Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Lea Kozel:
Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole
Diplomska dela (212)
Maja Cerar:
Razvrščanje v prvem starostnem obdobju
Tina Kladnik:
Razvrščanje v 1. starostnem obdobju
Kaja Rančan:
Mnenje vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev o pomenu usvajanja štetja v predšolskem obdobju
Maksimilijana Vezjak:
Učenje matematike skozi igro v gozdu
Dragica Bonić:
Naravoslovno-matematične dejavnosti v gozdu
Nika Razgoršek:
Matematika skozi igro v naravi
Nika Podobnik:
Orientacija predšolskega otroka v 1. starostnem obdobju
Maja Burger:
Geometrijski liki v igri
Rok Tavčar:
Spoznavanje in razumevanje vzorcev pri otrocih, starih od 4 do 5 let
Katarina Orel Zajec:
Mnenje vzgojiteljev o matematični vsebini razvrščanja v predšolskem obdobju
Mojca Istenič:
Matematika skozi igro in zgodbo
Maja Simić:
Razvrščanje po eni lastnosti v skupini otrok starih 1 do 2 leti
Patricija Zupanc:
Razumevanje matematičnih vzorcev in prepoznavanje le-teh v vsakdanjem življenju
Ana Planinšek:
Uporaba didaktičnih kart za razvijanje matematičnega znanja v predšolskem obdobju
Deja Kodrun:
Načrtovane dejavnosti na temo geometrija in merjenje v prvem starostnem obdobju
Urša Trobec:
Uporaba matematičnega kotička v vrtcu
Hana Šlaus:
Prvi koraki merjenja v predšolskem obdobju
Nada Kosten:
Vpeljava statistične raziskave v drugem starostnem obdobju z otroki starimi 3-4 leta
Mateja Šepec:
Didaktične igrače za spodbujanje orientacije v 2. starostnem obdobju
Blanka Mrak:
Igra kot spodbuda k usvajanju štetja v skupini otrok, starih od 2 do 4 let
Natali Bukovec:
Stališča vzgojiteljev o uporabi didaktičnih sredstev in didaktičnih iger pri dejavnostih kurikularnega področja matematike
Karolina Vidergar:
Spoznavanje simbolnega zapisa do deset v predšolskem obdobju
Urša Cimperman:
Pogostost izvajanja in vključevanja teme orientacija v prostoru in njena pomembnost v predšolskem obdobju
Katja Žnider:
Otrok skozi načrtovane matematične dejavnosti usvoji razvrščanje glede na dve lastnosti
Teja Gantar:
Učenje štetja skozi igro v predšolskem obdobju
Ana Marija Pirc:
Vpeljava odnosa majhno - veliko pri matematiki v prvem starostnem obdobju
Tomaž Oblak:
Učenje štetja do 10 s pomočjo ročno izdelane didaktične igrače
Kaja Krt:
Z igro v svet orientacije pri matematiki v skupini otrok, starih 1-2 let
Meta Nagode:
Štetje v obsegu do 10 v predšolskem obdobju po metodi Montessori v javnih vrtcih
Leila Kragelj:
Razumevanje količin v predšolskem obdobju
Petra Cerar:
Napredovanje predšolskih otrok na področju matematike v času zaprtja vrtcev z vidika staršev
Špela Jelovčan:
Orientacija v prostoru skozi medpodročno povezovanje matematike, jezika in gibanja
Urška Vidmar:
Izvajanje matematičnih dejavnosti v predšolskem obdobju
Lucija Ves:
Utrjevanje geometrijskih teles in likov z uporabo didaktičnih iger
Urška Sever:
Geometrijska telesa v vrtcu
Dragana Vasiljević:
Matematično didaktične igre simetrije
Laura Stanič:
Vpliv epidemije na otroke glede razumevanja matematičnih vsebin
Leja Logaj:
Mnenje in izkušnje vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev glede usvajanja štetja v drugem starostnem obdobju
Nina Poropat:
Uvajanje matematičnih odnosov med predmeti v prvem starostnem obdobju
Jerca Peric:
Štetje s pomočjo didaktičnih iger v predšolskem obdobju
Tjaša Zrim:
Obravnava geometrijskih likov z otroki, starimi od 5 do 6 let
Nina Susman:
Vpeljevanje simbolov za števila v obsegu do 10 v predšolskem obdobju
Lea Letnar:
Uvajanje merjenja prostornine v predšolskem obdobju
Samo Križnar:
Dejavnosti za izboljšanje razumevanja predlogov v, na in pod v predšolskem obdobju
Suzana Košćak:
Sposobnost razvrščanja v drevesni in Carrollov diagram v drugem starostnem obdobju
Klara Arko:
Utrjevanje štetja do 10 s pomočjo didaktičnih iger
Eva Iskra:
Od prirejanja do štetja v obsegu do 10 v drugem starostnem obdobju
Nataša Rus:
Matematika v tihih knjigah
Vanesa Turk:
Utrjevanje geometrijskih likov s pomočjo matematičnih didaktičnih iger
Nika Mutavčić:
Spoznavanje geometrije v predšolskem obdobju preko didaktičnih iger
Ivana Remec:
Uvajanje preproste statistične raziskave v predšolskem obdobju
Tajda Janežič:
Spoznavanje in razumevanje orientacijskih pojmov pri otrocih starih od 2 do 3 leta
Kristina Curk:
Razvrščanje v drevesni in Carrollov diagram s predšolskimi otroki
Marjetka Končan:
Števila in štetje do deset
Klara Jegovnik:
Skozi igro do štetja
Barbara Cindrić:
Usvajanje orientacije v prostoru pri otrocih starih 2 do 3 leta
Maša Praprotnik:
Uvajanje matematike s pomočjo gibalnih iger
Leja Petrič:
Spodbujanje štetja z matematičnimi igrami v predšolskem obdobju
Urukalo Dino:
Učenje matematike preko senzornega zaznavanja
Domen Matelič:
Spoznavanje matematike v predšolskem obdobju z uporabo pesmi z matematično vsebino
Danijela Djurić:
Prepoznavanje geometrijskih teles in likov v 2. starostnem obdobju skozi načrtovane dejavnosti
Kaja Dobrotinšek:
Matematične didaktične igre s poudarkom na štetju
Tina Maček:
Pogostost izvajanja matematičnih dejavnosti v predšolskem obdobju
Monika Turk:
Razvrščanje v drevesni diagram v drugem starostnem obdobju
Suzana Orehek:
Z igro do znanja orientacijskih pojmov pri otrocih starih 1-2 leti
Tjaša Zoretič:
Spoznavanje števil v skupini otrok starih 5 let z uporabo odpadnih materialov
Andreja Hrib:
Uporaba orientacijskih pojmov v predšolskem obdobju
Eva Lavrič:
Pogostost izvajanja matematičnih dejavnosti v vrtcu
Neža Dolinšek Uštar:
Spoznavanje teles, likov in simetrije v 2. starostnem obdobju
Maja Ošlak:
Matematične didaktične igre za spoznavanje geometrijskih likov v predšolskem obdobju
Jana Merlak:
Z igro v gozdu do znanja matematike
Nina Hajsinger:
Učenje števil in štetja v predšolskem obdobju
Stina Štefanec:
Matematične dejavnosti pri spoznavanju geometrijskih likov
Sara Valenčak:
Vpeljevanje geometrijskih teles in likov med vzgojitelji v prvem starostnem obdobju
Katarina Tekavčič:
Pomen matematično-didaktičnih iger v predšolskem obdobju
Nika Setnikar:
Matematika in gibanje v predšolskem obdobju
Monika Lavrič:
Učenje finančne pismenosti otrok z matematičnimi vsebinami v predšolskem obdobju
Tjaša Golej:
Z igro v svet geometrijskih teles in likov
Tea Dolinar:
Orientacija pri matematiki v povezavi z ostalimi kurikularnimi področji
Monika Samec:
Spoznavanje sveta geometrijskih likov s predšolskimi otroki
Mateja Kočar:
Izvajanje načrtovanih matematičnih aktivnosti v slovenskih vrtcih
Mateja Strašek:
Igre za utrjevanje štetja
Nada Mačinković:
Prepoznavanje in poimenovanje geometrijskih likov s pomočjo izdelanih didaktičnih iger v skupini otrok starih 1-4 let
Urška Milavec:
Prirejanje v predšolskem obdobju kot priprava otrok na štetje
Maja Knific Bukovšak:
Z igro utrjujemo seštevanje do 10 v 1. razredu osnovne šole
Špela Barbiš:
Utrjevanje štetja v kombiniranem oddelku z uporabo didaktičnih iger
Daša Rupnik:
Usvajanje matematičnega znanja z izvajanjem plesnih dejavnosti
Karlina Gašperin:
Igre za usvajanje štetja do pet
Petra Koren:
Didaktične igre za utrjevanje štetja
Danjela Rončel:
Merjenje dolžine v drugem starostnem obdobju
Neža Kiseljak:
Z namiznimi didaktičnimi igrami do utrjevanja štetja
Tina Zupančič:
Števila in štetje pri starosti 5-6 let
Tea Zlosel:
Vključevanje plesa v zgodnje učenje matematike
Lucija Senekovič:
Skozi igro do poznavanja matematičnih vzorcev
Tjaša Rezman:
Didaktične igre na temo logika in jezik
Patricia Morić:
Učenje matematičnih odnosov skozi matematične dejavnosti v prvem starostnem obdobju
Maja Lipovec:
Učenje matematičnih vzorcev v povezavi z drugimi področji v kurikulumu
Kristina Mars:
Vpeljava 1. koraka pri merjenju dolžine in mase z otroki starimi od 2 do 3 leta
Anja Razgoršek:
Načrtovanje dejavnosti kot spodbuda za poznavanje prostorskih odnosov v prvem starostnem obdobju
Katarina Pejić:
Usvajanje verjetnosti z matematičnimi didaktičnimi igrami
Tina Jazbinšek:
Igramo se s števili do deset v drugem starostnem obdobju
Lara Zadnikar:
Igranje z geometrijskimi liki v drugem starostnem obdobju
Martina Fras:
Utrjevanje razvrščanja z didaktično igro v prvem starostnem obdobju
Martina Rihtarič:
Matematične igre iz odpadnih materialov
Andreja Feltrin:
Matematične dejavnosti orientacije pri otrocih od 1-2 leti
Simona Egartner:
Štetje 3- do 5-letnih otrok s pomočjo didaktičnih iger
Barbara Korbar:
Igre za utrjevanje geometrijskih likov
Tajda Lipovšek:
Razvijanje logičnega mišljenja v povezavi z jezikom
Tanja Turk:
Uporaba didaktičnih iger za utrjevanje štetja v predšolskem obdobju
Alja Kep:
Usvajanje štetja in števil do 10 z didaktičnimi igrami v drugem starostnem obdobju
Albina Brinar:
Spoznavanje števil in štetja skozi igro
Ajša Subašić:
Usvajanje matematičnega pojma majhno-veliko pri otrocih, starih od 1 do 2 leti
Aleksandra Rojc:
Matematični odnosi v prvem starostnem obdobju
Sonja Ban:
Gozdna igralnica kot spodbuda za načrtovanje matematičnih dejavnosti v predšolskem obdobju
Nuša Živec:
Spoznavanje orientacijskih pojmov v drugem starostnem obdobju
Teja Dolenc:
Uporaba različnih strategij štetja v drugem starostnem obdobju
Metka Baruca:
Uporaba namiznih iger pri učenju logike in jezika
Dolores Jelušič Benčič:
Poznavanje matematičnih odnosov ali relacij v 1. starostnem obdobju
Lara Lukač:
Vpeljava logike in jezika otrokom, starim od 3. do 4. leta, s pomočjo ljudske pravljice
Lea Mikuž:
Spoznavanje matematičnih tem z igranjem didaktične igre
Urša Mak:
Igramo se matematiko v prvem starostnem obdobju
Eva Vidmar:
Matematična pravljica - način spoznavanja logike in jezika v drugem starostnem obdobju
Branka Adamič:
Urejanje in razvrščanje preko igre
Katja Školnik:
Prepoznavanje in poimenovanje geometrijskih teles v predšolskem obdobju
Anita Hudolin:
Igre orientacije otrok starih 4 do 6 let
Nina Primožič:
Interaktivna matematična igra kot sredstvo za utrjevanje štetja do 10 pri otrocih, starih od 4 do 5 let
Alexia Cupin:
Usvajanje osnovnih geometrijskih likov preko gibanja
Daša Sirše:
Usvajanje matematičnega znanja s pomočjo lutke
Barbara Vranješ:
Utrjevanje strategij štetja z didaktičnimi igrami z otroki starimi 3 do 6 let
Natalija Mlakar Butalič:
Razumevanje pojma verjetnost skozi gibanje
Teo Gustinčič:
Vpeljevanje postopka merjenja dolžine v predšolskem obdobju
Maja Novak:
Odnos majhno - veliko v prvem starostnem obdobju
Katja Korent:
Didaktične igre štetja za otroke od treh do štirih let
Mojca Hergan:
Didaktično-matematične igre za spodbujanje štetja v predšolskem obdobju
Nina Kacjan:
Usvajanje pojma veliko - majhno v 1. starostnem obdobju
Urša Vižintin:
Didaktične igre štetja v drugem starostnem obdobju
Tina Ukmar:
Uporaba didaktičnih iger s področja geometrije in merjenja
Amadeja Volčič:
Razvijanje matematičnih spretnosti preko didaktično-matematičnih iger
Ingrid Šorc:
Spodbujanje otrok k spoznavanju in uporabi matematičnih pojmov z igranjem didaktičnih iger
Nina Pečirer:
Utrjevanje razumevanja geometrijskih pojmov z uporabo didaktičnih iger
Sara Murkovič:
Matematična didaktična igra Kockarija
Sanja Kocman:
Kako predšolski otroci dojemajo verjetnost?
Irena Kozlovič Ban:
Vpeljava matematičnega odnosa veliko - majhno v prvi starostni skupini
Suzana Hribar:
Učenje štetja in števil skozi didaktično igro in čutila
Mateja Jovičić:
Pozabljanje pisnih algoritmov na prehodu iz 4. v 5. razred
Neja Frank:
Utrjevanje štetja z didaktično-matematičnimi igrami v predšolskem obdobju
Nika Bavdek:
Mavrična geometrija v prvem starostnem obdobju
Tjaša Gašljevič:
Štetje skozi igre v drugem starostnem obdobju
Sabina Renko:
Didaktične igre pri matematiki v drugem starostnem obdobju
Andreja Potočnik:
Simetrija skozi različna področja kurikuluma v predšolskem obdobju
Karin Žvan:
Štetje otrok, starih 4-5 let, ob pesmih in matematičnih igrah
Tina Plavec:
Števila do 10 v drugem starostnem obdobju
Urška Madjar:
Spoznavanje geometrije v predšolskem obdobju
Saša Dolar:
Izvajanje matematičnih dejavnosti razvrščanja v prvem starostnem obdobju
Ana Mršnik:
S Tedijem v svet teles in likov
Špela Perpar:
Prvo srečanje z merjenjem dolžine v predšolskem obdobju
Eva Matjašič:
Z didaktično igro do znanja matematike v predšolskem obdobju
Jasmina Kidrič:
Bližnje srečanje z geometrijskimi liki v predšolskem obdobju
Jelena Školnik:
Spoznavanje matematike v predšolskem obdobju s senzornimi igrami
Nataša Berk:
Seštevanje do 20 s prehodom v prvem razredu
Mojca Verdnik:
Sortiranje po velikosti v prvem starostnem obdobju
Karin Matijašić:
Preproste statistične raziskave - sredstvo za obdelavo podatkov v predšolskem obdobju
Staša Janša:
Spoznavanje geometrijskih teles v predšolskem obdobju
Smiljana Štrucl:
Matematično - didaktične igre štetja za otroke druge starostne skupine
Sara Faganel:
Kombinatorične igre za predšolske otroke
Leon Ruparčič:
Predšolska matematika v primarnem okolju
Anastazija Taškar:
Merjenje skozi oči predšolskega otroka
Bojana Dajčman:
Načrtno uvajanje razvrščanja v drugem starostnem obdobju
Alenka Sodja:
Z igro do štetja
Karmen Zagorc:
Načrtovane matematične dejavnosti pri vpeljavi odnosov med predmeti v predšolskem obdobju
Slavica Novak:
Simetrija v vrtcu
Veronika Gerdevič:
Orientacija v prostoru v prvem starostnem obdobju
Špela Boštjančič:
Učenje štetja v predšolskem obdobju
Neža Grajžl:
Spodbujanje otrokovega učenja z uporabo didaktičnih iger
Mateja Debeljak:
Pogostost izvajanja načrtovanih matematičnih dejavnosti v slovenskih vrtcih
Katja Novak:
Matematična didaktična igra: Črviček v jabolko
Ana Marija Jereb:
Merjenje mase v predšolskem obdobju
Tina Logar:
Preproste statistične raziskave
Katja Šterbak:
Didaktično-matematična igra z matematično vsebino orientacija
Darja Tement:
Matematični odnosi v prvem starostnem obdobju
Ines Koler:
Vpliv stopnje in smeri izobrazbe starša na pomembnost njegovega odnosa do matematike v predšolskem obdobju otroka
Laura Kegl:
Spoznavanje geometrijskih likov z didaktično igro v drugem starostnem obdobju
Anemari Kurnik:
Do znanja štetja z didaktičnimi igrami v drugem starostnem obdobju
Suzana Prosenjak:
Sposobnost štetja otrok v starostni skupini tri do štiri leta
Katja Polajnar:
Odnos veliko - majhno v prvem starostnem obdobju
Aleks Kuzmin:
Vpliv uvodne motivacije na pouk matematike v 1. in 2. razredu osnovne šole
Erna Fabjančič:
Razvrščanje pri otrocih od 1 do 2 let
Ramona Hojnik:
Do znanja štetja v predšolskem obdobju z uporabo interaktivnih prosojnic
Andreja Cimperman Srebot:
Razvrščanje v prvem starostnem obdobju
Erika Gruntar Marković:
Didaktične igre pri štetju v drugem starostnem obdobju
Daša Telban Stoiljković:
Z uporabo didaktičnih iger do znanja verjetnosti v predšolskem obdobju
Polona Iskra Mahnič:
Didaktična igra za področja matematike v prvem starostnem obdobju
Sonja Naglič Orehar:
Uporaba senzoričnih balonov pri uvajanju logike in jezika v 1. starostnem obdobju
Kristina Lisjak:
Štetje v drugem starostnem obdobju z didaktičnimi igrami
Nataša Petrič:
Z načrtnimi dejavnostmi do štetja v 2. starostnem obdobju
Tamara Mavrič:
Vpeljava oglatih geometrijksih teles z didaktičnim materialom
Mateja Veber:
Z gibanjem do matematične orientacije
Katja Dolenc:
S konkretnimi dejavnostmi do znanja logike in jezika
Taja Drolc Vučko:
Razvrščanje v drevesnem diagramu
Andreja Kandare:
Matematične igre z malo Majo v svet logike in znanja
Ana Lipovšek:
Spoznavanje likov z matematičnimi didaktičnimi igrami
Sara Kanduti:
Učenje štetja v drugem starostnem obdobju s pomočjo interaktivnih prosojnic
Tjaša Marolt:
Orientacija otrok v prostoru v 1. starostnem obdobju
Tadeja Kosec:
Razumevanje Carrollovega in drevesnega prikaza v predšolskem obdobju
Valentina Kovačič:
Razvrščanje v prvem starostnem obdobju
Špela Ilič:
Spoznavanje geometrijskih likov v drugem starostnem obdobju
Nina Černenšek:
Spoznavanje geometrijskih likov skozi igre v drugem starostnem obdobju
Petra Barbič:
Spoznavanje geometrijskih teles skozi dejavnosti ob uporabi didaktičnih iger
Petra Kalan:
Štetje pri otrocih, starih od 3 do 5 let
Ema Zupanc:
Spoznavanje in usvajanje pojmov veliko - majhno v prvem starostnem obdobju
Helena Romih:
Štetje s pomočjo didaktičnih iger v oddelku štiri do pet let
Klemen Krašovec:
Matematične dejavnosti razvrščanja dvoletnikov
Druga dela (2)
Mara Cotič, Darjo Felda, Lea Kozel:
Statistika na začetku šolanja
Mara Cotič, Lea Kozel, Darjo Felda:
Razumevanje matematičnega pojma verjetnosti pri otrocih v vrtcu in prvem razredu osnovne šole