke
  21. Špela Batis: Projektno delo za predšolske otroke: "Od ovce do puloverja"
  22. Kaja Ajdnik: Predstave predšolskih otrok o kroženju vode na Zemlji
  23. Ilenia Vivoda: Učenje naravoslovja z raziskovalnimi igrami
  24. Anja Verbič: Živi kotički v slovenskih vrtcih
  25. Manca Sušnik Dimić: Predsodki do živali v predšolskem obdobju
  26. Maruša Čamer: Spoznavanje polža v vrtcu
  27. Nika Molk Štikavac: Spoznavanje gozdnih dreves in njihovih plodov s predšolskimi otroki
  28. Nina Jereb-Sedej: Gozd kot spodbudno učno okolje za razvijanje vseh kurikularnih področij
  29. Vanja Rogič: Opazovanje ptic s predšolskimi otroki
  30. Petra Sadar: Medvrstniško učenje pri raziskovalnem pouku naravoslovja
  31. Zala Cej: Naravoslovna učna pot Debeli rtič
  32. Hana Lapornik: Organizacija naravoslovne ekskurzije v Kobilarno Lipica
  33. Nika Drev: Obravnava čebelarstva v prvem triletju osnovne šole na področju Šaleške doline
  34. Erika Rep: Naravoslovna ekskurzija na Rakitni s predšolskimi otroki
  35. Ana Bricelj: Spoznavanje mleka in mlečnih izdelkov za predšolske otroke
  36. Tamara Zver: Uporaba didaktičnih iger z naravoslovno vsebino v pomurskih vrtcih
  37. Ana Gregorič: Seznanjanje predšolskih otrok z okoljsko problematiko
  38. Jernej Strašek: Spodbujanje otrok k sobivanju z naravo in ohranjanju kulturne dediščine s projektnim delom "Od pšeničke do potičke"
  39. Maja Obrstar: Spoznavanje zelenjavnega vrta za predšolske otroke
  40. Špela Starič: Predstave predšolskih otrok o zgradbi in delovanju človeškega telesa
  41. Zala Ahačič: Živi kotički v osnovni šoli
  42. Mateja Starec: Naravoslovne dejavnosti za predšolske otroke na temo zrak
  43. Aleksandra Đurić: Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri poučevanju naravoslovja v vrtcu
  44. Lavra Kladnik: Določevalni ključ za izbrane travniške rastline
  45. Alenka Novak: Spoznavanje raznolikosti gozda v predšolskem obdobju
  46. Aleksandra Pantić: Učilnica v naravi
  47. Franja Turnšek: Zgodnje učenje naravoslovja v vrtcu skozi eksperimente
  48. Romana Oblonšek: Spoznavanje čebele v predšolskem obdobju
  49. Sara Flego: Raziskovalna škatla "Morje" v 2. razredu osnovne šole
  50. Mateja Pogelšek: Predsodki do živali na razredni stopnji
  51. Živa Pohar: Izvajanje naravoslovnih dejavnosti v vrtcu
  52. Simona Copot: Naravoslovne dejavnosti v ekovrtcu - odpadki
  53. Leonida Grgič Bizjak: Projektno raziskovanje - tla in življenje v tleh
  54. Špela Pikš: Vloga in pomen zelišč v vrtcu
  55. Irena Godec: Odpravljanje predsodkov do živali v vrtcu
  56. Milena Petek: Prehranjevanje pri rastlinah
  57. Maja Štrubelj: Naravoslovne dejavnosti v prvem starostnem obdobju
  58. Jelka Lešnik: Voda - naravoslovne dejavnosti v vrtcu
  59. Mojca Jakomin: Predstave predšolskih otrok o organizmih gojenih v vrtcu

Druga dela (8)

  1. Zbornik povzetkov Strokovne konference Spodbujanje učinkovitega učenja
  2. Nataša Dolenc-Orbanić, Nives Kovač: Naravoslovje 2
  3. Nataša Dolenc-Orbanić, Nives Kovač: Naravoslovje II
  4. Nataša Dolenc-Orbanić, Petra Furlan: Pogledi bodočih učiteljev na sodobno poučevanje naravoslovja
  5. Jurka Lepičnik-Vodopivec, Nataša Dolenc-Orbanić, Marko Gavriloski Tretjak: Kakovost z vidika študentov univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Razredni pouk
  6. Pier Luigi Nimis, Nataša Dolenc-Orbanić, Nastja Cotič, Danijel Pokleka, Claudio Battelli: Določevalni ključ za rastline Sečoveljskih solin (Piran, Slovenija)
  7. Nataša Dolenc-Orbanić, Claudio Battelli, Janja Plazar, Petra Furlan, Nastja Cotič: Interaktivni ključ za določanje organizmov morske obale Tržaškega zaliva
  8. Claudio Battelli, Nataša Dolenc-Orbanić: First record of Chthamalus Montagui Southward, 1976 (Crustacea, Cirripedia) on the Slovenian coast (Gulf of Trieste, Northern Adriatc sea)
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici