Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Alenka Čuš: Pomen vzgoje in izobraževanja za vitalnost slovenske skupnosti v Torontu

Magistrska dela (8)

  1. Ana Marija Han: Uporaba slikanic kot reprezentacije problemskih situacij iz vsakodnevnega življenja
  2. Sara Ulaga: Kako s pravljico obravnavati temo smrti
  3. Manca Jelovčan: Slovstvena folklora na razredni stopnji v osnovni šoli
  4. Rebeka Kobal: Poustvarjalna obravnava domačega branja kot način za spodbujanje bralne motivacije dečkov
  5. Maja Kerneža: Stališča učiteljev slovenščine do uvajanja stripa kot literarno-likovne vrste besedila v književnovzgojni kurikulum in do uporabe stripa kot (produktivne) literarnodidaktične metode pri pouku književnosti
  6. Sanja Hribar: Tipna slikanica - obravnava besedil v 1. triletju osnovne šole pri slovenščini
  7. Evita Tanko: Tema istospolne ljubezni in književna vzgoja
  8. Doroteja Čebular: Spodbujanje branja besedil v prvem razredu

Diplomska dela (45)

  1. Ema Brodar: Smrt in žalovanje v slovenskih slikanicah in zgodbah
  2. Urška Turk: Slikanica kot izhodišče za pripovedovanje zgodbe
  3. Daša Strugar: Spodbujanje vidnega zaznavanja prek abstraktnih simbolov v starosti 1–2 leti
  4. Jelena Dolenc: Zbirke in zbiratelji ljudskega izročila v Tržiču
  5. Sara Ledinek: Obravnava slikanic iz bralnega nahrbtnika
  6. Medina Tiganj Alrasheidi: Med besedilom in vizualno podprto pripovedjo
  7. Ana Lesjak: Govorno nastopanje predšolskih otrok
  8. Manca Turchetto: Analiza izbranih pravljic pisateljice Slavice Uršič
  9. Katja Blazinšek: Spodbujanje družinskega branja v 1. starostnem obdobju
  10. Patricija Gornjec: Povezava med abecerimami in predopismenjevanjem v predšolskem obobju
  11. Špela Carli: Porajajoča se pismenost v vrtcu
  12. Rebeka Kobal: Spodbujanje bralne motivacije dečkov z aktualizacijo književnega besedila
  13. Katja Blejc Turk: Metoda dolgega branja v predšolskem obdobju
  14. Damjana Gortnar: Povezava književne vzgoje in predopismenjevanja
  15. Špela Markovič: Obravnava knjig s tematiko družine v vrtcu
  16. Marjeta Naglav: Družinsko branje kot medijski dogodek
  17. Nina Krmac: Stališča učiteljev do poezije Srečka Kosovela
  18. Mojca Tomažič: Mladinska književnost Ferija Lainščka
  19. Tjaša Lotrič: Vrtčevsko gledališče kot poustvarjalna metoda dela z besedilom (od pravljice do predstave)
  20. Martina Lenarčič: Projekt "V objemu besed" v vrtcu Pivka
  21. Sandra Langus: Delo z nadarjenimi učenci pri pouku slovenščine
  22. Helena Kovač: Spodbujanje branja koroških pripovedk v vrtcu
  23. Monika Stöckl: Razvijanje družinskega branja
  24. Sara Ulaga: Primerjava Grimmmovih pravljic ter risank, posnetih po njih
  25. Evita Tanko: Tema istospolne ljubezni v mladinski književnosti
  26. Jožica Sušec: Povezovanje družinskega branja z vrtcem
  27. Ana Kočevar: Sodobnost slikaniške govorice (izbrani primeri slovenske slikanice med letoma 2003 in 2012)
  28. Irena Strmšek Brumec: Vrtčevsko gledališče kot poustvarjalna metoda dela z besedilom
  29. Sara Urbanija: Interpretacija drugačnosti v mladinskih besedilih Helene Kraljič
  30. Jasmina Hebar: Vloga slikanice pri vključevanju romskih otrok v vrtec na dvojezičnem območju
  31. Renata Gabrovec: Vrtčevsko gledališče kot poustvarjalna metoda dela z besedilom: od pravljice do gledališke predstave
  32. Urša Kržišnik: Tabujske teme v mladinski književnosti in njihov vpliv na otroka (ob izbranih besedilih Janje Vidmar)
  33. Tanja Dragar: Dekliški liki v delih Nejke Omahen
  34. Vanja Gerželj: Tabujske teme med nominiranci za nagrado desetnica 2012
  35. Tjaša Sidar: Interpretacija izbranih del pisatelja Roalda Dahla
  36. Katja Pintar: Sodobnost slikaniške govorice
  37. Valentina Bradaš: Tema posebnih potreb v mladinski književnosti
  38. Daša Bulatović: Problemske teme v priporočilnih seznamih Pionirske - CMKK (2003-2012)
  39. Lara Lešnik: Branje umetnostnega in naravoslovnega neumetnostnega besedila v vrtcu
  40. Maja Kraner: Slovenski mladostniki in branje literarnih del in filmskih tekstov skozi prizmo razlik med spoloma
  41. Maja Prosen: Jana Kolarič in njene lutke
  42. Simona Kavčič: Vizualno podprta pripoved in Andersenova pravljica Snežna kraljica
  43. Ana Cukijati: Spodbude literarnega ustvarjanja Pavline Pajk
  44. Uroš Stilin: Nasilje kot problemska tema v slikanicah
  45. Tina Mustavar: Razvijanje družinske pismenosti s projektom "Mala knjižnica"
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici