Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Lea Kozel: Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole

Diplomska dela (212)

  1. Maja Cerar: Razvrščanje v prvem starostnem obdobju
  2. Tina Kladnik: Razvrščanje v 1. starostnem obdobju
  3. Kaja Rančan: Mnenje vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev o pomenu usvajanja štetja v predšolskem obdobju
  4. Maksimilijana Vezjak: Učenje matematike skozi igro v gozdu
  5. Dragica Bonić: Naravoslovno-matematične dejavnosti v gozdu
  6. Nika Razgoršek: Matematika skozi igro v naravi
  7. Nika Podobnik: Orientacija predšolskega otroka v 1. starostnem obdobju
  8. Maja Burger: Geometrijski liki v igri
  9. Rok Tavčar: Spoznavanje in razumevanje vzorcev pri otrocih, starih od 4 do 5 let
  10. Katarina Orel Zajec: Mnenje vzgojiteljev o matematični vsebini razvrščanja v predšolskem obdobju
  11. Mojca Istenič: Matematika skozi igro in zgodbo
  12. Maja Simić: Razvrščanje po eni lastnosti v skupini otrok starih 1 do 2 leti
  13. Patricija Zupanc: Razumevanje matematičnih vzorcev in prepoznavanje le-teh v vsakdanjem življenju
  14. Ana Planinšek: Uporaba didaktičnih kart za razvijanje matematičnega znanja v predšolskem obdobju
  15. Deja Kodrun: Načrtovane dejavnosti na temo geometrija in merjenje v prvem starostnem obdobju
  16. Urša Trobec: Uporaba matematičnega kotička v vrtcu
  17. Hana Šlaus: Prvi koraki merjenja v predšolskem obdobju
  18. Nada Kosten: Vpeljava statistične raziskave v drugem starostnem obdobju z otroki starimi 3-4 leta
  19. Mateja Šepec: Didaktične igrače za spodbujanje orientacije v 2. starostnem obdobju
  20. Blanka Mrak: Igra kot spodbuda k usvajanju štetja v skupini otrok, starih od 2 do 4 let
  21. Natali Bukovec: Stališča vzgojiteljev o uporabi didaktičnih sredstev in didaktičnih iger pri dejavnostih kurikularnega področja matematike
  22. Karolina Vidergar: Spoznavanje simbolnega zapisa do deset v predšolskem obdobju
  23. Urša Cimperman: Pogostost izvajanja in vključevanja teme orientacija v prostoru in njena pomembnost v predšolskem obdobju
  24. Katja Žnider: Otrok skozi načrtovane matematične dejavnosti usvoji razvrščanje glede na dve lastnosti
  25. Teja Gantar: Učenje štetja skozi igro v predšolskem obdobju
  26. Ana Marija Pirc: Vpeljava odnosa majhno - veliko pri matematiki v prvem starostnem obdobju
  27. Tomaž Oblak: Učenje štetja do 10 s pomočjo ročno izdelane didaktične igrače
  28. Kaja Krt: Z igro v svet orientacije pri matematiki v skupini otrok, starih 1-2 let
  29. Meta Nagode: Štetje v obsegu do 10 v predšolskem obdobju po metodi Montessori v javnih vrtcih
  30. Leila Kragelj: Razumevanje količin v predšolskem obdobju
  31. Petra Cerar: Napredovanje predšolskih otrok na področju matematike v času zaprtja vrtcev z vidika staršev
  32. Špela Jelovčan: Orientacija v prostoru skozi medpodročno povezovanje matematike, jezika in gibanja
  33. Urška Vidmar: Izvajanje matematičnih dejavnosti v predšolskem obdobju
  34. Lucija Ves: Utrjevanje geometrijskih teles in likov z uporabo didaktičnih iger
  35. Urška Sever: Geometrijska telesa v vrtcu
  36. Dragana Vasiljević: Matematično didaktične igre simetrije
  37. Laura Stanič: Vpliv epidemije na otroke glede razumevanja matematičnih vsebin
  38. Leja Logaj: Mnenje in izkušnje vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev glede usvajanja štetja v drugem starostnem obdobju
  39. Nina Poropat: Uvajanje matematičnih odnosov med predmeti v prvem starostnem obdobju
  40. Jerca Peric: Štetje s pomočjo didaktičnih iger v predšolskem obdobju
  41. Tjaša Zrim: Obravnava geometrijskih likov z otroki, starimi od 5 do 6 let
  42. Nina Susman: Vpeljevanje simbolov za števila v obsegu do 10 v predšolskem obdobju
  43. Lea Letnar: Uvajanje merjenja prostornine v predšolskem obdobju
  44. Samo Križnar: Dejavnosti za izboljšanje razumevanja predlogov v, na in pod v predšolskem obdobju
  45. Suzana Košćak: Sposobnost razvrščanja v drevesni in Carrollov diagram v drugem starostnem obdobju
  46. Klara Arko: Utrjevanje štetja do 10 s pomočjo didaktičnih iger
  47. Eva Iskra: Od prirejanja do štetja v obsegu do 10 v drugem starostnem obdobju
  48. Nataša Rus: Matematika v tihih knjigah
  49. Vanesa Turk: Utrjevanje geometrijskih likov s pomočjo matematičnih didaktičnih iger
  50. Nika Mutavčić: Spoznavanje geometrije v predšolskem obdobju preko didaktičnih iger
  51. Ivana Remec: Uvajanje preproste statistične raziskave v predšolskem obdobju
  52. Tajda Janežič: Spoznavanje in razumevanje orientacijskih pojmov pri otrocih starih od 2 do 3 leta
  53. Kristina Curk: Razvrščanje v drevesni in Carrollov diagram s predšolskimi otroki
  54. Marjetka Končan: Števila in štetje do deset
  55. Klara Jegovnik: Skozi igro do štetja
  56. Barbara Cindrić: Usvajanje orientacije v prostoru pri otrocih starih 2 do 3 leta
  57. Maša Praprotnik: Uvajanje matematike s pomočjo gibalnih iger
  58. Leja Petrič: Spodbujanje štetja z matematičnimi igrami v predšolskem obdobju
  59. Urukalo Dino: Učenje matematike preko senzornega zaznavanja
  60. Domen Matelič: Spoznavanje matematike v predšolskem obdobju z uporabo pesmi z matematično vsebino
  61. Danijela Djurić: Prepoznavanje geometrijskih teles in likov v 2. starostnem obdobju skozi načrtovane dejavnosti
  62. Kaja Dobrotinšek: Matematične didaktične igre s poudarkom na štetju
  63. Tina Maček: Pogostost izvajanja matematičnih dejavnosti v predšolskem obdobju
  64. Monika Turk: Razvrščanje v drevesni diagram v drugem starostnem obdobju
  65. Suzana Orehek: Z igro do znanja orientacijskih pojmov pri otrocih starih 1-2 leti
  66. Tjaša Zoretič: Spoznavanje števil v skupini otrok starih 5 let z uporabo odpadnih materialov
  67. Andreja Hrib: Uporaba orientacijskih pojmov v predšolskem obdobju
  68. Eva Lavrič: Pogostost izvajanja matematičnih dejavnosti v vrtcu
  69. Neža Dolinšek Uštar: Spoznavanje teles, likov in simetrije v 2. starostnem obdobju
  70. Maja Ošlak: Matematične didaktične igre za spoznavanje geometrijskih likov v predšolskem obdobju
  71. Jana Merlak: Z igro v gozdu do znanja matematike
  72. Nina Hajsinger: Učenje števil in štetja v predšolskem obdobju
  73. Stina Štefanec: Matematične dejavnosti pri spoznavanju geometrijskih likov
  74. Sara Valenčak: Vpeljevanje geometrijskih teles in likov med vzgojitelji v prvem starostnem obdobju
  75. Katarina Tekavčič: Pomen matematično-didaktičnih iger v predšolskem obdobju
  76. Nika Setnikar: Matematika in gibanje v predšolskem obdobju
  77. Monika Lavrič: Učenje finančne pismenosti otrok z matematičnimi vsebinami v predšolskem obdobju
  78. Tjaša Golej: Z igro v svet geometrijskih teles in likov
  79. Tea Dolinar: Orientacija pri matematiki v povezavi z ostalimi kurikularnimi področji
  80. Monika Samec: Spoznavanje sveta geometrijskih likov s predšolskimi otroki
  81. Mateja Kočar: Izvajanje načrtovanih matematičnih aktivnosti v slovenskih vrtcih
  82. Mateja Strašek: Igre za utrjevanje štetja
  83. Nada Mačinković: Prepoznavanje in poimenovanje geometrijskih likov s pomočjo izdelanih didaktičnih iger v skupini otrok starih 1-4 let
  84. Urška Milavec: Prirejanje v predšolskem obdobju kot priprava otrok na štetje
  85. Maja Knific Bukovšak: Z igro utrjujemo seštevanje do 10 v 1. razredu osnovne šole
  86. Špela Barbiš: Utrjevanje štetja v kombiniranem oddelku z uporabo didaktičnih iger
  87. Daša Rupnik: Usvajanje matematičnega znanja z izvajanjem plesnih dejavnosti
  88. Karlina Gašperin: Igre za usvajanje štetja do pet
  89. Petra Koren: Didaktične igre za utrjevanje štetja
  90. Danjela Rončel: Merjenje dolžine v drugem starostnem obdobju
  91. Neža Kiseljak: Z namiznimi didaktičnimi igrami do utrjevanja štetja
  92. Tina Zupančič: Števila in štetje pri starosti 5-6 let
  93. Tea Zlosel: Vključevanje plesa v zgodnje učenje matematike
  94. Lucija Senekovič: Skozi igro do poznavanja matematičnih vzorcev
  95. Tjaša Rezman: Didaktične igre na temo logika in jezik
  96. Patricia Morić: Učenje matematičnih odnosov skozi matematične dejavnosti v prvem starostnem obdobju
  97. Maja Lipovec: Učenje matematičnih vzorcev v povezavi z drugimi področji v kurikulumu
  98. Kristina Mars: Vpeljava 1. koraka pri merjenju dolžine in mase z otroki starimi od 2 do 3 leta
  99. Anja Razgoršek: Načrtovanje dejavnosti kot spodbuda za poznavanje prostorskih odnosov v prvem starostnem obdobju
  100. Katarina Pejić: Usvajanje verjetnosti z matematičnimi didaktičnimi igrami
  101. Tina Jazbinšek: Igramo se s števili do deset v drugem starostnem obdobju
  102. Lara Zadnikar: Igranje z geometrijskimi liki v drugem starostnem obdobju
  103. Martina Fras: Utrjevanje razvrščanja z didaktično igro v prvem starostnem obdobju
  104. Martina Rihtarič: Matematične igre iz odpadnih materialov
  105. Andreja Feltrin: Matematične dejavnosti orientacije pri otrocih od 1-2 leti
  106. Simona Egartner: Štetje 3- do 5-letnih otrok s pomočjo didaktičnih iger
  107. Barbara Korbar: Igre za utrjevanje geometrijskih likov
  108. Tajda Lipovšek: Razvijanje logičnega mišljenja v povezavi z jezikom
  109. Tanja Turk: Uporaba didaktičnih iger za utrjevanje štetja v predšolskem obdobju
  110. Alja Kep: Usvajanje štetja in števil do 10 z didaktičnimi igrami v drugem starostnem obdobju
  111. Albina Brinar: Spoznavanje števil in štetja skozi igro
  112. Ajša Subašić: Usvajanje matematičnega pojma majhno-veliko pri otrocih, starih od 1 do 2 leti
  113. Aleksandra Rojc: Matematični odnosi v prvem starostnem obdobju
  114. Sonja Ban: Gozdna igralnica kot spodbuda za načrtovanje matematičnih dejavnosti v predšolskem obdobju
  115. Nuša Živec: Spoznavanje orientacijskih pojmov v drugem starostnem obdobju
  116. Teja Dolenc: Uporaba različnih strategij štetja v drugem starostnem obdobju
  117. Metka Baruca: Uporaba namiznih iger pri učenju logike in jezika
  118. Dolores Jelušič Benčič: Poznavanje matematičnih odnosov ali relacij v 1. starostnem obdobju
  119. Lara Lukač: Vpeljava logike in jezika otrokom, starim od 3. do 4. leta, s pomočjo ljudske pravljice
  120. Lea Mikuž: Spoznavanje matematičnih tem z igranjem didaktične igre
  121. Urša Mak: Igramo se matematiko v prvem starostnem obdobju
  122. Eva Vidmar: Matematična pravljica - način spoznavanja logike in jezika v drugem starostnem obdobju
  123. Branka Adamič: Urejanje in razvrščanje preko igre
  124. Katja Školnik: Prepoznavanje in poimenovanje geometrijskih teles v predšolskem obdobju
  125. Anita Hudolin: Igre orientacije otrok starih 4 do 6 let
  126. Nina Primožič: Interaktivna matematična igra kot sredstvo za utrjevanje štetja do 10 pri otrocih, starih od 4 do 5 let
  127. Alexia Cupin: Usvajanje osnovnih geometrijskih likov preko gibanja
  128. Daša Sirše: Usvajanje matematičnega znanja s pomočjo lutke
  129. Barbara Vranješ: Utrjevanje strategij štetja z didaktičnimi igrami z otroki starimi 3 do 6 let
  130. Natalija Mlakar Butalič: Razumevanje pojma verjetnost skozi gibanje
  131. Teo Gustinčič: Vpeljevanje postopka merjenja dolžine v predšolskem obdobju
  132. Maja Novak: Odnos majhno - veliko v prvem starostnem obdobju
  133. Katja Korent: Didaktične igre štetja za otroke od treh do štirih let
  134. Mojca Hergan: Didaktično-matematične igre za spodbujanje štetja v predšolskem obdobju
  135. Nina Kacjan: Usvajanje pojma veliko - majhno v 1. starostnem obdobju
  136. Urša Vižintin: Didaktične igre štetja v drugem starostnem obdobju
  137. Tina Ukmar: Uporaba didaktičnih iger s področja geometrije in merjenja
  138. Amadeja Volčič: Razvijanje matematičnih spretnosti preko didaktično-matematičnih iger
  139. Ingrid Šorc: Spodbujanje otrok k spoznavanju in uporabi matematičnih pojmov z igranjem didaktičnih iger
  140. Nina Pečirer: Utrjevanje razumevanja geometrijskih pojmov z uporabo didaktičnih iger
  141. Sara Murkovič: Matematična didaktična igra Kockarija
  142. Sanja Kocman: Kako predšolski otroci dojemajo verjetnost?
  143. Irena Kozlovič Ban: Vpeljava matematičnega odnosa veliko - majhno v prvi starostni skupini
  144. Suzana Hribar: Učenje štetja in števil skozi didaktično igro in čutila
  145. Mateja Jovičić: Pozabljanje pisnih algoritmov na prehodu iz 4. v 5. razred
  146. Neja Frank: Utrjevanje štetja z didaktično-matematičnimi igrami v predšolskem obdobju
  147. Nika Bavdek: Mavrična geometrija v prvem starostnem obdobju
  148. Tjaša Gašljevič: Štetje skozi igre v drugem starostnem obdobju
  149. Sabina Renko: Didaktične igre pri matematiki v drugem starostnem obdobju
  150. Andreja Potočnik: Simetrija skozi različna področja kurikuluma v predšolskem obdobju
  151. Karin Žvan: Štetje otrok, starih 4-5 let, ob pesmih in matematičnih igrah
  152. Tina Plavec: Števila do 10 v drugem starostnem obdobju
  153. Urška Madjar: Spoznavanje geometrije v predšolskem obdobju
  154. Saša Dolar: Izvajanje matematičnih dejavnosti razvrščanja v prvem starostnem obdobju
  155. Ana Mršnik: S Tedijem v svet teles in likov
  156. Špela Perpar: Prvo srečanje z merjenjem dolžine v predšolskem obdobju
  157. Eva Matjašič: Z didaktično igro do znanja matematike v predšolskem obdobju
  158. Jasmina Kidrič: Bližnje srečanje z geometrijskimi liki v predšolskem obdobju
  159. Jelena Školnik: Spoznavanje matematike v predšolskem obdobju s senzornimi igrami
  160. Nataša Berk: Seštevanje do 20 s prehodom v prvem razredu
  161. Mojca Verdnik: Sortiranje po velikosti v prvem starostnem obdobju
  162. Karin Matijašić: Preproste statistične raziskave - sredstvo za obdelavo podatkov v predšolskem obdobju
  163. Staša Janša: Spoznavanje geometrijskih teles v predšolskem obdobju
  164. Smiljana Štrucl: Matematično - didaktične igre štetja za otroke druge starostne skupine
  165. Sara Faganel: Kombinatorične igre za predšolske otroke
  166. Leon Ruparčič: Predšolska matematika v primarnem okolju
  167. Anastazija Taškar: Merjenje skozi oči predšolskega otroka
  168. Bojana Dajčman: Načrtno uvajanje razvrščanja v drugem starostnem obdobju
  169. Alenka Sodja: Z igro do štetja
  170. Karmen Zagorc: Načrtovane matematične dejavnosti pri vpeljavi odnosov med predmeti v predšolskem obdobju
  171. Slavica Novak: Simetrija v vrtcu
  172. Veronika Gerdevič: Orientacija v prostoru v prvem starostnem obdobju
  173. Špela Boštjančič: Učenje štetja v predšolskem obdobju
  174. Neža Grajžl: Spodbujanje otrokovega učenja z uporabo didaktičnih iger
  175. Mateja Debeljak: Pogostost izvajanja načrtovanih matematičnih dejavnosti v slovenskih vrtcih
  176. Katja Novak: Matematična didaktična igra: Črviček v jabolko
  177. Ana Marija Jereb: Merjenje mase v predšolskem obdobju
  178. Tina Logar: Preproste statistične raziskave
  179. Katja Šterbak: Didaktično-matematična igra z matematično vsebino orientacija
  180. Darja Tement: Matematični odnosi v prvem starostnem obdobju
  181. Ines Koler: Vpliv stopnje in smeri izobrazbe starša na pomembnost njegovega odnosa do matematike v predšolskem obdobju otroka
  182. Laura Kegl: Spoznavanje geometrijskih likov z didaktično igro v drugem starostnem obdobju
  183. Anemari Kurnik: Do znanja štetja z didaktičnimi igrami v drugem starostnem obdobju
  184. Suzana Prosenjak: Sposobnost štetja otrok v starostni skupini tri do štiri leta
  185. Katja Polajnar: Odnos veliko - majhno v prvem starostnem obdobju
  186. Aleks Kuzmin: Vpliv uvodne motivacije na pouk matematike v 1. in 2. razredu osnovne šole
  187. Erna Fabjančič: Razvrščanje pri otrocih od 1 do 2 let
  188. Ramona Hojnik: Do znanja štetja v predšolskem obdobju z uporabo interaktivnih prosojnic
  189. Andreja Cimperman Srebot: Razvrščanje v prvem starostnem obdobju
  190. Erika Gruntar Marković: Didaktične igre pri štetju v drugem starostnem obdobju
  191. Daša Telban Stoiljković: Z uporabo didaktičnih iger do znanja verjetnosti v predšolskem obdobju
  192. Polona Iskra Mahnič: Didaktična igra za področja matematike v prvem starostnem obdobju
  193. Sonja Naglič Orehar: Uporaba senzoričnih balonov pri uvajanju logike in jezika v 1. starostnem obdobju
  194. Kristina Lisjak: Štetje v drugem starostnem obdobju z didaktičnimi igrami
  195. Nataša Petrič: Z načrtnimi dejavnostmi do štetja v 2. starostnem obdobju
  196. Tamara Mavrič: Vpeljava oglatih geometrijksih teles z didaktičnim materialom
  197. Mateja Veber: Z gibanjem do matematične orientacije
  198. Katja Dolenc: S konkretnimi dejavnostmi do znanja logike in jezika
  199. Taja Drolc Vučko: Razvrščanje v drevesnem diagramu
  200. Andreja Kandare: Matematične igre z malo Majo v svet logike in znanja
  201. Ana Lipovšek: Spoznavanje likov z matematičnimi didaktičnimi igrami
  202. Sara Kanduti: Učenje štetja v drugem starostnem obdobju s pomočjo interaktivnih prosojnic
  203. Tjaša Marolt: Orientacija otrok v prostoru v 1. starostnem obdobju
  204. Tadeja Kosec: Razumevanje Carrollovega in drevesnega prikaza v predšolskem obdobju
  205. Valentina Kovačič: Razvrščanje v prvem starostnem obdobju
  206. Špela Ilič: Spoznavanje geometrijskih likov v drugem starostnem obdobju
  207. Nina Černenšek: Spoznavanje geometrijskih likov skozi igre v drugem starostnem obdobju
  208. Petra Barbič: Spoznavanje geometrijskih teles skozi dejavnosti ob uporabi didaktičnih iger
  209. Petra Kalan: Štetje pri otrocih, starih od 3 do 5 let
  210. Ema Zupanc: Spoznavanje in usvajanje pojmov veliko - majhno v prvem starostnem obdobju
  211. Helena Romih: Štetje s pomočjo didaktičnih iger v oddelku štiri do pet let
  212. Klemen Krašovec: Matematične dejavnosti razvrščanja dvoletnikov

Druga dela (2)

  1. Mara Cotič, Darjo Felda, Lea Kozel: Statistika na začetku šolanja
  2. Mara Cotič, Lea Kozel, Darjo Felda: Razumevanje matematičnega pojma verjetnosti pri otrocih v vrtcu in prvem razredu osnovne šole
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici