Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (8)
Tamara Štemberger Kolnik:
Dejavniki spodbujanja zdravstvene pismenosti
Helena Halas:
Vpliv vodenja šole na profesionalni razvoj učiteljev in šolskih svetovalnih delavcev
Mojca Kralj:
Vpliv izobraževanja vodij za komunikacijske in vodstvene kompetence na delovno učinkovitost in motivacijo zaposlenih
Silvo Šinkovec:
Vzgojni načrt v vlogi spodbujanja celostnega razvoja osebnosti učencev
Sabina Ličen:
Identifikacija, opredelitev in presoja možnosti vpeljave univerzalnih poklicnih kompetenc medicinskih sester v stroko zdravstvene nege v Sloveniji
Nina Krmac:
Smernice za razvoj kompetenčnega okvirja kariernih svetovalcev na univerzah
Iztok Retar:
Razvoj modela strukture kompetenc športnega menedžerja kot izhodišče za vseživljenjsko učenje
Sandra Kadum-Bošnjak:
Sustavno uređenje darovitosti u nastavi matematike primarnog obrazovanja
Magistrska dela (40)
Veronika Bevk:
Motivi sezonsko zaposlenih animatorjev v ameriškem poletnem kampu za njihovo večletno sodelovanje s poletnim kampom
Adele Peršiko:
Predupokojitveni seminarji kot priprava na kakovostno starost
Tadej Šarkozi:
Razširjenost zasvojenosti z družbenimi omrežji med mladimi
Tjaša Jereb:
Stališča pedagoških delavcev in staršev o sodelovanju pri dodatni strokovni pomoči otrokom s posebnimi potrebami
Tjaša Šmid:
Stališča pedagoških delavcev do sistemske ureditve delovnega mesta spremljevalca otrok s posebnimi potrebami
Andreja Slavic:
Vpliv novodobnih tehnologij na trg delovne sile in ukrepi za uspešno spopadanje s spremembami
Klemen Jelenc:
Pozitivni stres in izgorelost razrednih učiteljev
Tina Vičič:
Vloga zunanjega videza pri iskanju zaposlitve
Veronika Kastelic:
Soočanje učiteljev z nezaupanjem staršev
Lara Marolt:
Kompetentnost profilov zaposlenih v šolski svetovalni službi za pomoč osebam, ki se samopoškodujejo
Petra Ovčjak:
Didaktična igra za urjenje socialnih veščin
Tjaša Rihar:
Otrokocentričnost kot sodoben vzgojni trend in njegovi vplivi na otroke
Simona Meden:
Sodobna družina v soočanju z epidemijo covid-19 na Notranjskem
Erika Kobal:
Možnosti zaposlovanja odraslih oseb z motnjami v duševnem razvoju
Tjaša Kojič:
Osebnost in nadaljnje izobraževanje pedagoških delavcev
Sandra Škripec:
Vloga učitelja pri pripravi individualiziranega programa otrok s posebnimi potrebami
Tjaša Kodelja:
Mobing med pedagoškimi delavci
Martina Goljuf:
Učno gradivo na področju spoznavanja okolja za posebni program vzgoje in izobraževanja
Sara Bičič:
Vpliv obsega in vsebine delovnih nalog na razvoj izgorelosti na primeru vzgojiteljic v vrtcu
Miha Klanjšček:
Otrokovo dojemanje vzgojnih ukrepov svojih staršev
Valeria Kraševec:
Vpliv neformalnega izobraževanja na razvoj kompetenc kariernih svetovalcev ZRSZ
Mojca Adamlje:
Konstruktivno reševanje konfliktov z vrstniško mediacijo v osnovni šoli
Mateja Štih, Damjana Zupanc:
Praktično pedagoško usposabljanje študentov v vrtcu
Blaženka Rota:
Osnovnošolski izobraževalni sistem kot temeljni gradnik razvoja zdravstvene pismenosti v dužbi
Nastja Glušič:
Kroženje delovnega mesta kot sodobna metoda razvijanja kadrov znotraj podjetja
Sara Bratina:
Poklicna izgorelost na delovnem mestu
Ana Lokar:
Razlike v znanju med klasičnim poučevanjem in poučevanjem s pomočjo elementov montessori pedagogike
Anita Čretnik:
Vseživljenjsko učenje učiteljev podaljšanega bivanja
Marina Brankovič:
Uporaba družbenih omrežij pri procesu zaposlovanja in iskanja zaposlitve
Kristina Kuhanec:
Uporaba GE-HRM metode pri svetovanju karierne poti
Nina Krmac:
Osveščenost in potrebe odraslih v Obalno-kraški regiji po izobraževanju
Anita Govc:
Vloga šolskega managementa pri zmanjševanju krize poklicnega šolstva
Peter Mihelčič:
Implementacija EFQM modela na področju višjega strokovnega šolstva
Tina Cvar:
Dejavniki in vrednote pri poklicnem odločanju učencev na "podeželski" osnovni šoli - s poudarkom na naraoslovju in tehniki
Sara Tavčar:
Ugotavljanje in preprečevanje izgorevanja zaposlenih v vzgoji in izobraževanju
Lovro Gantar:
Novi model poučevanja in učenja v slovenskih osnovnih šolah
Tomi Samec:
Prekinitev delovnega razmerja zaposlenemu s statusom delovnega invalida
Irena Tozan:
Kompetence nekaterih raziskovalcev za vodenje raziskovalno-razvojnih projektov
Mateja Gladek:
Spodbujanje samostojnega opravljanja domačega dela učencev
Jennifer Antonini:
Mnenja učiteljev o izvajanju likovne umetnosti pri učencih s posebnimi potrebami
Diplomska dela (87)
Sara Zupan:
Razredna klima in učna uspešnost učencev
Doroteja Kerman:
Vpliv kakovosti vrtca na razvoj otrok
Špela Lah:
Zvočna pot v gozdu
Maja Bećirović:
Primerjava in analiza položaja romskih otrok v slovenskem in srbskem izobraževalnem sistemu
Hana Turnšek:
Prilagoditve za priseljene otroke z govorno-jezikovno motnjo
Maruša Mesarič:
Odklanjanje šole pri dijakih srednjih šol in vloga šolske svetovalne službe
Zala Škrabelj:
Problematika "socialnega brezdelja" pri sodelovalnem učenju
Rebeka Kocjančič:
Stres in izgorelost na delovnem mestu
Anja Obrekar:
Žalovanje staršev ob smrti otroka (usmerjeno na bolezen rak)
Iva Gavran:
Razvijanje večjezičnosti pri predšolskih otrocih v okviru Montessori pedagogike
Blažka Zalašček:
Prepoznavanje in reševanje mobinga na delovnem mestu
Tina Kordič:
Vpliv socialnih omrežij na samopodobo mladostnikov
Tjaša Jezeršek:
Vloga šolske svetovalne službe pri delu z učenci s specifičnimi učnimi težavami
Isabella Godejša:
Vpliv znanja in izkušenj vzgojiteljev in učiteljev o motnji ADHD na prilagajanje vzgojno izobraževalnega procesa
Anđela Toprek:
Vloga in položaj učitelja na bolnišnični šoli
Marina Trojar Kular:
Vpliv kompetenc tabornikov na razvoj kariere v vzgoji in izobraževanju
Hana Drofenik:
Usposobljenost pedagoških delavcev v osnovni šoli za delo z otroki s posebnimi potrebami
Maša Šilar:
Ženske v islamu
Anja Miklič:
Vpliv družine in vrtca na primarno socializacijo predšolskega otroka
Klara Horvat:
Vpliv življenja na vzgojo otroka
Tina Bukovič:
Sodelovanje šolske svetovalne službe in CSD pri preprečevanju nasilja v družini
Kristina Krže:
Pogled vzgojiteljev na prednosti in slabosti pedagogike montessori
Lejla Šumić:
Vpliv samopodobe na učni uspeh
Tina Holobar:
Soočanje s stresom pri osnovnošolskih učiteljih v času poučevanja na daljavo
Lejla Bešić:
Medvrstniško nasilje v povezavi z učenci priseljenci
Rene Knedl:
Pravni vidik ravnateljevanja v osnovni šoli
Petra Kalan:
Poklicno usmerjanje otrok s posebnimi potrebami
Janja Razingar:
Odnos kot temelj vzgoje mladih
Kiti Gomilšček:
Empatija v pedagoškem poklicu
Sanja Vuković:
Uporaba MNRI metode pri otrocih z avtistično motnjo
Žana Semič:
Dejavniki socialno pedagoškega dela strokovnih delavcev kriznega centra za otroke in mladostnike v primeru družinskega nasilja nad otrokom
Natalija Krulec:
Vloga vzgojitelja v domu otrok s posebnimi potrebami
Urška Janežič:
Prilagajanje pouka otrokom z motnjo ADHD
Anamarija Levstek:
Mladi in spolna vzgoja v osnovni šoli
Ana Turel:
Socialni položaj učencev z motnjami avtističnega spektra v osnovni šoli
Elvedina Hodžić:
Vpliv pedagoškega dela učitelja na pojav motečega vedenja
Sara Lenasi:
Vpliv stresa na zdravje
Maša Cizerl:
Nevarnosti in zloraba spletnih socialnih omrežij med otroki in mladostniki
Tadeja Bonča:
Kako skozi igro opazujemo spoznavni razvoj predšolskega otroka
Katja Globočnik:
Izobraževanje in usposabljanje zaposlenih na Ljudski univerzi Kranj
Veronika Bevk:
Psihosocialni položaj učencev
Sara Zelinšček:
Vključevanje otrok z ADHD v socialno okolje
Dijana Grujić:
Inkluzija otroka s posebnimi potrebami v zasebno varstvo po metodah Montessori
Anja Zupanc:
Vpisovanje otrok z Downovim sindromom v redno osnovno šolo
Manca Hotko:
Vpliv samopodobe in identitete na učno uspešnost v mladostništvu
Tjaša Mele:
Vplivi terapevtskega psa v šoli
Lara Marolt:
Sprožilci samooškodovalnega vedenja
Tjaša Starič:
Prikrita diskriminacija med obsojenci v zavodu za prestajanje kazni zapora Dob in ukrepi strokovnih delavcev za odkrivanje in odpravljanje le-te
Valentina Debelak:
Primerjava organizacije dietne prehrane v javnih in zasebnih osnovnih šolah
Nina Metelko:
Povratništvo - vloga in pomen pedagoga v zaporu
Nina Brecelj:
Pristopi nevladnih organizacij k socialnem vključevanju oseb s težavami z duševnim zdravjem
Sonja Gruden:
Vpliv družine na nastanek čustveno-vedenjskih motenj
Vita Kocet:
Bralna motivacija v drugem razredu jutranjega varstva
Neža Hočevar:
Stališče študentov razrednega pouka o telesnem kaznovanju otrok
Sandra Škripec:
Sodelovanje učiteljev s starši otrok s posebnimi potrebami
Romina Mišigoj:
Uporaba učnih metod in oblik pri rednem in izrednem študiju
Marina Brankovič:
Potrebe po andragoško svetovalnem delu v formalnem izobraževanju odraslih
Klemen Jelenc:
Stres razrednih učiteljev v osnovnih šolah
Katja Čefarin:
Odnos učencev do šolske svetovalne službe
Karolina Pajek:
Vzgoja vzgojitelja pri spodbujanju samostojnosti pri predšolskih otrocih
Maja Kavar:
Vloga šolskih strokovnih delavcev pri prepoznavanju in preventivi motenj hranjenja med osnovnošolci
Tjaša Jereb:
Učna obremenjenost osnovnošolskih otrok
Špela Tomšič:
Uporaba ustvarjalnih pristopov šolskih svetovalnih delavcev pri delu z učno težavnimi učenci
Veronika Trbižan:
Pričakovanja o sodelovanju staršev in učiteljev na osnovni šoli s prilagojenim programom
Nika Gabrijelčič:
Vpliv varušk au pair na otrokovo percepcijo zanj pomembnega drugega
Kristina Ušaj:
Motivacija in delovna uspešnost zaposlenih na osnovni šoli
Špela Hadalin:
Ugotavljanje uspešnosti programa PUM-O Koper
Mateja Gladek:
Vloga domačih nalog pri spodbujanju samostojnosti in odgovornosti
Veronica Sedevcic:
Vloga učiteljev pri razvoju hiperaktivnih otrok
Simona Meden:
Oblikovanje vzgojnih konceptov sodobnih staršev
Tjaša Hlebar:
NPK kot rešitev na spremenjenem trgu dela za odrasle
Melita Honomihl:
Empatija vzgojiteljev - moralni razvoj in disciplina predšolskih otrok
Leja Zajc:
Vloga staršev pri izdelavi individualiziranega programa otrok s posebnimi potrebami v osnovnih šolah
Tjaša Ban:
Vpliv izpostavljenosti dvojezičnosti v predšolskem obdobju na govorno-jezikovne zmožnosti
Barbara Korošec:
Izbor zunanjih izvajalcev v programu neformalnega učenja športa otrok
Marjanca Namestnik:
Pogled učiteljev na vpliv otroške literature na otrokov govorni razvoj
Sanja Kelhar:
Pogled vodstva vzgojno-izobraževalnih zavodov na zaposlovanje novih pedagoških delavcev - primer občine Krško
Andreja Melink:
Načini učinkovitega spoprijemanja s stresom pri učiteljih
Špela Vozel:
Vpliv mobinga na osebno in družinsko življenje posameznika
Anja Palčič:
Sodelovanje centra za socialno delo in osnovne šole pri reševanju težav osnovnošolskih učencev
Maja Odar:
Neoliberalizem in kriza vrednot v šolstvu: primerjava javne in zasebne gimnazije
Andreja Jablanovec:
Vpliv zamrznitve napredovanja v plačne razrede in nazive učiteljev v vzgoji in izobraževanju
Eva Vavroš:
Razvijanje čustvene inteligence v osnovni šoli
Martina Petrič:
Uvajanje formativnega spremljanja v vzgojno-izobraževalni proces - študija primera
Nika Colja:
Razvoj poklicne kariere študentov pedagoške smeri s pomočjo priložnostnega učenja
Mateja Starc:
Medgeneracijsko sodelovanje v vrtcu
Lara Huzjan:
Spopadanje učiteljev s stresom s pomočjo čuječnosti
Druga dela (8)
Razvijanje kakovosti na Univerzi na Primorskem
Dejan Hozjan:
Sistemski vidiki priznavanja neformalnega in priložnostnega učenja
Dejan Hozjan:
Predgovor
Dejan Hozjan, Nina Krmac:
Analiza rezultatov vprašalnika o kakovosti študijskega programa Izobraževanje odraslih in razvoj kariere za študijsko leto 2014/2015
Strokovne podlage za oblikovanje socialne kohezivnosti v vzgoji in izobraževanju
Dejan Hozjan:
Andragogika
Dejan Hozjan:
Model razvijanja socialne kohezivnosti v vzgoji in izobraževanju
Dejan Hozjan:
European qualifications framework influences on a national framework