1. Making the invisible visible : how companies win with the right information, people and ITDonald A. Marchand, William J. Kettinger, John D. Rollins, 2001, developement research Abstract: Making the invisible visible : how companies win with the right information, people and IT Keywords: management, informacijska družba, družbe, strategija, konkurenčnost, vrednotenje, spremembe, zmogljivost, informatika, poslovanje, uspešnost poslovanja, znanje, informacijska tehnologija, maksimizacija, prihodnost, informacije, MIS, sposobnosti, odgovornost, zanesljivost, predstava, meritve, človek, človeški potencial, osebnost, moč, vedenje, behaviorizem, pravila, informacijski viri, raziskovalni projekti Published in RUP: 10.07.2015; Views: 3597; Downloads: 178 Link to full text |
2. The customer marketing method : how to implement and profit from customer relationship managementJay Curry, 2000, manual Abstract: #The #customer marketing method : how to implement and profit from customer relationship management Keywords: potrošnik, motiviranje, vedenje, behaviorizem, intervjuji, tržne raziskave, zagotavljanje kvalitete, pospeševanje prodaje, dobiček, metode, poslovni rezultati, marketing, trženje, management, prodaja, kupci, uporabniki, nakup, zaznavanje, karakterologija, psihologija potrošnika, novi proizvodi Published in RUP: 10.07.2015; Views: 3833; Downloads: 152 Link to full text |
3. |
4. |