Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 8 / 8
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Raziskovalni model strateškega repozicioniranja blagovne znamke
Tina Vukasovič, 2009, original scientific article

Found in: osebi
Keywords: blagovna znamka, pozicioniranje, repozicioniranje, kvalitativna raziskava, perutnina, meso, izdelki
Published: 15.10.2013; Views: 2547; Downloads: 99
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

2.
Model povezav med poreklom izdelka in zaznano vrednostjo blagovne znamke
Tina Vukasovič, 2010, doctoral dissertation

Found in: osebi
Published: 15.10.2013; Views: 2914; Downloads: 193
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

3.
Vpliv izvora izdelka na vrednotenje njegovih lastnosti pri porabnikih
Tina Vukasovič, 2009, professional article

Found in: osebi
Keywords: vedenje porabnikov, izvor izdelkov, kvantitativna raziskava, piščančji izdelki
Published: 10.07.2015; Views: 1775; Downloads: 23
URL Full text (0,00 KB)

4.
Empirično preverjanje modela povezav med poreklom izdelka in zaznano vrednostjo blagovne znamke
Štefan Bojnec, Tina Vukasovič, 2010, original scientific article

Found in: osebi
Keywords: trženjski splet, poreklo izdelka, blagovna znamka, zaznana vrednost
Published: 15.10.2013; Views: 2244; Downloads: 67
This document has more files! More...

5.
Analiza vpliva čustvene inteligence zaposlenih na uspešnost delovanja organizacije
Robert Ružman, Tina Vukasovič, 2013, original scientific article

Abstract: Sodobna organizacija potrebuje kot temelj svojega uspešnega delovanja jasno zastavljeno vizijo, vrednote zaposlenih in visoke, vendar dosegljive poslovne cilje, ki temeljijo na visoki stopnji vključevanja zaposlenih v organizacijo in na osnovi njihovega sodelovanja. Znanje, sposobnosti ter izkušnje, ki jih zaposleni posedujejo, so močni argumenti uspešne organizacije, vendar ni vseeno, s kakšnimi čustvi so ti argumenti izraženi v sami praksi. Raziskava nakazuje, da anketirani čustveni inteligentnosti pripisujejo velik vpliv na uspešnost organizacije. Čustvena inteligenca pripomore tako k boljši delovni uspešnosti kot tudi k boljšemu telesnemu počutju in čustveni stabilnosti zaposlenih.
Found in: osebi
Keywords: čustvena inteligenvca, znanje, zapsoleni, empatija, organizacije
Published: 30.12.2015; Views: 3466; Downloads: 171
This document has more files! More...

6.
Marketing management and innovations
Tina Vukasovič, 2016, preface, afterword

Found in: osebi
Keywords: consumers, functional foods, young consumers, market research
Published: 20.12.2021; Views: 212; Downloads: 16
.pdf Full text (39,99 KB)
This document has more files! More...

7.
The expansion of the brand through the establishment of the mobile kitchen system
Tina Vukasovič, Bojana Korez, Sonja Porekar Petelin, 2018, original scientific article

Found in: osebi
Keywords: marketing, marketing mix, brand, knowledge management, mobile kitchen
Published: 20.12.2021; Views: 242; Downloads: 23
.pdf Full text (102,81 KB)
This document has more files! More...

8.
Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica