Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Mateja Maljevac: Značilnosti in dejavniki socialnega prilagajanja slepih in slabovidnih otrok

Magistrska dela (94)

  1. Nika Jerman: Prilagoditve pedagoške razstave v Notranjskem muzeju Postojna za osebe s slepoto in slabovidnostjo
  2. Petra Verdenik: Didaktična igra za boljše razumevanje umetnosti za osebe s slepoto
  3. Tadeja Kadunc: Skrivnosti rožnega venca v tipni slikanici in zvočnem posnetku
  4. Liza Berden: Cirkuška pedagogika kot inkluzivni pristop k delu z osebami s slepoto, slabovidnostjo ali okvaro vidne funkcije
  5. Blaž Kamnik: Vpliv didaktično prilagojenih iger za otroke s slepoto, slabovidnostjo in okvaro vidne funkcije na socialno vključenost otroka s slabovidnostjo v razredu
  6. Elis Valenčak: Tipna slikanica in didaktični pripomoček za učenje angleščine pri slepih in slabovidnih otrocih
  7. Mohor Maretič: Prilagoditve informacij o Muzeju Velenje v lahko berljivi obliki
  8. Sonja Hojkar: Prilagoditev projekta radovljiške knjižnice po meri slepih in slabovidnih oseb
  9. Adrijana Kobol: Priredba slikanice Zgodba o angelu in hudički za slepe in slabovidne otroke oziroma otroke z okvaro vidne funkcije
  10. Damjan Šimenko: Vključevanje otroka s prirojeno popolno izgubo vida v vsakdanje življenje
  11. Urša Runtič: Didaktični pripomoček za spoznavanje razvojnega kroga čebele kranjska sivka za slepe in slabovidne otroke
  12. Meta Slejko: Sklop didaktičnih pripomočkov za računanje - Računko
  13. Tanja Černic: Tipna slikanica in škatla didaktičnih pripomočkov za učenje slepih in slabovidnih učencev
  14. Petra Tomšič: Pripomoček za izvajanje razteznih in krepilnih gimnastičnih vaj s slepim in slabovidnim otrokom pri uri športa
  15. Valbone Saliaj: Učno uspešen slep učenec
  16. Anja Lesjak: Poučevanje glasbene umetnosti slepih in slabovidnih v prvem triletju osnovne šole z Orffovimi instrumenti
  17. Anamarija Zagorec: Set tipnih slikanic Urban in psička Vida
  18. Ema Palovšnik: Legenda o Zlatorogu v inkluzivni knjigi
  19. Silvester Vogrinec: Kako lahko osebe z izgubo vida izvajajo borilne veščine
  20. Eva Križnik: Prilagojena slikanica kot pomoč pri opismenjevanju otrok s posebnimi potrebami
  21. Leja Goručan: O polžu, ki je želel biti hiter
  22. Mateja Krenker: Slovenija skozi znamenitosti
  23. Žana Benedičič: Tipna slikanica - po poti čebelice Ivane
  24. Lucija Matoš: Priredba Zdravljice v lahko branje in brajico
  25. Aleksandra Krnc: Tipna slikanica z didaktično igro za učenje spoznavanja okolja in medpredmetnih povezav
  26. Tina Dovč: Dostopnost muzejev s poudarkom na dostopnosti slepim in slabovidnim osebam
  27. Kristina Naglost: Dostopnost tolminske zgodovine slepim in slabovidnim
  28. Sanja Hribar: Tipna slikanica - obravnava besedil v 1. triletju osnovne šole pri slovenščini
  29. Petra Trček: Stereotipi, predsodki in diskriminacija slepih na področju zaposlovanja
  30. Ines Skol: Prilagoditve Hermanovega brloga v Muzeju novejše zgodovine Celje po meri slepih in slabovidnih oseb
  31. Rok Mahne: Legenda o nastanku Cerkniškega jezera - tipna slikanica
  32. Petra Bajc: Raziskovalna kocka
  33. Alenka Rutar: Didaktični pripomoček za slepe in slabovidne učence pri učenju matematike
  34. Tanja Jenko: Multimodalno učilo za slepe in slabovidne pri spoznavanju španskega jezika
  35. Dolores Štembergar: Tipna slikanica, didaktična igra in zvočni posnetki za delo s slepimi in slabovidnimi učenci na temo meseci
  36. Maja Lemut: Kuhamo - kuharska knjižica za slepe in slabovidne
  37. Tina Cencič: Didaktični pripomoček za spoznavanje letnih časov za slepe in slabovidne učence
  38. Jurij Marussig: Onstran svetlobe od Pirana do Fiese - učna pot za slepe in slabovidne
  39. Maja Vičič: Didaktično gradivo za slepe in slabovidne učence
  40. Doroteja Smej: Sprejemanje drugačnosti skozi lastno izkušnjo
  41. Anja Rustja: Položaj slepih iskalcev zaposlitve
  42. Anica Toplak: Tipni pripomočki - pomoč pri opismenjevanju slepih otrok
  43. Polona Medved: Prilagoditev vidnih ilustracij v tipno obliko
  44. Nada Jarc-Šarenac: Prilagajanje učil in učnih pripomočkov za slepe in slabovidne pri pouku zgodovine
  45. Katja Draškovič, Ksenja Žmauc: Spodbujanje inkluzije z Metuljčkom Plavčkom pri slepih in slabovidnih ter videčih otrocih
  46. Petra Cotman: Tipna slikanica
  47. Jasna Hostnik: Gozdna igralnica za slepe in slabovidne otroke
  48. Ana Svetec Marinič: Didaktični pripomoček za spoznavanje razvojnega kroga zelene žabe za slepe in slabovidne otroke - tipna slikanica
  49. Aja Dobnik: Zaznavanje in doživljanje barv otrok z lažjo motnjo v duševnem razvoju
  50. Nina Božičnik: Tiflodidaktični igralni komplet Mavrična ribica za slepe in slabovidne otroke
  51. Nastja Strnad: Ovire pri vključevanju slepih in slabovidnih v družbo
  52. Ivan Jakob Cervo: "Mali prostor" - pripomoček za razvoj otrokove prostorske predstavljivosti
  53. Petra Iskra Pugelj: Tipni slovensko-hrvaški slovar z didaktično igro za slepe in slabovidne otroke
  54. Nina Zelen: Tipni relief Slovenije kot pripomoček pri učenju geografije Slovenije
  55. Brigita Čeh: Od markacije do markacije, didaktična igra za slepe in slabovidne
  56. Lili Miloševič: Šolsko gledališče kot pot do socialnega vključevanja otrok z motnjami v duševnem razvoju
  57. Tereza Dariž: Uporaba knjig z inkluzivno tematiko v prvem izobraževalnem obdobju
  58. Melania Hrvatin, Cristina Valentič Kostić: Spoznavanje vremenskih pojavov in agregatnih stanj vode v inkluzivnem oddelku predšolskih otrok
  59. Miranda Ostić: Gozd - učni pripomočki za slepe in slabovidne otroke
  60. Suzana Grah: Gozdna učna in rekreativna pot, prilagojena slepim in slabovidnim
  61. Maja Sadovnik: Didaktični pripomoček za predšolske otroke z okvaro vida
  62. Alma Šušteršič: Didaktični pripomoček za spodbujanje uporabe preostanka vida pri slepih in slabovidnih predšolskih otrocih
  63. Simona Tofolini: Terapija s pomočjo konja za mladostnike z okvaro vida in z motnjami v duševnem razvoju
  64. Ariela Abraham: Pozitivni dejavniki uporabe pravljice pri otrocih s posebnimi potrebami
  65. Ana Murn: Didaktični pripomoček za spoznavanje razvojnega kroga metulja citrončka za slepe in slabovidne otroke
  66. Maja Mejač: Knjiga v škatli - pripomoček za branje otrok s posebnimi potrebami
  67. Anja Polajžer: Mit o Pegazu - tipna slikanica za slepe in slabovidne otroke
  68. Ana Verdinek: Tiflodidaktični pripomoček za poučevanje osnovnih vaj pilatesa
  69. Nives Keš Trebec: Dotik Pivške kotline - interaktivna škatla za slepe in slabovidne otroke
  70. Tina Sluga: Tiflodidaktični igralni komplet Žeptonka
  71. Tina Grzetič: Tipna slikanica za slepe starše
  72. Nina Gorjan: Prilagoditve naravoslovnega dneva slepim in slabovidnim otrokom
  73. Polona Küssel: Izdelava tipnih učil za slepe in slabovidne pri pouku geografije
  74. Lucija Praček: Čutna knjiga za spodbujanje motorike slepih in slabovinih predšolskih otrok
  75. Fatima Peček: Prilagoditev grajenega okolja otrokom s posebnimi potrebami
  76. Urška Šipec: Didaktična igra za slepe in slabovidne: naravnogeografske enote Slovenije
  77. Alja Oprešnik Prodanović: Pomen pomoči mobilnega tiflopedagoga za slepe in slabovidne učence v inkluzivni osnovni šoli
  78. Tamara Vodlan Mihelič: Didaktična igra za spodbujanje razvoja percepcije slepih in slabovidnih otrok
  79. Rebeka Lovrec: Odnos do slepih skozi zgodovino
  80. Barbara Domiter: Škofjeloški pasijon - maketa za slepe in slabovidne
  81. Boštjan Bonin: Veččutno zaznavanje da Vincijeve Zadnje večerje, prilagojeno slepim in slabovidnim osebam
  82. Sabrina Buzadžić, Vanesa Šrol: Prilagoditev visokošolske ustanove po meri slabovidnih oseb
  83. Mojca Kersnik, Cvetka Pavlovčič: Model celice - osnova živega med prsti učilo za učence osnovne šole s prilagoditvami za slepe in slabovidne
  84. Andreja Štucin Cergol: Vključevanje slepih v izvenšolske interesne dejavnosti - učenje petja
  85. Ilaria Raschini: Ko gledamo s prsti in dlanmi: umetnost skozi dotik
  86. Petra Paradižnik: Konjiška legenda na avditorno-taktilni način - tipna slikanica
  87. Marjeta Federl: Slepi in slabovidni spoznavajo Slovenijo pri pouku geografije
  88. Maja Volk: Pripomočki za spodbujanje kognitivnega razvoja pri slepih in slabovidnih otrocih
  89. Saša Mivšek: Prilagoditev kartografskega gradiva za poučevanje Afrike pri pouku geografije s slepim ali slabovidnim učencem
  90. Ana Furlan: Tipna slikanica Anje Štefan "Bobek in barčica"
  91. Jana Dolenec: Tipna učila za pouk zgodovine starega in srednjega veka
  92. Zvonko Ferčec: Kakovost življenja slepih in slabovidnih v Mestni občini Maribor z vidika prilagoditev okolja in uporabe tehničnih pripomočkov
  93. Valentina Šipec: Štirje letni časi - tipne slikanice za slepe
  94. Saša Mlinar: Slepi in slabovidni na poti do samostojnosti

Diplomska dela (7)

  1. Julija Rejc, Nina Čelešnik Kozamernik: Življenje učencev s skotopičnim sindromom ali sindromom Helen Irlen - primarno in šolsko okolje
  2. Tadeja Korez: Didaktični komplet za spoznavanje Panonske pokrajine za slepe in slabovidne otroke
  3. Mojca Tominec: Stališča in predsodki dijakov obalnih srednjih šol do slepih in slabovidnih
  4. Saša Podobnikar: Šport invalidov in njihova medijska prepoznavnost: slepi in slabovidni
  5. Alja Breznikar: Vključevanje slepih in slabovidnih otrok v slovenske vrtce
  6. Tamara Mišmaš: Tipne sestavljanke za slepe otroke
  7. Urška Škrabe: Dejavniki uspešnega vključevanja slepega otroka v redni vrtec - šolo

Druga dela (3)

  1. Karmen Drljić, Aksinja Kermauner, Vanja Riccarda Kiswarday, Irena Lazar, Zrinka Mileusnić, Ivana Pintarič: Arheologija za vse
  2. Aksinja Kermauner: Kako motivirati slepega in slabovidnega učenca v inkluzivnem učnem procesu
  3. Aksinja Kermauner: Umetnost za vse
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici