Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Lea Kozel

Vseh ključnih besed je 247, ki se skupaj pojavijo 1138 krat.
85 ključnih besed (34.41 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 976 krat (85.76 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
154x15.78%matematika
64x6.56%predšolsko obdobje
61x6.25%otroci
60x6.15%predšolski otroci
39x4%didaktične igre, štetje
28x2.87%didaktična igra
27x2.77%matematika v vrtcu
22x2.25%logika in jezik, razvrščanje
21x2.15%prvo starostno obdobje, kurikulum
19x1.95%geometrijski liki
18x1.84%matematične dejavnosti
17x1.74%geometrija, drugo starostno obdobje
15x1.54%načrtovane matematične dejavnosti, igra
14x1.43%orientacija v prostoru, vzgojitelji
13x1.33%števila, načrtovane dejavnosti, vrtec
11x1.13%geometrija in merjenje
10x1.02%vloga vzgojitelja, kurikulum za vrtce
9x0.92%geometrijska telesa, števila in štetje
8x0.82%vzorci, predšolska vzgoja
7x0.72%otrok, orientacijski pojmi
6x0.61%igre, matematične teme, urejanje, orientacija, matematične vsebine, drevesni diagram
5x0.51%merjenje
4x0.41%matematične didaktične igre, prikazi, kurikul, cilji, obdelava podatkov, gibanje, simetrija, vloga vzgojiteljev
3x0.31%Carrollov diagram, predšolski otrok, Kurikulum za vrtce, matematično mišljenje, metodični koraki, matematični pojmi, interaktivne prosojnice, raziskava, merjenje dolžine, majhno - veliko, dolžina, veliko/majhno, zgodnje otroštvo, razvojne značilnosti otrok, prostornina, primerjanje količin, liki, strategije štetja, predšolska matematika, verjetnost, matematične igre, geometrijska telesa in liki
2x0.2%načrtovane in nenačrtovane matematične dejavnosti, dejavnosti, matematična področja, reševanje problemov, velikost, didkatične igre, masa, odnosi med predmeti, drevesni prikaz, zgodnja matematika, geometrija z merjenjem, gozd, dejavnosti v vrtcu, Carrollov prikaz, odnosi/relacije, 2. starostno obdobje
1xštetje do deset, odpadni materiali, verjetnost dogodka, števila do deset, spremljanje napredka, zgodnje učenje matematike, veliko - majhno, razvojne značilnosti predšolskih otrok, računalnik, urejanje in odnosi, vloga vzgojiteljice, načrtovane in nenačrtovane dejavnosti, nenačrtovane dejavnosti, gozdna pedagogika, vzorci in zaporedja, razvoj predšolskega otroka, visoko/nizko, čutila, vpeljava odnosa majhno - veliko, matematična igra, štetje in števila, informacijsko-komunikacijska tehnologija, pesem kot motivacija, matematična dejavnost, matematična pravljica, zaporedja, motivacija, matematične izkušnje otroka, načrtne dejavnosti, razvojne značilnosti otroka, ljudska zgodba, spletna anketa, strategije pri štetju, lastna aktivnost otrok, napredek otrok, IKT, razvoj otroka, barva, orientacija na telesu, orientacija na papirju, mišljenje, matematične pravljice, matematika v Kurikulumu za vrtce, senzorični baloni, napoved rezultata, oglato geometrijsko telo, didaktični material, matematični sklopi, prevesna tehtnica, statistika, permutacije, preproste statistične raziskave, prikaz s stolpci, sortiranje, variacije, kombinacije, čutno zaznavanje, senzorne igre, primarno okolje, kombinatorika, učenci, seštevanje, odnos/relacija, dolgo/kratko, merjenje mase, težkanje, prostorski odnosi, didaktično-matematična igra, učni načrt, odnos veliko - majhno, nenačrtovane matematične dejavnosti, stopnja im smer izobrazbe staršev, igranje, kurikularna področja, COVID-19, matematična načela štetja, odnos med predmeti, število, epidemija, matematično didaktične igre, napredovanje otroka, sodelovanje vrtcev s starši, medpodročno povezovanje, simetrične oblike, matematka, tiha knjiga, pod, nad, v, iz, orientacijski pojmi (na, didaktične matematične igre, utrjevanje matematičnih vsebin, preprosta statistična raziskava, otroške igre, zaprtje vrtcev, covid-19, didaktične karte, matematični kotiček, matematično-didaktična sredstva, didaktična sredstva, razvrščanje predmetov, nadaljevanje, vloga staršev, igra na prostem, narava, stališča vzgojiteljev, števila do 10, Montessori pedagogika, didaktični materiali, štetje do 10, količine, igra iz naravnega materiala, štetje v obsegu do 10, prostor, načrtovanje, vzgojitelj, za, pred), prirejanje, didaktična ogra, igre s pravili, Piaget, dejavnosti predštevilskega obdobja, ples, prvi razred, prepoznavanje števil, kombinirana skupina, konzervacija števila, matematično-didaktične dejavnosti, je mogoče, ni mogoče, zagotovo, merska enota, strategije, matemaika, interaktivna matematična igra, osnovni geometrijski liki, lutke, seštevanje do 10, predštevilsko obdobje, senzorno zaznavanje, razvoj zaznavanja, matematična pesem, matematika v kurikulumu, utrjevanje štetja, usvajanje štetja do deset, gibanje in igra, medpodroćno povezovanje, raziskave, vloga odraslega, spletna raziskava, denar, povezava, didaktične igrače, prirejanje 1-1, finančna pismenost, samostojnost otrok, spletne ankete, odnosi, načrtovanje dejavnosti, pojmi krajše/daljše in lažje/težje
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici