Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Jana Hojnik

Vseh ključnih besed je 211, ki se skupaj pojavijo 251 krat.
17 ključnih besed (8.06 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 57 krat (22.71 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
10x17.54%podjetje, poslovni načrt
5x8.77%podjetništvo
4x7.02%zaposleni
3x5.26%motivacija, analiza
2x3.51%blagovna znamka, splet, poslovni model kanvas, podjetnik, zadovoljstvo zaposlenih, poslovna ideja, eko inovacije, spletna trgovina, turizem, organizacija, zadovoljstvo
1xzavarovanje terjatev, skrb za okolje, proizvodnja, bonitetna ocena, živali, konkurenca, plačilna sposobnost, trgovina, javni prevoz, finančno tveganje, večstranski pobot obveznosti, plačilna nedisciplina, kapitalska ustreznost, prodaja turističnih plinskih jeklenk, finančni načrt, tržna analiza, plačilna nesposobnost, financiranje poslovanja podjetja, sobodajalec, zadovoljstvo strank, projekt, poročeni, neporočeni, online podjetništvo, poroka, turistične točke, pripomoček za mobilne telefone, občina Naklo, turistična ponudba, turistična destinacija, internet, influencer, uspešnost poslovanja, uspešnost prodaje, načini prodaje, nadstandardna namestitev, poslovna kultura, strategija poslovanja, tehnologija, socialna omrežja, poslanstvo, strategija trženja, brunarica, štartnik, zaupanje, varnost, odziv, čebelarstvo, med, uspešnost, kupovanje, ulična vadba, društvo, e-poslovanje, prodaja, čebelji pridelki, kmetijstvo, bivši odvisniki od drog, socialno podjetništvo, programi reintegracije, brezposelnost, ranljive ciljne skupine, svetovanje, delavnice, poslovanje, storitve, vulkanizerstvo, učna pomoč, Street Workout, športna prireditev, prepoznavnost, hitra rast podjetja, pripadnost, notranji deležniki, izkušnja odjemalcev, znamčenje, tržne raziskave, cvetličarna, aranžiranje, finančni plan, vitko podjetništvo, uspeh, vodenje podjetja, podjetniki, podjetja, ustanovitev, poslovni načrti, hipoalergene igrače, financiranje nogometnih društev, institucije organiziranja, dejavniki uspešnosti, nogomet, zgodovinski razvoj nogometa, nogometna društva, ustanovitev podjetja, SmartPlay, merjenje zadovoljstva, ključni dejavniki zadovoljstva, vzreja, pes, pasma, entrepreneurship, society, izdelovanje unikatnih oblačil, social entrepreneurship, social entrepreneur, social enterprise, epidemija, gospodarstvo, ekonomski sistem, islam, islamski ekonomski sistem, islamsko podjetništvo, teorije, delo, ekonomske posledice, virus, smrtnost, interventni zakon, tržna raziskava, poslovni model Kanvas, institucije, pomoč države, območna obrtno-podjetniška zbornica, koronavirusi, mladinski turizem, podpora podjetništvu, razvoj podjetništva, vodstvo, delovno mesto, dejavniki, spodbujanje podjetništva, potovanja, reševanje turizma, sestava blagovne znamke, vpliv sestavnih delov blagovne znamke na potrošnika, potrošniška izkušnja, uporabniška izkušnja, Evropska unija, kazalci liberalizacijskega razvoja, potovalne agencije, končni odjemalec, gospodinjski odjemalec, delovanje maloprodajnega trga z električno energijo, šeriatsko pravo, religija, marjanca, namizna igra, ročna izdelava, umetnostna obrt, zadovoljstvo pri delu, tradicija, rokodelstvo, finančna projekcija, poslovni model, Kanvas, domača obrt, osebnostne dimenzije, psihologija, učenje harmonike, igranje harmonike, poučevanje, poslovno načrtovanje, harmonika, savinjska regija, model velikih pet faktorjev osebnosti, varstvo okolja, okoljski predpisi, podporno okolje, kavarna, načrtovanje, dejavniki zadovoljstva, odnosi v organizaciji, organizacijska klima, vodenje organizacije, koristi metode, faze LCA, metoda LCA, MSP, vpeljevanje metode, uporaba metode, produkt, tržišče, tretji sektor, delovanje nevladnih organizacij, neprofitna organizacija, zavod, nevladna organizacija, poslovni bonton, zunanji videz, poslovni svet, obleka, komunikacija, uvajanje novega izdelka na trg
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici