Natisni
Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (9)

  1. Daniel Doz: Hibridni način ocenjevanja matematičnega znanja s pomočjo mehke logike
  2. Boris Černilec: Kognitivno-konstruktivistični pristopi pri pouku matematike v homogenih in heterogenih skupinah v osnovni šoli
  3. Lea Kozel: Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole
  4. Darjo Felda: Izgradnja in verifikacija paradigme poučevanja matematike z realističnimi problemi
  5. Andreja Klančar: Vpliv uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije na pouk geometrije v osnovni šoli
  6. Marina Volk: Medpredmetne povezave v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole z vključevanjem IKT
  7. Sanela Hudovernik: Vizualizacija geometrijskih pojmov z uporabo geoplošče v osnovni šoli
  8. Sandra Mršnik: Dosežki učencev pri pouku matematike in stališča učiteljev do reševanja matematičnih problemov
  9. Sandra Kadum-Bošnjak: Sustavno uređenje darovitosti u nastavi matematike primarnog obrazovanja

Magistrska dela (22)

  1. Barbara Šelj: Pogledi učiteljev na poučevanje matematike v kombiniranih oddelkih
  2. Tina Kavčič: Uporaba tehnologij pri pouku matematike na razredni stopnji
  3. Urška Bajec: Predstave tretješolcev o velikih številih
  4. Maruša Meža: Poučevanje matematike na daljavo na razredni stopnji v času epidemije
  5. Leja Hrnčič: Diferenciacija domačih nalog pri matematiki
  6. Maruša Čebron: Pomen številskih predstav za razumevanje računskih operacij pri učencih 1. in 2. razreda
  7. Valentina Vatovec: Povezovanje matematike z ostalimi kurikularnimi področji v prvem starostnem obdobju
  8. Mojca Bajt: Razumevanje pojma čas in dojemanje časovnih intervalov
  9. Veronika Šav: Mnenje učiteljev o uporabi ustvarjalnega giba pri pouku matematike na razredni stopnji obalnih osnovnih šol
  10. Vesna Rener: Odnos učencev do matematike v tretjem, šestem in devetem razredu izbrane osnovne šole
  11. Tjaša Car: Primerjava učenja poštevanke v notranjem in zunanjem učnem okolju
  12. Ines Čuk: Opisno ocenjevanje pri pouku matematike
  13. Gari Grosar: Igranje šaha in uspešnost pri matematiki
  14. Mojca Vidic: Vpliv starosti otrok ob vstopu v šolo na znanje matematike
  15. Eva Bele: Konstruktivistični pristop poučevanja geometrije in merjenja v 3. razredu osnovne šole
  16. Sara Marinič: Pogledi učiteljev razrednega pouka na uporabnost nalog razvedrilne matematike pri razvijanju logičnega mišljenja
  17. Anela Jošić: Matematična pismenost kot pomembna kompetenca za preživetje v sodobni družbi
  18. Valentina Baznik: Utrjevanje poštevanke v tretjem razredu osnovne šole z računalniškimi igrami
  19. Aneja Bužinel: Terapija s psi kot oblika učne pomoči pri matematiki
  20. Katarina Levačić: Reševanje zahtevnejših matematičnih nalog v povezavi z matematično nadarjenostjo
  21. Martina Petrič: Pouk matematike v kombiniranih oddelkih
  22. Tea Ličen: Obravnava seštevanja do sto po metodah Montessori

Diplomska dela (145)

  1. Ana Rebernik: Matematični odnosi in urejanje v prvem starostnem obdobju
  2. Andreja Vidmar: Veččutno učno okolje pri matematiki
  3. Sara Brčina: Znanje poštevanke v tretjem in četrtem razredu
  4. Valentina Bolčič: Matematične zgodbe za prvošolce
  5. Tina Kavčič: Primerjava dosežkov med učenci prvih razredov kombiniranega oddelka in učenci prvih razredov nekombiniranega oddelka pri matematiki
  6. Patricija Vadnjal: Deljenje z enomestnim številom po pedagogiki montessori
  7. Pia Jevnikar: Reševanje matematičnih problemskih nalog v 4. razredu osnovne šole
  8. Lara Škarabot: Uporaba računalniških igric za utrjevanje poštevanke v tretjem razredu
  9. Snežana Nikolić: Prepoznavanje diskalkulije med učenci, ki imajo specifične učne težave pri matematiki
  10. Petra Stojilov: Matematične dejavnosti v predšolskem obdobju
  11. Veronika Šav: Učenje in poučevanje geometrije z gibanjem
  12. Elvira Stojanović Kolnik: Prvi koraki v svet verjetnosti
  13. Lea Jaklič: Problemske naloge z več rešitvami v tretjem razredu osnovne šole
  14. Urška Bajec: Obdelava podatkov v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole in didaktični material (pripomočki) pri obravnavi
  15. Vesna Rener: Odnos učencev do matematike v tretjem razredu osnovne šole
  16. Patricija Fajdiga: Matematične dejavnosti po metodi montessori v prvem razredu osnovne šole
  17. Majla Košuta: Diskalkulija na razredni stopnji osnovne šole
  18. Andrejka Leban: Primerjava poučevanja matematike v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju v Sloveniji in Italiji
  19. Eva Bele: Kombinirani pouk matematike v 2. in 3. razredu osnovne šole
  20. Sabina Leban: Matematika v vrtcu v povezavi z ostalimi področji kurikuluma
  21. Anja Mrak: Z motivacijo do seštevanja in odštevanja
  22. Miha Mrak: Prirejanje in štetje pred vstopom v 1. razred devetletke
  23. Petra Sedej: Matematika in spoznavanje okolja
  24. Maja Kiš: Matematične pravljice v vrtcu
  25. Natalija Strmšek: Geometrijska telesa in liki v vrtcu
  26. Silvana Božanić: Z igro v razvrščanje
  27. Tina Čačić: Nadarjeni učenci pri pouku matematike
  28. Anja Šučur: Orientacija v prostoru
  29. Katja Lah: Z igro v svet statistike
  30. Živa Spreitzer: Matematika kot prijetna izkušnja
  31. Janja Dragar Ribič: Igrajmo se matematiko
  32. Vesna Grahović: Razvrščanje v vrtcu
  33. Polona Leskovar: Medpodročno povezovanje matematike v vrtcu
  34. Nataša Ilić: Z igro v svet matematike
  35. Helena Padovan: Igrivo v svet matematike
  36. Nina Pernek: Z igro in motivacijo do urejanja in razvrščanja
  37. Cristina Valentič Kostić: Matematika v vrtcu v prvem starostnem obdobju
  38. Samo Novakovič: Učenje števil s pomočjo interaktivnih e-gradiv
  39. Sabina Skok: Orientacija otrok v prostoru
  40. Melita Petrič: Didaktične igre v vrtcu
  41. Nastja Rodela: Didaktične igre pri pouku aritmetike v prvem triletju osnovne šole
  42. Nina Brečević: Nadarjeni učenci pri predmetu matematike
  43. Tina Hrabar: Z igro do razvrščanja
  44. Sabina Tavčar: Razvrščanje in urejanje v predšolskem obdobju
  45. Mateja Košuta: Primerjava preverjanja matematičnega znanja v Sloveniji in Italiji
  46. Tea Škarja: Nadarjeni otroci na matematičnem tekmovanju Kenguru v 5. razredu osnovne šole
  47. Ana Radovčič: Nacionalno preverjanje znanja in ocena pri matematiki v osnovni šoli
  48. Andreja Viler: Mednarodni matematični kenguru v 8. in 9. razredu osnovne šole
  49. Borislav Đukić: Primerjava uspeha učencev 6. in 7. razreda osnovne šole na mednarodnem tekmovanju matematični kenguru za leto 2010
  50. Vlasta Zrnec: Besedilne naloge v zadnjem triletju osnovne šole
  51. Marijana Stanković: Prvo srečanje z množenjem in deljenjem
  52. Romina Spačal: Geometrijska telesa in liki v prvem triletju osnovne šole
  53. Helena Virant: Matematika v predšolskem obdobju v povezavi z ekologijo
  54. Valentina Babič: Reševanje realističnih matematičnih problemov v 5. razredu osnovne šole
  55. Kristina Stepančič: Razvijanje matematične pismenosti v 4. razredu osnovne šole
  56. Danjela Švagelj: Konstruktivistično poučevanje matematike v 3. razredu
  57. Petra Jenko: Preverjanje in ocenjevanje v organizaciji učnega procesa
  58. Jana Kobal: Merjenje v prvem triletju
  59. Vanja Šturm: Težave pri deljenju z dvomestnimi naravnimi števili v 5. razredu
  60. Anja Božič: Matematika v Montessori šoli
  61. Erika Laharnar: Razvijanje osnovnih matematičnih pojmov pri otrocih s posebnimi potrebami
  62. Kristina Repič: Razvijanje strategij štetja preko razvrščanja in obdelave podatkov
  63. Branka Adamič: Urejanje in razvrščanje preko igre
  64. Špela Pirih: Spoznavanje in štetje števil
  65. Manuela Bošnjak: Igrajmo se matematiko
  66. Srečko Mesarič: Otrok in čas
  67. Neva Polanc: Obdelava podatkov in medpredmetno povezovanje v 1. razredu osnovne šole
  68. Janja Lapič: Geometrijska telesa
  69. Katja Smrekar: Didaktične igre pri pouku matematike v tretjem razredu devetletne osnovne šole
  70. Barbara Čop: Matematične pravljice v predšolskem obdobju
  71. Barbara Koblar: Matematika v projektu Ekologija v vrtcu
  72. Manuela Ratej: Matematične dejavnosti in didaktične igre v vrtcu
  73. Helena Markočič: Različni matematični problemi in strategije njihovega reševanja
  74. Špela Štrubelj: Dnevna rutina povezana z matematiko v jasličnem obdobju
  75. Ana Kramar: Matematika v povezavi z drugimi predmeti v tretjem razredu devetletke
  76. Andreja Kirn: Preverjanje matematične pismenosti v osnovni šoli
  77. Magda Čujec: Grafični prikazi podatkov v 1. razredu
  78. Lidija Benedetič: Besedilne naloge v 3. razredu
  79. Špela Zemljič: Vpeljava geometrijskih teles in geometrijskih likov v vrtec
  80. Katja Reven: Mnenja staršev učencev 6. in 9. razredov o nacionalnem preverjanju znanja pri matematiki
  81. Eva Makarovič: Priprave na matematično tekmovanje Kenguru
  82. Maruša Čebron: Številske predstave - kako 6-8-letniki razumejo velika števila
  83. Maruša Meža: Medpredmetna povezava likovne umetnosti in matematike v 2. razredu osnovne šole
  84. Gaia Giacomini: Učenci s specifičnimi učnimi težavami pri pouku matematike
  85. Megi Feher: Poznavanje osnovnih geometrijskih oblik v 2. razredu osnovne šole
  86. Anja Sanabor: Dobro poznavanje poštevanke zagotavlja uporabno znanje v računih deljenja
  87. Ines Čuk: Matematična zgodba v 3. razredu osnovne šole
  88. Tjaša Car: Uporaba link kock v 1. razredu osnovne šole
  89. Mojca Bajt: Obravnava kotov v petem razredu osnovne šole
  90. Gari Grosar: Šah in matematika
  91. Andreja Janev: Orientacija v prostoru v drugem starostnem obdobju
  92. Ela Rijavec: Matematika v povezavi z drugimi kurikularnimi področji
  93. Mateja Korošec: Matematika v vrtcu
  94. Tjaša Koncilija: Matematične pravljice v 1. razredu osnovne šole
  95. Katja Gantar: Prepoznavanje diskalkulije med starši
  96. Ana Lokar: Domače naloge pri pouku matematike
  97. Anja Jurančič: Vpliv dispraksije na učenje matematike
  98. Kaja Lazar: Matematične zgodbe v 3. razredu osnovne šole
  99. Tina Bajc: Želje in potrebe nadarjenih učencev pri pouku matematike
  100. Nina Čurin: Opisno ocenjevanje pri pouku matematike
  101. Mojca Jakob: Matematični problemi v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  102. Dina Sivčević: Kombinirani pouk pri matematiki v 1. obdobju osnovne šole
  103. Klara Menart: Tipi uvodnih motivacij pri pouku matematike v 3. razredu
  104. Sara Marinič: Razvijanje logičnega mišljenja preko zabavne matematike
  105. Janja Gobec: Motivacija v predšolskem obdobju pri izvajanju dejavnosti, ki so vezane na matematične vsebine
  106. Nina Šemrov: Orientacija v prostoru v povezavi z ostalimi kurikularnimi področji
  107. Sara Oberč: Igre za sklop štetje v predšolskem obdobju
  108. Maša Djokić: Geometrija v drugem starostnem obdobju v vrtcu
  109. Nina Lasnik: Logika v predšolskem obdobju
  110. Samanta Vižintin: Formativno spremljanje pri pouku matematike
  111. Karin Kozel: Razumevanje verjetnosti v predšolskem obdobju
  112. Petra Vešligaj: Razvrščanje v vrtcu
  113. Veronika Rutar: Verjetnost v prvem triletju osnovne šole
  114. Sara Bičič: Učenje matematike v predšolski dobi
  115. Irena Vehovec: Igra in razvrščanje
  116. Patricija Fjor: Uporaba didaktičnih iger pri aritmetiki v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  117. Tadeja Andrejašič: Učne težave pi matematiki na razredni stopnji osnovne šole
  118. Tanja Jazbec: Predstavitev geometrijskih teles v 3. razredu osnovne šole
  119. Tina Pleško: Vloga didaktičnih iger pri pouku matematike za utrjevanje aritmetike v 3. razredu osnovne šole
  120. Lea Lazar: Didaktični pripomočki za področje aritmetike in algebre v prvem obdobju osnovne šole
  121. Marija Žurman: Matematika je v predšolskem obdobju povezana z vsemi področji kurikula
  122. Ana Potočnik: Izštevanke in matematika pri triletnikih
  123. Patricija Jerovšek: Razvrščanje v vrtcu
  124. Maja Kranjec: Matematika, igra in še kaj - - -
  125. Vesna Senčar: Prvi koraki v svet geometrije
  126. Meta Murovec: Z igro v svet geometrije
  127. Urša Vinšek: Matematika skozi gibanje v prvem starostnem obdobju
  128. Azra Pašagić: Od konkretnega do simbolnega v predšolskem obdobju
  129. Mateja Bolko Pečovnik: Igra v predšolskem obdobju in matematika
  130. Damjana Pogačnik: Ustvarjalni gib pri pouku matematike v prvem razredu
  131. Alma Havkić: Geometrija in merjenje v predšolskem obdobju
  132. Kristina Ilovar: Matematika in medpredmetno povezovanje v vrtcu
  133. Ines Mutić: Z igro do orientacije v prostoru
  134. Ana - Marija Štante: Matematika v različnih dejavnostih v predšolskem obdobju
  135. Mateja Kralj: Razvrščanje v predšolskem obdobju
  136. Denis Kocjančič: Didaktične igre pri aritmetiki v 4. razredu osnovne šole
  137. Ida Možina: Spodbujanje kognitivnega razvoja s pomočjo matematike in glasbe
  138. Aneja Bužinel: Uporaba didaktičnih pripomočkov pri pouku aritmetike v prvem triletju osnovne šole
  139. Katarina Cotič: Matematične pravljice v 3. razredu
  140. Tea Ličen: Dojemanje neskončnosti pri šestletnih otrocih
  141. Katarina Levačić: Matematično nadarjeni učenci v osnovni šoli
  142. Valentina Baznik: Matematične zgodbe
  143. Ines Poplašen: Matematične didaktične igre v vrtcu
  144. Karmen Zaletelj: Matematične zgodbe v 3. razredu osnovne šole
  145. Katja Chiappolini: Z igro v svet matematike

Druga dela (9)

  1. Nastja Cotič, Mara Cotič, Darjo Felda, Jurka Lepičnik-Vodopivec: An example of integrated teaching of mathematics and environmental education in the second grade of basic school
  2. Sanela Hudovernik, Mara Cotič, Darjo Felda: Pomembnost ponazoril pri pouku geometrije v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  3. Darjo Felda, Mara Cotič: Kako izobraziti študente razrednega pouka za učinkovito poučevanje matematike
  4. Mara Cotič, Darjo Felda, Lea Kozel: Statistika na začetku šolanja
  5. Mara Cotič, Lea Kozel, Darjo Felda: Razumevanje matematičnega pojma verjetnosti pri otrocih v vrtcu in prvem razredu osnovne šole
  6. Mara Cotič, Darjo Felda, Sanela Hudovernik, Blaž Simčič: Vizualizacija geometrijskih problemov na geoplošči
  7. Mara Cotič: Razvijanje matematične pismenosti na razredni stopnji
  8. Darjo Felda, Mara Cotič: Zakaj poučevati matematiko
  9. Razvijanje različnih pismenosti
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici