Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (8)

  1. Tamara Štemberger Kolnik: Dejavniki spodbujanja zdravstvene pismenosti
  2. Helena Halas: Vpliv vodenja šole na profesionalni razvoj učiteljev in šolskih svetovalnih delavcev
  3. Mojca Kralj: Vpliv izobraževanja vodij za komunikacijske in vodstvene kompetence na delovno učinkovitost in motivacijo zaposlenih
  4. Silvo Šinkovec: Vzgojni načrt v vlogi spodbujanja celostnega razvoja osebnosti učencev
  5. Sabina Ličen: Identifikacija, opredelitev in presoja možnosti vpeljave univerzalnih poklicnih kompetenc medicinskih sester v stroko zdravstvene nege v Sloveniji
  6. Nina Krmac: Smernice za razvoj kompetenčnega okvirja kariernih svetovalcev na univerzah
  7. Iztok Retar: Razvoj modela strukture kompetenc športnega menedžerja kot izhodišče za vseživljenjsko učenje
  8. Sandra Kadum-Bošnjak: Sustavno uređenje darovitosti u nastavi matematike primarnog obrazovanja

Magistrska dela (40)

  1. Veronika Bevk: Motivi sezonsko zaposlenih animatorjev v ameriškem poletnem kampu za njihovo večletno sodelovanje s poletnim kampom
  2. Adele Peršiko: Predupokojitveni seminarji kot priprava na kakovostno starost
  3. Tadej Šarkozi: Razširjenost zasvojenosti z družbenimi omrežji med mladimi
  4. Tjaša Jereb: Stališča pedagoških delavcev in staršev o sodelovanju pri dodatni strokovni pomoči otrokom s posebnimi potrebami
  5. Tjaša Šmid: Stališča pedagoških delavcev do sistemske ureditve delovnega mesta spremljevalca otrok s posebnimi potrebami
  6. Andreja Slavic: Vpliv novodobnih tehnologij na trg delovne sile in ukrepi za uspešno spopadanje s spremembami
  7. Klemen Jelenc: Pozitivni stres in izgorelost razrednih učiteljev
  8. Tina Vičič: Vloga zunanjega videza pri iskanju zaposlitve
  9. Veronika Kastelic: Soočanje učiteljev z nezaupanjem staršev
  10. Lara Marolt: Kompetentnost profilov zaposlenih v šolski svetovalni službi za pomoč osebam, ki se samopoškodujejo
  11. Petra Ovčjak: Didaktična igra za urjenje socialnih veščin
  12. Tjaša Rihar: Otrokocentričnost kot sodoben vzgojni trend in njegovi vplivi na otroke
  13. Simona Meden: Sodobna družina v soočanju z epidemijo covid-19 na Notranjskem
  14. Erika Kobal: Možnosti zaposlovanja odraslih oseb z motnjami v duševnem razvoju
  15. Tjaša Kojič: Osebnost in nadaljnje izobraževanje pedagoških delavcev
  16. Sandra Škripec: Vloga učitelja pri pripravi individualiziranega programa otrok s posebnimi potrebami
  17. Tjaša Kodelja: Mobing med pedagoškimi delavci
  18. Martina Goljuf: Učno gradivo na področju spoznavanja okolja za posebni program vzgoje in izobraževanja
  19. Sara Bičič: Vpliv obsega in vsebine delovnih nalog na razvoj izgorelosti na primeru vzgojiteljic v vrtcu
  20. Miha Klanjšček: Otrokovo dojemanje vzgojnih ukrepov svojih staršev
  21. Valeria Kraševec: Vpliv neformalnega izobraževanja na razvoj kompetenc kariernih svetovalcev ZRSZ
  22. Mojca Adamlje: Konstruktivno reševanje konfliktov z vrstniško mediacijo v osnovni šoli
  23. Mateja Štih, Damjana Zupanc: Praktično pedagoško usposabljanje študentov v vrtcu
  24. Blaženka Rota: Osnovnošolski izobraževalni sistem kot temeljni gradnik razvoja zdravstvene pismenosti v dužbi
  25. Nastja Glušič: Kroženje delovnega mesta kot sodobna metoda razvijanja kadrov znotraj podjetja
  26. Sara Bratina: Poklicna izgorelost na delovnem mestu
  27. Ana Lokar: Razlike v znanju med klasičnim poučevanjem in poučevanjem s pomočjo elementov montessori pedagogike
  28. Anita Čretnik: Vseživljenjsko učenje učiteljev podaljšanega bivanja
  29. Marina Brankovič: Uporaba družbenih omrežij pri procesu zaposlovanja in iskanja zaposlitve
  30. Kristina Kuhanec: Uporaba GE-HRM metode pri svetovanju karierne poti
  31. Nina Krmac: Osveščenost in potrebe odraslih v Obalno-kraški regiji po izobraževanju
  32. Anita Govc: Vloga šolskega managementa pri zmanjševanju krize poklicnega šolstva
  33. Peter Mihelčič: Implementacija EFQM modela na področju višjega strokovnega šolstva
  34. Tina Cvar: Dejavniki in vrednote pri poklicnem odločanju učencev na "podeželski" osnovni šoli - s poudarkom na naraoslovju in tehniki
  35. Sara Tavčar: Ugotavljanje in preprečevanje izgorevanja zaposlenih v vzgoji in izobraževanju
  36. Lovro Gantar: Novi model poučevanja in učenja v slovenskih osnovnih šolah
  37. Tomi Samec: Prekinitev delovnega razmerja zaposlenemu s statusom delovnega invalida
  38. Irena Tozan: Kompetence nekaterih raziskovalcev za vodenje raziskovalno-razvojnih projektov
  39. Mateja Gladek: Spodbujanje samostojnega opravljanja domačega dela učencev
  40. Jennifer Antonini: Mnenja učiteljev o izvajanju likovne umetnosti pri učencih s posebnimi potrebami

Diplomska dela (87)

  1. Sara Zupan: Razredna klima in učna uspešnost učencev
  2. Doroteja Kerman: Vpliv kakovosti vrtca na razvoj otrok
  3. Špela Lah: Zvočna pot v gozdu
  4. Maja Bećirović: Primerjava in analiza položaja romskih otrok v slovenskem in srbskem izobraževalnem sistemu
  5. Hana Turnšek: Prilagoditve za priseljene otroke z govorno-jezikovno motnjo
  6. Maruša Mesarič: Odklanjanje šole pri dijakih srednjih šol in vloga šolske svetovalne službe
  7. Zala Škrabelj: Problematika "socialnega brezdelja" pri sodelovalnem učenju
  8. Rebeka Kocjančič: Stres in izgorelost na delovnem mestu
  9. Anja Obrekar: Žalovanje staršev ob smrti otroka (usmerjeno na bolezen rak)
  10. Iva Gavran: Razvijanje večjezičnosti pri predšolskih otrocih v okviru Montessori pedagogike
  11. Blažka Zalašček: Prepoznavanje in reševanje mobinga na delovnem mestu
  12. Tina Kordič: Vpliv socialnih omrežij na samopodobo mladostnikov
  13. Tjaša Jezeršek: Vloga šolske svetovalne službe pri delu z učenci s specifičnimi učnimi težavami
  14. Isabella Godejša: Vpliv znanja in izkušenj vzgojiteljev in učiteljev o motnji ADHD na prilagajanje vzgojno izobraževalnega procesa
  15. Anđela Toprek: Vloga in položaj učitelja na bolnišnični šoli
  16. Marina Trojar Kular: Vpliv kompetenc tabornikov na razvoj kariere v vzgoji in izobraževanju
  17. Hana Drofenik: Usposobljenost pedagoških delavcev v osnovni šoli za delo z otroki s posebnimi potrebami
  18. Maša Šilar: Ženske v islamu
  19. Anja Miklič: Vpliv družine in vrtca na primarno socializacijo predšolskega otroka
  20. Klara Horvat: Vpliv življenja na vzgojo otroka
  21. Tina Bukovič: Sodelovanje šolske svetovalne službe in CSD pri preprečevanju nasilja v družini
  22. Kristina Krže: Pogled vzgojiteljev na prednosti in slabosti pedagogike montessori
  23. Lejla Šumić: Vpliv samopodobe na učni uspeh
  24. Tina Holobar: Soočanje s stresom pri osnovnošolskih učiteljih v času poučevanja na daljavo
  25. Lejla Bešić: Medvrstniško nasilje v povezavi z učenci priseljenci
  26. Rene Knedl: Pravni vidik ravnateljevanja v osnovni šoli
  27. Petra Kalan: Poklicno usmerjanje otrok s posebnimi potrebami
  28. Janja Razingar: Odnos kot temelj vzgoje mladih
  29. Kiti Gomilšček: Empatija v pedagoškem poklicu
  30. Sanja Vuković: Uporaba MNRI metode pri otrocih z avtistično motnjo
  31. Žana Semič: Dejavniki socialno pedagoškega dela strokovnih delavcev kriznega centra za otroke in mladostnike v primeru družinskega nasilja nad otrokom
  32. Natalija Krulec: Vloga vzgojitelja v domu otrok s posebnimi potrebami
  33. Urška Janežič: Prilagajanje pouka otrokom z motnjo ADHD
  34. Anamarija Levstek: Mladi in spolna vzgoja v osnovni šoli
  35. Ana Turel: Socialni položaj učencev z motnjami avtističnega spektra v osnovni šoli
  36. Elvedina Hodžić: Vpliv pedagoškega dela učitelja na pojav motečega vedenja
  37. Sara Lenasi: Vpliv stresa na zdravje
  38. Maša Cizerl: Nevarnosti in zloraba spletnih socialnih omrežij med otroki in mladostniki
  39. Tadeja Bonča: Kako skozi igro opazujemo spoznavni razvoj predšolskega otroka
  40. Katja Globočnik: Izobraževanje in usposabljanje zaposlenih na Ljudski univerzi Kranj
  41. Veronika Bevk: Psihosocialni položaj učencev
  42. Sara Zelinšček: Vključevanje otrok z ADHD v socialno okolje
  43. Dijana Grujić: Inkluzija otroka s posebnimi potrebami v zasebno varstvo po metodah Montessori
  44. Anja Zupanc: Vpisovanje otrok z Downovim sindromom v redno osnovno šolo
  45. Manca Hotko: Vpliv samopodobe in identitete na učno uspešnost v mladostništvu
  46. Tjaša Mele: Vplivi terapevtskega psa v šoli
  47. Lara Marolt: Sprožilci samooškodovalnega vedenja
  48. Tjaša Starič: Prikrita diskriminacija med obsojenci v zavodu za prestajanje kazni zapora Dob in ukrepi strokovnih delavcev za odkrivanje in odpravljanje le-te
  49. Valentina Debelak: Primerjava organizacije dietne prehrane v javnih in zasebnih osnovnih šolah
  50. Nina Metelko: Povratništvo - vloga in pomen pedagoga v zaporu
  51. Nina Brecelj: Pristopi nevladnih organizacij k socialnem vključevanju oseb s težavami z duševnim zdravjem
  52. Sonja Gruden: Vpliv družine na nastanek čustveno-vedenjskih motenj
  53. Vita Kocet: Bralna motivacija v drugem razredu jutranjega varstva
  54. Neža Hočevar: Stališče študentov razrednega pouka o telesnem kaznovanju otrok
  55. Sandra Škripec: Sodelovanje učiteljev s starši otrok s posebnimi potrebami
  56. Romina Mišigoj: Uporaba učnih metod in oblik pri rednem in izrednem študiju
  57. Marina Brankovič: Potrebe po andragoško svetovalnem delu v formalnem izobraževanju odraslih
  58. Klemen Jelenc: Stres razrednih učiteljev v osnovnih šolah
  59. Katja Čefarin: Odnos učencev do šolske svetovalne službe
  60. Karolina Pajek: Vzgoja vzgojitelja pri spodbujanju samostojnosti pri predšolskih otrocih
  61. Maja Kavar: Vloga šolskih strokovnih delavcev pri prepoznavanju in preventivi motenj hranjenja med osnovnošolci
  62. Tjaša Jereb: Učna obremenjenost osnovnošolskih otrok
  63. Špela Tomšič: Uporaba ustvarjalnih pristopov šolskih svetovalnih delavcev pri delu z učno težavnimi učenci
  64. Veronika Trbižan: Pričakovanja o sodelovanju staršev in učiteljev na osnovni šoli s prilagojenim programom
  65. Nika Gabrijelčič: Vpliv varušk au pair na otrokovo percepcijo zanj pomembnega drugega
  66. Kristina Ušaj: Motivacija in delovna uspešnost zaposlenih na osnovni šoli
  67. Špela Hadalin: Ugotavljanje uspešnosti programa PUM-O Koper
  68. Mateja Gladek: Vloga domačih nalog pri spodbujanju samostojnosti in odgovornosti
  69. Veronica Sedevcic: Vloga učiteljev pri razvoju hiperaktivnih otrok
  70. Simona Meden: Oblikovanje vzgojnih konceptov sodobnih staršev
  71. Tjaša Hlebar: NPK kot rešitev na spremenjenem trgu dela za odrasle
  72. Melita Honomihl: Empatija vzgojiteljev - moralni razvoj in disciplina predšolskih otrok
  73. Leja Zajc: Vloga staršev pri izdelavi individualiziranega programa otrok s posebnimi potrebami v osnovnih šolah
  74. Tjaša Ban: Vpliv izpostavljenosti dvojezičnosti v predšolskem obdobju na govorno-jezikovne zmožnosti
  75. Barbara Korošec: Izbor zunanjih izvajalcev v programu neformalnega učenja športa otrok
  76. Marjanca Namestnik: Pogled učiteljev na vpliv otroške literature na otrokov govorni razvoj
  77. Sanja Kelhar: Pogled vodstva vzgojno-izobraževalnih zavodov na zaposlovanje novih pedagoških delavcev - primer občine Krško
  78. Andreja Melink: Načini učinkovitega spoprijemanja s stresom pri učiteljih
  79. Špela Vozel: Vpliv mobinga na osebno in družinsko življenje posameznika
  80. Anja Palčič: Sodelovanje centra za socialno delo in osnovne šole pri reševanju težav osnovnošolskih učencev
  81. Maja Odar: Neoliberalizem in kriza vrednot v šolstvu: primerjava javne in zasebne gimnazije
  82. Andreja Jablanovec: Vpliv zamrznitve napredovanja v plačne razrede in nazive učiteljev v vzgoji in izobraževanju
  83. Eva Vavroš: Razvijanje čustvene inteligence v osnovni šoli
  84. Martina Petrič: Uvajanje formativnega spremljanja v vzgojno-izobraževalni proces - študija primera
  85. Nika Colja: Razvoj poklicne kariere študentov pedagoške smeri s pomočjo priložnostnega učenja
  86. Mateja Starc: Medgeneracijsko sodelovanje v vrtcu
  87. Lara Huzjan: Spopadanje učiteljev s stresom s pomočjo čuječnosti

Druga dela (8)

  1. Razvijanje kakovosti na Univerzi na Primorskem
  2. Dejan Hozjan: Sistemski vidiki priznavanja neformalnega in priložnostnega učenja
  3. Dejan Hozjan: Predgovor
  4. Dejan Hozjan, Nina Krmac: Analiza rezultatov vprašalnika o kakovosti študijskega programa Izobraževanje odraslih in razvoj kariere za študijsko leto 2014/2015
  5. Strokovne podlage za oblikovanje socialne kohezivnosti v vzgoji in izobraževanju
  6. Dejan Hozjan: Andragogika
  7. Dejan Hozjan: Model razvijanja socialne kohezivnosti v vzgoji in izobraževanju
  8. Dejan Hozjan: European qualifications framework influences on a national framework
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici