Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Igor Rižnar

Vseh ključnih besed je 148, ki se skupaj pojavijo 266 krat.
42 ključnih besed (28.38 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 160 krat (60.15 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
17x10.63%Evropska unija
14x8.75%tuji jeziki
10x6.25%večjezičnost
9x5.63%izobraževanje
7x4.38%jezikovna politika
6x3.75%jezikovno izobraževanje, znanje, jezik
5x3.13%vseživljenjsko učenje
4x2.5%kultura, učenje, podjetje
3x1.88%angleščina, vseživljenjsko izobraževanje, motivacija, nevromarketing, oglaševanje, Slovenija, zaposljivost, internet
2x1.25%konkurenčnost, poslovanje, zaposleni, podjetja, sporazumevanje, znanje tujih jezikov, tuji trgi, slovenska podjetja, mobilnost, poslovno komuniciranje, EU, izobraževanje odraslih, jeziki, jezikovna raznolikost, internetne storitve, narečja, migranti, tehnologija interneta, poslovna angleščina, spremembe, nevroekonomija, vedenjska ekonomija
1xdružabna omrežja, računalniško posredovana komunikacija, odločitveni dejavniki, jezikoslovje, protokol, internetni jezik, pogajanja, nevroznanost, materinščina, jezikovne šole, internetni žargon, pogajalci, spletno oglaševanje, kratka sporočila, razlike, delovni jeziki, uradni jeziki, prevajanje, naložbe, kompetence, medkulturno komuniciranje, komunikacijske ovire, tolmačenje, znanje jezikov, jezikovne kompetence, Erasmus, internacionalizacija, izvoz, programi, priporočila, komuniciranje, usposabljanje, medkulturni dialog, medkulturna vzgoja, multikulturalizem, medkulturnost, potrošniki, nevrolingvistika, Avstrija, spodbujanje, jezikovna praksa, ustreznost, lingua franca, gospodarstvo, marketing, dimenzije, funkcionalna magnetna resonanca, prekinitev izobraževanja, izobraževanje prek spleta, kombinirano učenje, tradicionalno izobraževanje, učenje in poučevanje, pomen vseživljenjskega učenja, kvalitativna raziskava, odnos visokošolskih učiteljev, mednarodno poslovanje, mnenja staršev, website localization, zgodnja leta, jezikovni management, večjezično poslovno okolje, institucija javne uprave, disadvantages, osnovne šole, stigmatizacija, integracija, učne metode, učitelj, učenec, globalno učenje, kakovost življenja, linguistic diversity, advantages, language, MSP, jezikovna strategija upravljanja, translation, globalization, linguistic structures, terminology of advertising, linguistic aspects, language of advertisements, mala podjetja, srednje velika podjetja, advantages and disadvantages of online advertising, online advertising, ogroženi jeziki, revitalizacija jezika, manjšinski in regionalni jeziki, evropska jezikovna politika, institucije EU, kreativnost, tuji jezik, socialno podjetništvo, tujejezično izobraževanje, applied linguistics, translation studies, internationalization, socialna ekonomija, razvoj, formalno šolanje, jezikovna usposabljanja, tuj jezik, spodbujanje učenja tujih jezikov, mednarodni trg, konkurenčna prednost
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici