Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 49
First pagePrevious page12345Next pageLast page
1.
Pedagoška psihologija
Sonja Čotar Konrad, 2010, reviewed university, higher education or higher vocational education textbook

Found in: osebi
Published: 15.10.2013; Views: 3315; Downloads: 70
URL Full text (0,00 KB)

2.
Čustvena izraznost predšolskega otroka in njegove družine
Tjaša Nemec, 2015, undergraduate thesis

Found in: osebi
Keywords: čustvena klima, čustvena izraznost, predšolski otroci, čustva, družina, zaznavanje čustev
Published: 14.10.2015; Views: 2921; Downloads: 192
.pdf Full text (251,15 KB)

3.
Refleksija: pot do profesionalne identitete in pomemben vir spoznanj o samozaznavi študentov predšolske vzgoje in njihovih mentorjev v javnih vrtcih
Sonja Čotar Konrad, Sonja Rutar, 2015, independent scientific component part or a chapter in a monograph

Abstract: Izhajajoč iz spoznanj Korthagna (2004), da za uspešno poklicno delovanje niso dovolj izključno pridobljene kompetence, pač pa tudi reflektiranje svojega poklicnega poslanstva in identitete, samoizpraševanje o lastnem doživljanju poklica, prepričanjih in vrednotah ter razlogih za opravljanje poklica, nas je zanimal vsebinski vidik vodene refleksije kot aktivne konstrukcije in rekonstrukcije poklicne identitete pri študentih predšolske vzgoje in njihovih mentorjih % vzgojiteljicah v vrtcih. V skladu z realističnim pristopom (Korthagen 2001) smo na podlagi kvalitativne študije ugotavljali razlike med zaznavami mentorjev in študentov glede njihove poklicne identitete, občutka kompetentnosti ter vsebine identificiranih potreb glede profesionalnega znanja. V raziskavi je sodelovalo 50 študentov prvega letnika programa predšolska vzgoja Univerze na Primorskem, Pedagoške fakultete in 50 mentorjev študentom na praksi v javnih vrtcih po Sloveniji. Ugotavljamo, da študentje v primerjavi z mentorji pogosteje izražajo potrebe, ki so v povezavi s konkretnimi procesnimi znanji. Odgovori mentorjev so po drugi strani bolj splošni, vsebinsko manj opredeljeni, poklicna kompetentnost pa je pogosto utemeljena z dosedanjimi delovnimi izkušnjami. Študija pomembno prepoznava tudi potrebe po znanju s posameznih vsebinskih področij in posledično ponuja možnost za revidiranje dodiplomskih študijskih programov in pripravo programov dodatnega strokovnega usposabljanja.
Found in: osebi
Keywords: vzgojiteljeva poklicna identiteta, poklicna kompetentnost, refleksija, predšolska vzgoja, študenti, mentorji
Published: 14.10.2015; Views: 2881; Downloads: 124
URL Full text (0,00 KB)

4.
Strokovne podlage za didaktično uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in priporočila za opremljenost šol
2018, professional monograph

Abstract: Informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT) ne predstavlja le nekega novega učnega pripomočka, pač pa pomeni tudi in predvsem spremenjen proces poučevanja. Pomembno je namreč, da poučevanje z IKT razumemo kot enega izmed možnih pristopov pri poučevanju, ki mora biti ustrezno utemeljeno in osmišljeno.
Found in: osebi
Keywords: pouk, didaktika, elektronske knjige
Published: 06.11.2021; Views: 193; Downloads: 11
This document has more files! More...

5.
Konfliktnost med mladostniki in starši
Sonja Čotar Konrad, 2012, review article

Abstract: Problematika konfliktnosti med mladostnikom in starši je kljub porastu števila raziskav v tujini v Sloveniji še vedno relativno neraziskano področje. Aktualnost konfliktov v družini odraža tudi naraščajoče število agresivnih izražanj družinskih sporov v slovenski družbi, ki s tem dnevno postavlja znanost pred nove strokovne izzive. V članku najprej opredelimo konfliktnost v družini in pojem ločimo od drugih sorodnih pojmov. Prispevek prinaša tudi pomembna teoretična in empirično podprta izhodišča za razumevanje razlogov konfliktnosti v družini, natančneje konfliktnosti med mladostnikom in starši. Kritično predstavljamo razvojno psihološki vidik konfliktov med mladostnikom in starši, kjer soočamo in ocenjujemo štiri danes aktualne možne perspektive razvojno-psihološke razlage konfliktnosti: psihoanalitični vidik, socio-biološki, kognitivno razvojni in socio-relacijski vidik. Nazadnje pa v prispevku osvetlimo konfliktnost med mladostniki in starši kot element spremembe celotnega družinskega sistema skozi prizmo soočanja družine s stresom v skladu s Burr-Kleinovim modelom in omenjen model ovrednotimo na osnovi hipotetično predstavljenega primera delovanja družine.
Found in: osebi
Keywords: konflikti, družinski odnosi, mladostniki, starši, stres
Published: 30.12.2015; Views: 2207; Downloads: 88
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

6.
Čustvena kompetentnost staršev in izraznost čustev pri predšolskih otrocih
Tina Bradač, 2016, undergraduate thesis

Found in: osebi
Keywords: čustva, čustvena kompetentnost, čustvena izraznost, starši, predšolski otroci
Published: 10.11.2016; Views: 2210; Downloads: 107
.pdf Full text (245,94 KB)

7.
Prepričanja vzgojiteljic glede uporabe otroške risbe v vrtcu
Aneja Grča, 2016, undergraduate thesis

Found in: osebi
Keywords: otroška risba, likovno izražanje otrok, uporaba otroške risbe, prosta risba, izražanje čustev v risbi
Published: 10.11.2016; Views: 2636; Downloads: 61
.pdf Full text (283,26 KB)

8.
Telesni dotik pri malčkih
Tjaša Mrhar, 2016, undergraduate thesis

Found in: osebi
Keywords: telesni dotik, predšolski otroci, vzgojiteljice, pomočnice vzgojiteljic, pomen dotika, pogostost dotika, cilj uporabe dotika
Published: 10.11.2016; Views: 2062; Downloads: 93
.pdf Full text (296,06 KB)

9.
Professional competences of preschool teachers for working with gifted young children in Slovenia
Sonja Čotar Konrad, Mojca Kukanja-Gabrijelčič, 2015, original scientific article

Abstract: Recognizing giftedness in young preschool children presents an important challenge to all educators. Because giftedness needs nurturing, the aim of the research was to emphasize the importance of gifted children's right to adequate educational opportunities, which will stimulate the optimal development of their potentials. In order to achieve the latter, appropriately qualified preschool teachers are needed, in both diagnostic (the identification of the preschool gifted children) and educational field. The main purpose of the study (N=180) was to analyse professional qualifications and attitudes of preschool teachers in the area of identifying and working with gifted children from age 2 to age 6. The non-experimental causal method was used. The results of the research in Slovenia show the following problems: preschool teachers are inadequately informed about the issues concerning working with gifted children; they tend to have low self-competence in identifying personal characteristics of gifted children and in the appropriate use of teaching strategies when working with them; they stress the necessity for further education and professional training in the field of gifted children education.
Found in: osebi
Keywords: nadarjeni otroci, vzgojitelji, strokovna usposobljenost
Published: 08.08.2016; Views: 2349; Downloads: 96
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

10.
"How and why should I study?": metacognitive learning strategies and motivational beliefs as important predictors of academic performance of student teachers
Sonja Čotar Konrad, 2015, original scientific article

Abstract: The study examined the relationship between metacognitive learning strategies and motivational beliefs, predicting academic performance of student teachers. The main aim of the study was to examine the predictive value of motivational beliefs and metacognitive learning strategies for students' academic performance. In the study 307 student teachers of the Faculty of Education completed the revised version of Motivated Strategies for Learning Questionnaire (Pintrich & de Groot, 1990). Regression analyses revealed that a higher sense of self-efficacy predicted better academic performance and a higher test anxiety predicted poorer academic performance. The implications of motivational orientation for cognitive engagement and self-regulation at the faculty are discussed.
Found in: osebi
Keywords: psihologija, učne strategije, študenti, motivacija, motivational beliefs self-regulated learning, metacognition, students
Published: 08.08.2016; Views: 2263; Downloads: 105
URL Full text (0,00 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica