Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vpliv Instagrama na izbor turistične destinacije med mladimi v Sloveniji
Nicole Žlebnik, 2019, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...družbena omrežja, Instagram, vizualna komunikacija, vedenje potrošnikov, destinacijski marketing...
Keywords: turizem, turisti, destinacija, družbena omrežja, Instagram, vizualna komunikacija, vedenje potrošnikov, destinacijski marketing
Published: 05.03.2021; Views: 429; Downloads: 57
.pdf Full text (968,05 KB)

2.
Destinacijski management Goriške regije
Nejc Sardon, 2016, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...destinacijski management, Goriška, marketing, turistični produkt, turizem...
Keywords: destinacijski management, Goriška, marketing, turistični produkt, turizem
Published: 07.06.2021; Views: 287; Downloads: 24
.pdf Full text (749,25 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica