Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Petra Zabukovec Baruca

Together there are 74 keywords, that are appearing 108 times.
10 of them (13.51 % of all) appear more than once, together appearing 44 times (40.74 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
16x36.36%turizem
5x11.36%tržno komuniciranje
4x9.09%analize, trženje, zaključne projektne naloge
3x6.82%družbena omrežja
2x4.55%destinacija, kampanja, strategija trženja, turistične destinacije
1xsonaravni razvoj, trajnostni razvoj, planinske koče, gorski turizem, ankete, diplomske naloge, splet, vinski turizem, vinske kleti, vino, vinarji, turistične kmetije, turistični vodniki, Gorenjska, učinki, združevanje, segment, terorizem, zabava, igralnice, igralništvo, povezovanje, občine, vodniki, spletne strani, potovalni priročniki, Prekmurje, organiziranost, regionalne destinacijske organizacije, lokalne turistične organizacije, destinacije, trženje v turizmu, covid-19, Formula 1, vsebinski marketing, turist, hotelska ponudba, ponudniki, zdrav življenjski slog, šport, digitalizacija, motivatorji, planinstvo, mladi, digitalni odklop, sledilci, vplivnež, butični hotel, odjemalci, nakupovanje v turizmu, trendi, tržna znamka, konkurenca, oglaševanje, konkurenčna prednost, družbeni mediji, kakovost, digitalni marketing, pozicioniranje, interno komuniciranje, krizne razmere, zadovoljstvo, pandemija COVID-19, internet
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica