1. |
2. Uresničevanje notranjega brandinga: razvoj konceptualnega modelaRobert Kaše, Katja Terglav, Maja Konečnik Ruzzier, 2012, original scientific article Abstract: Notranji branding je proces, ki omogoča uravnotežen pogled na blagovno znamko na ravni celotnega podjetja. Zanj je značilno usklajevanje vrednot in vedenj zaposlenih z vrednotami in obljubami blagovne znamke. V prispevku se osredotočimo predvsem na njegovo uresničevanje, ki zahteva povezanost različnih funkcij v podjetju, kot sta notranje trženje in ravnanje z ljudmi pri delu. Na podlagi ugotovitev kvalitativne raziskave predstavimo konceptualni model uresničevanja notranjega brandinga. Rezultati raziskave kažejo, da notranji branding poveča znanje zaposlenih o blagovni znamki, kar spodbudi njihovo motiviranost za širjenje podobe blagovne znamke med porabniki. Hkrati ugotavljamo, da uresničevanje notranjega brandinga zahteva usklajeno delovanje notranjega trženja in ravnanja z ljudmi pri delu. Pomen notranjega brandinga narašča, saj je proces usmerjen v razvoj virov, ki podjetju prinašajo konkurenčne prednosti in večjo uspešnost. Found in: ključnih besedah Summary of found: ...... Keywords: blagovne znamke, trženje, branding, zaposleni, notranje trženje, ravnanje z ljudmi pri delu Published: 15.10.2013; Views: 2475; Downloads: 91
Full text (0,00 KB) This document has more files! More...
|
3. Branding trends 2020Armand Faganel, Aleksander Janeš, 2015, published scientific conference contribution abstract Found in: ključnih besedah Summary of found: Zadetek v naslovu Keywords: marketing, blagovne znamke, trend, marketing, brands, branding, trends, forecast Published: 14.10.2015; Views: 2493; Downloads: 81
Full text (0,00 KB) This document has more files! More...
|
4. Slovenian sports touristic brandsAna Bardorfer, Darko Ravnikar, Iztok Retar, 2015, independent scientific component part or a chapter in a monograph Found in: ključnih besedah Summary of found: ...... Keywords: blagovne znamke, športni turizem, športni dogodki, sponzorstvo, branding, sports tourism, sport events, sponsorship Published: 14.10.2015; Views: 3392; Downloads: 30
Full text (0,00 KB) |
5. Branding trends 2020Armand Faganel, Aleksander Janeš, 2015, published scientific conference contribution Found in: ključnih besedah Summary of found: Zadetek v naslovu Keywords: marketing, blagovne znamke, trend, marketing, brands, branding, trends, forecast Published: 03.04.2017; Views: 2573; Downloads: 165
Full text (0,00 KB) This document has more files! More...
|
6. Managing global changes with innovative sustainabilityRoberto Biloslavo, Aleksander Janeš, Armand Faganel, 2016, published scientific conference contribution abstract Found in: ključnih besedah Summary of found: ...business model, canvas, co-natural processes, sustainable innovation, co-branding, ... Keywords: aquaculture, business model, canvas, co-natural processes, sustainable innovation, co-branding Published: 08.08.2016; Views: 2005; Downloads: 67
Full text (0,00 KB) This document has more files! More...
|
7. |
8. Komunikacijske strategije hotelskih verigPolona Baš, 2007, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...... Keywords: turizem, hoteli, hotelske verige, tržno komuniciranje, poslovno komuniciranje, znamčenje, branding, brošure, tržne znamke, slogani, analiza besedil, angleški jezik, Ritz, Hilton, analize, diplomske naloge Published: 26.02.2021; Views: 398; Downloads: 31
Full text (5,31 KB) |