Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

MSc theses (18)

  1. Barbara Tutta: Sodelovanje in vzajemna pričakovanja učiteljev ter izvajalcev dodatne strokovne pomoči pri obravnavi otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  2. Sara Ložar: Strategije podpore učiteljem v heterogenem razredu
  3. Manca Zgaga: Osebe z aspergerjevim sindromom v procesu poklicnega usmerjanja
  4. David Štrukelj: Prehod iz izobraževanja na trg dela za osebe z motnjami avtističnega spektra
  5. Tina Bujišić: Prepoznavanje specifičnih učnih težav pri učencih priseljencih v Sloveniji
  6. Katarina Bergant: Starši otrok s posebnimi potrebami in njihova stališča glede sodelovanja z učitelji dodatne strokovne pomoči
  7. Špela Bizjan: Krepitev finomotoričnih in grafomotoričnih spretnosti pri učencih z motnjo avtističnega spektra
  8. Špela Hrovatin: Razvijanje socialnih veščin pri otrocih s posebnimi potrebami, ki so socialno nesprejeti
  9. Tanja Glasenčnik: Karierne dejavnosti v osnovni šoli
  10. Ana Jelovčan: Pedagogika montessori kot sredstvo za spodbujanje močnih področij otrok s posebnimi potrebami
  11. Katarina Umnik: Priporočila za spremljevalce otrok s posebnimi potrebami
  12. Špela Radovič: Pripoved življenjskih zgodb kot pristop v kariernem svetovanju
  13. Karmen Kokot: Strategije oblikovanja inkluzivnega razreda
  14. Tanja Vesenjak: Učenje in poučevanje na daljavo otrok s posebnimi potrebami v času epidemije koronavirusa
  15. Ana Košir: Razvoj didaktičnih pripomočkov za inkluzivno vzgojo in izobraževanje v predšolskem obdobju
  16. Mateja Troha: Samostojnost kariernega razvoja oseb z motnjami v duševnem razvoju
  17. Mojca Videtič: Socialna in delovna integracija oseb s posebnimi potrebami v posebne oblike dela
  18. Katarina Česnik: Samostojno vodenje kariere oseb s posebnimi potrebami

BSc theses (6)

  1. Tina Črnkovič: Otrok z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo v vrtcu
  2. Sara Del Pino: Primerjava zgodnje obravnave predšolskih otrok s posebnimi potrebami med slovenskimi vrtci in vrtci s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  3. Veronika Vaner: Inkluzija otroka z avtizmom v večinski oddelek vrtca
  4. Kaja Požar: Terapija s pomočjo konjev in njeni vplivi na otroke z motnjo avtističnega spektra
  5. Jana Jelenkovič: Spodbujanje inkluzivnosti preko igre v predšolskem obdobju
  6. Katarina Česnik: Vloga vrtca pri zmanjševanju razlik v izobraževalnih dosežkih otrok
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica