1x | | disleksija, risanje, koherenca, otrokovo pripovedovanje pravljic, otroška književnost, kompetence, preverjanje in ocenjevanje znanja, vlečenje črt, dramsko besedilo, bralne urice, orientacija na telesu, koncept knjige, pisalne zmožnosti, gledališče v razredu, improvizacija, orientacija v prostoru, branje pravljic, orientacija na papirju, prisotnost psa, ustno in pisno preverjanje, izbor radijskih iger, učenje preko igre, poslušanje radijskih iger, bralni dosežki, fantastične pripovedi, razumevanje branja, vrste iger, prvo triletje, bralec začetnik, izrazna sredstva radijske igre, radijske igre za otroke, teorije o igri, domače branje, besedna motivacija, prvi triletje, predšolski bralci, besedila, komunikacijski model književne vzgoje, alternativni načini preverjanja znanja, literarno poustvarjanje, razločujoče poslušanje, lutkovna motivacija, učenci 4. in 5. razredov OŠ, likovna spodbuda, pomen branja, preizkus glasovnega zavedanja, poslušanje z razumevanjem, faza šolske interpretacije, literarne dejavnosti, knjižni junaki, govorne interakcije med starši in otrokom, govorna kompetentnost, zamejstvo, poučevanje, izobrazba mater, grafomotorične vaje, Pod medvedovim dežnikom, poglabljanje literarnoestetskega doživetja, knjiga Teta Cilka, preizkus znanja, obdobje malčka, učni jezik, narek, razvoj osvajanja branja, medpredmetno povezovanje preko pojmov, mladi bralci, stopnje branja, igralci, likovni motivi, učbeniški kompleti iz Republike Slovenije, pravopisna zmožnost, pravopis, prilagojene vaje, likovne naloge, slikarske in risarske likovne tehnike, izkušnje, eko bralna značka, komunikacijski modeli, analiza pripovedovanja otrok, pravljičarka Ela Peroci, Kurikularne smernice, Miškolin, faze zgodnje pismenosti, dvojezično območje, drugi razred, kratke sodobne pralvjice, didaktičen material, recepcijska didaktika, nadaljevanje pravljice, tisk, stopnje pismenosti, ustvarjalno pripovedovanje, otroška poezija, govorno izražanje, vrednotenje besedil, stari starši, komunikacijski model obravnave književnega dela, cilji in dejavnosti, likovno izražanje otrok, Lila Prap, rime, pesmi dveh sodobnih avtoric Anje Štefan in Bine Štampe Žmavc, dodatek h Kurikulu za vrtce na narodno mešanih območjih, daljše sodobne pralvjice, faze bralnega razvoja, govorne igre, 1. starostno obdobje, razvijanje poimenovalne zmožnosti, taktilna in netaktilna izvedba, interaktivne naloge, otroška igra, simbolna igra, jezikovni razvoj, sodobne slovenske pravljičarke, Bina Štampe Žmavc, dejavnosti pri podaljšanem bivanju, frazem, telo, sodobna literatura o lutki, animacija z lutko, Mojca Osojnik, metode, bralni izziv, lutkovna igra, poglabljanje literarno estetskega doživetja, koncept prostora, razumevanje predlogov, uporaba predlogov, mišljenje, dejavniki govornega razvoja, vpliv staršev na govorni razvoj otroka, sporazumevanje, spodbujanje otroškega govora, predbralna izkušnja, spoznavni razvoj otroka, strokovna usposobljenost, književna vzgoja v vrtcu, identifikacija s književno osebo, slovenska mladinska poezija, pravljični model, simbolika, stališče odraslega, ure pravljic, učenci 4. in 5. razreda, sprostitvene tehnike, predmetna področja 1. razreda, odzivi učencev, ustvarjalno-gibalne dejavnosti, ustvarjalni gib, stvarna slikanica, leposlovna slikanica, besedišče, refleksije, razvojna stopnja otrok, težave pri pisanju, otrok s posebnimi potrebami, otrok z več motnjami, pisanje velikih tiskanih črk, ustanove, interes za branje, otrokov govor, predopismenjevalno obdobje, identifikacija otrok s pravljičnimi liki, otrokov govorni razvoj, spodbujanje predopismenjevanja, delovni zvezek, Leopold Suhodolčan, spodbujanje razvoja govora, učni načrt OŠ, preverjanje razumevanja prebranega gradiva, bralno okolje, mediji, analize pripovedovanja pravljic, ugotovitve, Maria Montessori, materiali, poslušanje pravljic, Brundo, spreminjanje pravljice, dejavniki začetnega opismenjevanja, drugo starostno obdobje, vživljanje v vloge, zaznavanje čustev, vrednotenje slikanic, likovni in besedilni del, fonološko zavedanje, izvirne slovenske slikanice, vloga odraslih, dejavniki razvoja govora, poznavanje barv, sodobne slikanice, pravljično besedilo, komunikacijski model mladinske književnosti, nacionalni preizkus znanja, oblike ocenjevanja, klasifikacija, Bibi in Gusti, Ida Mlakar, dojemanje, jezikovne zmožnosti, bralne spodbude, vpliv staršev, Cicido, medkulturni dialog, medkulturno učenje, šola, (kulturna) identiteta, večkulturnost, strpnost, književna oseba, medkulturnost, upad bralne motivacije, pripovedno besedilo, vzgoja za medije, serijske publikacije, literarni projekti, ekranizacija, mladinski filmi, drugi razred osnovne šole, sodobne pripovedi za otroke, Bloomova taksonomija kognitivnih ciljev, poimenovalne zmožnosti, bralni projekt, bralne dejavnosti, spodbujanje in razvijanje bralnih interesov, likovni razvoj, strokovni delavci, tretji razred, multikulturnost, otroci s posebnimi potrebami, vloga vzgojitelja in staršev, interpretacija besedila, odziv otrok, spolna vzgoja, rojstvo, interaktivni pouk, sporazumevalne zmožnosti, izrazno branje, govorni model, bralni modeli, starostno obdobje, razvijanje lirske percepcije, inovacijski projekti, Ciciknjižnica, vidno zaznavanje, spodbujanje bralnih navad, morfologija pravljic, zgodovina pravljic, Bralček palček, humorne prvine v otroški liriki, programi za spodbujanje branja, spodbujanje govora, govor predšolskega otroka, kratka sodobna pravljica, učinek vrtca na otrokov govorni razvoj, gibanje ritem, verbalna in neverbalna komunikacija, onomatopoija, gledalci, književni interes, projekt V objemu besed, otrok in knjiga, bibliopedagoško delo v vrtcu, družina, vidni in slušni procesi, projekt Zgodbožerčki, Gabrijela Kolbič, Kralj regratovih lučk, pripovedovanje zgodb in pravljic, sodelovanje, obisk gledališča izven šole, dramatika v šoli, smernice za kulturno-umetnostno vzgojo, dejavnosti spodbujanja branja, motivacijski dejavniki branja, uspešnost, realistična pripoved, zgodbe iz domačega okolja, mentorji, natančno branje besedil, besedišče otrok, protipomenke, orientacija v besedilu, vsakodnevne vaje, pridevniki, primanjkljaji pri branju, nadpomenke, podpomenke, vloga otrok, slikopis, književna pismenost, podoba o otroku, vzgojna literatura, ček lista, družinska vzgoja, nacionalni program za kulturo, predbralne zmožnosti, vloga učencev, ustvarjalni pogovor, dramske dejavnosti, vloga učiteljev, načini opismenjevanja, prijetno doživljanje, povezovanje, gledališka vzgoja, izražanje, razvojni pomen, vzgojno-izobraževalni pomen, pravljično obdobje, socialni pomen, psihološki pomen, gledališča sredstva, dramatizacija, doktorske disertacije, šolski literarni kanon, pripovedke, škrat, vloga učitelja in staršev pri branju, zgodbe, spodbujanje razvoja predbralnih zmožnosti, literarna dela Ele Peroci, praktične dejavnosti, obiski knjižnice, govorno-jezikovne zmožnosti, jezikovni razvoj otroka, vloga odraslega pri razvijanju jezikovne zmožnosti, strategije za razvijanje jezikovnih zmožnosti, učenci s posebnimi potrebami, pesniške zbirke, pesem Pedenjped, pesniki, glagoli, pridobivanje besedišča, Ocenjevalna shema bralnih zmožnosti (OSBZ), sporazumevalna zmožnost, glasno branje, napredovanje napredovanje učencev, vrste tiska, koordinacija, sporazumevalne veščine, pomanjkljiva pozornost, junaki, razvijanje pismenosti, interpretacija, didaktična gradiva, ljudska pripovedka, bralni dogodek, vzgojiteljeva vloga, aktivna interakcija z literaturo, rezultati, dramsko-gledališka izrazna sredstva, pravljična bitja, značilnosti pravljic, razvojne značilnosti, otroci v vrtcu, predstavitev knjig, odzivanje na branje, vloga vzgojiteljev, pomen pravljice, odnos do pravljic, dejavnosti Noči branja, mladinska dramatika, uprizoritev, organizacija Noči branja, Noč branja, pripomočki, bralni projekti, Pekarna Mišmaš, Sapramiška, identifikacija z junaki, jezikovni pouk, jezikovne značilnosti otrok, vloga branja, faza poglabljanja literarnoestetskega doživetja, poustvarjalno pisanje, faza analize, mimika, sproščenost, didaktični material, recepcija poezije, 5. razred, Mehurčki, pisanje in branje, dotiki, lesene črke, Josip Vandot, razredni učitelji, inovativne metode, inovativni pristopi, vpliv branja, pozitivni vplivi na govorni razvoj, primanjkljaji, Sovica Oka, govorni razvoj otroka, pobralne dejavnosti, učni načrt za slovenščino, estetsko branje, komunikacija, radijske igre, čutila, umetne pravljice, komunikacijski model pouka, Barbara Gregorič Gorenc, robinzonsko obdobje, zvočne oblike, likovna inštalacija, starši predšolskih otrok, bralne navade staršev, interaktivna projektna pravljica, pouk branja, bralni preizkus, bralne stopnje, grafomotorične dejavnosti, tekmovanje za Cankarjevo priznanje, ugodna občutja, tabu tema, problemski pouk, proces branja, Ciciban in čebela, sodobna pripoved za otroke, drama v izobraževanju, učenci prvega razreda, notranja motivacija, sodelovanje odralsih, prvo in drugo vzgojno-izobraževalno obdobje, gledališka pedagogika, primeri raziskovanja, raziskovanje slovstvene folklore, projektno učno delo, slovstvena folklora, nebesedno izražanje, besedilne vrste, jezokovna zmožnost, celostni učni pristop, opismenjevanje šestletnikov, medpodročno povezovanje, gibalne/športne aktivnosti, opis, vzgojno-varstvena družina, izguba, otroštvo, pripovedovanje pravljic, vživljanje v pravljico, otrokov verbalni razvoj, avtorji, posredovanje pravljic otrokom, pravljice sodobnega časa, pravljice polpreteklega zgodovinskega obdobja, učinkovito branje slikanic, neverbalna komunikacija, dojemanje izmišljenega lika mačke, dojemanje stvarne mačke - živali, spoznavni razvoj, sprejemanje umetnostnega in neumetnostnega besedila, komunikacijski model poučevanja književne vzgoje, predbralne sposobnosti, književna in knjižna vzgoja v vrtcu, vsebina pravljic, razvojna disgrafija, slovenska izvirna slikanica, likovni jezik, frontalni pouk, otrokova recepcija, ustvarjalne dejavnosti, obravnava književnih besedil, razvijanje ustvarjalnih sposobnosti, pouk slovenščine, upovedovanje, pomen knjige in risanke, sprejemanje pravljice, zlogi, risanke, Bobek in barčica, vidna zaznava, učenje in igra, program R.E.A.D., terapevtski pes, likovna in grafična podpora, problemske teme, problemska literatura, učitelji razrednega pouka, bralne učne strategije, uporaba medpredmetnih povezav v praksi, bralni pouk, mladi, pomen slikanice, ljudsko izročilo, pesništvo, pripovedništvo, otroški folklorni obrazci, slovenska slovstvena folklora, vživljanje, lirski model, slikarstvo in grafika, pisno poustvarjanje učencev, Boter petelin in njegova zgodba, uganke, ugankarske urice, Mojca Pokrajculja, tišina, beseda, glasba, rešitev, pomen pravljic, igre vlog, Pod Medvedovim dežnikom, medpredmetno povezovanje, Ela Peroci, literarnoestetsko branje in poslušanje, priredbe pravljic, stališča staršev, gorenjske pripovedke, oživljanje likov, 1. vzgojno-izobraževalno obdobje, berila, socialni pritisk, recepcija, Kajetan Kovič, vrednotenje besedil učencev, vloga pedagoga, medkulturna kompetenca učiteljev, raziskava, analize pravljic, waldorfska pedagogika, književna vzgoja v waldorfskem in javnem vrtcu, klasifikacija pravljic, medvrstniško sodelovalno učenje, književni interesi otrok, medkulturna kompetenca, problemska tematika, kohezivnost zgodb, pripravljenost učencev na govorne nastope, ljudske in klasične pravljice, tipologija pravljic, govorni nastopi v osnovni šoli, besedna in nebesedna konumikacija, govorno nastopanje, vrste govora, pravljičnost v kurikulumu in učnem načrtu za slovenščino, pravljice v tretjem razredu, kakovostne slikanice, odziv otrok na slikovno plast v slikanicah, koherentnost zgodb, pripovedovanje predšolskih otrok, stališča učencev do bralne značke, bralne sposobnosti, stališča učencev do branja, predbralno obdobje |