Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (56)

  1. Brigita Skledar: Vloga strokovnih delavcev v vrtcu pri žalujočem otroku
  2. Mateja Perovšek: Družinski razvojni center kot oblika pomoči otrokom z dodatnimi potrebami, njihovim družinam in vzgojno-izobraževalnim institucijam
  3. Maruša Knap: Vključevanje področij razširjenega kurikula za osebe s slepoto, slabovidnostjo oz. okvaro vidne funkcije pri predmetu družba v 5. razredu
  4. Eva Zaman: Poučevanje nadarjenih učencev v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  5. Nejc Opara: Sodelovanje učiteljev s helikopterskimi starši
  6. Maša Balažek: Vloga in pomen vzgojitelja pri prepoznavi družinskega nasilja nad otrokom
  7. Anja Zupanc: Stališča svetovalnih delavcev o kompetenčnem modelu pedagogov
  8. Sara Jesenko: Didaktični pripomoček za spodbujanje ustvarjalnega mišljenja pri nadarjenih učencih
  9. Lara Lukač: Prepoznavanje in delo s potencialno nadarjenimi otroki v vrtcu - študija primera
  10. Natalija Bukovec: Didaktična igra za nadarjene učence tretjega vzgojno-izobraževalnega obdobja - Z ugankami okoli sveta
  11. Katarina Zonjič: Stres in izgorelost med svetovalnimi delavci osnovnih in srednjih šol
  12. Jana Prašelj: Nadarjeni in talentirani učenci na področju športa v osnovnih šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  13. Alenka Repanšek Uršič: Didaktični pripomoček za ozaveščanje in delo z učenci na področju zdravega življenjskega sloga
  14. Nina Holešek: Samopodoba in težave nadarjenih učencev
  15. Ana Težak: Pomen in uporaba čuječnosti pri učencih v osnovni šoli
  16. Ines Božič: Dvojno izjemen deček na predšolski stopnji
  17. Kristina Urh: Konceptualizacija nadarjenosti v Republiki Sloveniji in Republiki Hrvaški
  18. Margerita Perišić: Krožki za nadarjene učence v osnovni šoli
  19. Simona Lunka: Računalniško mišljenje in proces zgodnjega odkrivanja potencialno nadarjenih učencev
  20. Nina Cepuš: Spodbudno učno okolje za učence, nadarjene na matematičnem področju
  21. Neža Ceglar: Delo šolske svetovalne službe v času epidemije COVID-19 v Republiki Sloveniji
  22. Tjaša Pajek, Kaja Ajdnik: Oblikovanje in razvoj didaktičnega pripomočka za odkrivanje in spodbujanje otrokove nadarjenosti na predšolski stopnji
  23. Nina Kožman: Primeri pripomočkov in dejavnosti pri izvajanju posredovanja s pomočjo psa v osnovi šoli
  24. Veronika Selinšek: Didaktični pripomoček za nadarjene učence z motnjo pozornosti in/ali hiperaktivnosti
  25. Jasna Sotler: Odkrivanje in delo z nadarjenimi predšolskimi otroki v Sloveniji, Angliji in Vermontu (ZDA)
  26. Petra Grošelj: Mnenja pedagogov o pomenu čustvene inteligentnosti pri delu z otroki s posebnimi potrebami
  27. Laura Hrvatič: Potovanje okoli sveta - didaktični pripomoček za nadarjene učence
  28. Urška Perme: Čustvena inteligentnost skozi perspektivo učiteljev
  29. Nastja Rode: Izgorelost v pedagoškem poklicu
  30. Branka Cotič: Didaktični pripomoček za dvojno izjemne učence
  31. Janet Čufer: Opolnomočenje ranljive skupine otrok na področju spolnega in vrstniškega nasilja
  32. Neža Kern: Uporabnost didaktičnih iger pri obravnavi izbranih naravoslovnih vsebin v četrtem razredu
  33. Doroteja Zavšek: Spolno nasilje med srednješolci
  34. Marijana Kavčič: Pravljica za vse - delo s potencialno nadarjenimi učenci v 1. in 2. razredu osnovne šole
  35. Nika Rajovec: Odkrivanje in delo s športno nadarjenimi in talentiranimi učenci na Štajerskem
  36. Maja Šuštaršič: Mnenje vzgojiteljev o delu s potencialno nadarjenimi otroki v izbrani instituciji
  37. Mojca Jereb: Lokalna arheologija za osnovnošolce
  38. Ajda Ledinek: Mnenja vzgojiteljev in strokovnjakov Slovenskega društva hospic o smrti in podpori žalujočemu otroku
  39. Nina Kristanc: Izzivi učiteljev pri delu z nadarjenimi učenci
  40. Petra Volarič: V skupini imam nadarjenega otroka, kaj naj z njim?
  41. Tina Bajc: Težave učiteljev pri delu z nadarjenimi učenci v osnovni šoli
  42. Silvija Belšak Viher: Prezrti potenciali dvojno izjemnega učenca
  43. Nives Čuček: Medvrstniško nasilje, kot ga zaznavajo učenci zadnjega triletja osnovne šole in njihovi učitelji
  44. Ema Šavs: Miselne sposobnosti učencev v Sloveniji in Indiji
  45. Pia Novljan: Stališča pedagoških delavcev do mavričnih družin
  46. Tamara Kolenc, Nina Tratnik: Odkrivanje in spodbujanje nadarjenosti v predšolskem obdobju
  47. Veronika Šinigoj: Primernost oddaje Male sive celice za nadarjene učence
  48. Heidi Jakopič: Nadarjen predšolski otrok - breme ali izziv
  49. Valentina Kocjančič: Dvojna izjemnost: nadarjenost in Aspergerjev sindrom
  50. Keli Gorela: Vloga staršev pri odkrivanju potencialne nadarjenosti predšolskega otroka
  51. Katja Matahlija: Izvajanje učne diferenciacije na izbrani osnovni šoli
  52. Mojca Ipavec, Lea Pucer: Didaktične igre za nadarjene
  53. Marinka Primožič: Odkrivanje nadarjenih otrok v predšolskem obdobju in delo z njimi
  54. Ines Jaklin: Želje in potrebe nadarjenih učencev na kognitivnem in konativnem področju
  55. Aleksandra Kambič: Prehod potencialno nadarjenega otroka iz vrtca v šolo
  56. Andrejka Leban: Priprava osebnega izobraževalnega načrta za nadarjenega učenca na izbrani šoli s slovenskim učnim jezikom v Italiji

Diplomska dela (38)

  1. Alma Jesenko: Spolna vzgoja v slovenskih osnovnih šolah
  2. Katarina Rešek: Prepoznavanje in omogočanje razvijanja nadarjenosti in talentiranosti v osnovni šoli
  3. Lucija Vrčon: Učitelj in stres
  4. Barbara Brumen: Preventivne dejavnosti šolske svetovalne službe na področju zlorabe drog
  5. Nina Turk: Družinsko okolje in dosežki otrok
  6. Katja Brišar: Uporaba kritičnega in ustvarjalnega mišljenja pri reševanju problemov v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  7. Nuša Dovečar: Vloga in pomen spolne vzgoje v učnih načrtih osnovnošolskega izobraževanja
  8. Lea Drnovšek: Izgorelost med vzgojitelji
  9. Sara Jagodič: Vloga šolske svetovalne službe pri prepoznavanju in preprečevanju medvrstniškega nasilja
  10. Mojca Smuk: Nadarjeni učenci v osnovni šoli
  11. Ana Klanjšček: Stres pri pedagoških delavcih v času šolanja na daljavo
  12. Gaja Pregelj: Vloga pedagoga v bolnišnici
  13. Žanin Kužnik: Prepoznavanje nadarjenih učencev z neverbalnimi specifičnimi učnimi težavami
  14. Tina Bolko: Vloga svetovalnega delavca pri učencih in dijakih z motnjami hranjenja
  15. Anina Cesar: Dvojna izjemnost
  16. Manja Žemva: Pomen zdrave samopodobe pri učencih
  17. Teja Nemec: Miselne sposobnosti učencev v Sloveniji in Gambiji
  18. Klavdija Judež: Usposobljenost pedagoških delavcev za delo z otroki s posebnimi potrebami v redni osnovni šoli
  19. Maša Balažek: Prepoznavanje nadarjenih in talentiranih učencev v glasbeni šoli
  20. Maja Pevec: Stališča vzgojiteljev do dela s potencialno nadarjenimi otroki na predšolski stopnji
  21. Nina Cepuš: Nadarjeni učenci pri matematiki in njihove potrebe
  22. Nika Knafelc: Vzgojni stil staršev in vzgoja otrok
  23. Ines Jaklin: Delo z nadarjenimi učenci v osnovni šoli
  24. Veronika Šinigoj: Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s pomočjo oddaje Male sive celice
  25. Veronika Rupnik: Šolski pedagog in nadarjeni učenci
  26. Lea Špende: Nadarjena učenka v osnovni šoli
  27. Nina Vončina: Ali nadarjeni učenci potrebujejo prilagojen učni program?
  28. Serena Picco: Primerno vedenje otrok v šoli
  29. Nejc Opara: Odkrivanje in delo z nadarjenimi učenci na izbranih osnovnih šolah
  30. Valentina Matjažič: Kako motivacija vpliva na vključevanje odraslih v izobraževanje
  31. Sara Jesenko: Vloga šolske svetovalne službe pri posvetovalnem delu z učitelji nadarjenih učencev
  32. Nastja Rode: Odkrivanje športno nadarjenih in talentiranih otrok v osnovni šoli
  33. Urška Perme: Čustvena inteligenca skozi perspektivo bodočih učiteljev
  34. Nina Kržič: Področja dela šolske svetovalne službe v osnovni šoli
  35. Špela Korošec: Didaktični pripomoček za nadarjene učence z disleksijo
  36. Sara Al-Daghistani: Vloga šolske svetovalne službe na področju spolnega nasilja v družini
  37. Nika Mlakar: NTC učenje in spodbujanje potencialne nadarjenosti na pedšolski stopnji
  38. Katarina Zonjič: Vloga šolske svetovalne delavke pri obravnavi nasilja med vrstniki

Druga dela (6)

  1. Teaching gifted and talented children in a new educational era
  2. Sonja Čotar Konrad, Mojca Kukanja-Gabrijelčič: Professional competences of preschool teachers for working with gifted young children in Slovenia
  3. Mojca Kukanja-Gabrijelčič: Learning from history textbooks - is it challenging for gifted students? An international comparative analysis of questions and tasks in history textbooks
  4. Mojca Kukanja-Gabrijelčič: Subjective theories and main problems of preschool teacher working with gifted child
  5. Mojca Kukanja-Gabrijelčič: Nadarjeni učenci v Sloveniji, Italiji, Angliji in na Danskem - primerjava zakonodajnih in programskih izhodišč
  6. Mojca Kukanja-Gabrijelčič: Učbenik po meri učenca?
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici