Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Mitja Ruzzier

Vseh ključnih besed je 194, ki se skupaj pojavijo 269 krat.
37 ključnih besed (19.07 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 112 krat (41.64 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
18x16.07%podjetništvo
7x6.25%poslovni načrt
5x4.46%poslovni načrti
4x3.57%rast, internacionalizacija, inovativnost
3x2.68%razvoj, strategije, SBFunnel, globalizacija, uporabniki, trženje, nepremičnine, faktorska analiza
2x1.79%proizvodnja, start-up, podjetja, podjetniška pot, konkurenca, podjetniške mreže, človeški kapital, Canvas, podjetniki, poslovni model, investicije, oglaševanje, podjetje, obnovljivi viri energije, poslovanje, zaposleni, inovacija, razvoj blagovne znamke, blagovna znamka, turizem, gradniki, zadovoljstvo, socialna omrežja
1xrazmišljanje, solarni sistemi, guma, varstvo okolja, električna energija, recikliranje, tržna analiza, zdravniki, zaznavanje, prebivalstvo, preskrbljenost, zasebni zavodi, javni zavodi, prodaja, spletno nakupovanje, osnovna zdravstvena dejavnost, partnerstvo, povezovanje, finančni načrt, mnotranje podjetništvo, strateški management, storitve, internacionalizacja, mreže, objekti, OVE, ustvarjalnost, nagrajevanje, priporočila, Slovenija, mala in srednje velika podjetja, modeli, zadovoljstvi, zaznava vrednost, upravnik, kakovost, preglednost, turistične znamenitosti, institucionalna podpora, novi izdelki, prihodnost, diplomska dela, storite, nenaslovljena direktna pošta, konkurenčnost, spodbujanje, igralništvo, igralni salon, igralni avtomati, upravljanje, etažna lastnina, prodajno osebje, notranje podjetništvo, regresijska analiza, informacijska tehnologija, nefinančne nagrade, finančne nagrade, fotovoltaika, mednarodno podjetništvo, motivacija, priložnosti, Makedonija, Srbija, kmetijstvo, Romunija, podjetniška rast, Michelinova zvezdica, bioetanol, biodiesel, SPIN, SRC, bioplin, kmetija, družba, lastna blagovna znamka, spletna pojavnost, svetovni splet, notranje podjetnišvo, notranji in zunanji pogled na blagovno znamko, najosnovnejša sprejemljiva znamka, odprta pisarna, vitki pristop, vitko znamčenje, trajnostni razvoj, rast podjetja, startup podjetja, unikatne zgodbe, močna blagovna znamka, lesna industrija, dizajn, mobilno bančništvo, spletno bančništvo, dizajnersko razmišljanje, management inovacij, iskanje zunanjega znanja, premoženje tržne znamke z vidika uporabnika, zavedanje, zvestoba, zaznana kakovost, tržna znamka, gazele, podjetniški ekosistem, podporni programi, hitrorastoča podjetja, zvestoba tržni znamki, tržne znamke v turizmu, FestINNO, ideja, odprto inoviranje, Facebook, socialni mediji, start-up podjetje, premoženje blagovne znamke, plačljivo oglaševanje, potrošniki, komunikacija, prototipi, hitro prototipiranje, metode, šport, izdelki, ustvarjanje vrednosti, inoviranje poslovnega modela, orodje za vizualizacijo, vrednost za uporabnika, rekracija, management, potovalne agencije, internacionalizacije, poslovno okolje, blagovne znamke, konkurenčna prednost, uporabnikova doživetja, inovacije, oblikovanje, regresija, študenti, podjetniško izobraževanje, študija primera, dejavniki, družinsko podjetje, dizajnerski način razmišljanja, podjetnost, inoviranje, skupinska vadba, oddajanje, uspešen medgeneracijski prenos, kvalitativna metodologija, srednje velika podjetja, podporno okolje, podjetniška naravnanost, mala podjetja, potencialni podjetnik, tehnologija, tvegani kapital, ekosistem, družbeni kapital
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici