Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Dejan Hozjan

Vseh ključnih besed je 575, ki se skupaj pojavijo 752 krat.
79 ključnih besed (13.74 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 256 krat (34.04 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
12x4.69%učitelji
11x4.3%učenci
10x3.91%otroci s posebnimi potrebami
9x3.52%kompetence
8x3.13%stres, izobraževanje
7x2.73%osnovna šola, starši
6x2.34%vzgoja, šolska svetovalna služba, otroci
5x1.95%inkluzija
4x1.56%pedagoški delavci, izgorelost, družina, učenje, učne težave
3x1.17%učna uspešnost, motivacija, pomoč, delovno mesto, vrednote, neformalno izobraževanje, samostojnost, kariera, sodelovanje, vseživljenjsko učenje, mladostništvo, pozitivna samopodoba, vodenje, vrtec, vzgojitelji, mobing, vzgoja in izobraževanje
2x0.78%neformalno učenje, samopoškodovanje, študenti, šport, načrtovanje kariere, zdravje, socialni razvoj, razvoj, zdravstvena pismenost, stresor, management, delovna uspešnost, svetovanje, prepoznavanje, zaposlitev, vodstvo, organizacija, šola, odnos, šolstvo, mladostniki, domača naloga, nasilje v družini, stališča vzgojiteljev, socialne veščine, kakovost, znanje, razredna klima, poklicna izbira, formalno izobraževanje, zakonodaja, prilagoditve, odnosi, samopodoba, otrokov razvoj, empatija, diskriminacija, individualiziran program, zaposlovanje, predšolski otroci, žrtve, motnja v duševnem razvoju, spoprijemanje s stresom, intervju, vzgojni stili
1xvloga učitelja, razvijanje spretnosti, samoregulacija, primanjkljaj pozornosti, kritično mišljenje, invalidi, podajanje snovi, prekinitev delovnega razmerja, sistem financiranja, status invalida, poklicna rehabilitacija, motnja hiperaktivnosti, Zakon o pokojninskem in invalidskem zavarovanju, invalidska komisija, invalidska upokojitev, sodelovanje s starši, osipniki, dobra praksa, sistem razvoja, podjetje, varuške, au pair, sodobne metode, razvoj kadrov, sodelovanje učiteljev in strašev, partnerstvo, osnovna šola s prilagojenim programom, kroženje, svetovalni delavci, pomembni drugi, osipništvo, organizacijsko vedenje, ustvarjalni pristopi, PUM-O, nadomestni ukrepi, nov model poučevanja in učenja, zadovoljstvo zaposlenih, šolsko svetovalno delo, ustvarjalnost, nagrajevanje, učna motivacija, projektno delo, učenec, zmanjševanje povratništva, vplivi in dejavniki povratništva, ukrepi za zmanjševanje povratništva, vloga in pomen pedagogov, povratništvo, vrstniški mediator, trening vrstniških mediatorjev, delo pedagoga, osebe s težavami z duševnim zdravjem, čustveno-vedenjske motnje, rizični dejavniki, nevladne organizacije s področja duševnega zdravja, stigmatiziranost, duševno zdravje, socialna vključenost, vrstniška mediacija, šolska mediacija, odkrivanje diskriminacije, pravni vidik diskriminacije, prevzgoja obsojencev, prikrita diskriminacija v zaporih, pozitivni vplivi, jeza, ukrepi za reševanje problema diskriminacije, šolska prehrana, konflikti v šoli, mediacija, preobčutljivostne reakcije, alergije, organizator prehrane, dietna prehrana, branje, bralna motivacija, vzroki izgorelosti, posledice izgorelosti, preprečevanje izgorelosti, zdravstvena nega, kurikulum, klasičen način poučevanja, rokovnik, likovna umetnost, individualizacija in diferenciacija, kompetence raziskovalca, značilnost raziskovalca, vodenje raziskovalnih projektov, razvoj kariere raziskovalca, vloga in naloga učitelja, raziskovalno-razvojna dejavnost, domače delo, strategije za zmanjševanje stresa, stališča učiteljev, telesna kazen, vloga kazni, jutranje varstvo, didaktična igra, drugi razred, posledice telesnega kaznovanja, starši otrok s posebnimi potrebami, čuječnost, dejavniki stresa, avtizem, motnja ADHD, sodelovanje učiteljev s starši otrok s posebnimi potrebami, soočanje staršev, sistem ocenjevanja, mentor, napredovanje v plačni razred, interventni zakon, čustvena inteligenca, napredovanje v naziv, GE-HRM, metode, psihodiagnostični testi, razvijanje čustvene inteligence, čustveno-socialne spretnosti, sumativno preverjanje in ocenjevanje, formativno spremljanje, ocenjevanje, preverjanje, samonadzor, vrednotenje, človeške zmožnosti, človeški viri, management športnih organizacij, težave učencev, športni magamerji, družina žrtve, posledice mobinga, vroki za mobing, svetovalni delavec, socialni delavec, dezintegracija, dezinstitucionalizacija, devalorizacija, vzgojno-izobraževalni sistem, center za socialno delo, neoliberalizem, študentje pedagoških smeri, priložnostno učenje, višje strokovno izobraževanje, poslovna odličnost, trendi, predavatelji, modeli, izobraževanje odraslih, odličnost, dejavniki, naravoslovje, trženje, krizni management, osip, vpis, tehnika, poklicne šole, svetovalno središče ISIO, potrebe po svetovalnem delu, potrebe odraslih po izobraževanju, motivi za izobraževanje, opazovanje, oblike sodelovanja, medgeneracijsko sodelovanje, razvojna obdobja, ovire v izobraževanju, oglaševanje v izobraževanju, učne metode, andragoško svetovalno delo, učne oblike, andragoški ciklus, ponudba izobraževalnih ustanov, vseživljenjsko izobraževanje, merila in kriteriji izbire, kandidati, strokovni priročniki, praktično usposabljanje, žival, literatura, starševstvo, trg dela, sodobna vzgoja, praktikant, partnerska institucija, spodbujanje celostnega razvoja osebnosti, spoštovanje, vzgojni koncept, vzgojni načrt, protokol, študija primera, motivi, finančno-gospodarska kriza, tvegane osebnostne lastnosti, družbene okoliščine, psihološke okoliščine dela, poklicna izgorelost, kakovostno poučevanje, odgovornost, preventiva in zdravljenje izgorelosti, zdravje zaposlenih, NPK izobraževanje, odrasli, Hoffman, disciplina, vzgojiteljice predšolskih otrok, moralni razvoj, samospoštovanje, čustveno opismenjevanje, otroška literatura, razvoj govora, vpliv dvojezičnosti na govorni razvoj, dvojezičnost v predšolskem obdobju, stopnje razvoja dvojezičnosti, usvajanje jezika, teorije govora, književna vzgoja, selekcija kadrov, metode selekcije kadrov, kadrovanje, zunanji izvajalci, vpliv knjige, vloga odraslih, razvoj otroškega govora, dvojezičnost, visoke šole, usposabljanja, karierni svetovalec, karierna orientacija, učitelji podaljšanega bivanja, oblike učenja, disertacije, proces zaposlovanja, Twitter, Linkedln, Facebook, iskalci zaposlitve, proces iskanja zaposlitve, delodajalci, montessori pedagogika, znaki, sodelovanje bolnišničnega učitelja, izzivi bolnišničnega učitelja, razvoj kariere, kompetence bolnišničnega učitelja, bolnišnični učitelj, aktivnosti, bolnišnična šola, taborništvo, zaposleni v vzgoji in izobraževanju, talibani, pravica do izobraževanja, položaj islamskih žensk, islam, individualizirani program, usposobljenost, motnje pozornosti in hiperaktivnosti, šolanje na daljavo, vrtčevsko obdobje, zgodnje učenje, večjezičnost, Montessori pedagogika, poslovna podoba, tetovaže in zaposlovanje, reševanje, žrtev, učenci s specifičnimi učnimi težavami, naloge šolske svetovalne službe, vplivneži, negativna samopodoba, izvajalec mobinga, socialna omrežja, islamske aktivistke, primarna socializacija, zdravje otrok, izzivi in težave družin, vloga šole in vrstnikov, karantena, razvoj otrok, covid-19, pedagogika montessori, Marija Montessori, učni uspeh, poučevanje na daljavo, vpliv samopodobe, pomembnost samopodobe, optimalen razvoj otroka, pomanjkljivosti pedagogike montessori, hiperprotektivnost, zaščitništvo, samouničevalno vedenje, medosebni odnosi, vrstniki, dom, predšolsko obdobje, nezaupanje, (ne)enotnost družinske vzgoje, funkcionalnost družine, socialne igre, otrokocentričnost, didaktične igre, otroška igra, Center za socialno delo, mladoletne žrtve, zunanji videz, simptomi, Srbija, Slovenija, marginalizacija, Romi, čutna učna pot, zvočna pot v gozdu, priseljenci, govorno-jezikovne motnje, preventivne dejavnosti, dejavnosti pomoči, dijaki, srednja šola, pripomočki, odklanjanje šole, zvoki v naravi, pozorno poslušanje, ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti, nadzor kakovosti, kazalniki kakovosti, dejavniki učne uspešnosti, poletni animator, študentsko delo, upokojitev, priprava na upokojitev, gozdna pedagogika, glasbene dejavnosti, kakovostna starost, staranje, predupokojitvene aktivnosti, predupokojitveni seminarji, socialno brezdelje, sodelovalno učenje, ukrepi, raziskave in razvoj, spremembe, trg delovne sile, zaposlovanje spremljevalca, novodobne tehnologije, delovne organizacije, vladne politike, pozitivni stres, stopnje izgorelosti, žalovanje, umiranje, rak, smrt otroka, spremljevalec otrok s posebnimi potrebami, inkluzivna šola, zasvojenost z družbenimi omrežji, kemične zasvojenosti, družbena omrežja, individualna odgovornost, skupinsko delo, pozitivna soodvisnost, nekemične zasvojenosti, simptomi zasvojenosti, posebne potrebe, pravice otrok, osnovna šole, dodatna strokovna pomoč, zdravljenje zasvojenosti, timsko sodelovanje, vloga vodstva, medvrstniško nasilje, samostojen, vloga vzgojitelja, učna pomoč, spoprijemanje, razredni učitelji, organizacije, samostojno mišljenje, samostojno odločanje, šolsko okolje, učna obremenjenost, preventivni ukrepi, šolski strokovni delavci, samostojno življenje, motnje hranjenja, strategije, raziskava, učni načrt spoznavanja okolja, medsebojni odnosi, posebni program vzgoje in izobraževanja, učno gradivo, zloraba, nasveti, vzgojiteljice, igra, ADHD, socialna izključenost, zadovoljstvo, usposabljanje, simbolna igra, spoznavni razvoj, vzroki, poletni kamp, brezposelne osebe, inkluzivno vključevanje, karierno svetovalno delo, kompetenčni model, temeljne kompetence, specifične kompetence, izobrazba vzgojiteljev, zasebno varstvo, družba znanja, vloga strokovnih delavcev v šolah, identiteta, motnje v duševnem razvoju, metoda Montessori, Downov sindrom, šolska klima in šolska kultura, stil vodenja šole, sociometrika, sociogram, psihosocialni položaj učencev, odnosi v razredu, posledice, sociometrična preizkušnja, vzgojna načela, vzgojni stil, profesionalni razvoj učitelja, participacija, učinkovitost vzgojnih ukrepov, dojemanje vzgojnih ukrepov, vzgojni ukrep, discipliniranje, nevarnost, otroci in mladostniki, sodelovanje učitelja s strokovnjaki, sodelovanje učitelja s starši otrok s posebnimi potrebami, učitelj otrok s posebnimi potrebami, metode razvijanje empatije, agresija, komunikacija, vzgoja in izobraževanje otrok s posebnimi potrebami, nacionalno preverjanje znanja, nevro-senzorno-motorični razvoj, MNRI, avtistična motnja, preprečevanje mobinga, nasilje na delovnem mestu, konflikti, pedagogika, poklic, Varstveno delovni center, odrasle osebe z motnjo v duševnem razvoju, invalid, povzročitelji, učenci priseljenci, šolske svetovalne delavke, ravnatelj, ravnateljevanje, nadaljnje izobraževanje, poklicna orientacija, dimenzije, petfaktorski model, pravo, osebnost, integracija refleksov, razvojni primanjkljaj, odzivanje, preventivne strategije, učitelj, moteče vedenje, socialna samopodoba, stališča vrstnikov, reaktivne strategije, počutje, z zdravjem povezano vedenje, spletna socialna omrežja, promocija zdravja, zdravstvena komunikacija, soočanje s stresom, zaznana samoučinkovitost, socialna sprejetost, socialni položaj, strokovni delavci kriznega centra, socialno okolje, dejavniki socialno pedagoškega dela, socialno pedagoško delo, refleksi, krizni center, motnje ADHD, prilagajanje pouka, spolna vzgoja, motnje avtističnega spektra, spolno vedenje, puberteta, spolnost, odraščanje, terapevtski pes
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici