Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Ivan Lešnik

Vseh ključnih besed je 180, ki se skupaj pojavijo 273 krat.
36 ključnih besed (20 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 129 krat (47.25 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
14x10.85%glasbene dejavnosti
13x10.08%glasba
12x9.3%glasbena umetnost
7x5.43%glasbeni razvoj
5x3.88%glasbena vzgoja, učenci
4x3.1%petje, osnovna šola, poslušanje glasbe, vokalna tehnika
3x2.33%učitelji razrednega pouka, glasbena terapija, celostni razvoj, glasbene sposobnosti, učno-pedagoški proces
2x1.55%glasbeno-didaktične igre, glasbene kompetence, glasbene zvrsti, likovno izražanje, Avsenik, motivacija, zvok, učitelji prvega triletja, narodno-zabavna glasba, drugo vzgojno-izobraževalno obdobje, pevski zbor, viola, glasbena pismenost, prvo starostno obdobje, ljudska glasba, doživljajsko poslušanje, pravljice, glasbene didaktične igre, učitelji, glasbena aktivnost, glasbene pravljice
1xprimanjkljaji na področju socialne interakcije, komunikacijski razvoj, glasbena improvizacija, inkluzivna šola, metode učenja, otroci s posebnimi potrebami, kurikulum, glasbena šola, glasbene veščine, ustvarjanje, medpredmetne povezave, upevalne vaje, glasbena umetnost v osnovni šoli, glas, glasovni aparat, družinsko glasbeno okolje, slovenska ljudska pesem, pravilno petje, glasbena izobrazba staršev, učenci petega razreda, zaznavanje glasbe, odnos do glasbe v šoli, učni načrti, multimediji, sodobna tehnologija, IKT, motnje avtističnega spektra (MAS), razširjenost ljudske pesmi, glasovni obseg, analiza, melodični obseg, besedna vsebina, pesmi, raziskava, glasbeno ustvarjanje, opus glasbenih del, analiza partiture, poučevanje, odnos do glasbe in glasbene vzgoje, klavir, strokovna usposobljenost, korepetitor, pesem Tri luže, glasbeni didaktični kompleti, skladatelji, Radovan Gobec, otroški in mladinski opus, Jakob Jež, analize partitur, prisotnost ljudske glasbe med učenci, poslušanje, starši in okolje, godala, vpliv učitelja na ljudsko glasbo, ljudska glasba na Dolenjskem, otroške risbe, umetnost, likovni razvoj otrok, metoda odmeva, cilji glasbene vzgoje, zborovodstvo, pesmi za otroke, učne priprave, opus, Marij Kogoj, kljunasta flavta, didaktične metode, didaktični pristop, glasovni obsegi, upevanje, razvojna psihologija, teorije, mejniki razvoja, vloga vzgojitelja, glasbeni kotiček, gongi, tibetanske posode, glasbila, razvojna obdobja, individualne razlike, glasbene značilnosti, predšolsko obdobje, glasbena harmonija, kompetence, aktivnost, vzgojitelj, cilji, zvočna kopel, kombiniran oddelek, gibalno plesno izražanje, izražanje glasbenih doživetij, bibarije, pozornost na zvok, slušne zaznave, besedno izražanje, otroška risba, drugo starostno obdobje, prstne igre, pravljice z glasbo, izštevanke, otroška ljudska glasbila, glasbene dejavnosti v vrtcu, slovenske ljudske pesmi, otroške ljudske pesmi, kakovostno poučevanje, izobraževanje učiteljev, motnja avtističnega spektra, metoda poučevanja klavirja, okolje, popularna glasba, odnos do glasbe v osnovni šoli, kulturne dejavnosti, vključevanje različnih glasbenih zvrsti, motivacija pri glasbeni umetnosti, glasbeni vrednotni sistem, glasbene zvrsti v četrtem in petem razredu, glasbeni inštrumenti, metode in oblike dela, preverjanje, ocenjevanje, učiteljeva glasbena usposobljenost, glasbeni vrednostni sistem, vrednotenje, strategije poučevanja, metodološki sistemi, gledališče, besedilo, načrtovanje glasbenih dejavnosti, Orffovi inštrumenti, igra, učitelj, učni uspeh, pozornost, prilagajanja, inštrumenti, odnos do glasbe, primer, načrtovanje, uprizoritev, glasbena pravljica, vpliv socialnih dejavnikov, didaktična načela, motivacijske spodbude, izvajanje
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici