Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 8 / 8
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
The effectiveness of dual branding in the agricultural sector
Hendrik P. van Staaden, Christo A. Bisschoff, Amareza Buys, 2013, original scientific article

Found in: ključnih besedah
Summary of found: Zadetek v naslovu
Keywords: corporate identity, marketing strategy, dual branding, mono-branding, market awareness
Published: 15.10.2013; Views: 2474; Downloads: 67
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

2.
Uresničevanje notranjega brandinga: razvoj konceptualnega modela
Robert Kaše, Katja Terglav, Maja Konečnik Ruzzier, 2012, original scientific article

Abstract: Notranji branding je proces, ki omogoča uravnotežen pogled na blagovno znamko na ravni celotnega podjetja. Zanj je značilno usklajevanje vrednot in vedenj zaposlenih z vrednotami in obljubami blagovne znamke. V prispevku se osredotočimo predvsem na njegovo uresničevanje, ki zahteva povezanost različnih funkcij v podjetju, kot sta notranje trženje in ravnanje z ljudmi pri delu. Na podlagi ugotovitev kvalitativne raziskave predstavimo konceptualni model uresničevanja notranjega brandinga. Rezultati raziskave kažejo, da notranji branding poveča znanje zaposlenih o blagovni znamki, kar spodbudi njihovo motiviranost za širjenje podobe blagovne znamke med porabniki. Hkrati ugotavljamo, da uresničevanje notranjega brandinga zahteva usklajeno delovanje notranjega trženja in ravnanja z ljudmi pri delu. Pomen notranjega brandinga narašča, saj je proces usmerjen v razvoj virov, ki podjetju prinašajo konkurenčne prednosti in večjo uspešnost.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ......
Keywords: blagovne znamke, trženje, branding, zaposleni, notranje trženje, ravnanje z ljudmi pri delu
Published: 15.10.2013; Views: 2475; Downloads: 91
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

3.
Branding trends 2020
Armand Faganel, Aleksander Janeš, 2015, published scientific conference contribution abstract

Found in: ključnih besedah
Summary of found: Zadetek v naslovu
Keywords: marketing, blagovne znamke, trend, marketing, brands, branding, trends, forecast
Published: 14.10.2015; Views: 2493; Downloads: 81
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

4.
Slovenian sports touristic brands
Ana Bardorfer, Darko Ravnikar, Iztok Retar, 2015, independent scientific component part or a chapter in a monograph

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ......
Keywords: blagovne znamke, športni turizem, športni dogodki, sponzorstvo, branding, sports tourism, sport events, sponsorship
Published: 14.10.2015; Views: 3392; Downloads: 30
URL Full text (0,00 KB)

5.
Branding trends 2020
Armand Faganel, Aleksander Janeš, 2015, published scientific conference contribution

Found in: ključnih besedah
Summary of found: Zadetek v naslovu
Keywords: marketing, blagovne znamke, trend, marketing, brands, branding, trends, forecast
Published: 03.04.2017; Views: 2573; Downloads: 165
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

6.
Managing global changes with innovative sustainability
Roberto Biloslavo, Aleksander Janeš, Armand Faganel, 2016, published scientific conference contribution abstract

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...business model, canvas, co-natural processes, sustainable innovation, co-branding, ...
Keywords: aquaculture, business model, canvas, co-natural processes, sustainable innovation, co-branding
Published: 08.08.2016; Views: 2005; Downloads: 67
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

7.
Osebno znamčenje v elektronski glasbeni industriji
Tina Blašković, 2016, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ......
Keywords: personal branding, electronic music industry, producers, music artists
Published: 15.06.2020; Views: 911; Downloads: 42
.pdf Full text (499,09 KB)

8.
Komunikacijske strategije hotelskih verig
Polona Baš, 2007, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ......
Keywords: turizem, hoteli, hotelske verige, tržno komuniciranje, poslovno komuniciranje, znamčenje, branding, brošure, tržne znamke, slogani, analiza besedil, angleški jezik, Ritz, Hilton, analize, diplomske naloge
Published: 26.02.2021; Views: 398; Downloads: 31
.pdf Full text (5,31 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica