Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Nataša Dolenc-Orbanić

Vseh ključnih besed je 177, ki se skupaj pojavijo 352 krat.
48 ključnih besed (27.12 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 223 krat (63.35 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
29x13%predšolski otroci
26x11.66%zgodnje učenje naravoslovja
16x7.17%izkustveno učenje
12x5.38%naravoslovje
7x3.14%naravoslovne dejavnosti, osnovna šola
6x2.69%naravoslovje in tehnika, narava
5x2.24%voda, dejavnosti predšolskih otrok, vrtec, učenje v naravi
4x1.79%aktivno učenje, predšolsko obdobje, predšolski otrok, naravoslovje v vrtcu, čebelarstvo
3x1.35%učilnica v naravi, gozd, okoljska vzgoja, živi kotiček, projektno delo, rastline, spoznavanje okolja, igra, predšolska vzgoja, čebele, zgodnje naravoslovje, pouk na prostem
2x0.9%medpodročno povezovanje, mlečni izdelki, žuželke, spoznavanje človeškega telesa, raziskovalni pouk, tradicionalni pristop poučevanja, 4. razred, zelišča, mleko, medpredmetno povezovanje, gozdna pedagogika, razredni pouk, zgodnje učenje, zdravilne rastline, naravoslovna ekskurzija, gojenje, mnenje učiteljev, dejavnosti za predšolske otroke, opazovanje živali
1xpouk naravoslovja, gojenje organizmov, Kobilarna Lipica, prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, naravoslovna učna pot, projekt First Lego League, zelenjavni vrt, sredozemske rastline, otrokove predstave o zgradbi in delovanju človeškega telesa, konji, zelenjava, pouk spoznavanja okolja, varčevanje z energijo, ekskurzije, Rakitna, varčevanje z vodo, Debeli rtič, značilnosti te vrste otroških iger, žita, jogurt, naravoslovne didaktične igre, odpadki, odkrivanje narave, raziskovanje tal, naravoslovje v zgodnjem otroštvu, predsodki, projektno delo v vrtcu, ločevanje odpadkov, veter, kvantitativne raziskave, kvalitativne raziskave, odpravljanje predsodkov, prehranjevanje rastlin, kurikulum za vrtce, raziskovalne igre, živali, otroki, dejavnosti z vodo, napačne predstave, razvoj otroka, sodobne oblike poučevanja, naravoslovne dejavnosti v vrtcu, metode eksperimentalnega dela, dejavnosti z zrakom, učna pot, gozdni bonton, eksperiment, aktivne metode učenja, aktivno opazovanje, dejavnosti z volno, kroženje vode, spoznavanje gozda, varovanje narave, IKT sredstva, poučevanje naravoslovja, vrtci, IKT, informacijsko-komunikacijska tehnologija, določevalni ključ, travniške rastline, kmetija, seme, drevesne vrste, naravno okolje, predstave otrok o zgradbi in delovanju prebavil, Ljubljansko barje, matematika, dejavnosti na prostem, mnenja vzgojiteljev, prebavni sistem, didaktična sredstva in pripomočki, odprto učno okolje, potujoči nahrbtnik, doživljanje narave, dejavnosti na kmetiji, učne metode in oblike, didaktični pristopi, Krajinski park Lahinja, mokrišče, raziskovanje, dejavnosti, raziskovalna škatla, morski mehkužci, morje, učenje na prostem, gibanje, kraljestvo rastlin, sodobni pristopi, viri pitne vode, vodni krog, naravni viri, didaktična igra, naravoslovni dan, četrti razred, podeželski in mestni otroci, poznavanje živali in rastlin, maketa, okoljevarstvo, polži, didaktični pripomočki, Naravni rezervat Škocjanski zatok, kalitev, začetno naravoslovje, pouk prebavil, sodobni pristop poučevanja, učitelji, ptice, učenci, šolski vrt, gozd kot spodbudno učno okolje, medpodročne pocezave, 3. razred, čutila, sredozemsko rastlinstvo, Krajinski park Debeli rtič, dejavnosti v vrtcu, naravoslovne učne poti, mnenja staršev, ekosistemi, aktivno spoznavanje, svetloba, prvo in drugo vzgojno-izobraževalno obdobje, raziskovalne škatle, aktivni pouk, Prekmurje, metode in oblike dela, strah pred živalmi, predsodki do živali, medvrstniško učenje
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici