3.
Vpliv razvoja kontekstualnega znanja na razlikovalne kompetenceRoberto Biloslavo,
Ramon Podreka, 2010, original scientific article
Abstract: Prispevek izhaja iz opredelitve kompetence kot zmožnosti posameznika, da aktivira, uporabi in poveže pridobljeno znanje ter veščine v kompleksnih, raznovrstnih in nepredvidljivih delovnih situacijah. Namen raziskave je ugotoviti, ali razvoj specifičnega kontekstualnega znanja in veščin v organizaciji vodi do osvojitve specifičnih razlikovalnih kompetenc posameznika. V raziskavo so bili vključeni tržniki treh srednje velikih slovenskih podjetij, za katera smo ugotovili, da delujejo v treh različnih delovnih kontekstih. Rezultati raziskave so pokazali, da so razlikovalne kompetence, ki ločujejo nadpovprečno delovno uspešnega sodelavca organizacije od povprečno uspešnega na specifičnem delovnem mestu tržnika, pogojene z razvojem specifičnega kontekstualnega znanja in veščin.
Found in: osebi
Keywords: tržniki, razvoj znanja, organizacijsko učenje, razlikovalne kompetence
Published: 15.10.2013; Views: 2253; Downloads: 52
This document has more files! More...