1. |
2. |
3. Training on sustainable use of water in the processing industryMelita Moretti, Mirko Markič, 2015, original scientific article Abstract: Namen prispevka je predstaviti izide iz raziskave o vplivih dejavnikov usposabljanja o trajnostni rabi vode (o podpori usposabljanju, ki jo kažejo nadrejeni in sodelavci, spodbudah za uporabo znanj in veščin, pridobljenih med usposabljanjem) in vplivu usposabljanja na tehnično in delovno učinkovitost zaposlenih. Empirično raziskavo smo opravili na vzorcu 328 srednje velikih in velikih podjetij v slovenski predelovalni dejavnosti. Ugotovili smo, da podpora usposabljanju, ki jo kažejo nadrejeni in sodelavci, ter spodbude za uporabo znanj in veščin, pridobljenih med usposabljanjem, statistično značilno in pozitivno vplivajo na uposabljanje o trajnostni rabi vode, uposabljanje o trajnostni rabi vode pa statistično značilno in pozitivno vpliva na tehnično učinkovitost. Izidi iz raziskave prinašajo nova teoretična spoznanja in praktične usmeritve za vse, ki se ukvarjajo z menedžementom trajnostnega razvoja z vidika ohranjanja naravnih virov. Keywords: Management, water, processing industry, research, sustainable development, training Published in RUP: 24.01.2018; Views: 3795; Downloads: 75
Link to full text |
4. |
5. Innovation and communication as dimensions of the marketing culture : their influence on financial performance in Slovenia's insurance and construction industriesNatalie C. Postružnik, Melita Moretti, 2012, original scientific article Abstract: This study explores the meaning and role of the marketing culture within organizations-specifically, innovativeness and internal communications, both of which have a significant impact on an organizationʼs financial performance. A qualitative study was conducted in the insurance and construction industries in Slovenia based on theoretical insights, in which 11 semi-structured interviews were conducted with top and middle managers of medium-sized and large organizations. Recommendations to be applied in practice and for further research are given based on the findings. Keywords: marketing culture, finacial performance, innovation, internal communications, insurance industry, construction industry Published in RUP: 30.12.2015; Views: 3483; Downloads: 12
Link to full text |
6. |
7. Mnenje učiteljev o vodenju šole in ravnateljev odnos do inovativnostiMelita Moretti, Adi Moretti, Natalie C. Postružnik, Primož Škofic, 2012, original scientific article Abstract: S ciljem izboljšati kakovost in učinkovitost slovenske splošne gimnazije posodabljajo svoje programe in uvajajo inovativne pristope. Raziskava je pokazala, da je pri vpeljevanju posodobitev in uvajanju inovativnih pristopov šolskih programov v splošnih gimnazijah pomemben dejavnik njihovo vodenje. Namen tega prispevka je, prvič, predstaviti značilnosti vodenja šole in vpeljevanja inovacij na šolo in, drugič, obravnavati izsledke kvantitativne raziskave, ki smo jo izvedli v aprilu in maju 2011 na vzorcu slovenskih splošnih gimnazij. Keywords: šole, vodenje, inovacije, učitelji, ravnatelji, splošne gimnazije Published in RUP: 15.10.2013; Views: 4719; Downloads: 94
Link to full text |
8. |