Natisni
Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Darjo Felda

Vseh ključnih besed je 528, ki se skupaj pojavijo 1594 krat.
172 ključnih besed (32.58 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 1238 krat (77.67 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
146x11.79%matematika
63x5.09%otroci
60x4.85%predšolski otroci
59x4.77%matematika v vrtcu
41x3.31%razvrščanje
32x2.58%igra
30x2.42%štetje, geometrija
26x2.1%števila
25x2.02%predšolsko obdobje
20x1.62%kurikulum
19x1.53%geometrijska telesa
18x1.45%kurikulum za vrtce, vrtec
17x1.37%merjenje, drevesni prikaz
15x1.21%logika in jezik, orientacija
13x1.05%matematika v predšolskem obdobju, geometrijski liki
12x0.97%Carrollov prikaz, motivacija
11x0.89%orientacija v prostoru, razvoj otroka
10x0.81%kombinatorika, prvo starostno obdobje
9x0.73%didaktične igre, matematične dejavnosti, drugo starostno obdobje, vzgojitelji, dejavnosti
8x0.65%dolžina, učenje, načrtovane dejavnosti
7x0.57%orientacijski pojmi, Piaget, prostor
6x0.48%računalnik, predšolska vzgoja, razvoj, vzorci, matematični problemi, mišljenje, učitelji, učni načrti, razvojne značilnosti, otrok, osnovna šola
5x0.4%informacijsko-komunikacijska tehnologija, simetrija, mednarodni matematični kenguru, neskončnost, tekmovanje, otroška igra
4x0.32%merjenje prostornine, količina, preverjanje znanja, razvoj mišljenja, urejanje, strategije štetja, prikazi, merjenje dolžine, medpodročno povezovanje, matematična pismenost, otrokov razvoj, števila in štetje, starši, pouk, učni načrt, predšolska matematika, ocenjevanje, metodični koraki, razvojne značilnosti otrok, vzgojiteljice, dnevna rutina, razvojna psihologija
3x0.24%predšolski otroki, cilji, ocenjevanje znanja, koraki merjenja, obdelava podatkov, Kurikulum za vrtce, montessori pedagogika, predšolski otrok, kognitivni razvoj, otroške igre, relativna enota, aritmetika, Mednarodni matematični kenguru, preverjanje, samostojnost, Euler-Vennov prikaz, prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, izkušnje, narava, medpodročne povezave, medpredmetno povezovanje, matematične didaktične igre, od telesa k točki, didaktični material, matematični kotiček, zaporedja, nacionalno preverjanje znanja, površina, merjenje mase
2x0.16%grafični prikazi, dejavnosti iz kombinatorike, kritično mišljenje, ustvarjalnost, verjetnost, izobraževanje, reševanje problemov, gibanje, gibanje v vrtcu, celostni razvoj, učenje preko igre, didaktični koraki, relativna merska enota, pojem količine, matematični izrazi, konstantna nestandardna enota, taksonomije, GeoGebra, otroki, zgodovina matematike, pojem števila, okolje, algebra, diskalkulija, specifične učne težave, število nič, znanje, Van Hiele, vzgojitelj, matematika v kurikulumu, poučevanje matematike, odprto učno okolje, zgodnje otroštvo, matematične vsebine, geometrija v vrtcu, pismenost, predštevilsko obdobje, gozdna pedagogika, motivacijska sredstva, Piagetova teorija, liki, učne težave, igre, simboli, prva starostna skupina, razlike med spoloma, razumevanje neskončnosti, abstraktnost, prostornina, mnenja, kurikul, seštevanje, odštevanje, merske enote, dejavnosti v vrtcu, strategije merjenja, raziskava PISA, prvo triletje, didaktična igra, razvoj predšolskega otroka, transformacijski način poučevanja, e-gradiva, merilne naprave, razvojno obdobje, Piagetova spoznavna teorija, IKT, dinamična geometrija
1xstrokovno besedilo, priprava učnega materiala, matematično besedilo, grupe, LaTeX, matematika v šoli, spodbujanje razvoja, odpadni material, didaktične igrače, inverzije, raziskava TIMSS, kakovost v vrtcu, beamer, psihoanalitične ter kognitivne teorije razvoja, lastno telo, predmeti, aktivno učenje, strategije merjenja mase, starost, govor, vloga igre pri predšolski matematiki, orientacijske spretnosti, simbolne igre, zgodnje učenje, pojmi orientacije, kritika Piagetove teorije, izrazi, starejša skupina, mlajša skupina, vsebine predšolske matematike, področje matematike, tabele, konzervacija količine, geometrija z merjenjem, ocena, verižice, orientacija glede na sebe, barve, sortiranje, gibalne igre, van Hiele, oblike, glasba, funkcije, Beethoven, Bach, fuga, kombinacije, permutacije, povezovanje področij, taksonomija znanja, načela štetja, tekmovanja, učni pristopi, naloge, variacije, kurikuum, matematični modeli simetrije, transpozicije, kubični decimeter, višinska točka, središče očrtane krožnice, znamenite točke trikotnika, matematični cilji, dom, središče včrtane krožnice, težišče, notranja motivacija, storilnostna motivacija, zunanja motivacija, orientacijske zmožnosti otrok, eksperimentalna/kontrolna skupina, pripravništvo, pedagoška fakulteta, matura, učni uspeh, dijaki, poklicna matura, taksonomske ravni, ustvarjalni gib, geometrijske oblike, šolski sistem, učiteljišče, izobraževanje učiteljev, utelešena kognicija, matematične zgodbe, zaznavanje prostora, razvrščanje po izbrani lastnosti, več-manj, matematične izkušnje, Jean Piaget, motorične spretnosti, ustvarjalnost v predšolskem obdobju, razvoj otroka in mišljenja, skladnost, nivoji razvrščanja, enakost, razvrščanje likov, zgodovina geometrije, orientacija na papirju, zgodnje obdobje, cena, bankovec, denarna enota, učni proces, didaktični pripomočki, kovanec, kognitvni razvoj, didaktika, načrtovanje integriranega pouka, orientacijske zmožnosti v prostoru, otroka, osnovnošolski izobraževalni sistem, Gagnejeva taksonomija, elektronski učbeniki, linearna funkcija, igrače, didaktično gradivo, podpora, premica, srednje strokovno izobraževanje, zimska oblačila, geometrijski pojmi, stolpčni prikaz, puščični prikaz, Carrollov diagram, uspeh, zaupanje, matematični vzorci, objekti vzorca, kurikulum v vrtcu, predšosko obdobje, mišljenje in govor, načini nadaljevanja vzorca, tretji razred osnovne šole, razvoj pojmov, metodologija korak za korakom, druga starostna skupina, Piaget in Inhelder, simetrija v predšolskem obdobju, simetrija v naravi, sestavljanje pisnega preizkusa, meje, preizkusi znanja, slabosti, prednosti, Brazilija, Slovenija, tematski sklop, standard znanja, vsebinsko področje, četrti razred, učni načrt matematike, pešci, kolesa, uspešnost, večje oz. manjše, sistematičnost, permutacije s ponavljanjem, simetrija na listu, zmožnost razvrščanja, delovni listi, avtomobili, vrstični prikazi, stolpični prikazi, priprave na vzgojno-izobraževalno delo, TeX, vloga odraslega, merjenje v predšolskem obdobju, miselne veščine, nestrukturiran material, oznake, učenje v predšolskem obdobju, kreativno poučevanje, odnos med elementi, geometrijska telesa in liki, doprinos k poučevanju, učitelj, NTC učenje, problemske naloge, najdaljši, najkrajši, krajši, daljši, spretnosti, naravno okolje, poštevanka, strategije reševanja, inovativnost, računalniška igra, večje/manjše, ustvarjanje vzorcev, skupinska učna oblika, stopnja izobrazbe, delovna doba, sredstva IKT, sodelovalno učenje, sodelovalne strukture, 4-5-letniki, matematične igre, sodelovanje, sodelovalne veščine, tekmovalne naloge, taksonomija znanj, pisni algoritmi, 2. triletje, splošne učne težave, nadaljevanje vzorcev, pomnjenje, pozabljanje, pouk matematike v 1. razredu, Mednarodni matematični Kenguru, učni cilji, slovenski in italijanski učni sistem, kratek, dolg, razvoj mišljenja otroka, razvrščanje v drevesni prikaz, kombinirana skupina, orientacijski izrazi, kolegialne hospitacije, spolni stereotipi, načrtovanje pouka, gozd, naravno učno okolje, strokovni delavci, matematično okolje, načrtovanje dejavnosti, INVALSI, mehka logika, nacionalni preizkusi znanja, elektronsko preverjanje znanja, učna neuspešnost, vloga učitelja, državni vrtec, opazovanje, učna motivacija, vloga šole, razredni učitelji, reševanje kombinatoričnih problemov, poimenovanje barv, merjenje dolžine v vrtcu, pripovedovanje, jezik v predšolskem obdobju, družabne igre, vloga družinskih članov, pisno ocenjevanje, matematična zgodba, prostorski pojmi, razvoj matematičnih operacij, logika, realna življenjska situacija, odnos, ukrepi, težave, drevesni diagram, vpliv, sestavljanka, besedilne naloge, kombinatorične situacije, razvoj otrok, konzervacija števila, matematika za otroke, razumevanje, minimalni standardi znanja, matematična nadarjenost, fizikov in astronomov Slovenije, lastnosti geometrijskih likov, masa, matematična področja, dolžinske enote, razvoj merjenja dolžine, navodila, Društvo matematikov, tekmovanje iz znanja, domače naloge, vpliv matematike na možgane, učna načela, dosežki učencev, učenci, učiteljeve strategije, peti razred osnovne šole, realne izkušnje, vsakdanje življenje, ustvarjalno poučevanje matematike, metodični koraki merjenja, dejavnost, vloga vzgojiteljev, ploskev, Kurikulum, razvojne stopnje, zgodovina merjenja, gimnazija, statistični problemi, problemska situacija, statistična pismenost, statistika, anketni vprašalnik, matematično mišljenje, vloga vzgojitelja, montessori materiali, montessori, postopki merjenja, spoznavni razvoj, razumevanje količine, vloga odraslih, učno okolje, matematika v vsakdanjem življenju, znanje učencev, operativni cilji, matematika v 1. in 2. razredu osnovne šole, taksonomije znanja, učni načrt za matematiko, učenje z gibanjem, vzgoja, geometrijski liki in telesa, učiteljice, prvi razred devetletke, kurikul za vrtce, od telesa k liku, orientiranje v naravi, oblikovanje vzorcev, 3. razred, skriti zaklad, urejanje ali seriacija, klasifikacija ali razvrščanje, otroci tehtajo, poučevanje, prepoznavanje vzorcev, zaznavanje vzorcev, primerjanje, tehtanje, oddelki podaljšanega bivanja, primeri, principi štetja, štetje skozi igro, zgodovina štetja, medpodročna povezava, mrežno računalništvo, računalništvo v oblaku, matematika v 7. razredu, virtualizacija, storitve, porazdeljeni sistemi, zaznavanje, otrok in denar, orientacija na telesu, konkretna uporaba, stališča, anketa, spodbudno učno okolje, matematični pojmi, lega predmetov, zgodnje učenje matematike, ugodna občutja, disertacije
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici