Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Obnašanje uporabnikov pri nakupu sončne elektrarne
Tamina Rebol, 2021, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ... dejavniki nakupnega vedenja, sončna elektrarna, faze nakupnega vedenja,...
Keywords: dejavniki nakupnega vedenja, sončna elektrarna, faze nakupnega vedenja, obnovljivi viri energije, vedenje porabnikov, marketing
Published: 24.09.2021; Views: 478; Downloads: 48
.pdf Full text (781,26 KB)

2.
Upravljanje prodajnega okolja luksuzne blagovne znamke
Špela Grzetič, 2022, master's thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...prodajalne, luksuzni izdelki, marketing, dejavniki nakupnega vedenja, potrošniki luksuznih izdelkov...
Keywords: prodajalne, luksuzni izdelki, marketing, dejavniki nakupnega vedenja, potrošniki luksuznih izdelkov
Published: 14.10.2022; Views: 263; Downloads: 25
.pdf Full text (547,99 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica