Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (6)
Brigita Kranjc:
Motivacija otrok s posebnimi potrebami pri uporabi netradicionalnega likovnega pripomočka
Maša Burdian:
Vzgojni stili in otrokova pripravljenost na vstop v šolo
Staša Srebotnjak:
Izzivi učiteljev pri obravnavi šolskega otroka v stiski
Gabrijela Ferlinc:
Profesionalni razvoj vzgojiteljev z vidika samoučinkovitosti in optimizma
Jana Olivieri:
Pozornost, opismenjevalne spretnosti in glasbene dejavnosti
Nastja Kajba:
Spodbujanje rezilientnosti srednješolcev
Diplomska dela (37)
Tina Čeč:
Anksioznost vzgojiteljev pri matematičnih vsebinah
Tamara Weisseisen:
Čustveno delo vzgojitelja v odnosu s starši, otroki in sodelavci
Katja Smolej:
Odziv vzgojiteljev na vedenje otrok v vrtcu
Alja Polanec:
Telesna samopodoba in učna uspešnost osnovnošolcev
Selma Hamzić:
Samoučinkovitost strokovnih delavcev
Tajda Schönlieb:
Agresivno vedenje otrok v predšolskem obdobju
Maruša Klančar:
Vzgojni stili staršev in osebnostne lastnosti otrok
Luka Mohar:
Finski model sodelovanja s starši v slovenskem prostoru
Anja Šekoranja:
Izkustveno učenje v vrtcu
Karol Paulin:
Socialno plašni otroci v vrtcu
Nives Bohte:
Vzpostavljanje zaupanja med vzgojitelji in starši
Veronika Kogoj:
Reševanje konfliktov pri predšolskih otrocih
Gracija Binder:
Izgorelost pri vzgojiteljicah
Anja Rotovnik:
Kompetentnost vzgojiteljev pri prepoznavanju spolnih zlorab
Barbara Hictaler:
Sodelovanje med starši in vrtcem
Maja Tomšič:
Čustvena izraznost otrok ob glasbenih izsekih otroške oddaje Studio kriškraš
Sara Tovornik:
Komplementarni vedenjski vzorci med strokovnima delavkama v tandemu
Špela Gračner:
Počutje otroka v vrtcu skozi prosto risbo
Mojca Gantar:
Vzgojni stili vzgojiteljic predšolskih otrok doma in v vrtcu
Teja Rus Zalokar:
Separacijska anksioznost ob uvajanju otroka v vrtec
Neja Kavčič:
Dejavniki, ki vplivajo na trajanje procesa uvajanja otrok prvega starostnega obdobja v vrtec
Petra Volarič:
Navezanost otrok s posebnimi potrebami na vzgojitelja
Anja Valenčić:
Medsebojna povezanost otrok v starostno homogenih in starostno heterogenih skupinah
Tea Volf Bradač:
Prepoznavanje osebnostne zrelosti ob vstopu v šolo
Mojca Pečenko:
Otrokovo upodabljanje čustva jeze v prosti risbi
Michela Sava:
Funkcionalna družina in uvajanje otroka v vrtec
Janja Končar:
Vloga pedagoškega delavca v procesu žalovanja otroka
Jerica Krečič:
Učitelj med poznavanjem in upoštevanjem introvertnosti učencev
Andreja Brezovec:
Delovni spomin predšolskega otroka
Kaja Vidmar:
Risanje človeške figure pri otrocih starih od 3 do 6 let, v kontekstu razvoja prijateljstev
Melita Petrič:
Prepoznavanje in uravnavanje čustev otrok v skupini
Anja Ferjančič:
Odraščanje otrok v istospolnih partnerskih zvezah
Nina Šetar:
Razlike med spoloma v učnih dosežkih
Tina Bradač:
Čustvena kompetentnost staršev in izraznost čustev pri predšolskih otrocih
Aneja Grča:
Prepričanja vzgojiteljic glede uporabe otroške risbe v vrtcu
Tjaša Mrhar:
Telesni dotik pri malčkih
Tjaša Nemec:
Čustvena izraznost predšolskega otroka in njegove družine
Druga dela (10)
Marko Kukanja:
Od beneškega bakalaja do sladke Istre
Strokovne podlage za didaktično uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in priporočila za opremljenost šol
Sonja Čotar Konrad, Sonja Rutar:
Od konkretne izkušnje do reflektiranih spoznanj
Sonja Čotar Konrad, Mojca Kukanja-Gabrijelčič:
Professional competences of preschool teachers for working with gifted young children in Slovenia
Sonja Čotar Konrad:
"How and why should I study?": metacognitive learning strategies and motivational beliefs as important predictors of academic performance of student teachers
Sonja Čotar Konrad:
Konfliktnost med mladostniki in starši
Sonja Čotar Konrad, Sonja Rutar:
Refleksija: pot do profesionalne identitete in pomemben vir spoznanj o samozaznavi študentov predšolske vzgoje in njihovih mentorjev v javnih vrtcih
Anja Valenčić, Sonja Čotar Konrad:
Medsebojna povezanost otrok v starostno homogenih in starostno kombiniranih skupinah
Richard D. Roberts, Sonja Čotar Konrad:
A synthesis of recent studies of the situational test of emotional management
Sonja Čotar Konrad:
Pedagoška psihologija