1. Trženje destinacije s projektom "Vokend v Kopru"Danijela Subotič, 2007, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...turizem, trženje, storitve, razvoj, trženjski splet, turistična destinacija, Vikend v Kopru, diplomska dela, ... Keywords: turizem, trženje, storitve, razvoj, trženjski splet, turistična destinacija, Vikend v Kopru, diplomska dela Published: 15.10.2013; Views: 3484; Downloads: 108
Full text (0,00 KB) This document has more files! More...
|
2. Imidž države kot turistične destinacijeAleksandra Brezovec, 2001, original scientific article Abstract: V prispevku obravnavamo problematiko imidža držav, ki na mednarodnem trgu nastopajo kot turistične destinacije. Z razmejitvijo pojmov splošen in spodbujen imidž opozarjamo na to, da tržna pozicija države kot turistične destinacije ni odvisna zgolj od marketinških prizadevanj (nacinalnih) turističnih organizacij. Za razumevanje odnosa med splošnim in spodbujenim imidžem receptivne turistične države sta po našem mnenju pomembna dva koncepta: koncept imidža turistične destinacije in koncept imidža države izvora. Z identifikacijo skupnih elementov obeh konceptov skušamo v prispevku razjasniti odnos med spološnim imidžem države in marketinško spodbujenim imidžem države kot turistične destinacije. Predpostavljamo namreč, da med njima ne obstoja linearna povezanost, kakršno prikazujejo dosedanji izsledki o vplivu imidža držav, temveč dinamična soodvisnost. Problematika je aktualna predvsem za potrebe preučevanja imidža receptivnih turističnih držav, ki so na trgu ujete v nevtralen ali negativen splošen imidž, zato na koncu kot primer obravnavamo problematiko imidža Slovenije. Found in: ključnih besedah Summary of found: ...imidž, država, turistična destinacija, soodvisnost, Slovenija, ... Keywords: imidž, država, turistična destinacija, soodvisnost, Slovenija Published: 15.10.2013; Views: 3648; Downloads: 139
Full text (0,00 KB) This document has more files! More...
|
3. Vloga lokalne turistične organizacije pri oblikovanju mednarodno konkurenčne turistične destinacijePatricija Gržinič, 2007, master's thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...turizem, konkurenca, konkurenčnost, turistična destinacija, turistični produkt, turistična storitev, lokalna turistična organizacija,... Keywords: turizem, konkurenca, konkurenčnost, turistična destinacija, turistični produkt, turistična storitev, lokalna turistična organizacija, Turistično združenje Portorož, gospodarsko interesno združenje, DMO, patrnersko sodelovanje, združevanje, sinergija Published: 15.10.2013; Views: 4502; Downloads: 143
Full text (0,00 KB) This document has more files! More...
|
4. Management projekta za turistično destinacijoViktor Mitov, 2008, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...management, projekti, poslovni načrt, turistična destinacija, ... Keywords: management, projekti, poslovni načrt, turistična destinacija Published: 15.10.2013; Views: 2796; Downloads: 104
Full text (0,00 KB) This document has more files! More...
|
5. Partnerski model managementa turistične destinacijeJolanda Velikonja, 2006, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...partnerski model, osebje, razvoj kadrov, sodelovanje, turistična destinacija, diplomska dela, ... Keywords: management, inoviranje, partnerski model, osebje, razvoj kadrov, sodelovanje, turistična destinacija, diplomska dela Published: 15.10.2013; Views: 2940; Downloads: 116
Full text (0,00 KB) This document has more files! More...
|
6. Poslovni načrt združevanje turistične ponudbe v regiji spodnjega PosavjaTanja Blaževič, 2007, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...neprepoznavnost regije, turistična destinacija, destinacijska kartica, incoming agencija, združitev ponudbe, diplomska... Keywords: neprepoznavnost regije, turistična destinacija, destinacijska kartica, incoming agencija, združitev ponudbe, diplomska dela Published: 15.10.2013; Views: 2677; Downloads: 687
Full text (0,00 KB) This document has more files! More...
|
7. Finančna kriza in pliv na turistične navade SlovencevPetra Lazar, 2010, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...gospodarstvo, kriza, turizem, potovanja, navade, potrebe, destinacija, prosti čas, ... Keywords: gospodarstvo, kriza, turizem, potovanja, navade, potrebe, destinacija, prosti čas Published: 15.10.2013; Views: 2466; Downloads: 134
Full text (0,00 KB) This document has more files! More...
|
8. Strategija trženja v turizmuMatej Funa, 2008, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...trženje, turizem, turistična destinacija, blagovna znamka, tržne raziskave, ... Keywords: trženje, turizem, turistična destinacija, blagovna znamka, tržne raziskave Published: 15.10.2013; Views: 2824; Downloads: 148
Full text (0,00 KB) This document has more files! More...
|
9. Tržno obnašanje turističnih organizacij v primeru naravnih nesrečTanja Novak, 2005, undergraduate thesis Found in: ključnih besedah Summary of found: ...trženje, turizem, naravne nesreče, destinacija, raziskava trga, diplomska dela, ... Keywords: trženje, turizem, naravne nesreče, destinacija, raziskava trga, diplomska dela Published: 15.10.2013; Views: 2093; Downloads: 124
Full text (0,00 KB) This document has more files! More...
|
10. Avtentičnost in kakovost turističnega proizvoda Slovenske IstreGorazd Sedmak, 2010, original scientific article Found in: ključnih besedah Summary of found: ...turizem, avtentičnost, kakovost, destinacija, Istra, ... Keywords: turizem, avtentičnost, kakovost, destinacija, Istra Published: 10.07.2015; Views: 2522; Downloads: 88
Full text (0,00 KB) |