Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Anita Trnavčevič

Vseh ključnih besed je 198, ki se skupaj pojavijo 249 krat.
28 ključnih besed (14.14 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 79 krat (31.73 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
11x13.92%izobraževanje
4x5.06%starši, kakovost, šole, marketing, promocija
3x3.8%osnovna šola, zaposleni, management, trženje
2x2.53%vrtec, Slovenija, zadovoljstvo, zadovoljstvo uporabnikov, vodenje, učitelji, brezposelnost, marketing v izobraževanju, srednje šole, raziskovanje, storitve, trajnostni razvoj, marketizacija, formalno izobraževanje, neformalno izobraževanje, kvalitativna raziskava, učeča se organizacija, znanje
1xinterni marketing, marketinški komunikacijski splet, visokošolski zavodi, dejavniki izbire, odločitev o poklicu, odgovornost, markektinško komuniciranje, učenci, promocijski dogodki, osebna prodaja, dediščina, menjalni odnosi, okoljska vzgoja, interno komuniciranje, tradicija, informativni dan, okolje, metafore, ravnatelji, strokovnost, izobraževalni program, vodstvo šole, izbirni predmeti, disertacije, šolska politika, povezovanje, srednje šolstvo, evalvacija, zasebno šolstvo, financiranje, inkluzivno izobraževanje, indikatorji, centralizacija, avtonomija, socializacija, privatizacija, pravica do izbire, otroci s posebnimi potrebami, srednješolski centri, visoko šolstvo, poklicno usmet=rjanje, odločanje, dejavniki, trg dela, deficitarni poklici, tehnika, imidž, identiteta, naravoslovje, zaposlitev, zaposljivost, šolstvo, tradicija mesta, anketiranje, Škofja Loka, ugled, učinkovitost, kompetence, vzgoja, programi, prepoznavnost, študenti, vodenje in odločanje študentov, izbira študija, tržišče, interni mamrketing, Slovenije, komuniciranje, segmentiranje, trženjsko komuniciranje, šola, potrebe, želje, aktivnosti, strateške prednosti, ekoomski položaj, storitvene organizacije, proces komuniciranja, ciljne skupine, kvantitativna raziskava, kontinuum učenja, inoviranje poslovnega modela, Kanvas, poslovni model, potrošniško financiranje, banka, nasledstvo, etični vidiki v praksi, management v trgovini, avtentično vodenje, mentorstvo, prodajna mesta, spremembe, informacijsko komunikacijska tehnologija, priložnostno in vseživljenjsko izobraževanje, znanost, znanstveno delo, kombinacija izobraževanja, klasično in elektronsko izobraževanje, management v izobraževanju, vodenje v izobraževanju, ravnatelj, etična načela, etika, projekt, projektni management, prireditve, management prireditev, polstrukturirani intervju, vodenje projektov, skrbnik metodologije, lastnik produkta, vodja ekipe, športne prireditve, jadralna regata, slovenske javne univerze, prenos znanja, institucije za prenos znanja, management znanja, bolonjski proces, izobraževanje na daljavo, organizacija regate, tutorstvo, covid-19, raziskovalna dela, mediji, trženjske strategije, neprofitne organizacije, marketinško komuniciranje, gospodarstvo, strateško načrtovanje, izobraževanje odraslih, raziskovalna metodologija, parametri paradigem, študija primera, ljudske univerze, socialni marketing, vseživljenjsko izobraževanje, izobraževalni sistemi, primarno izobraževanje, pravičnost, uspešnost, politika, romski otroci, scrum, motivacija za izobraževanje, Romi, paradigma, posebne pravice, zaposlovanje, metode selekcije, kadrovanje, selekcijski intervju, influencer, mami, družba, perspektiva, blog, management kadrovanja, NPK, medicinski model, integracija, zgodnja obravnava, pravna ureditev, socialni model, OPP, izvajanje programov, odzivnost, analiza politik, odrasli
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici