1x | | področje umetnosti v Kurikulumu za vrtce, glasbeni program, zgodnji glasbeni razvoj, dejavniki poslušanja glasbe, procesno-razvojni model načrtovanja, pevske spretnosti, spodbudbo okolje, motivacija, glasba v vlogi motivacije, dnevna rutina, rajalne igre, glasbena ljudska dediščina, dokumentacijsko gradivo, glasbeni kovček, dobrepoljska noša, učenje petja, narodna zavest, slovenske otroške ljudske pesmi, doživljanje, skupina otrok, načrtovanje glasbenih dejavnosti v vrtcu, metode pripevanja, otroški pevski glas, glasbena knjiga vtisov, živalska pravljica, glasba v vrtcu, ljudsko izročilo Dobrepolja, pevsko izmišljanje, gibalna ustvarjalnost, odnos do petja, izštevanka, glasbena dejavnost, prilagoditve za spodbujanje razvoja otroka, Kurikulum za vrtce, sodelovanje, postopek usmerjanja otrok s PP, znaki avtizma, priprava otrok na petje, medpredmetno povezovanje, upevalne vaje, klasifikacija glasbil, MAS, citre, Vrtci občine Žalec, otrokov razvoj, fizični prostor, umetnost v Kurikulumu za vrtce, razvojnoprocesni pristop, ustvarjalen otrok, projektno delo, problemsko učenje, predšolski otroci, metoda poslušanja glasbe, kompetentnost vzgojitelja za izvajanje glasbenih dejavnosti, zvočni prostor, aktivno učenje, interes za petja, zborovodje, predšolski otroki, običaji, Bela krajina, spremljanje petja, obdobje malčka, prostor v vrtcu, heterogena skupina, prvo starostno obdobje, glasbene igre, devetletka, spodbudbo učno okolje, ritmični posluh, diferenciacija, individualizacija, matematika, manjše učne skupine, organizacija prostora, igralni kotički, odzivnost na glasbene dejavnosti, otroci s posebnimi potrebami, pevski, pravljica, dramatizacija, interpretacija, nastop, pevski prgram, otroški pevski zbori, zgodnje glasbeno opismenjevanje, irske pesmi za otroke, slovenske pesmi za otroke, slikovni zapis, glasbeni simbol, obogatitvena dejavnost, dinamika v glasbi, glasbeni ritem, otroki, učenje nove pesmi, Percussion plus, pevske sposobnosti, pomen glasbe v glasbeni pravljici, otroci, pozornost na zvok, folklora, pevsko tehnične vaje, zvočna tombola, kolednica, izvajanje glasbe, spremljanje petja z glasbili, ljudska dediščina Prekmurja, glasbeno plesna dramatizacija, OPZ Vesela srca, projekti, izvedbeni kurikul, ustvarjanje, istrske štorije, istrska lestvica, Istra, senčne lutke, lutke, vzgojitelji, lutkovne igre, dvojezičnost, model ena oseba - en jezik, participacija, izvedba pravljice z glasbo, izdelava zvočil, vokalno ustvarjanje, Prekmurje, kurikul za vrtce, narodno mešano območje, otroška ljudska glasbila, zanimanje za različne zvrsti glasbe, ljudski prazniki, ljudska dediščina, opera za otroke, gregorjevo, znotrajpodročno povezovanje, elementi GDI, gibalno-plesno izražanje doživetij, opera na Slovenskem, opera kot umetniško delo, glasbene dejavnosti za malčke, separacijska anksioznost, uvajalno obdobje v vrtcu, odzivi malčka na glasbo, kulturne ustanove, operna glasba, zgodovina opere, Barbara Sicherl Kafol, igre s pravili, nadarjenost, potencialno nadarjeni otroci, glasbena doživetja, talentiranost, pospešeni glasbeni razvoj, ljudski ples, prilagoditve, inovativno učno okolje, ljudsko glasbilo, otroška igra, glasbene dejavnosti izvajanja, Igra ritma in melodije, didaktične igre, glasbena namizna igra Skok v zvok, otroška ljudska glasba, uspavanke, digitalna tehnologija, glasbene dejavnosti za mlačke, petje v vrtcu, kombinirani oddelki, Cicido, pevski razvoj v zgodnjem obdobju, umetniška vrednost pesmi, seznanjanje z novim glasbilom, spodbudno glasbeno okolje, izdelovanje glasbila za otroke, načrt za glasbilo, flavta, zvoki ustvarjeni z naravnimi material, glasba v glasbeni pravljici, Lunina čarobna flavtica, uvajanje novega inštrumenta, igranje na glasbilo, domišljijski svet otrok, klavir, dejavniki, glasbena vzgoja v vrtcih, ljudsko izročilo, izvajanje glasbenih dejavnosti na daljavo, sodelovanje s starši na daljavo, covid-19, glasbila za malčke, spoznavni razvoj, praznovanja, ljudski običaji, motnje avtističnega spektra, opremljenost igralnic za glasbo, gibalno izražanje glasbenih doživetij, Kannov avtizem, dejavnosti dnevne rutine, sodelovanje malčka v glasbenih dejavnostih, kljunasta flavta, glasbeno-plesne delavnice, varstveno-delovni center, preizkušanje in igranje na bobne, izdelava bobnov, bobni, vzgoja, družina, glasbeno okolje v družini, komunikacija na daljavo, razvrstitev glasbil, razvoj slušne pozornosti, pedagoški pristop Reggio Emilia, raziskovanje zvočil, Kulturno društvo Golidarice, pedagoška dokumentacija, malček, dnevniški zapisi, opazovanje, glasbena aktivnost staršev, glasbeni razvoj otrok, likovno izražanje glasbenih doživetij, harmonika, glasba v domačem okolju, seznanjanje otrok z inštrumentom, Orffov inštrumentarij, spremljava pete pesmi, sodelovanje vrtca s starši, slovenska ljudska glasba, vrtci v zamejstvu, doživljajsko-analitično poslušanje, doživljajsko poslušanje, glasbena umetnost v osnovni šoli, jezikovne dejavnosti v vrtcu, govorne igre, izrekanje izštevank, izštevanke, šavrinski govor, šavrinke, kulturni bazar, koordinator KUV, kulturne ustanove in umetniki, umetnost v vrtcu, ljudska glasbena dediščina, prečna flavta, čutno zaznavanje zvokov v naravi in glasbi, glasbeno sodelovanje malčkov, Bobek in barčica, glasbeni materiali, glasbena umetnost v vrtcu, Montessori in glasba, metodološki sistem Edgarja Willemsa, glasbeno vedénje otrok, zvočila, živalska pravljica Kako je kokoška kuhala čaj Anje Štefan, doživljane glasbe, dejavnost poslušanja glasbe, izvajanje pravljice z glasbo, učenje petja nove pesmi v slovenskem in madžarskem jeziku, vizualne opore, učno okolje, opazovanje glasbenega vedenja, šavrinske ljudske pesmi, slikovni glasbeni zapis, živalske pravljice, vloga glasbe v pravljici, razvrščanje materialov po zvoku, nestrukturirani materiali, zvrsti glasbe, zvočna slika, metoda doživljajskega poslušanja glasbe, različne zvrsti glasbe, preference otrok do glasbe, slišanje |