Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Miha Lesjak

Together there are 158 keywords, that are appearing 229 times.
22 of them (13.92 % of all) appear more than once, together appearing 93 times (40.61 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
24x25.81%turizem
14x15.05%športni turizem
7x7.53%šport
6x6.45%prireditve
4x4.3%motivacija
3x3.23%organizacija, destinacija, lokalno prebivalstvo, Slovenija
2x2.15%mladi, prostovoljstvo, domačini, športne prireditve, diplomske naloge, festivali, razvoj, management, zadovoljstvo, kariera, promocija, rekreacija, trajnostni turizem
1xanaliza, kolesarjenje, blagovna znamka, hoteli, potovanja, domače okolje, kolesarski hoteli, slovenska nogometna reprezentanca, destiacija, javne prireditve, varnost, študentje, razvojne možnosti, marketing, management prireditev, avto športne prireditve, Mercedes-Benz Fashion Week, izobraževalni turizem, moda, mobilnosti, Erasmus+, analize, Piran, modni turizem, Slovenska Istra, Ljubljanski teden mode, športne priprave, teden mode, nakupovalni turizem, ponudba, kulturni turizem, zaključne projektne naloge, športne ekipe, padalstvo, motorno padalstvo, turistična ponudba, turistični produkti, panjske končnice, projekti, kulturna dediščina, prebivalci, odnosi, pričakovanja turistov, odgovorni turizem, mesta, turistični motivi, podeželje, Eurofest Izola, Izola, čebelarstvo, tržno komuniciranje, Maribor, prireditev, deležniki, ankete, zimski turizem, kultura, deskanje na snegu, sodelovanje, potenciali, organizacija prireditev, spremljevalne prireditve, maraton, turistični proizvod, pohodništvo, Vipavska dolina, trženje, lokalna prireditev, "outdoor" aktivnosti, covid-19, zdravstvena kriza, "adventure" turizem, aktivni turizem, Kitajska, izkustvena ekonomija, mladi popotniki, potovalno vedenje, surfanje, vodni športi, motivi, deskanje na vodi, SWOT analiza, športna prireditev, Istrski maraton, družbeni mediji, olimpijske igre, društva, intervju, generacije, športni ribolov, turisti invalidi, dostopni turizem, konkurenčnost destinacije, vrednote, življenjski slog, soteskanje, mega prireditev, televizija, mediji, turizem v gorah, strategija, prosti čas, razlogi, infrastruktura, priprave športnikov, zalivske države, občina Cerknica, generacijaz, poslovne prireditve, generacijay, projektni management, vodenje, prireditveni turizem, kakovost, vplivi, pivo in cvetje, turisti, polet balonom, smučarski skoki, dogodki, samozaposlitev, prostovoljci, turistični produkt, samostojna pot, aplikativna kineziologija, podjetništvo, podjetnik, športni tabori, jadranje, kvaliteta življenja, indeks sreče, vpliv turizma, krizno komuniciranje, turistični vplivi, krizni management, Velenje
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica