Print
Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Mitja Krajnčan

Together there are 649 keywords, that are appearing 1104 times.
143 of them (22.03 % of all) appear more than once, together appearing 598 times (54.17 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
26x4.35%vrtec
21x3.51%vzgojitelji
17x2.84%predšolski otroci
16x2.68%doživljajska pedagogika, družina
15x2.51%otroci
13x2.17%osnovna šola, čustvene in vedenjske težave
12x2.01%otroci s posebnimi potrebami, inkluzija
11x1.84%vzgoja
10x1.67%starši, šola
8x1.34%učitelji, narava, učenje, strokovni delavci, sodelovanje
7x1.17%strokovni center, pomoč, čustvene in vedenjske motnje
6x1%gibanje, doživetje, učenci, predšolsko obdobje, gozdna pedagogika, mladostniki
5x0.84%igra, socializacija, medvrstniško nasilje, vzgojni stili
4x0.67%dodatna strokovna pomoč, nasilje, naravno okolje, vrstniki, šolska svetovalna služba, izkustveno učenje, vzgojiteljice, prilagoditve, čustveno-vedenjske težave, otroci in mladostniki, izvajalci dodatne strokovne pomoči, timsko delo, socialne veščine, moteče vedenje, vzgojni zavodi, socialna pedagogika, gozd, strokovni centri, mladostništvo
3x0.5%vzgojni zavod, sodelovanje s starši, socialni pedagogi, uvajanje, participacija, kompetence, agresija, varovalni dejavniki, dejavniki tveganja, odnosi, agresivnost, permisivni vzgojni stil, možgani, samopodoba, individualiziran program, komunikacija, uvajalno obdobje, stigmatizacija, avtoritarni vzgojni stil, stanovanjske skupine, čutila, center za socialno delo, učenci priseljenci, prosti čas, vključenost, obravnava, supervizija
2x0.33%otrokov razvoj, povratništvo, kurikulum za vrtce, medkulturnost, samopoškodbeno vedenje, stereotipi, predsodki, starši otrok s posebnimi potrebami, didaktični pripomoček, pomoč in podpora, čustvene in vedenjske težave in motnje, čustva, priseljenci, obsojenci, podpora, socialno okolje, prostočasne aktivnosti, motivacija, šolanje na daljavo, priporočila, medsebojni odnosi, krizna intervencija, duševno zdravje, strpnost, prevencija, deinstitucionalizacija, rejništvo, odločba o usmerjanju, smernice, vzgoja in izobraževanje, matična družina, rejniška družina, medosebni odnosi, zgodnja stimulacija možganov, žalovanje, učenci s posebnimi potrebami, integracija, stres, učenci s čustvenimi in vedenjskimi težavami, vključevanje, razvoj, socialne kompetence, šolska mediacija, avtoriteta, NTC sistem učenja, učne težave, učitelji razrednega pouka, odnos, motnja ADHD, samostojnost, normalizacija, različnost, spol, igre, čustveno-vedenjske motnje, metode dela, stališča učiteljev, pomočnice vzgojiteljic, doživljanje, socialna sprejetost, socialni pedagog, Slovenija, navezanost, socialne igre, predšolska vzgoja, gibalni razvoj
1xločevanje odpadkov, ohranjanje naravnih virov, motnje, recikliranje, nov partner, kazalniki, onesnaževanje, ločitev, vedenjske in čustvene posledice otrok, vloga učitelja, razumevanje, pohvale, Dnevni center za otroke in mladostnike, učno okolje, senzorna integracija, spontano gibanje, vpliv gozda na celostni razvoj, postavljanje meja, biblioterapija, dobre prakse, okoljska vzgoja v vrtcu, socialna omrežja, prijateljstvo, sprejemanje različnosti, socialna klima, ohranjanje in varovanje okolja, otrok s posebnimi potrebami, osip, dejavniki neuspešnosti, nadarjenost, šolska neuspešnost, sodelovanje med starši in vrtcem, znanje vzgojiteljic, preprečevanje šolske neuspešnosti v Sloveniji, delovanje možganov, stanovanjska skupina, javni vrtec, prvi dan, težave v duševnem zdravju, preprečevanje šolske neuspešnosti v Italiji, intervju, izstopajoče vedenje otrok, vzgojne težave, čustvene in vedenjske težave oziroma motnje, vzgojni stili v javnem šolstvu, sprejemanje drugačnosti, proces sprejemanja otroka, starši ostalih otrok, strategije dela, ravnotežje, multikulturnost, nadarjeni otroci, bolezni v duševnem razvoju, socialna izključenovst, Kurikulum za vrtce, avtistična motnja, izobrazbena struktura, slovenski jezik in madžarski jezik, vzgojiteljica, dvojezičnost, tim, otrokovo dobro počutje, strategije dela z otroki s čustvenimi in vedenjskimi motnjami, simptomi stresa, mladostnikova biografija, motnja pozornosti s hiperaktivnostjo, strategije uravnavanja vedenja, vedenjske in čustvene motnje, znaki, mladinski dom, socialnopedagoška pomoč, bolnišnična vzgojiteljica, bolnišnični oddelek vrtca, elektronske naprave, kognitivni razvoj otroka, spanje, razvoj možganov, motorične dejavnosti, NTC metoda, preprečevanje izgorelosti, organizacijska klima, komunikacija med zaposlenimi, hospitalizirani otroci, zadovoljstvo zaposlenih, kognitivni razvoj, vaje, funkcionalna ocena vedenja, modifikacija vedenja, kazen, kritika, otroci in mladostniki s posebnimi potrebami, Dom Antona Skale Maribor, disciplina, individualiziran vzgojni načrt, prosta igra, izobraževanje, preventivni programi, spontana igra, izobraževalni programi, zasebni vrtec, zavodi za prestajanje kazni zapora, taborništvo, zgodovina taborništva, izkušnje učiteljev, medij vzgoje, poklici pomoči, gibalne spretnosti, spoprijemanje s stresom, telovadba, izgorelost, vloga odraslega, postopek usmerjanja, inkluzivno spremljanje, počitniški tabori, otroci/mladostniki s posebnimi potrebami, ponudba počitniških taborov, nagrade, avtistične motnje, povečana uspešnost dijakov, emo subkultura, model socialnopedagoškega delovanja, čebelji pridelki, odklanjanje šole, socialno vključevanje, Srbija, večdnevne obogatitvene dejavnosti, tabor, pomen odnosov, celostni razvoj otroka, samopomoč, avtoagresivnost, igra in učenje, rizični dijaki, pristopi za spremembe, prednosti mediacije, NTC učenje, vrstniška mediacija, mediacija, razvojna obdobja, nepozornost, ljudske igre, mladinski domovi, posebnosti, Aspergerjev sindrom, primerjava, vedenje, otroci/mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami in/ali motnjami, družinski odnosi, pedagoški eros, Prem z bližnjo okolico, neposredno učenje, šola v naravi, uspeh, rane, medsebojno sodelovanje, pedagoška dokumentacija, doživljanje narave, vzgojne ustanove, psihična stiska, motnje vedenja in osebnosti, posebnosti v vedenju, kmečka opravila, medkulturni dialog, bolečine, učenci - vrstniki, šolski delavci, strah, vloga vzgojitelja, pričakovanja od zavodske vzgoje, strokovna pomoč, zaznava, obravnava in preprečevanje nasilja, otroci v družini, sodelovanje z družinami, strokovni delavci vzgojnih ustanov, socialno-pedagoška pomoč družinam, spremembe družin, impulzivnost, čebele, NTC metode učenja, spomin, metode, oblike sodelovanja, institucionalno varstvo, asociacije, timski pristop, asociativno učenje, skupinska dinamika, gibalna aktivnost, zaprto in odprto učno okolje, gozdni vrtec, reproduktivno učenje, predšolski otroci s posebnimi potrebami, didaktika, subjektivne teorije, spoznavanje čutil, aplikativna vedenjska analiza, neenakost, Vzgojni zavod Smlednik, waldorfski vrtec, napotitev v zavod, indikatorji motenj, usposobljenost učiteljev, čustveno/vedenjske težave/motnje, diskriminacija, prvič v vrtec, klasifikacija motenj, učne metode, ustvarjalni gibi, vedenjske in čustvene težave, učni načrti, učna manj uspešnost, vzgojitelji predšolskih otrok, delo učitelja, poučevanje naravoslovja, smisel življenja, preprečevanje nasilja, Soočanje z življenjem z otrokom s posebnimi potrebami, hiperaktivnost, ljudje s posebnimi potrebami, otrok in narava, Viktor Emil Frankl, učna pomoč, Dnevni center za otroke in mladostnike Koper, indijanska kultura, otroci s čustveno-vedenjskimi težavami, inkluzivni pedagogi, sproščanje, koordinacija gibanja, šolski svetovalni delavci, vključenost priseljencev, izkušnje, predšolski oroci, vrtec v gozdu, težavno vedenje, projektno delo, demokratični vzgojni stil, vrtec Marie Montessori, poinstitucionalna podpora, evalvacija, sistemska mreža, notranji viri moči, fleksibilnost, življenjski svet uporabnika, otrokove pravice, ustrezne oblike pomoči, koronavirus, težavno vedenje med karanteno zaradi koronavirusa, vzgojno-izobraževalni zavod, krizne situacije, mobilni tim, vzgojitelj doživljajske pedagogike, vloga vzgojitelja v vrtcu, financiranje, IKT, novi mediji, vpliv primarnega socialnega okolja, kriminalen življenjski stil, kriminalna kariera, usposobljenost strokovnih delavk, razvoj otroka, omejitve, uvajanje otrok, socialni položaj, socialna samopodoba, zgodnja obravnava, spletno medvrstniško nasilje, zaznavanje, družinske spremembe, družine otrok s posebnimi potrebami, stiske, krizne intervencije, spolno, odvisnost od prepovedanih drog, Skupnost Srečanje, primarna družina, sprostitev, gozdna terapija, kompetence vzgojiteljev, gozdna kopel, izstopajoče vedenje, svetovalna služba, povzročitelji, zanemarjajoči vzgojni stil, žrtve, spletno nasilje, kulinarična delavnica, ročne spretnosti, otroci in mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami in motnjami, krizna situacija, probacija, programi za delo s storilci nasilja v družini, skupnostne sankcije, nasilje v družini, fizično in psihično nasilje, epidemija Covida-19, otrok in mladostnik, dekleta, heteroagresija, delikventnost, Gross in Thompson, uravnavanje čustev, prednosti, slabosti, inkluzivna šola, Glasserjeva kakovostna šola, intenzivne skupine, otroci in mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami ter motnjami, ZOOMTVI (2021), slovenščina, socialno pedagoški pristopi, delo socialnega pedagoga v zaporu, kompetence socialnega pedagoga, psihiatrična problematika mladostnikov, žrtev, ADHD, deklice z motnjo ADHD, dnevni red, ugodnosti, izvajalec, zavod za prestajanje zaporne kazni, zmanjševanje povratništva, kriminogeni dejavniki, mobilna socialnopedagoška služba, delo z družino, motnja v duševnem razvoju, celostna obravnava, socialne in čustvene kompetence učiteljev, klasifikacije čustvenih in vedenjskih težav, usposobljenost učiteljev za prilagojeno poučevanje, institucionalna oskrba, igra v naravnem okolju, motorični razvoj v naravnem okolju, teorije o posameznikovem kriminalnem vedenju, socialni razvoj v naravnem okolju, vpliv gozda na razvoj otrok, gibanje predšolskih otrok, socialni razvoj predšolskih otrok, prepoznava, socialno-pedagoško svetovalno delo, mladostniki z vedenjskimi motnjami, domače okolje, čustveno vedenjske težave in motnje, mladostniki s čustvenimi motnjami, digitalizacija, socialni pedagog kot učitelj v podaljšanem bivanju, podaljšano bivanje, učenje socialnih veščin, lutke, teorija izbire, povezovanje, pogledi učiteljev, treningi, socialne zgodbe, igre vlog, odnosi v razredu, analiza otroške risbe, programi pomoči, blagostanje, koroška regija, čustvene in/ali vedenjske težave, starši/skrbniki, (goriška) osnovna šola, intervizija, avtonomnost, socialne strukture v razredu, psihosocialni položaj, sociometrična preizkušnja, otroška risba, dobro počutje, spodbudno učno okolje, vplivi vzgojnih stilov, inkluzivna vzgoja in izobraževanje, mladinsko stanovanje, mladostniki z motnjo ADHD, vzgojno-izobraževalno delo z mladostniki z motnjo ADHD, prehod v odraslost, pooskrba, cerebralna paraliza, posebne potrebe, bolnišnična šola, študija primera, soustvarjanje, individualna projektna skupina, ki ne more živeti pri svojih starših, otrok, (mobilni) učitelji za dodatno strokovno pomoč, otroci s čustvenimi in vedenjskimi motnjami, kvaliteta navezanosti, vloga spremljevalca, vloga svetovalnih služb, migracije, vloga staršev, svetovalni delavci, poinstitucionalna obravnava, reintegracija, socialna vključenost, socialnoekonomski status, učenje jezika, vzgojitelj predšolskih otrok, vzgojitelj - pomočnik vzgojitelja predšolskih otrok, dejavniki, pedagoški tim, odnos šole in lokalne skupnosti, celostni razvoj, učinki, svoboda, gibalna/športna aktivnost, smrt, žalujoči mladostnik, program NTC, raziskovanje, klima, vodstvo, travmatski dogodek, motnja avtističnega spektra, svetilnik, socialni odnosi, samotni otok, specialno-pedagoško jahanje, konji, terapevtsko jahanje, odraslost, osamosvajanje, sprejem, namestitev, ogled, anamneza, mlajši osnovnošolci s čustvenimi in vedenjskimi težavami, razlogi za namestitev v vzgojni zavod, vzgojna skupina, vedenjsko čustvene težave, sodobna družina, avtoritativni vzgojni stil, tradicionalna družina, koučing, timi, mentorstvo, priprava na odhod, institucionalna obravnava, spolnost, odraščanje, spolna vzgoja, tabor preživetja v naravi, trening socialnih veščin, pogovor, mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami in motnjami, spolno vedenje, umetnostna terapija, psihoaktivne substance, krizno interveniranje, umetnostni medij, depresija, plesno-gibalna terapija, duševne bolezni, tehnike sproščanja, jeza, Vzgojno-izobraževalni zavod Višnja Gora, mladostnice, internalizirano vedenje, Prevzgojni dom Radeče, družinsko nasilje, odklonsko vedenje, vzgojni stil, individualna pomoč, mobilni telefon, platforme za nadzor, agresivno vedenje, negativni vplivi, pozitivni vplivi, otroci 5-8 let, mobilna tehnologija, zasvojenost, reševanje konfliktov, krepitev moči brezdomnih, moč, viri moči, brezdomstvo, učenje za življenje, srednješolska izobrazba, učenje samostojnosti, krepitev moči strokovnih delavcev, odnos staršev do mlade vzgojiteljice, didaktične igrače, vzgojitelji - inkluzivni pedagogi, didaktične igre, vzgojiteljeve kompetence, pričakovanja, družina - vrtec, Španova kmetija, pristop do učenca s posebnimi potrebami, delovne navade, opravila, hišna opravila, starševstvo, pedagoški delavci, gledališka pedagogika, Kosovo, zgodovina, celostni razvojni model, pedagoški odnos, razvojna perspektiva, izobraževalni sistem, znanost, poklic, izkušnja
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica