Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 47
First pagePrevious page12345Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
Komercializacija novosti za neekonomiste
Dragan Kesič, Borut Likar, 2018, reviewed university, higher education or higher vocational education textbook

Abstract: V nekaj zadnjih letih se srečujemo s številnimi spremembami, ki zaznamujejo dogajanja v poslovnem okolju. Soočamo se z globalizacijo poslovanja, ki hitro spreminja strukturo in konkurenčnost svetovnega gospodarstva ter tudi razvoja posameznih držav v svetu. Svet se vedno bolj odpira, povezuje in postaja skoraj enovit tržni prostor, kar povečuje možnosti in moč odločanja potrošnikov ter kupcev o nakupih in komercializaciji izdelkov ter storitev. Hkrati pa se tako krepita tudi konkurenca in konkurenčnost poslovanja, saj vedno več podjetij in organizacij ponuja vedno večje število izdelkov ter storitev, ki želijo najti poti do kupcev. V današnjem svetu sta čas in hitrost sprejemanja odločitev dva ključna elementa ter pogoja poslovne uspešnosti podjetij in tudi posameznikov. Prav zato, ker se moč odločanja o nakupovanju in komercializaciji blaga -- izdelkov in storitev vedno intenzivneje koncentrira pri potrošnikih in kupcih, so znanja o osnovnih procesih in vsebinah komercializacije ter poslovanja vedno bolj aktualna, še posebej za tiste udeležence -- potrošnike in kupce, ki nimajo osnovne ekonomsko-poslovne izobrazbe in znanj.
Keywords: komercializacija, inoviranje, patenti, trženje, nakup, poslovno okolje, elektronske knjige
Published in RUP: 06.11.2021; Views: 1121; Downloads: 21
.pdf Full text (1,77 MB)

5.
6.
7.
8.
9.
10.
Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica