Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Majda Cencič

Vseh ključnih besed je 311, ki se skupaj pojavijo 461 krat.
56 ključnih besed (18.01 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 206 krat (44.69 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
17x8.25%učenci
16x7.77%učitelji
14x6.8%osnovna šola
10x4.85%inkluzija
9x4.37%učni prostor
7x3.4%učenje
6x2.91%učne metode, pouk, otroci s posebnimi potrebami
5x2.43%razredni učitelji, učne težave, kombinirani pouk
4x1.94%učne oblike, starši, vrtec
3x1.46%kompetence, participacija, matematika, strategije učenja, aktivno učenje, učna pomoč
2x0.97%didaktične igre, individualizacija, želje učencev, osebnostne lastnosti, timsko delo, 4. razred, vloge, ocenjevanje, znanje, vzgojiteljice, dejavniki učenja, prihodnost, prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, učni predmeti, podružnične šole, profesionalni razvoj, nadarjenost, učna motivacija, učno okolje, predlogi, didaktična igra, stališča, spol učencev, vloge učitelja, osebe s posebnimi potrebami, vzgojitelji, miselni vzorci, pouk na prostem, zunanji učni prostor, učilnica, učne strategije, ustvarjalnost, dijaki, strokovni delavci, sodelovanje s starši
1xgrafični pripomočki, tiskanje, grafika in likovna umetnost, napačna poimenovanja, pisno preverjanje znanja, nekombinirani razredi, osnovnošolski učitelji, empirične kvantitativne raziskave, igre, didaktika dela s nadarjenimi učenci, kombinirani razredi, akcijska raziskava, poklicna življenjska zgodovina, dejavniki ustvarjalnosti, naravoslovje, pouk fotosinteze, konstruktivistični pristop, mladinski centri, predmetni učitelji, prvo in drugo vzgojno-izobraževalno obdobje, dejavniki uspešnega učenja, podružnična šola, mnenje staršev, multikulturna družba, depriviligirane skupine oseb, prilagoditve, ustno ocenjevanje znanja, reševanje problemov, drugo vzgojno-izobraževalno obdobje, dosežki učencev, dijaki s posebnimi potrebami, pisno ocenjevanje znanja, primanjkljaji na posameznih področjih učenja, Italija, šole s slovenskim učnim jezikom, status medkulturne šole, medkulturnost, medkulturna vzgoja in izobraževanje, grafika, grafične tehnike, vrste tiska, socialna kohezija, preizkus znanja iz kombinatorike, zgodovina, Center za usposabljanje Elvira Vatovec Strunjan, vzgoja in izobraževanje, izdelava iger, eksperimentalna raziskava, e-gradiva, grafični materiali, Osnovna šola Goče, stimulacija, naravni dejavniki, slovenski jezik, nadarjeni učenci, učna diferenciacija in individualizacija, Kalifornija, učitelj, spolna diferenciacija, narodnostna diferenciacija, organizacija, vloga vzgojiteljev, igra, poučevanje, strokovno spopolnjevanje učiteljev, nivojski pouk, diferenciacija, podaljšano bivanje, učitelj podaljšanega bivanje, starši predšolskih otrok, pomočniki vzgojiteljev, vzgojitelji predšolskih otrok, motnje avtističnega spektra (MAS), zakonodaja, evalvacija, partnerstvo s starši, vzgoja, posledice razvajenosti, vzgoja in izobraževanje za trajnostni razvoj, trajnostni razvoj, raziskava, projektno delo, učni načrt predmetov 1. triade, znaki razvajenosti, razvajenost, organizacija prostora, dejavniki motivacije, integracija, učni načrti, gimnazija, učitelji razrednega pouka, prilagoditve na pomoč, prednosti, mnenja in predlogi, obvezna šola, osemletna osnovna šola, središče za samostojno učenje, samostojno učenje, teorija učenja, učenci priseljenci, socialni vidik, šolski sistem, šolska reforma, slabosti, študija primera, prvo triletje, strategije pouka, stres, drugo triletje, regije, vrste motivacije, teorije motivacije, sprostitev, umirjanje, učiteljski poklic, spremembe v praksi, domača naloga, profesionalizem, naloge učitelja, sprostitvene igre, tehnike sproščanja, kurikulum, prednosti in slabosti, zunanji učni prostori, notranji učni prostori, učni prostori, učilnica/igralnica, otroci in učenci s posebnimi potrebami, vprašalnik pomenskih razlik, mnenja, spodbujanje, rokovanje z igračami, izzivi ocenjevanja, kriteriji ocenjevanja, starejše igre, starejše igrače, čas igranja, poseganje po igrah in igračah, razredna klima, akademski dosežki, eksperiment, dejavnosti, otroci, učne tehnike, učni stili, mnenja učiteljev, opisno ocenjevanje, IKT, ergonomija, učne priprave, korelacija, podskupine učnih težav, šolska arhitektura, šolsko pohištvo, zgodovinski razvoj, primerjave vlog, ravnateljevanje, socialno učno okolje, vaška šola, skupnost, sodelovanje šole, interesne dejavnosti, formativno spremljanje, mentorji, OŠ Ivana Babiča-Jagra Marezige, partnerstvo, medpredmetno povezovanje, gozd kot učni prostor, slikanice, drugačnost, sodelovanje šole in kraja, posebne potrebe, povratna informacija, preverjanje znanja, vodenje razreda, pedagoška komunikacija, skupinsko delo, učenci 4. in 5. razreda, ravnatelji, lokalni prostor, življenjske poti, karierni razvoj, refleksija, ocenjevanje znanja, refleksivni pouk, razredni učitelj, notranji učni prostor, pristopi, 1. razred, gibalno ovirani učenci, etape timskega dela, razredni pouk, komunikacija, vrste in vloge timov, izobraževalna ustanova, okolje, sporočila prostora, centralna šola, študij, šola s slovenskim učnim jezikom v Italiji, učenci iz socialno-ekonomskega nespodbudnega okolja, učna sredstva, dopolnilni pouk, dela in naloge, pomočnice vzgojiteljic, počutje, otroci z motnjo v duševnem razvoju, individualna učna oblika, frontalna učna oblika, skupinska učna oblika, učna oblika delo v paru, soustvarjanje, izkustveno učenje, nekombinirani pouk, študenti, ureditev, učilnice, učni kotički, metoda TEACCH, učne navade, izobraževanje, učenci iz drugega jezikovno-kulturnega okolja, učenci s posebnimi potrebami, uporabniki, izbrani varstveno-delovni center, spremljevalec gibalno oviranih oseb, življenjske zgodbe, slog vodenja, medosebni odnosi, interakcija, materiali, prostor, osnovne šole, slabovidni učenci, arhitekturne prilagoditve, zunanje okolje šole, montessori vrtec, montessori pedagogika, inkluzivna vzgoja in izobraževanje, šolsko fizično/grajeno okolje, pomoč, družinsko okolje, starejši bratje in sestre, računalnik, deklice, dečki, učna uspešnost, risbe/slike učencev, prilagoditve učilnice, inkluzivna učilnica, raznolike potrebe, arhitektura, šola, notranji prostori, oblikovanje
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici