Natisni
Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Mara Cotič

Vseh ključnih besed je 479, ki se skupaj pojavijo 962 krat.
135 ključnih besed (28.18 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 618 krat (64.24 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
78x12.62%matematika
30x4.85%igra
21x3.4%predšolski otroci
20x3.24%matematika v vrtcu
18x2.91%razvrščanje
15x2.43%motivacija
10x1.62%pouk matematike, geometrija, učenci, učenje
9x1.46%učitelji, didaktične igre, kurikulum
8x1.29%vrtec, otrokov razvoj, geometrijski liki
7x1.13%poštevanka, geometrijska telesa, predšolski otrok, otroci
6x0.97%otroška igra, otrok, štetje, didaktični pripomočki
5x0.81%diskalkulija, logika in jezik, nadarjenost, osnovna šola, orientacija v prostoru, starši
4x0.65%preverjanje znanja, logično mišljenje, ocenjevanje, kurikulum za vrtce, predšolsko obdobje, matematične zgodbe, verjetnost, matematične dejavnosti, matematična pismenost, dejavnosti, učne težave, predšolski otroki, spoznavni razvoj, matematične naloge
3x0.49%matematična področja v vrtcu, nadarjeni učenci, matematične vsebine, kombinirani pouk, didaktična sredstva, deljenje, matematični problem, razvoj mišljenja, mišljenje, specifične učne težave, šola, strategije reševanja, prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, številske predstave, učni načrti, kurikul, besedilne naloge, Gagnejeva taksonomija, urejanje, igrače, razvojne značilnosti otrok, preverjanje, matematični pojmi, peti razred, medpredmetno povezovanje
2x0.32%učne težave pri matematiki, kombinatorika, prvo triletje, matematične uganke, logični izzivi, problemska situacija, merjenje, pouk, vrste matematičnih problemov, razvedrilna matematika, geometrija in merjenje, raziskava PISA, kognitivni razvoj, medpodročne povezave v vrtcu, drevesni diagram, Carrollov diagram, konkretna ponazorila, aritmetika in algebra, prikazi, tretji razred, gibanje, predšolska matematika, aritmetika, otroške igre, grafični prikazi, Piaget, konkretni nivo, orientacija, vzgojitelji, kombinirani oddelki, prirejanje, znaki diskalkulije, statistika, obdelava podatkov, števila, preizkus znanja, matematične pravljice, matematični problemi, kultura, ocenjevanje znanja, znanje, ekologija, matematično nadarjeni učenci, informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT), razlike med spoloma, uspešnost reševanja, izkustveno učenje, utrjevanje, opisno ocenjevanje, kognitivne sposobnosti, matematične sposobnosti, šah, priljubljenost matematike, odnos do matematike, računske operacije, domače naloge, velika števila, razredna stopnja, medpodročno povezovanje, kurikularna področja, medsebojni odnosi, osnovnošolci, čas, celostno poučevanje, ustvarjalnost, nacionalno preverjanje znanja
1xotrokkov razvoj, didaktične igrače, medpodročne povezave, slikovni nivo, interesi, matematične igre, interaktivna orodja, e-učenje, e-gradiva, priprave na tekmovanje, Vigotski, odkrivanje in identifikacija nadarjenih učencev, strokovni sodelavci, slikovne reprezentacije, izobraževanje, modeli in oblike dela z nadarjenimi, Jean Piaget, konkretne reprezentacije, metode, opazovanje, informacijsko komunikacijska tehnologija, sistemska ureditev, izobraževalni sistem, Kenguru, državni izpit, razvojna psihologija, tekmovanja, evropski matematični kenguru, spodbujanje, uspešnost, zaključna ocena, oblike dela, problemi odkrivanja, utrjevanje znanja, predznanje, virtualni manipulatorji, vzgojitelj, diferenciacija, svetovalni delavci, matematična nadarjenost, algebra, ustno preverjanje znanja, poučevanje, prva starostna skupina, medpredmetne povezave, drevesni prikaz razvrščanja, didaktični pristop, negacija, seštevanje števil, kognitivna teorija, dve- do štiriletni otroci, oriantacija v prostoru, ustvarjalno mišljenje, ustvarjalno učenje, matematični sklopi, obvezno šolanje, cilji, matematično-didaktična igra, skrb za zdravje, matematika v predšolskem obdobju, ustvarjalni gibi, življenjska izkušnja, osnove statistike, igre, geometrijska telasa, učenje skozi igro, simbolne reprezentacije, količina, zgodovina, notranja in zunanja motivacija, razvojna stopnja otrok, pisno preverjanje znanja, dejavnost, otroki, otrokovo razmišljanje, neskončnost, učenci s težavami pri matematiki, pomoč z glasbo, 4. razred osnovne šole, prehajanje med reprezentacijami, igra pri pouku, matematične pralvjice, šolski otroki, vloga učiteljev, špuk matematika, ocena in nacionalno preverjanje znanja, diagrami, preglednice, stolpčni prikaz, dejavnosti v vrtcu, uporabnost matematike, aktivnosti otrok, realistični problem, tehnologija, didaktična igra, socialne igre, lastna aktivnost, otrok s posebnimi potrebami, matematika v Montessori šoli, Montessori učni postopki, Montessori metoda, predštevilsko obdobje, strategije štetja, številke, matematično mišljenje, pomen igre, učni proces, strategije reševanja matematičnih problemov, konkretnologično mišljenje, opisno ocenjevanje znanja, problemsko znanje, preglednica, čustva, temperament, oblike, delovanje, sklepanje, prikaz s stolpci, reševanje problemov, didaktična igra in igrača, otrokova igra, okoljska vzgoja, branje, razumevanje, vseživljenjsko učenje, dnevna rutina, učne strategije, Montessori pedagogika, Maria Montessori, sistematičnost in postopnost, slikovni in simbolni nivo, množiti in deliti, naloge v osnovni šoli, poučevanje na daljavo, predstave o velikih številih, večkotniki, konkretne dejavnosti, kvalitetno poučevanje, reševanje besedilnih nalog, kategorizacija problemov, tekmovanje, mednarodni matematični kenguru, šolanje na domu, taksonomije, matematična tekmovanja, mednarodni matematični Kenguru, uporaba IKT, reševanje matematičnih nalog, matematične misli, matematično tekmovanje, pismenost, razvojne stopnje, interaktivna tabla, portfolijo, kakovostni pouk, primerjave, relativna enota, napake, standardna enota, konstantna nestandardna enota, konkretna stopnja, socialna interakcija, navidezna resničnost, šesti razred, tretješolci, reševanje matematičnih problemov, podatki, konstruktivizem, dopolnjena resničnost, ključne besede, razumevanje časa, časovni intervali, aktivne metode dela, oblikovanje eksperimentalnega kognitivno-konstruktivističnega modela pouka, 1. triletje, pomoč otroku z diskalkulijo, znanje učencev, motivacija učencev, INVALSI, načrtovanje pouka matematike, poučevanje matematike, kategorizacija matematičnih problemov po Cotičevi, šolski sistemi v drugih državah, učni načrt za matematiko, metode reševanja, matematični problemi v več rešitvami, matematični problemi (problemske naloge), računalniške igrice, nenatančno branje, montessori material, montessori pedagogika, Montessori didaktični materiali, primerjava med Slovenijo in Italijo, matematične problemske naloge, Emona, nekombinirani pouk, števke, minimalni standardi 2. razreda matematičnega pouka, medpredmetne dejavnosti, globalna informacijska družba, funkcionalne pismenosti, slovensko šolstvo, evropska družba znanja, t-test, motivacijska igra, materiali montessori, Kurikulum za vrtce, razlike med kombiniranim in čistim oddelkom, kombiniran pouk, pedagogika montessori, anonimna spletna anketa, motivacijska pravljica, odštevanje, seštevanje, predoperativna razvojna faza, konkretna raven, link kocke, Van Hiele, pedagogika Montessori, obravnava kotov, 1. razred osnovne šole, 1. in 2. razred, zunanja motivacija, notranja motivacija, faza konkretnih operacij, učenje z gibanjem, skladnost, Gegnejeve taksonomske ravni znanja, gibalne didaktične aktivnosti, simetrija, vloga učitelja, zgodnje poučevanje matematike, matematika za vseživljenjsko učenje, matematični test in inteligenčni test, likovna umetnost, logika, storilnostna motivacija, didaktična sredstva in igre, taksonomske ravni znanja, tablični računalniki, didaktični material, prilagoditve, splošne učne težave, matematična vsebina, slikovna raven, računalniki, nove in negotove situacije, pomoč učencem z diskalkulijo, vzroki učnih težav, standardi znanja, množenje, matematična zgodba, napotki opisnega ocenjevanja, simbolna raven, disleksija, težave pri matematiki, preverjanje in ocenjevanje znanja, kombinirani oddelek, problemske naloge, aktivnost učencev, povratne informacije, formativno spremljanje, vstop v prvi razred, sodelovalno učenje, sprejeti negotovost, nedeterministično mišljenje, metoda ustvarjalnega giba, znati predvideti, Montessori metode, drugo starostno obdobje, matematika v šoli, tipi uvodnih motivacij, uvodna motivacija, učna motivacija, pouk na prostem, razlika med spoloma, vzgojiteljice, prostor, starostna razlika, mogoč dogodek, nemogoč dogodek, strategije dobre prakse, specifične aritmetične učne težave, vzroki za učne težave, slušni signal, odziv na obravnavo, strategije prilagajanja, vizualni signal, izštevanke, razvojne značilnosti otroka, celostno učenje in poučevanje, deveti razred, metoda Montessori, Waldorfski vrtec, gotov dogodek, Reggio Emilia, psihologija, učni načrt, geometrijske vsebine, Piagetova spoznavna teorija, organizacija pouka, bralno razumevanje, dosežki učencev, vzorci, avtomatizacija, razvoj otroka, kakovost, veččutno učenje, terapevtski psi, osnovna šola s prilagojenim programom, otrok prvega starostnega obdobja, učni cilji, Gagnejeva klasifikacija, van Hiele, izobraževalna računalniška igra, računalništvo, realistične situacije, vizualizacija, didaktični pripomočki in sredstva, aktivno učenje, geometrijski problemi, geoplošča, terapija s psi, učni stili, značilnosti opisnega ocenjevanja, učna uspešnost, razvojna stopnja otroka, pozitivni učinki, Bloomova taksonomija, notranji učni prostor, zunanji učni prostor, potrebe, želje, izvrševanje in preverjanje, načrtovanje, motivacija in učenje, vrste motivacije, geometrija v prostoru, učno okolje, prepoznavanje diskalkulije, pomoč otrokom z dispraksijo, dispraksija, nudenje pomoči otroku z diskalkulijo, konstruktivistični pristop
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici