1x | | štetje do deset, odpadni materiali, verjetnost dogodka, števila do deset, spremljanje napredka, zgodnje učenje matematike, veliko - majhno, razvojne značilnosti predšolskih otrok, računalnik, urejanje in odnosi, vloga vzgojiteljice, načrtovane in nenačrtovane dejavnosti, nenačrtovane dejavnosti, gozdna pedagogika, vzorci in zaporedja, razvoj predšolskega otroka, visoko/nizko, čutila, vpeljava odnosa majhno - veliko, matematična igra, štetje in števila, informacijsko-komunikacijska tehnologija, pesem kot motivacija, matematična dejavnost, matematična pravljica, zaporedja, motivacija, matematične izkušnje otroka, načrtne dejavnosti, razvojne značilnosti otroka, ljudska zgodba, spletna anketa, strategije pri štetju, lastna aktivnost otrok, napredek otrok, IKT, razvoj otroka, barva, orientacija na telesu, orientacija na papirju, mišljenje, matematične pravljice, matematika v Kurikulumu za vrtce, senzorični baloni, napoved rezultata, oglato geometrijsko telo, didaktični material, matematični sklopi, prevesna tehtnica, statistika, permutacije, preproste statistične raziskave, prikaz s stolpci, sortiranje, variacije, kombinacije, čutno zaznavanje, senzorne igre, primarno okolje, kombinatorika, učenci, seštevanje, odnos/relacija, dolgo/kratko, merjenje mase, težkanje, prostorski odnosi, didaktično-matematična igra, učni načrt, odnos veliko - majhno, nenačrtovane matematične dejavnosti, stopnja im smer izobrazbe staršev, igranje, kurikularna področja, COVID-19, matematična načela štetja, odnos med predmeti, število, epidemija, matematično didaktične igre, napredovanje otroka, sodelovanje vrtcev s starši, medpodročno povezovanje, simetrične oblike, matematka, tiha knjiga, pod, nad, v, iz, orientacijski pojmi (na, didaktične matematične igre, utrjevanje matematičnih vsebin, preprosta statistična raziskava, otroške igre, zaprtje vrtcev, covid-19, didaktične karte, matematični kotiček, matematično-didaktična sredstva, didaktična sredstva, razvrščanje predmetov, nadaljevanje, vloga staršev, igra na prostem, narava, stališča vzgojiteljev, števila do 10, Montessori pedagogika, didaktični materiali, štetje do 10, količine, igra iz naravnega materiala, štetje v obsegu do 10, prostor, načrtovanje, vzgojitelj, za, pred), prirejanje, didaktična ogra, igre s pravili, Piaget, dejavnosti predštevilskega obdobja, ples, prvi razred, prepoznavanje števil, kombinirana skupina, konzervacija števila, matematično-didaktične dejavnosti, je mogoče, ni mogoče, zagotovo, merska enota, strategije, matemaika, interaktivna matematična igra, osnovni geometrijski liki, lutke, seštevanje do 10, predštevilsko obdobje, senzorno zaznavanje, razvoj zaznavanja, matematična pesem, matematika v kurikulumu, utrjevanje štetja, usvajanje štetja do deset, gibanje in igra, medpodroćno povezovanje, raziskave, vloga odraslega, spletna raziskava, denar, povezava, didaktične igrače, prirejanje 1-1, finančna pismenost, samostojnost otrok, spletne ankete, odnosi, načrtovanje dejavnosti, pojmi krajše/daljše in lažje/težje |