Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Armand Faganel

Together there are 1168 keywords, that are appearing 2440 times.
284 of them (24.32 % of all) appear more than once, together appearing 1556 times (63.77 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
89x5.72%trženje
69x4.43%diplomska dela
51x3.28%storitve
49x3.15%oglaševanje
35x2.25%turizem
33x2.12%kakovost, zadovoljstvo
31x1.99%potrošniki
24x1.54%komuniciranje
23x1.48%trženjski splet
22x1.41%tržno komuniciranje
20x1.29%internet, kupci
18x1.16%pospeševanje prodaje, sponzorstvo
17x1.09%prodaja, odjemalci
16x1.03%trženjsko komuniciranje, marketing
13x0.84%analiza, zaposleni, blagovne znamke
12x0.77%družbena omrežja, blagovna znamka, strategije
11x0.71%sponzoriranje
10x0.64%zvestoba, trgovina, potrošnik
9x0.58%konkurenca, mediji, pozicioniranje, motivacija
8x0.51%strategija, nakupno odločanje, osebna prodaja, podjetja, cene, mednarodno poslovanje, komunikacijski splet, izdelki, svetovni splet
7x0.45%bančništvo, donatorstvo, sponzor, stranke, nakupovanje, ponudba, dobavitelji, cena
6x0.39%Slovenija, spletne strani, nakupno vedenje, digitalni marketing, izdelek, kultura, spletna trgovina, nakupne navade, logistika, raziskava trga
5x0.32%promocija, spletno oglaševanje, nakup, potrošništvo, trg, kupec, nabava, šport, sejmi, marketinško komuniciranje, stališča, odločanje, internacionalizacija, turistična destinacija, družbena odgovornost, uporabniki, okolje, stres, tržna raziskava, raziskave, razvoj, podjetje, management
4x0.26%projekti, prodajalci, sponzorji, vodenje, prodajno osebje, zaznavanje, organiziranost, procesi, SWOT analiza, trajnostni razvoj, destinacija, banke, merjenje zadovoljstva, kakovost storitev, reklamacije, turistična ponudba, segmentiranje, Facebook, strategija trženja, bančne storitve, spletni marketing, sponzorska pogodba, učinkovitost, nagrajevanje, špedicija, etika
3x0.19%podjetništvo, splet, poslovanje, ciljni trgi, zeleni marketing, konkurenčnost, potovanja, elektronsko poslovanje, etnocentrizem, maloprodaja, neposredno trženje, imidž, potrošnja, banka, mednarodno trženje, zadovoljstvo zaposlenih, mrežni marketing, zadovoljstvo odjemalcev, ustvarjalnost, sponzoriranec, zadovoljstvo kupcev, kulturna dediščina, barve, poslovni modeli, servis, hotelirstvo, oglasi, poslovno komuniciranje, uspešnost, motiviranje, merjenje, nakupni dejavniki, spletno nakupovanje, varstvo okolja, nakupna odločitev, kava, trženjska strategija, avtomobili, prepoznavnost, vedenje potrošnikov, trženjske strategije, Instagram, zavarovalništvo, upravljanje, proizvodno podjetje, standardi
2x0.13%okoljska ozaveščenost, študija primera, znanje, organizacija, prodajni proces, vedenje odjemalcev, postopki, pravična trgovina, avtomobilska industrija, marketinški splet, naravna kozmetika, interno komuniciranje, razvoj blagovne znamke, kampanja, javna naročila, pritožbe, ugled podjetja, e-poslovanje, trženjske aktivnosti, turistična agencija, finančna sredstva, atletika, finančna kriza, dogodki, informacije, nakupni proces, značilnosti, nakupna namera, nepridobitne organizacije, računovodski servis, načela, digitalizacija, nakupne odločitve, zeleni potrošnik, proizvodi, živila, sponzorski trg, organizacijska kultura, tržna analiza, država izvora, timsko delo, covid-19, študenti, zadovoljstvo uporabnikov, medorganizacijski trgi, motivacijske teorije, športni dogodki, zavarovalnice, turisti, uvajanje, sistemi, financiranje, komitenti, CRM, delovno mesto, športni marketing, stresorji, ponarejanje, športna prehrana, tržni delež, zaznavanje kakovosti, analiza trga, oblikovanje, virtualna resničnost, nepremičnine, slovenski potrošniki, zaslužek, segmentacija, identiteta, spletna prodaja, odnosi z javnostmi, agencije, naravna dediščina, zeleni izdelki, odnosi z javnostjo, stiki z javnostjo, izgorelost, varčevanje, intervju, trendi, embalaža, tržna naravnanost, analiza poslovanja, inovacije, d. o. o., mleko, moda, potrebe, spletno trgovanje, gospodarstvo, strateško načrtovanje, kriza, dejavniki, zdravilišča, merila, Evropska unija, raziskava, tehnologije, orodja, tveganja, tržne raziskave, igralništvo, spletna stran, igre na srečo, izobraževanje, električna vozila, socialna omrežja, lastnosti, turistične destinacije, ekonomska kriza, ISO 9001:2000, kompulzivno nakupovanje, standardi kakovosti, franšizing, modeli, urejenost, javni sektor, vrednote, organizacijska klima, proizvodnja, nabavna funkcija, nakupovalne navade, debelost, otroci, spletno bančništvo, ugled, ekološka živila, epidemija, ocenjevanje
1xcelosrtna grafična podoba, čiščenje, socialna varnost, zaznavanje blagovne znamke, vzajemni skladi, prireditve, tolmačenje, navade, obiskovalci, zavarovanci, oblikovanje cene, zaznavanje cene, obutev, tradisionalne jedi, ugovori, metoda trenda, Intereuropa, vrednotenje, oblikovalci, plače, spletne igre, sončna energija, trgovski posredniki, tržne poti, prosti čas, Intersport, načrtovanje prodaje, sončne elektrarne, neposredo trženje, analiza besedila, prodajno okolje, notranji odnosi, prenova, DPI, prestrukturiranje, nabavna veriga, kulturna dediščine, organizacije, prevoz, materialni tokovi, skrivnostni nakup, piškotki, življenjski cikel iizdelka, ekonomska unija, sodobno trženje, monetarna unija, prodajne tehnike, svetovanje, Slovenske železnice, orodjarstvo, tržniki, dejavniki odločitve, kmetijsko-živilska industrija, bančni pproizvoodi, zasebnost, Bovec, strategije trženja, merjenje kakovosti, golf, učinkovita prodaja, življenjska zavarovanja, strateško vodenje, mlečni izdelki, servisne dejavnosti, Planika, igrišče, sponzorska sredstva, Spar, nakit, nakupne namere, proces nabave, certifikati, dnevniki, nagrade, izdelki široke potrošnje, revije, pričakovanja, partnerstvo, kulinarika, gospodarska kriza, trgovska znamka, zadovoljtvo, ohranjanje potrošnikov, dejavniki nakupa, Istra avto, pravičnost, tisk, proizvodni program, bralci, zavajanje, reševalna vozila, hranilnice, splet 2.0, medorganizacijsko trženje, sociodemografske značilnosti, pogoji poslovanja, nakup spominkov, premoč odjemalca, spominki, javna reševalna služba, od ust do ust, trgovci, upravljanje odnosov, virusni marketing, virusno oglaševanje, medosebno odnosi, oligopson, virusno širjenje, monopson, kartice ugodnosti, zavarovanje, prehrambena industrija, stereotipi, fotovoltaika, Indija, zunanje izvajanje dejavnosti, doživetja, družbeni mediji, spletni portal, potovalne namere, analiza vsebin, pogajanja, pogodbe, posredovanje, Etol, ustvarjanost, analiza okolja, festivali, trgovske blagovne znamke, ideje, ekonomika, souporaba avtomobila, dodana vrednost, kamnolomi, toplice, motociklizem, ponudniki, Kras, kamen, kuponi, dodatki, življenjski slog, ledena kava, mlade družine, gospodarsko-finančna kriza, trajnostna mobilnost, izvozno trženje, počitniške dejavnosti, kamnoseštvo, degustacije, referenčne skupine, planiranje, povpraševanje, neprofitna organizacija, kulturni dogodek, načrt trženja, družbena oodgovornost podjetij, kreditiranje pravnih oseb, zavedanje, zvestoba strank, kakovost stooritev, poslovno okolje, odvisnost od nakupovanja, telefonska prodaja, poslovno obdarovanje, poslovno darilo, računovodstvo, Vikend v Kopru, učinkovitost sponzorstva, tenis, knjižnice, Solinarski festival, komuniciranje z javnostmi, sodelovanje, novi proizvodi, outsourcing, Avditorij Portorož, upravljanje sponzorstva, diferenciacija, teniški turnir, turistične storitve, image, fizični dokazi, dostava, bančno zavarovalništvo, trženjske poti, ciljne skupine, diverzifikacija, kulturno okolje, kultura razhajanja, kulturno ozadje posameznika, narava trženjskih pogajanj, razširitev trga, novi izdelki, neprepoznavnost regije, mlini, destinacijska kartica, incoming agencija, prodor na trg, združitev ponudbe, izobraževalna organizacija, šolski skladi, oskrbovalna veriga, distribucija, skladiščenje, informacijski sistemi, zavarovalni zastopniki, kakovost logističnih storitev, logistične storitve, vodenje kakovosti, psihološki dejavniki nakupovanja, dobro ime, trženjki splet, sistem vodenja kakovosti, analiza podjetja, management kakovosti, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov, visoko šolstvo, merjenje kakovosti storitev, lastnosti storitev, evalvacija, inženiring, naravne nesreče, gradbeništvo, tržnokomunikacijski splet, družbena in okoljska skrb, sredstva internega komuniciranja, pretok informacij, dvosmerna komunikacija, uspešnost komuniciranja, cilji trženja, družbeno odgovorno podjetje, navtika, Internautica, trgovina na debelo, zdravilišče, kadri, soline, muzeji, solinarstvo, SERVQUAL, zavodoljstvo, prevozništvo, razstavljalci, humor, javna uprava, reforma javne uprave, pričakovanja odjemalcev, športno trženje, uspeh, prešite odeje, zagotavljanje kakovosti, avtodvigala, prevozne storitve, prodajno pismo, neposredna pošta, poprodajne storitve, rezervni deli, sklad, donator, zaznavanje sponzoriranja, Italija, montaža, trženje kozmetike, baza podatkov, prodajna ponudba, športne prireditve, korporativna družbena odgovornost, cilji sponzoriranja, stanovanjski krediti, strategija osredinjenja, hišna avtomatizacija, standardi družbene odgovornosti, lokalne skupnosti, poštne storitve, direktni marketing, baze podatkov, marketing z dovoljenjem, interesne skupine, družbena oodgovornost, organiziranje prireditev, Adria Mobil, načelna pogajanja, slovenska trgovina, italijanski kupci, HACCP, algoritem, trženje klimatskih naprav, sledljivost, spletna predstavitev, kozmetika, trženje v športu, atletsko tekmovanje, odnosi z javnitjo, globalni trg, slogan, logotip, metoda feng shui, dajalec franšize, mlečna industrija, trgovinska blagovna znamka, knjižnica, knjižnična dejavnost, storitvena kultura, marketinška kultura, nakupne vloge, proces odločanja, Subway, jemalec franšize, zdravstvene storitve, starostniki, oskrba, dom starejših, vino, kraški teran, zastopniki, konjeniški klub, Amway, idejni projekti, resničnostni šovi, scenariji, usposabljanje, Primorski sejem, Shark, energijske pijače, športni turizem, športne priprave, razstavni prostori, športna infrastruktura, valutna tveganja, Forex, tržnik, naloge trženja, nabavni proces, izbira dobaviteljev, sodobne tržne poti, čas inovacij, odpravljanje stresa, posledice stresa, razvoj trgov, zimske pnevmatike, dinamika konkurentov, strateško trženje, cilji oglaševanja, prosta delovna mesta, birokratska kultura, mali nogomet, sistemi kakovosti, management celovite kakovosti, procesni pristop, vodenje sistema kakovosti, vloga medijev, televizijski lokalni programi, proizvajalec, izdelki za osebno nego, uspešni prodajalci, psihološki pprofil kupca, lastnosti uspešnega prodajalca, sponzorska politika, informacijske storitve, financiranje športa, proces komuniciranja, stavbno pohištvo, naloge prodaje, razvoj prodaje, primerjava, prostovoljni sodelavci, strateški management, mednarodni trg, cilji, družbena odgovornost podjetij, strategija trženskega komuniciranja, okna, evro, menjava valute, trženjska raziskava, prehrambeni izdelki, skrivni nakup, psihologija prodaje, instrumenti, uspešnost podjetja, tržne zavore, vpliv okolja, nastop na sejmu, priprave na sejem, računovodski program, spletna aplikacija, medijska razpoznavnost, tržne priložnosti, sponzorski program, gradbeni inženiring, zakonodaja, stanovanjske enote, dejavnosti po sejmu, humanitarne organizacije, vedenje kupcev, tržno komunikacijski splet, politik, politična stranka, lobiji, volivci, dejavniki zadovoljstva, človeški viri, dobrodelnost, zavodi, darovalci, oblikovanje skladov, tobačni izdelki, poslanstvo, spletna mesta, spletni dnevniki, PEST analiza, načini reševanja pritožb, vstopanje na nove trge, dejavniki obnašanja, sociološki dejavniki, psihološki dejavniki, mediji za oglaševanje, proces selekcije kadrov, strategije tržnega komuniciranja, Trst, zaposlovanje, upravljanje človeških virov, oglaševanje prostih delovnih mest, ekonomski dejavniki, okoljsko oglaševanje, kavbojke, dejavniki pri odločanju, Alpina, etično poslovanje, mobilno poslovanje, Goriška brda, korist, dejavniki oblikovanja cene, stališča do oglasa, strategije prepričevanja, stališča do blagovne znamke, mikro podjetje, družinsko podjetje, ekološki pridelki, zelenjava, odnos s potrošniki, udeleženci, razlike med spoloma, avtosedež, vozila, otroški voziček, imidž podjetja, analiza kampanj, kakovost storitve, izkušnje, pridobljena znanja, lokacija storitve, potrošniški etnocentrizem, poslovni proces, marketing ekoloških živil, e-loyalty, returns, žensko spodnje perilo, organizacija prireditve, sadje, JGZ Brdo, pricing strategy, fashion industry, hipoteze, poreklo, promocije, e-commerce, impact, mobilno bančništvo, lokalno prebivalstvo, trženjska priložnost, osnove trženja, pozicioniranje na trg, gradbeno podjetje, interni marketing, betonski nadstrešek, Slovenska obala, razvoj podjetja, turist, zaključna projektna naloga, motiv, Luka Koper, potniški terminal, kakovostne storitve, orodja trženjskega komuniciranja, ustvarjalni timi, ustvarjalni procesi, rezano cvetje, lončnice, potrošniško vedenje, vedenje, umetniške intervencije, umetnost, stresor, porabnik, simptomi stresa, trpinčenje, inovativnost, uporabniška izkušnja, mansarda, poslovna antropologija, globalizacija, etnografija, podjetje Soline Pridelava soli, učitelji, dejavniki stresa, CNC Špica, kovinarska industrija, mikropodjetja, množični turizem, motivacija nakupa, vlog, blog, izgorevanje, oglaševalska akcija, lead generation, marketinška kampanja, AdWords, dropshipping, orodja marketinškega komuniciranja, Jadroagent International, mesto Maribor, glasbeni dogodek, glasbeni management, študentje, anketiranje, Primorska, Slovenska turistična organizacija, blagovna znamka I feel Slovenia, prehrana športno dejavnih oseb, nakupno odločanje športnikov, zeleno trženje, zeleni skepticizem, skrb do okolja, znanje o okolju, funkcionalna hrana, trajnost, urinski kateter, medicinski pripomoček, življenjski cikel izdelka, osnovna šola, prenos znanja, intenca zelene potrošnje, spletne potovalne agencije, lesna industrija, lastnosti uspešnih prodajalcev, infrastruktura, promet, Evitas, sektorji, prodajalec, spremembe življenjskih navad, luksuzni izdelki, prodajalne, dejavniki nakupnega vedenja, potrošniki luksuznih izdelkov, lokalna prehrana, teoretični model, etnografska raziskava, organizacija dogodkov, jadralne ekipe, trajnostni dogodki, motivacijski dejavniki, milenijci, kavarne, jadranje, zmanjševanje stresa, internetno trženje, vplivnostno trženje, snovanje strategije, govorice od ust do ust, regulacija stresa, potrošniške navade, igrifikacija, smučarji, športna trgovina, globalni projektni timi, kulturna raznolikost, kanali komuniciranja, smučarsko središče, pandemija, smučanje, kvantitativni pristop, alpsko smučanje, turno smučanje, koronavirus, vplivnostni marketing, blockchain tehnologija, tehnologija, Ebay, e-pošta, Google, visokošolski zavod, komunikacijski kanali, Amazon, Alibaba, nakupovalno vedenje potrošnikov, vitamini in prehranska dopolnila, strateška vloga nabave, strategije nabavnih kategorij, partnerski odnos, vpis, motivi za potovanja, posledice, spletne lekarne, spletno oglaševanje od ust do ust, spletne ocene, digitalna oglaševalska kampanja, spletni rezervacijski portali, spletni nakup, ponarejena zdravila, organizator potovanja, trendi v turizmu, zelene oznake, ozaveščenost, zdravila, prehranske navade, porabniki, zdravljenje, zasvojenost zaposlenih, kompulzivno spletno nakupovanje, duševne motnje, izdelki za zaščito pred soncem, proces nakupnega odločanja, zasvojenost, kriptovalutne prevare, regulacija kriptovalut, kriptovaluta, kripto svet, kriptografija, kriptotrženjske strategije, anketni vprašalnik, organizirani kriminal, poklicne gasilske enote, javna služba, javni zavod, prehranska dopolnila, prehrana, tržna dejavnost, Covid-19, modne blagovne znamke, ponarejanje izdelkov, modni izdelki, gospodarsko stanje, prehrambni izdelki, zaznavanje storitev, Bohinjska proga, zeleni turizem, stiki z javnostmi, mobilna telefonija, GSM, turistilne destinacije, Kranjska Gora, trženjko-komunikacijski splet, Krajinski park Sečoveljske soline, elektronska pošta, obnašanje, spletni vplivneži, zavarovana območja, načrtovanje, Obala, poslovni načrti, finačni sistemi, uporabnost, obresti, islam, svetovna finančna kriza, šeriatsko pravo, spletno poslovno komuniciranje, prihodki, aplikacije, kuharske delavnice, spletni brskalniki, najem vozil, kreativnost, za dovoljstvo, sponzoriranci, franšize, varstvo na domu, Intimissimi, energija, spletno trženje, naročniški paketi, varuh predšolskih otrok, zasebni vrtec, osebni management, osebna blagovna znamka, prepoznavanje, poslovni načrt, zasebno varstvo otrok, virtualno trženje, virtualna podjetja, podeželje, prenočišča, Koper, čokolada, narava, hrana, socializacija, trgovske znamke, aktivacija, proizvajalci, gostinstvo, fotografija, potniške ladje, križarjenje, pravna ureditev, spletni dnevnik, komunalne storitve, surova kava, značilnosti kave, trg surove kave, spletna skupnost, zavajajoče zelene trditve, aktivnosti, stave, eko izdelki, ekologija, zeleni potrošniki, kavne krize, kmetijstvo, pogrebi, Pošta Slovenije, pokopi, pokojniki, pnevmatike, tržišče, sonaravni razvoj, valorizacija, stroški, označevanje, izbira, kulturne razlike, tudristične destinacije, struktura, predstavitve, dopolnilno zdravstveno zavarovanje, odprta koda, zavarovanja, sklepanje, produkti, spletne storitve, slabosti, prednosti, nabavna služba, potniški terminal Koper, poslovni peocesi, zbirke podatkov, vzpostavitev, informiranje, osebno bančništvo, cene oglaševanja, Baumax, pasice, Lek, Krka, etičnost, odgovornost, svetovalci, zasebno bančništvo, televizijski oglasi, nakupi, učinki, Mestna občina Koper, zavod Otok, kartice zvestobe, PSPN, programi zvestobe, električni izparilnik, marketinški načrt, difuzor, PEST, strategije vstopanja, problematika, vzroki, strožji ukrepi, optimizacija, informacijsko-komunikacijska tehnologija, neposredni marketing, marketing na družbenih omrežjih, sodobna družba, recesija, potrošniška družba, športnik, italijanski trg, športna društva, odnosi, PEST-analiza, marketing osebnega trenerja, marketing v športu, surovine, Iran, polietilen, ponarejeni izdelki, kozmetični saloni, okoljsko načrtovanje embalaže, odpadna embalaža, ekodizajn, okoljske oznake, urejenost prodajalca, oblačila, prekomerna potrošnja, trajnostni marketing, komercialne letališke storitve, letališke storitve, letališče Jožeta Pučnika Ljubljana, mednarodni marketing, mednarodno okolje, vračilo blaga, urejenost trgovine, ukrepanje, nujna medicinska pomoč, magistrske naloge, tveganje, analizi SWOT in PEST, naravne in kulturne znamenitosti, turistična atrakcija, CETSCALE, kmetijski marketing, nacionalne oglaševalske kampanje, trženjska privlačnost, trženjske komunikacijske strategije, Nike, ponarejeni izdelek, zeleno oglaševanje, zeleno potrošništvo, nevarne kemikalije, ecolabel, dizajn management, nakupne namere potrošnikov, atmosfera, merchandising, marketinške aktivnosti, marketinška orodja, ponarejen izdelek, zaznavanje ponaredkov, potencialni kupci, oblikovalsko mišljenje, mišljenje oblikovanja, cilji sejemskega nastopa, trženjski splet v turizmu, merjenje sejemske uspešnosti, oživljanje starega mestnega jedra, povezovanje, management mestnih centrov, trženje v turizmu, letovanja otrok, znamčenje, kultura oblikovanja, mladinski turizem, otroški turizem, šole v naravi, marketinška strategija, papirništvo, mobilne storitve, ekonomski etnocentrizem, ponudnik, nepridobitni sektor, Nova Gorica, turistična društva, življenjski slogi, vedenje porabnikov, nov izdelek, zadovoljstvo potrošnika, nekonvencionalna medicina, metode KAM, holistična obravnava, komunalni odpadki, gospodinjstva, sistemi na lesno biomaso, lesna biomasa, prodajni potencial, konkurenti, finančno-gospodarska kriza, zaupanje, starost, ločevanje odpadkov, Celje, nakupno vedenje kupcev, črpalke, procesi nakupnega odločanja, Yokohama
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica