Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Massimo Manzin

Vseh ključnih besed je 274, ki se skupaj pojavijo 475 krat.
72 ključnih besed (26.28 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 273 krat (57.47 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
18x6.59%zaposleni
13x4.76%diplomska dela, podjetje
12x4.4%zadovoljstvo
9x3.3%uspešnost, motivacija
8x2.93%turizem
6x2.2%kakovost
5x1.83%poslovanje, storitve, poslovni procesi, organizacijska klima, uravnoteženi sistem kazalnikov, konkurenca, organizacija
4x1.47%motiviranje, konkurenčnost, dejavniki, izobraževanje, organizacijska struktura, merjenje, strategije, podjetja, vrednote, vizija, management, igralništvo
3x1.1%nefinančni vidiki, učenje, zadovoljstvo zaposlenih, poslovni načrt, organizacijska kultura, poslanstvo, ponudba, poslovni načrti, poslovno okolje, finančni vidiki, usposabljanje, bančništvo
2x0.73%znanje, uspešnost poslovanja, organizacijsko učenje, igralnice, ankete, metode, zaključne projektne naloge, analize, učeča se organizacija, motivacijske teorije, krizni management, strateško načrtovanje, okolje podjetja, projekti, izboljšave, kadri, merjenje uspešnosti, kriza, tržna analiza, analiza, finance, rast, strategija, prenova, absentizem, razvoj, reorganizacija, vodenje, kazalniki, odjemalci, stroški, nepridobitna organizacija, modeli
1xstrukture, razreševanje krize, samostojni podjetnik, kultura, klima, malo gradbeno podjetje, organiziranost, športno društvo, postavitev ciljev, zadovoljstvo udeležencev, strateški načrt, spremembe, visokošolski zavod, fluktuaciija, podporne aktivnosti, metoda 20 ključev, orodja, zaposlovanje, podjetniki, konjeništvo, krize, značilnosti, razreševanje, poslovna odličnost, gospodarstvo, družbeni vplivi, vrednote dela, analiza podjetja, MSP, mala podjetja, osebni dohodki, metoda dvajset ključev, Slovenija, artefakti, stalne izboljšave, odličnost, srednje velika podjetja, poslovanje podjetja, učinkovitost, promocija, analiza poslovanja, strateško usmerjena organizacija, splet interesov, sistem kazalnikov, razvoj turizma, turistična infrastruktura, specializacija, organizacijske spremenljivke, Bohinj, triglavski narodni park, varovanje naravne in kulturne dediščine, zavarovalništvo, poslovni sistemi, združevanje, blagovne znamke, ime, asortiment, kupci, načrtovanje, prireditve, modeliranje poslovnih procesov, model poslovnega procesa, prenova poslovnih procesov, učinkovitost procesa, uspešnost procesa, poslovna strategija, strokovno izpopolnjevanje, dobavitelji, kava, tveganje, borza, strateški cilji, nabava, terjatve, managerski sistem, produkcijska hiša, človeške zmožnosti, elektronske kompenzacije, finančna nedisciplina, stranke, poslovno povezovanje, fleksibilnost dela, napitnine, GZS, gospodarska zbornica, člani, prestrukturiranje, reorganizacija podjetja, predplačilne kartice, kaertično poslovanje, anketiranje, vplivni dejavniki, pojmovanje organizacije, temeljne predpostavke, inovacije, Zgornja Savinjska dolina, občina Mozirje, eko turizem, eko vas, zavodoljstvo, trženje, dogodki, igre na srečo, gosti, zasvojenost, ustanovitev, samostojni podjetniki, ekoremediacije, poligon, tipologija, teorije, konkurenčne prednosti, banke, uslužbenci, zadovojstvo, upravljanje, ekosistemi, varstvo okolja, fluktuacija, komuniciranje, vzfušje, javni zavodi, lastnosti, energetika, pričakovanja, ugotavljanje, vidiki poslovanja, Izola, laguna, norme, organizacije, medosebni odnosi, oskrba s pitno vodo, analiza panige, gostinska podjetja, posledice nezadovoljstva, hierarhija, potrebe, delo, pridobivanje znanja, raziskave, zaposlenost, samooskrba, samozdravljenje, narava, okolje, ohranjanje, komitenti, etika, SPIN analiza, prosti čas, grafična dejavnost, tiskovine, sredstva, podjetništvo, optimizacija, socialna problematika, poslovne priložnosti, rešitve, letalstvo, vzdrževanje, poraba, zavarovalna družba, prodaja, proizvodnja, vino, cilji, delovno okolje, zadruga, vinska klet, informacijska tehnologija, organizacijske enote, plačilni sistemi, plačilni instrumenti, zdraviliški turizem, človeški kapital, premije, življenjsko zavarovanje, tržni delež, projektni management, življenjski cikel projekta, GRAWE, Triglav, hierarhične ravni, etični kodeks, pošta, uporabniki, zavarovalnice, vodja projekta, projektna pisarna, kadrovska dejavnost, Zakon o graditvi objektov, zunanje izvajanje, izvajalci, sposobnosti, procesi, elektronsko poslovanje, nepremičnine, izvedbeni prostorski akti, projektna dokumentacija, gradbena dovoljenja, konfliki
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici