Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vpliv digitalizacije procesa ravnanja odnosov z odjemalci na uspešnost prodajnega procesa izbranega podjetja
Nina Šinkovec, 2021, master's thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...ravnanje odnosov z odjemalci, klicni center, kazalniki uspešnosti, digitalizacija, Cocos CRM...
Keywords: ravnanje odnosov z odjemalci, klicni center, kazalniki uspešnosti, digitalizacija, Cocos CRM
Published: 05.11.2021; Views: 432; Downloads: 39
.pdf Full text (1,30 MB)

2.
Zadovoljstvo uporabnikov s storitvami klicnih centrov
Boštjan Kojzek, 2008, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ... klicni center, uporabniki, pričakovanja, storitve, kakovost, zadovoljstvo, metode...
Keywords: klicni center, uporabniki, pričakovanja, storitve, kakovost, zadovoljstvo, metode merjenja zadovoljstva
Published: 15.10.2013; Views: 2726; Downloads: 97
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica