Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (2)

  1. Irina Lešnik Jeras: Učinki učnega pristopa drame v izobraževanju na recepcijo literarnega besedila
  2. Martina Mejak: Diahrona in sinhrona analiza didaktičnega instrumentarija v osnovnošolskih berilih

MSc theses (48)

  1. Tjaša Sidar: Inovativni pristopi pri poučevanju jezikovnega pojava v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  2. Arijana Đuretić: Pomen pismenosti pri razvoju otrokove sporazumevalne zmožnosti v OŠ
  3. Urška Lutman: Percepcija pravljic v različnih starostnih skupinah
  4. Anja Menih: Razvijanje neformalnih oblik branja z Nočjo branja
  5. Špela Štendler: Razvijanje dramsko-gledaliških zmožnosti v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  6. Veronika Kuhar: Primerjava dosežkov preizkusa književne zmožnosti učencev 4. razreda pri književni vzgoji
  7. Eva Makarovič: Razvijanje opismenjevalnih zmožnosti v 1. razredu osnovne šole
  8. Mojca Pekolj: Koncept pismenosti in izboljšanje predbralnih zmožnosti na začetku šolanja izbrane osnovne šole
  9. Lovrenc Habe: Žanri slovstvene folklore v 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju
  10. Urška Balent: Razvijanje recepcijske zmožnosti učencev v 5. razredu osnovne šole
  11. Barbara Muhič: Pravljični model v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  12. Kristina Gorenšek: Razvijanje recepcijske zmožnosti lirskega besedila v 5. razredu osnovne šole
  13. Neža Mozetič: Pripovedovanje in igra vlog ob slikanici brez besedila
  14. Lea Lazar: Zgodnje opismenjevanje z didaktičnim pripomočkom
  15. Marijana Keber: Pripovedovanje predšolskih otrok in njihov odziv na slikovno plast v slikanicah
  16. Miloš Stojadinović: Spodbujanje motivacije za branje v 4. razredu osnovne šole
  17. Ines Pucelj: Razvijanje in preverjanje bralne pismenosti ob koncu prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja
  18. Jelena Jevtić: Razvijanje književnih interesov v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  19. Špela Korent: Medvrstniško sodelovalno učenje pri razvijanju bralne zmožnosti
  20. Petra Krmelj: Ustvarjalno pisanje fantastične pripovedi učencev 3. in 4. razreda osnovne šole
  21. Kristi Žnidarčič: Razvijanje teme z govornimi nastopi v 4. razredu
  22. Anita Sila: Razvijanje fonološkega zavedanja pri otrocih pred vstopom v šolo
  23. Anja Žagar: Obravnava slikanic s tabu temami v predšolskem obdobju
  24. Tonja Ferjančič: Razvijanje grafomotorike v funkciji preprečevanja težav v opismenjevanju
  25. Luana Rivić: Vloga knjižnice v vrtcu
  26. Tina Lomovšek: Vloga gledališča v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  27. Meta Zibelnik: Vrednotenje ustvarjalnih besedil v 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju
  28. Nastja Debenjak: Opismenjevalni pristopi v prvem obdobju osnovne šole - primerjava konceptov
  29. Ana Kurtanjek: Pomen branja v predšolskem obdobju
  30. Anita Bajramović: Razvijanje zgodnje pismenosti z didaktično igro
  31. Eva Nagode: Problemske teme pri književnem pouku v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  32. Klara Menart: Pomen likovne in grafične podobe učbenikov slovenščine pri sprejemanju umetnostnih besedil
  33. Polona Setnikar: Razvijanje bralne pismenosti otrok v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju z uporabo bralnih učnih strategij
  34. Katarina Skočaj: Medpredmetno povezovanje med književno vzgojo pri pouku slovenščine in likovno umetnostjo
  35. Nika Ušaj: Stališča staršev do izvirnih, ljudskih in klasičnih pravljic
  36. Metoda Močnik: Vloga odraslih pri razvijanju književnih interesov v 1. razredu ene izmed OŠ na Štajerskem
  37. Nina Pahor: Preverjanje in ocenjevanje jezikovne in književne zmožosti v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  38. Anja Šircelj: Razvijanje neformalnih oblik branja v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  39. Silvija Pavlovič: Razvijanje bralne zmožnosti v drugem razredu osnovne šole
  40. Aleksandra Ćirković: Tabu teme pri književnem pouku v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  41. Petra Koncut: Učiteljevo sprejemanje in obravnavanje učencev s primanjkljaji na področju učenja branja in pisanja na razredni stopnji
  42. Vanesa Pev Stibilj: Multimedijsko podprta fonomimična metoda v procesu opismenjevanja otrok z lažjo motnjo v duševnem razvoju
  43. Simona Iskra: Pripovedovanje zgodb predšolskih otrok in vzgojiteljevo spodbujanje njihovega pripovedovanja
  44. Mateja Marin: Pomen zgodnjega opismenjevanja otrok v občini Postojna
  45. Breda Žvokelj: Spodbujanje bralne pismenosti učencev z vsakodnevnimi vajami
  46. Juta Leskovec: Pogled staršev na vzgojo v povezavi z vzgojno literaturo
  47. Sabina Čarman: Spodbujanje domišljije v vrtcu s sodobno pravljico
  48. Petra Zidar: Spodbujanje književne pismenosti z bralno značko

BSc theses (244)

  1. Anja Šalamun Čanžek: Razvoj grafomotorike v 1. starostnem obdobju
  2. Tjaša Tušar: Uvajanje slikanice v prvem starostnem obdobju
  3. Anisa Šribar: Predšolska bralna značka in predstavitve knjig
  4. Estera Horvat: Zakaj pravljice v vrtcu?
  5. Tamara Vučković: Razvijanje grafomotorike v starostni skupini 3-4 let
  6. Natalija Brnabić: Branje otroških knjig staršev otrokom v predšolskem obdobju
  7. Barbara Lendero: Koncept knjige v vrtcu
  8. Laura Bencik: Kako razvijati bralni model v vrtcu pri otrocih s pomanjkljivo pozornostjo
  9. Kim Čuhnik: Spodbujanje domišljije otrok z branjem pravljic
  10. Veronika Šahtler: Vloga vzgojitelja pri razvijanju otrokove aktivne interakcije z literaturo
  11. Petra Glaser: Bralna motivacija pri književni vzgoji v predšolskem obdobju
  12. Jasna Cungl: Analiza izbranih pravljic Svetlane Makarovič
  13. Simona Žnidarič Tomažič: Vpliv branja na predšolske otroke
  14. Simona Bešvir: Vloga bralnega kotička v vrtcu
  15. Maruša Pipan: Razvijanje recepcijske zmožnosti ob pesemskem besedilu v 4. razredu osnovne šole
  16. Katja Kolenko: Razvoj zgodnje pismenosti v predšolskem obdobju
  17. Mateja Kržišnik: Ljudska in klasična pravljica v vrtcu
  18. Karin Zirnstein: Vpliv staršev na razvijanje otrokove (pred)bralne zmožnosti v predšolskem obdobju
  19. Valentina Lukan: Predopismenjevanje s pomočjo čutil
  20. Mateja Korpar: Predbralna motivacija otrok v predšolskem obdobju
  21. Petra Giovani: Odnos razrednih učiteljev do obravnave radijske igre
  22. Lucija Skarlovnik: Obravnava Kekčevih zgodb v 4. in 5. razredu osnovne šole
  23. Jurij Kočevar: Razvijanje recepcijske zmožnosti s poustvarjalnim pisanjem pri učencih 5. razreda
  24. Mateja Klembas: Vpliv motivacije na recepcijo pravljice v 3. razredu
  25. Janja Jakopič: Doživljanje ljudske, klasične in sodobne pravljice v predšolskem obdobju
  26. Janja Mlakar: Spodbujanje književne zmožnosti v prvem starostnem obdobju
  27. Maja Ratek: Bibarije in prstne igre v jasličnem oddelku
  28. Anja Bogataj: Zgodnje opismenjevanje z didaktičnim pripomočkom
  29. Darja Draksler: Spodbujanje sprejemanja otroške lirike v vrtcu z Mehurčki Otona Župančiča
  30. Elizabeta Kavčič Kurnik: Spodbujanje pridobivanja besedišča v drugem starostnem obdobju
  31. Andreja Godina: Razvijanje lirskega doživljanja predšolskih otrok
  32. Špela Čop: Slovstvena folklora v predšolskem obdobju
  33. Anja Šparakl: Spodbujanje porajajoče se pismenosti otrok, starih od 4-5 let
  34. Urška Balent: Književni pouk v drugem obdobju devetletne osnovne šole
  35. Urška Božič: Govorni nastopi v povezavi s književno in jezikovno vzgojo v 4. razredu osnovne šole
  36. Mojca Prosen Batista: Pravljica v učnem načrtu za slovenščino in njena obravnava v šoli
  37. Klara Iskra: Stališča učencev do bralne značke v 4. razredu osnovne šole
  38. Ina Jurinčič: Problemska besedila s temo drugačnosti pri pouku književnosti na razredni stopnji osnovne šole
  39. Aneja Przybylski Ličen: Razvijanje bralnih interesov otrok z motnjami branja in pisanja
  40. Kristina Gorenšek: Recepcija poezije Kajetana Koviča v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  41. Mojca Hvala: Analiza pravljic v reviji Cicido - letnik 2005-2006
  42. Darja Kosmina Anžur: Pravljica v waldorfskem vrtcu
  43. Tjaša Jagodic: Spodbujanje bralne pismenosti s psom terapevtom
  44. Tatjana Sok: Projekt turizmu pomaga lastna glava in slovstvena folklora
  45. Ljubica Hozjan: Recepcija otroške revije Cicido v vzgojno-varstveni družini
  46. Valbone Saliaj: Razvijanje glasovnega zavedanja v drugem starostnem obdobju
  47. Ana Selinec: Razvijanje pravljične domišljije v 2. razredu osnovne šole
  48. Irena Malenšek: Pravljice Bine Štampe Žmavc v predšolskem obdobju
  49. Martina Jakus: Razvijanje porajajoče se pismenosti
  50. Ljiljana Pevec: Spodbujanje glasovnega zavedanja otrok, starih od pet do šest let
  51. Edina Mušić: Razvijanje glasovnega zavedanja pri otrocih, starih od pet do šest let
  52. Nastja Bobnar: Komunikacijski model mladinske književnosti v vrtcu
  53. Tanja Žvokelj: Recepcija pravljice v predšolskem obdobju
  54. Andreja Sagadin: Neformalno spodbujanje branja v vrtcu
  55. Slađana Zorić: Pomen bralnih spodbud v slikanicah za predšolsko obdobje
  56. Marjeta Obid: Mladinska pisateljica Ida Mlakar in branje njenih del v vrtcu
  57. Andreja Godina: Preverjanje in ocenjevanje jezikovnega znanja v drugem triletju osnovne šole
  58. Jasmina Rudman: Primerjalna analiza učbenikov za slovenščino v 4. razredu osnovne šole glede na Bloomovo taksonomijo
  59. Petra Malinarić: Razvijanje poimenovalne zmožnosti v 1. starostnem obdobju
  60. Nina Franetič: Pravljični model v 4. razredu s poudarkom na ustvarjanju pravljice
  61. Maja Mihelčič: Spodbujanje bralnih navad učencev 3. in 4. razreda
  62. Ingrid Ješelnik: Razvijanje predopismenjevalne zmožnosti z didaktično igro
  63. Nataša Živkovič: Otroška lirika v predšolskem obdobju
  64. Nevenka Vesel: Predšolska bralna značka
  65. Tina Beroš: Izštevanke in bibarije v prvem starostnem obdobju
  66. Jasmina Dinić: Spodbujanje otrokovega govora v prvem starostnem obdobju
  67. Tina Pleško: Vpliv kratkih sodobnih pravljic na otroke ter razlike v identifikaciji med spoloma
  68. Rebeka Vidic: Razvijanje bralne zmožnosti v prvem triletju
  69. Sandra Milanović: Razvijanje opisovalne zmožnosti v tretjem razredu
  70. Nataša Dovžan: Tema drugačnosti v otroških slikanicah
  71. Katja Sečnik: Razvijanje pravljične domišljije z ljudsko pravljico
  72. Denise Bilas: Pomen bralne značke pri književnih interesih otrok v 3. razredu OŠ
  73. Tjaša Janša: Razvijanje književnih interesov v vrtcu z bralnim nahrbtnikom
  74. Mira Hrovat: Vloga učbeniških kompletov pri razvijanju sporazumevalnih zmožnosti v tretjem razredu
  75. Klavdija Furdi: Interpretacija pravljice v 2. triletju
  76. Natalija Gabrovšek: Pravljica v drugem starostnem obdobju
  77. Nuša Malnar: Slikanica brez besedila v prvem starostnem obdobju Brundo se igra
  78. Mateja Švara: Vpliv staršev na govorni razvoj otroka v drugem starostnem obdobju
  79. Mateja Ivančič: Razvijanje koncepta prostora pri otrocih, starih od 2 do 3 let
  80. Tanja Ručigaj: Zakaj vzgajati ob knjigi?
  81. Nina Štepic: Otroški tisk v povezavi s knjižnično vzgojo
  82. Darija Bajić: Opismenjevanje v luči posodobljenega učnega načrta Slovenščina (2011)
  83. Vesna Hrovatin: Pripovedovanje pravljic in otrokov spoznavni razvoj
  84. Ana Marija Saksida: Vloga odraslega pri prenašanju pravljice otroku
  85. Mateja Žandar: Razvijanje pesniškega doživljanja v vrtcu
  86. Lucija Beguš: Pripovedovati ali brati pravljico v vrtcu?
  87. Ivana Arh Zagoričnik: Pravljične urice v vrtcu
  88. Nada Uršič: Razvijanje otrokove sporazumevalne zmožnosti z didaktično igračo
  89. Ema Rupar: Uvajanje v "branje" otroške revije Cicido, otrok starih od 3-4 let
  90. Seada Hajdić: Vloga bibarij pri otrokovem govornem razvoju v prvem starostnem obdobju
  91. Tatjana Mlinar: Spodbujanje jezikovne zmožnosti v prvem starostnem obdobju
  92. Cilka Gerželj: Razvijanje poimenovalne zmožnosti otrok v prvem starostnem obdobju
  93. Špela Možina: Sodobne slovenske pravljičarke
  94. Veronika Minkuž: Lutkovne dejavnosti v podaljšanem bivanju
  95. Jerneja Volk: Uporaba frazemov v vrtcu
  96. Barbara Kunc: Ljudska pravljica in identifikacija s pravljičnimi liki
  97. Sarah Šavli: Bralna značka v 4. in 5. razredu osnovne šole
  98. Erika Beguš: Medijska vzgoja pri pouku slovenščine v četrtem razredu
  99. Darja Jeraj: Razvoj otrokovega govora in spodbujanje otrokovih sporazumevalnih zmožnosti v predšolskem obdobju
  100. Tjaša Štucin: Razvijanje opismenjevalnih zmožnosti v prvem triletju
  101. Metka Rudež: Slovenski pravljičarji in književna vzgoja v vrtcu
  102. Mateja Nevreden: Razvijanje (pred)bralne zmožnosti v predšolskem obdobju
  103. Manca Slapernik: Razvijanje pravljične domišljije v drugem starostnem obdobju
  104. Nuša Šturm: Razvijanje koncepta časa v 1. starostnem obdobju
  105. Jana Bavcon: Jezikovne dejavnosti v luči Marie Montessori
  106. Urška Levstek: Poslušanje pravljic in otrokova identifikacija s pravljičnimi liki
  107. Klavdija Ličef: Razvijanje otrokovega besedišča na podlagi slikanice
  108. Franja Simčič: Ustvarjalni gib v 1. razredu osnovne šole
  109. Vanja Šumič: Pripovedovanje ob ilustracijah
  110. Lea Grk: Opismenjevanje otroka z več motnjami
  111. Klara Filipič: Sodobna pravljica v predšolskem obdobju
  112. Barbara Mijatovič: Vpliv družinske pismenosti na zgodnje opismenjevanje otrok na Idrijskem
  113. Tanja Oblak: Knjižnična vzgoja predšolskih otrok v Krajevni knjižnici Žiri, dislocirani enoti Knjižnice Ivana Tavčarja Škofja Loka
  114. Denis Škrlj: Bralni interesi učencev in učenk na goriških osnovnih šolah
  115. Ana Andrejašič: Spodbujanje otrokovega govora z didaktično igračo
  116. Franka Žele: Razvijanje bralnega interesa
  117. Maja Mohar: Primanjkljaji v govornem razvoju otrok
  118. Nikolina Lep: Razvijanje predopismenjevalne zmožnosti otrok v predšolskem obdobju
  119. Gašper Žagar: Družinska pismenost v predšolskem obdobju
  120. Melita Pušnik: Bibarije v prvem starostnem obdobju in njihov vpliv na govorni razvoj
  121. Ana Zalar: Obravnava bralne značke v 1. in 5. razredu osnovne šole
  122. Saša Horvat: Pripovedovanje ljudskih pravljic pri otrocih, starih 4-5 let
  123. Amadeja Orač: Pripravljenost otrok, starih od 4 do 5 let, za sodelovanje v predopismenjevalnih dejavnostih
  124. Luka Žorž: Bralni interesi učencev 5. razreda osnovne šole
  125. Anja Menih: Spodbujanje bralne motivacije v 4. razredu osnovne šole
  126. Veronika Pavlic: Razvoj predbralnih zmožnosti pri predšolskem otroku s podporo literarnih del pisateljice Ele Peroci
  127. Veronika Kuhar: Književna zmožnost učencev v 4. razredu osnovne šole
  128. Lovrenc Habe: Ljudsko slovstvo med pripovedovanjem in branjem
  129. Marjetka Ferluga: Mladinska pisateljica Svetlana Makarovič in književni pouk v osnovni šoli
  130. Katarina Benedik: Spodbujanje motivacije za branje v 3. razredu osnovne šole
  131. Arijana Kalamar: Spodbudno učno okolje za razvoj jezikovnih zmožnosti
  132. Tjaša Antolin: Pravljica po komunikacijskem modelu v vrtcu
  133. Simona Nerat: Pesnik Niko Grafenauer v vrtcu
  134. Petra Bodlaj: Razvijanje predopismenjevalne zmožnosti v drugem starostnem obdobju
  135. Dženi Knez: Razvijanje zgodnje pismenosti s slikanicami z besedilom in brez njega
  136. Katarina Žvegelj: Glasovno zavedanje in sistem pisave v predšolskem obdobju
  137. Alenka Kancilja: Spodbujanje grafomotorike pri predšolskem otroku
  138. Ana Vrbančič: Sprejemanje pravljic Anje Štefan pri vrtčevski skupini otrok, starih od 4. do 5. leta
  139. Višnja Rems: Razvijanje jezikovne zmožnosti predšolskih otrok ob gibalni/športni aktivnosti
  140. Slavica Hanželj: Igra vlog v pravljičnem projektu
  141. Tjaša Jelačič: Pravljičarka Ela Peroci v predšolskem obdobju
  142. Špela Mitrovič: Pravljični model v prvem starostnem obdobju
  143. Krista Dobnikar: Uganke v predšolskem obdobju
  144. Klara Bizjak: Šum, glasba in zvok v radijski igri ter interpretativno branje v 1. razredu osnovne šole
  145. Jennifer Antonini: Stališča sedemletnih in devetletnih otrok do pravljice
  146. Špela Štendler: Dramsko-gledališke dejavnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  147. Anja Juvanec: Dramsko-gledališke dejavnosti v prvem izobraževalnem obdobju
  148. Veronika Kos: Razvijanje bralne zmožnosti z ustvarjalnim pogovorom pri bralni znački
  149. Tanja Ovčar: Pismenost v zgodnjem otroštvu s poudarkom na razvijanju grafomotorike v prvem starostnem obdobju
  150. Marjana Krapež: Razvijanje jezikovne zmožnosti otrok v prvem starostnem obdobju z bibarijami
  151. Barbara Ivančić: Branje pravljic kot pomemben dejavnik v otrokovem razvoju
  152. Mojca Vičič: Razvijanje pripovedovalne zmožnosti ob pravljici
  153. Tjaša Batistič: Vloga odraslih pri predšolski bralni znački
  154. Sabina Čarman: Odzivi otrok na domišljijski svet v pravljicah
  155. Janja Grum Duša: Razvijanje pravljične domišljije ob pravljici Stefana Gemmla Nekoč je bila - - -
  156. Katarina Čajić: Književna vzgoja v vrtcu z bralnim nahrbtnikom
  157. Sava Kralj: "Čas vladar" Razmišljanje o dimenziji časa in uporaba interaktivne projektne pravljice
  158. Andreja Jančič: Lirski model v vrtcu - primer Oton Župančič, Ciciban in čebela
  159. Špela Korent: Spodbujanje bralnih interesov v četrtem razredu v jutranjem varstvu
  160. Eva Nagode: Uporaba tabu tem pri pouku književnosti na razredni stopnji osnovne šole
  161. Špela Večernik: Postopek razvijanja grafomotorike v predšolskem obdobju
  162. Polona Setnikar: Otrokova recepcija književnega besedila pri uporabi ustvarjalnih dejavnosti
  163. Andreja Bobovnik: Branje slikanice brez besedila v predšolskem obdobju
  164. Anja Oblak: Didaktična igra pri razvijanju upovedovalne zmožnosti v drugem razredu
  165. Kaja Jogan: Tvorjenje zgodbe ob slikanici brez besedila
  166. Anita Flego: Razvijanje grafomotoričnih spretnosti v predšolskem obdobju s pomočjo izštevank
  167. Karin Brodnik: Razvijanje otrokove predopismenjevalne zmožnosti na podlagi otroškega tiska
  168. Nina Žvarc: Doživljanje in poustvarjanje pravljice v predšolskem obdobju
  169. Janja Zupan: Recepcija pravljice v povezavi s književno obliko in risanko
  170. Denis Rosanda: Slovenske pravljičarke in književna vzgoja v vrtcu
  171. Katarina Strain Novak: Razvijanje glasovnega zavedanja v predšolskem obdobju
  172. Anja Treven: Razvijanje zgodnje pismenosti s poudarkom na grafomotoriki
  173. Sanda Husić: Pravljični projekt v drugem starostnem obdobju
  174. Špela Štefe: Primerjava sodobnih slovenskih pravljičarjev
  175. Suzana Frank: Pripovedovanje ljudske pravljice pri otrocih, starih 4-5 let
  176. Mojca Bajc: Prehod iz neverbalnega v verbalno komuniciranje s pomočjo slikanice pri predšolskih otrocih
  177. Klavdija Novak: Primerjanje literarnega dela z vidika interpretativnega branja in glasbene pravljice
  178. Katja Kobe Gorjanc: Sprejemanje umetnostnega in neumetnostnega besedila v 2. starostnem obdobju
  179. Darja Berce: Razvijanje (pred)bralne zmožnosti otrok v predšolskem in zgodnjem šolskem obdobju
  180. Sonja Petrovčič: Spreminjanje predbralne pismenosti z Bralčkom palčkom
  181. Eva Eržen: Pomen branja pravljic za otrokov spoznavni razvoj v predšolskem obdobju
  182. Barbara Hrovatin: Razvijanje grafomotoričnih sposobnosti v predšolskem obdobju
  183. Darja Knez: Spodbujanje bralne zmožnosti v jutranjem varstvu v drugem razredu
  184. Lea Rupar: Doživljajsko poslušanje radijske igre v predšolskem obdobju
  185. Tjaša Gržinić: Bralne navade učencev 4. in 5. razredov obalnih osnovnih šol
  186. Sandra Ivančič: Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s pravljicami
  187. Aleksandra Hrastar: Razvijanje bralnih interesov s slikanico v 1. in 2. obdobju
  188. Monika Primar: Ljudska in klasična pravljica v vrtcu
  189. Vesna Mohorčič: Bralne aktivnosti s pomočjo psa kot alternativna bralna strategija
  190. Sara Bolko: Komunikacijski model za poučevanje književnosti - učiteljeva vloga v fazi šolske interpretacije besedila
  191. Mateja Košec: Didaktične spodbude za pripovedovanje neumetnostnih besedil v prvem in tretjem razredu osnovne šole
  192. Veronika Carli: Področje jezika v kurikulumu in smernicah za vrtce na dvojezičnem območju v Italiji in Sloveniji
  193. Meta Zibelnik: Ustvarjalno pripovedovanje in pisanje v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
  194. Vlasta Kukovec: Bralna značka v prvem razredu osnovne šole
  195. Urška Saksida: Poglabljanje literarnoestetskega doživetja pri književni vzgoji z lutko
  196. Mira Benedičič: Stališča vzgojiteljev do književne vzgoje
  197. Kris Frančeškin: Razvijanje zgodnje pismenosti in književna vzgoja v vrtcu
  198. Sara Marušič: Razvijanje grafomotorike v predšolskem obdobju
  199. Anita Bajramović: Zakaj beremo pravljice v vrtcu
  200. Nastja Gherlani: Opismenjevanje v prvem izobraževalnem obdobju v osnovnih šolah v Sloveniji in v osnovnih šolah na Tržaškem
  201. Maja Jakob: Spodbujanje bralne zmožnosti v 1. obdobju osnovne šole
  202. Katarina Skočaj: Likovna upodobitev pravljice
  203. Silvija Pavlovič: Pomoč otrokom pri opismenjevalnih težavah
  204. Karin Mezgec: Razvijanje jezikovne zmožnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole s poudarkom na pravopisu
  205. Tjaša Stopar: Vloga družinskega okolja pri govornem razvoju predšolskega otroka
  206. Špela Kržmanc: Bibarije v jasličnem oddelku
  207. Tanja Dovžan: Preverjanje književne zmožnosti v 4. razredu osnovne šole
  208. Tjaša Troha: Otrokovo sprejemanje lirike v drugem starostnem obdobju
  209. Tjaša Torkar: Spodbujanje bralne zmožnosti v vrtcu s projektom Veseli bralček
  210. Jerca Košir: Pomen mladinske avtorice Lile Prap v predšolskem obdobju
  211. Barbara Cesar: Vpliv vzgojitelja na razvijanje zgodnje pismenosti v vrtcu
  212. Anja Plohl: Slovenski pravljičarji in vrtec
  213. Bojana Korošec: Josip Ribičič, Miškolin in književna vzgoja v vrtcu
  214. Nives Vesel: Branje pravljic v heterogenem oddelku
  215. Klara Bajec: Domišljijsko pripovedovanje otrok in njihovo doživljanje ob sliki
  216. Anita Svetina: Razvijanje metajezikovnega zavedanja ob poslušanju in pripovedovanju pravljice
  217. Janja Cugelj: Preverjanje in ocenjevanje pri predmetu slovenščine v 5. razredu
  218. Simona Bevk: Organiziranost bralne značke na Idrijsko-Cerkljanskem območju
  219. Dagmar Korošec: Vloga in uporaba didaktičnih iger pri pouku opismenjevanja
  220. Tjaša Sidar: Interpretacija izbranih del pisatelja Roalda Dahla
  221. Marko Curk: Odpravljanje opismenjevalnih primanjkljajev učencev v prvem razredu
  222. Petra Krmelj: Razvijanje domišljije ob fantastični pripovedi v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
  223. Nina Fifolt: Razvijanje književnih interesov v vrtcu z lutko
  224. Tanja Kušterle: Učenje preko igre v prvem triletju osnovne šole
  225. Nina Pahor: Razvijanje bralne motivacije v prvem razredu osnovne šole
  226. Polona Grča: Spodbujanje otrok za sprejemanje drugačnosti z deli mladinske književnosti
  227. Kristina Komidar: Vpliv interpretativnega branja umetnostnega besedila na učenčevo ustvarjalnost v prvem triletju
  228. Kristi Žnidarčič: Od branja dramskega besedila do igre vlog
  229. Anja Šircelj: Spodbujanje bralnih interesov otrok pri neobveznem branju (bralna značka)
  230. Mojca Volavšek: Vloga učitelja pri spodbujanju medkulturnih kompetenc
  231. Aleksandra Ćirković: Književna vzgoja in tabu teme v osnovni šoli
  232. Ines Pucelj: Razvijanje recepcijske zmožnosti z različnimi vrstami motivacij v prvem triletju
  233. Petra Mekiš: Film kot didaktično sredstvo pri pouku književnosti v 2. triletju osnovne šole
  234. Anja Rojc: Tvorjenje otroških besedil v predšolskem obdobju
  235. Mateja Nevreden: Razvijanje pravljične domišljije v 1. razredu
  236. Mojca Šturm: Uporaba revijalnega tiska v vrtcu
  237. Maja Maljković: Vpliv staršev na razvoj govora v prvem starostnem obdobju
  238. Ana Trojer: Sodobna pravljica in cilji književne vzgoje v kurikulumu
  239. Katjuša Dolinšek: Poimenovalne zmožnosti otrok v prvem starostnem obdobju
  240. Mateja Gombač: Otrokov odnos do ljudske in sodobne pravljice
  241. Monika Kovač: Tipologija slikanice in razvijanje otrokovih književnih interesov
  242. Klara Kolar: Prebiranje zgodb iz domačega okolja
  243. Erika Leskovec: Razvoj besedišča otrok, starih od 4 do 6 let
  244. Katja Cerar: Vloga slikopisov v predšolskem obdobju

Other documents (4)

  1. Črtomir, Prešeren in njun(i) kontekst(i)
  2. Vida Medved-Udovič: Recepcija Cirila Kosmača pri študentih Pedagoške fakultete
  3. Vida Medved-Udovič: Recepcija radijske igre za otroke in književna vzgoja
  4. Razvijanje različnih pismenosti
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica