Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Mojca Kukanja-Gabrijelčič

Vseh ključnih besed je 281, ki se skupaj pojavijo 464 krat.
63 ključnih besed (22.42 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 246 krat (53.02 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
23x9.35%nadarjenost
15x6.1%nadarjeni učenci
14x5.69%učitelji
11x4.47%osnovna šola, učenci
9x3.66%šolska svetovalna služba
7x2.85%vzgojitelji, šola
6x2.44%dvojna izjemnost
5x2.03%delo z nadarjenimi učenci, ustvarjalnost, talentiranost
4x1.63%potencialna nadarjenost, predšolsko obdobje, predšolski otroci, didaktične igre, starši, otroci, otroci s posebnimi potrebami, didaktični pripomoček, medvrstniško nasilje, stres
3x1.22%spolno nasilje, izgorelost, učna diferenciacija in individualizacija, odkrivanje nadarjenosti, značilnosti nadarjenih, mnogotere vrste inteligentnosti
2x0.81%potencialno nadarjeni otroci, motnje avtističnega spektra, strategije, samopodoba, evidentiranje, identifikacija, diferenciacija, delo, poučevanje nadarjenih učencev, spodbudno učno okolje, pouk matematike, nadarjeni predšolski otroci, kompetence, svetovalna služba, individualizacija, težave, potencialno nadarjeni, potencialno nadarjeni učenec, čustva, inteligentnost, vzgoja, nasilje, spolnost, miselne naloge, delo z nadarjenimi, nadarjeni, čustvena inteligentnost, odkrivanje nadarjenih učencev, dejavnosti, družinsko nasilje, motivacija, družina, preventivne dejavnosti, interesne dejavnosti, medosebni odnosi
1xalternativne metode in oblike dela pri pouku zgodovine, vzgojni stili, zgodovina v osnovni šoli, inkluzija, arheologija, višji miselni procesi, lokalna zgodovina, žalujoči otroci, podpora, pomoč, strokovnjaki Slovenskega društva hospic, značilnosti, vzroki, potrebe in želje nadarjenih, tehnike preprečevanja, mnenja učiteljev, šolsko okolje, mnenje vzgojiteljev, vloga vzgojitelja, učna diferenciacija in individualizacija v vrtcu, programi, klima šole, pravljica, preventiva, dijaki, vrstniško nasilje, srednja šola, delo z nadarjenimi otroki, raziskave, glasbeni pedagogi, dvojno izjemni učenci, igra, govorno-jezikovne motnje, opolnomočenje, glasbena šola, usposobljenost pedagoških delavcev, predmetni učitelji, glasba, mediatorji, dvojno izjemni, mavrične družine, kompetence strokovnih delavcev, dvojno izjemni otroci, Aspergerjev sindrom, izobraževanje dvojno izjemnih učencev, spodbujanje, zaznavanje, odkrivanje in delo s potencialno nadarjenimi, vzgojno izobraževalne metodologije in koncepti, pedagoško svetovanje, področja dela, disleksija, prilagoditve, preventivni programi, spolna zloraba otrok, personalizacija, učenci s posebnimi potrebami, individualiziran program, socialne značilnosti, smaopodoba, nadarjeni otroci, zgodnje spodbujanje, program NTC učenja, emocionalne značilnosti, kognitivne značilnosti, usposobljenost učiteljev, nadarjeni in talentirani učenci, cilji, didaktični pristopi, šolski pedagog, čustvena inteligenca, Bloomova taksnomija, primerno vedenje, spodbudno okolje, lepo vedenje, bonton, homoseksualnost, zgled, učiteljice, vzgojiteljice, osebni izobraževalni načrt, komunikacija, poučevanje nadarjenosti, preventivno-kurativni program, potrebe, želje, stališča, heteronormativnost, vseživljenjsko učenje, odrasli, izobraževanje odraslih, Male sive celice, kognitivni cilji, tekmovalnost, izobraževanje, učenje, talentirani učenci, vzgojno-izobraževalni sistem, odkrivanje, ocenjevalna lestvica, intervju, odnos, didaktične igre/pripomočki, didaktična igra, kompetenčni model, didaktični priročnik, asociativno mišljenje, področja nadarjenosti, funkcionalno znanje, svetovalni delavec, svetovalno delo, sindrom adrenalne izgorelosti, učni načrt, tehnike za preprečevanje stresa in izgorelosti, prepoznavanje, preprečevanje, usposobljenost vzgojiteljev, učna diferenciacija, zdrav življenjski slog, zdravje, varovalni dejavniki zdravja, tvegana vedenja zdravja, šolanje na daljavo, poklicna izgorelost, stres na delovnem mestu, čustveno-socialno področje, oblike dela, učna diferenciacija pouka, svetovalni delavci, stresogeni dejavniki, varnost, ozaveščanje, slabovidnostjo oz. okvaro vidne funkcije, učenci s slepoto, družba, prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, stres v pedagoškem poklicu, vrste inteligentnosti, specialno-pedagoška področja, razširjeni kurikul, vloga strokovnega delavca, žalovanje, spolna vzgoja, vsebine spolne vzgoje, učni načrti, stresorji, strategije spoprijemanja s stresom, kritično mišljenje, ustvarjalno mišljenje, reševanje problemov v šoli, ustvarjalno in kritično reševanje problemov, spodbujanje ustvarjalnega reševanja problemov, učna uspešnost, dejavniki tveganja in varovalni dejavniki, helikopterski starši, pretirano zaščitniški starši, vrtec, droge, mladostniki, informacijsko-komunikacijska tehnologija, značilnosti nadarjenih učencev, izobraževanje na daljavo, epidemija COVID-19, IKT-tehnologija, delo šolske svetovalne službe, terapevtski pes, smrt, šolska uspešnost, učitelj, dimenzije učnega okolja, trener, zdrava samopodoba, dejavniki samopodobe, učenec, vodnik, strokovna oseba za posredovanje s pomočjo psa, zakonodajna in programska izhodišča, odkrivanje nadarjenih, mednarodna primerjalna analiza, čustvena kompetentnost, specialni pedagogi, motnja pozornosti in/ali hiperaktivnosti, razlike, socialne veščine, pripomočki, bralne veščine, slovenski učenci, gambijski učenci, trening, para karate, neverbalne specifične učne težave, specifične učne težave, čuječnost, blagostanje, anoreksija, motnje hranjenja, učne težave, dolgotrajna bolezen, stalno strokovno izobraževanje, študijski programi, bolnišnični pedagog, bolnišnica, hospitalizacija, bulimija, kompulzivno prenajedanje, krožki, obogatitveni programi, računalniško mišljenje, učna individualizacija in diferenciacija, osebe s posebnimi potrebami, izobraževanje strokovnih delavcev, učitelji nadarjenih otrok, preventivno delovanje, dejavniki tveganja, posebne potrebe, delo z dvojno izjemnimi otroki, zakonodaja na področju nadarjenih otrok, diferenciacija pouka
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici