Natisni
Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Diplomska dela (87)

  1. Špela Kosem: Pesmi in druge rime o številih v vrtcu
  2. Tjaša Kogovšek Mihalič: Dve-letniki in osnovna geometrijska telesa
  3. Larisa Obran: Štetje v prvem starostnem obdobju z uporabo naravnih materialov
  4. Eva Meglen: Izkušenjsko spoznavanje lastnosti geometrijskih teles v drugem starostnem obdobju
  5. Ksenja Šešerko: Obdelava podatkov z 2-4 leta starimi otroki
  6. Mateja Kosec: Merjenje dolžine v prvem razredu
  7. Sarah Vodopivec: Gibalne igre in štetje v montessori in javnih vrtcih
  8. Manca Bučar: Dve- do triletniki in zanikanje lastnosti
  9. Suada Sejfić: Merjenje dolžine in smiselna raba pojmov visok in velik v drugem starostnem obdobju predšolske vzgoje
  10. Dominika Švent: Razvrščanje v Euler-Vennov prikaz in vpeljava zanikanja lastnosti
  11. Nataša Robek: Vpeljava zanikane lastnosti v predšolskem obdobju
  12. Alenka Gregorič: Dejavnosti z geometrijskimi liki v drugem starostnem obdobju
  13. Marina Kranjc: Štetje v predšolskem obdobju
  14. Tjaša Šušmelj Palčič: Socialna igra v 1. razredu in njen namen
  15. Ana Vukelić: Razrednikovo sodelovanje s starši
  16. Petra Mislej: Socialna igra kot ena od možnosti za vodenje razreda in doseganje ciljev tudi pri drugih predmetih
  17. Kristina Leljak Jurenec: Mali matematik razvršča
  18. Simona Zdešar: Inovativni pristopi k matematiki v prvem starostnem obdobju
  19. Marija Herga: Igre za sklop štetje v predšolskem obdobju
  20. Nataša Krajnc: Razvrščanje s skupino dve do tri leta starih otrok
  21. Monika Küssel: Igre s simetrijo v predšolskem obdobju
  22. Nevenka Leskovar: Matematika v dnevni rutini prvega starostnega obdobja
  23. Daniela Dobnik: Razvrščanje v prvem starostnem obdobju
  24. Saša Kovačič: Barve in vzorci v matematičnih dejavnostih v predšolskem obdobju
  25. Slađana Trapić: Razvrščanje skozi igro v predšolskem obdobju
  26. Darinka Amon: Vsa področja kurikuluma ponujajo možnost za razvijanje strategij štetja
  27. Marta Čelan: Igra pri matematiki v predšolski vzgoji
  28. Barbara Lipavšek: Montessori materiali s področja zaznavanja kot podlaga za matematična znanja
  29. Marica Gajšek: Štetje v predšolskem obdobju
  30. Mojca Stajnko: Optimalni razvoj orientacije na ploskvi in listu pri predšolskem otroku s posebnimi potrebami
  31. Kristina Repič: Razvijanje strategij štetja preko razvrščanja in obdelave podatkov
  32. Magda Čujec: Grafični prikazi podatkov v 1. razredu
  33. Janja Kovše: Spodbujanje zgodnjega učenja matematike po načelih pedagogike Montessori v predšolskem obdobju
  34. Simon Kurinčič: Vpliv interneta na učenje in usvajanje angleškega jezika
  35. Karmen Stanišić: Skozi igro v matematični svet
  36. Taja Božič: Od vzorcev v otrokovem okolju do vzorcev z didaktičnim materialom
  37. Rok Remic: Razvrščanje s pomočjo prikazov v prvem starostnem obdobju
  38. Megi Feher: Poznavanje osnovnih geometrijskih oblik v 2. razredu osnovne šole
  39. Anja Sanabor: Dobro poznavanje poštevanke zagotavlja uporabno znanje v računih deljenja
  40. Marinela Tomić: Razvrščanje s pomočjo drevesnega prikaza v prvem starostnem obdobju
  41. Tjaša Wolf Mandič: Geometrijska telesa in liki v predšolskem obdobju
  42. Martina Fon: Telesa in liki v predšolskem obdobju
  43. Katja Skoporc: Telesa in liki v predšolskem obdobju
  44. Mojca Pintarič: Preštevanje do 10 in uporabljene strategije v skupini pet in šestletnikov
  45. Špela Čebulj: Merjenje prostornine v predšolskem obdobju v povezavi s štetjem
  46. Petra Verbič: Ali pouk matematike v 4. razredu s pomočjo računalnika vedno prinaša boljše rezultate znanja
  47. Sara Oberč: Igre za sklop štetje v predšolskem obdobju
  48. Petra Slak: Matematične didaktične igre iz odpadnega materiala
  49. Natalija Boček: Spremljanje in vrednotenje otrokovega napredka na področju štetja v predšolskem obdobju skozi dejavnost
  50. Nataša Jezernik: Različne igre pri logiki in jeziku s poudarkom na relacijah
  51. Petra Vešligaj: Razvrščanje v vrtcu
  52. Marija Žurman: Matematika je v predšolskem obdobju povezana z vsemi področji kurikula
  53. Ana Potočnik: Izštevanke in matematika pri triletnikih
  54. Urša Vinšek: Matematika skozi gibanje v prvem starostnem obdobju
  55. Azra Pašagić: Od konkretnega do simbolnega v predšolskem obdobju
  56. Mateja Bolko Pečovnik: Igra v predšolskem obdobju in matematika
  57. Ana - Marija Štante: Matematika v različnih dejavnostih v predšolskem obdobju
  58. Nina Cimerman: Prilagajanje dejavnosti s področja logike in jezika, glede na individualne potrebe predšolske deklice s kombiniranimi motnjami v razvoju
  59. Darija Jazbec: Povezanost matematičnih vsebin z drugimi področji kurikula
  60. Marjetica Kamenšek: Matematične igre za štetje v predšolskem obdobju
  61. Lidija Kirbiš Sedminek: Kako otroku v predšolskem obdobju preko igre približati matematiko
  62. Monika Slavinec: Vsebine sklopa Logika in jezik v različnih igrah
  63. Barbara Jarc: Matematika v predšolski vzgoji
  64. Špela Kavčič: Matematika in socialne igre v predšolskem obdobju
  65. Martina Rebernik: Igra ponuja vstopanje v svet matematike
  66. Vilma Telič: Pravljični junaki in preštevanje
  67. Andreja Šprah: Spremljanje strategij štetja v prešolski skupini
  68. Andreja Pušnik: Vzorci v predšolski kombinirani skupini
  69. Suzana Čermelj: Dejavnosti za matematični sklop logika in jezik v predšolskem obdobju
  70. Breda Krajnc: Z igro odkrivamo matematiko
  71. Saša Šinkovec: Otroku lahko preko igre približamo svet matematike
  72. Petra Žnidaršič: Štetje in preštevanje v predšolskem obdobju
  73. Maja Žnidaršič: Vstopanje v svet štetja v prvem starostnem obdobju
  74. Andreja Mahkovec: Dejavnosti in igre štetja v povezavi z drugimi področji kurikula
  75. Mihaela Vidovič: Ali štiri- do petletni otroci poznajo števila v obsegu do deset
  76. Renata Košica: Igre s področja geometrije z merjenjem
  77. Suzana Vodovnik: Razvrščanje v predšolskem obdobju skozi konkretno izkušnjo
  78. Nataša Tucelj: Kamni kot spodbuda za matematične dejavnosti v predšolskem obdobju
  79. Nataša Zaner: Medpodročno povezovanje matematike v prvem starostnem obdobju z elementi koncepta Reggio Emilia
  80. Jerneja Veithauser: Dejavnosti razvrščanja v povezavi z drugimi področji kurikula
  81. Evelina Šket: Z didaktično igro skozi matematične vsebine
  82. Jasmina Horvat: Štetje otrok starih od tri do štiri leta
  83. Matjažka Cugmas: Poznavanje in uporaba Montessori matematičnih didaktičnih materialov v javnem vrtcu
  84. Clarisa Bezjak: Kako otroku v predšolskem obdobju preko igre približati matematiko
  85. Andreja Arzenšek: Razvrščanje v prvi starostni skupini
  86. Daniela Sivka: Barve in liki pri tri- do štiri-letnih otrocih
  87. Patricija Dobaj: Spremljanje štetja v predšolskem obdobju s pomočjo didaktične igre

Druga dela (2)

  1. Marina Volk, Marija Pisk: Spremljanje aktivnosti učencev med nastopi študentov pri pouku matematike na razredni stopnji
  2. Bogdana Borota, Andrej Brodnik: Glasbeni slikovni zapis
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici